Jij deed het zeker zonder skies?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OH man, wat is dat leuk, en wat was ik daar goed in
Wij deden dat bij de camping op de maas
Waar doe jij het?
In Almere, op het Weerwater. Maar het is aan een kabel, dus je gaat een rondje. Erg leuk inderdaad, wel een beetje spierpijn in mijn armen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
OH man, wat is dat leuk, en wat was ik daar goed in
Wij deden dat bij de camping op de maas
Waar doe jij het?
Nee, die zijn verlorenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef VoreG het volgende:
Heuj bestaan de Lostprophets nog?
Ja, een lelijke aap is het, ik snap die homo's ook niet.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Wat een lelijke aap is die Ronaldo toch, snap niet wat die nichten in hem zien.
Ik ga Italiaanse mannen kijken - tot over dik 2 weken
Je weet toch!quote:
Luie donder heeft het toch zelf kunnen vinden?quote:Ah ze zijn dit jaar weer bij elkaar gekomen voor een nieuwe album. Mooi
Veel plezier, jongen, en doe die Duitse pauSCH de groeten van mij.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef SCH het volgende:
Wat een lelijke aap is die Ronaldo toch, snap niet wat die nichten in hem zien.
Ik ga Italiaanse mannen kijken - tot over dik 2 weken
Ik hoopte een discussie te ontlokken en je bent zelf een luie donder!quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Luie donder heeft het toch zelf kunnen vinden?
* dndiek zet een biertje neer voor Suijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Beetje nadorst ja.![]()
Was bedrijfsuitje, was wel grappig, ik heb enkele wat oudere collega's, maar die stapten toch op de ski's.
Ja toplessquote:
Trusteh Clauwtje.quote:
Dat is lang geleden, Jantje.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |