quote:
Wat ben jij voor puber? Eentje die rose drinkt?quote:
nee normaal gesproken bierquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:41 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat ben jij voor puber? Eentje die rose drinkt?
rosé is voor pubermeisjes.quote:
ga je ff lekker scooten vanuit weesp naar zandvoortquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:08 schreef pascalheister het volgende:
Haarlemse meiden slaan in op invalide vrouw
hoe haal je het in je hoofd![]()
![]()
klinkt goed, JustVakantie !quote:Op donderdag 6 juli 2006 07:51 schreef just me het volgende:
nog 6 uurtjes werken en dan 6 weken vakantie
![]()
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef Superheld het volgende:
Nou Robbie kan een feestje bouwen, Lurling is weer terug.
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!quote:
En wat zijn de redenen van afzegging???quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!
Maar.. het gaat vast wel goed komen !!
misschien kun je een paar Hoolsies strikkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:04 schreef just me het volgende:
[..]
Maandag eerst op voetbalkamp en geloof het of niet... één voor één zegt de leiding af, ik heb nu 8 leiders op 66 kinderen en dat is toch iets te weinig!
Maar.. het gaat vast wel goed komen !!
FC Den Bosch heeft wel (op papier althans) een mooi team staan voor dit seizoen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijk
Terug waar ie hoort, eerste divisie
Dat hadden wij ook vorig seizoen, bleek alleen op papier te zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:09 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
FC Den Bosch heeft wel (op papier althans) een mooi team staan voor dit seizoen!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:14 schreef Superheld het volgende:
[..]
Dat hadden wij ook vorig seizoen, bleek alleen op papier te zijn.
mag niet van vriendin; werkgever trekt verlof in; joh je dacht toch niet echt dat ik meeging, ik kan met mijn ouders op vakantie en dat soort ongein!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:05 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En wat zijn de redenen van afzegging???
Volgend jaar komen we weer naar Groningen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Tis maar waar je blij van wordt natuurlijk
Terug waar ie hoort, eerste divisie
Gezelligquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgend jaar komen we weer naar Groningen.
OWE OWA
Dat dacht DG ook vorig jaarquote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
OWE OWA
Vind ik wel een end weg voor een meeting, laat de Stadjers maar naar Utrecht komen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
staan op Lowlands volgens mijquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Heuj bestaan de Lostprophets nog?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:47 schreef Againzender het volgende:
Axel heeft weer iets leuks ontdekt: de stekker van de koelkast uit het stopcontact trekken. Zo wordt mijn bier nooit koud natuurlijk
dus Robbie gaat vanmiddag naar de grote markt en de parade om het daar ook eens te proberen ?quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Ballen van beton in Berlijn
...........
Nee, zo weer naar de training. Naar Lurling kijken.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:09 schreef Bjoro het volgende:
dus Robbie gaat vanmiddag naar de grote markt en de parade om het daar ook eens te proberen ?
Doe ik volgende week wel weer, vlak voor de vakantie.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:22 schreef borisz het volgende:
en mijn slaapkamer is ook weer schoongedweild en wel, was wel ff nodig
quote:
veeeeel drinkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:39 schreef Beschouw het volgende:
'middag allemaal. Warm hier. Zit te dampen bij de PC
ik af en toe. Axel heeft namelijk de afstandbediening te pakken gekregenquote:
Hier ook, maar man, wat is het saai.quote:
Hij zorgt ervoor dat je bier niet koud wordt, pakt de afstandsbediening. Weet je zeker dat het een hij is...quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik af en toe. Axel heeft namelijk de afstandbediening te pakken gekregen
en nou ga ik maar even werken![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Hij zorgt ervoor dat je bier niet koud wordt, pakt de afstandsbediening. Weet je zeker dat het een hij is...
Was het toilet bezet?quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:05 schreef VoreG het volgende:
Zooo gras en plantjes hebben weer water.
en nu ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |