Je bent ook zoveel ouder hequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik was al Kawasaki fan toen jij nog op je driewieler reed![]()
![]()
HAhahaha aAHahquote:Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan doe ik het maar.
Oja enne het is echt waar, mijn GS loopt op batterijen
Je weet nooit met jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
Het is echt zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
E = naaktquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
Whihi
Maar nu weet ik nog het echte antwoord niet !!
Ik snap het nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is echt zo
E = Electrisch
F = Fuell
C = uhmmm... Diesel
Maar daar kan dat lettertje niet voor staanquote:
Hoiiquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:56 schreef bwt het volgende:
HAlloooooo
klaar met werken
heb de heledag nog geen regendruppel gezien
't is hier nog altijd bloedje heet
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ding is nu al niet vooruit te branden
![]()
Heb ik voor een tandwiel dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)
Ssstquote:
nee een pouliequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik voor een tandwiel dan?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ssst![]()
Ach man, 2 in V vorm zijn veeel heftigerquote:
Ik denk stam + t.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Lastig ja, bij een Duuk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik herkende zonet een motorfiets aan zn geluid
Er is al taart in huisquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
Ik zou zeggen, koop een taart en vier een feestje [afbeelding]
dat je een KTM hebtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Je moet ook de limburgse hebben, niet de liburgse.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Youp het volgende:
taart
echte limburgse vlaai!!en niet die ranzige zeut die ze bij jullie verkopen als zijnde "liburgse vlaai"
Ja, toevallig welquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat me raden ...je """"""""""""""""""vrouw"""""""""""""""" heeft die gebakken?
![]()
Anders quote je het hele verhaal even.quote:
En dat is de man die Hema olie promoot. Goede reclame ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
ik ben al 3 maanden van plan de olie te verversen, alleen blijkt de boel steeds leeg te zijn dus meer dan bijvullen doe ik niet meer
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Youp het volgende:
pep weet zelf niet wat hij wildie week rijdt hij tupperware de andere week supermoto... t is afwachten tot hij zn eerste chopper gaat kopen
ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even een heel topic bijlezen.![]()
oh dat kan ik wel hoor, als ik mn rochel ophaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
Leer eerst maar eens de G uit te spreken, dan spreken we verder
dat is wel een fokking eind dan, mag wat kostenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Maar we laten ook wel een seen ECHTE limburgse vlaai importeren, bij een ECHTE limburgse banketbakker vandaan, gebracht door ECHTE limburgers
Gaan we nou nog een paintballmeet inplannen eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.En de TLR heb ik pas maanden daarna gekocht. Chopper zou best kunnen als ik die cadeau kreeg, net als dat ik bijna alle vrouwen leuk vind, vind ik ook bijna alle motoren leuk.
![]()
Alleen doe dan maar wel de Triumph Rocket III met 2.300 cc en 200 Nm koppellllllll.
Win je ook niet meer op acceleratie, al snap ik die vrienden van je niet..
Hij geilt op koppel en olie, dat stukje over vrouwen liegt ie.quote:
De nummer 2 op mijn lijst puikste personenwaegsn ooit gebouwdquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo'n oud vierkant Volkswagenbusje klinkt even zielig. Roffelen en onregelmatig lopen.![]()
Bril met ingelegde diamantjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik niks vergoed krijg voor een zojuist aangemeten bril.![]()
Nou ja weer ¤ 400,- die terugvloeit de maatschappij in.![]()
Jij bent niet stoer, hun kunnen gewoon niet rijdenquote:
t ging om straight line performancequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Bril met ingelegde diamantjes
[..]
Jij bent niet stoer, hun kunnen gewoon niet rijden
In het kader van 'zijn jullie nou zo stom, of ben ik nou zo slim'
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Na mijn vakantie kom ik wel langs, de meet-frequentie moet toch omhoog![]()
Hmprf, wel forum was er eerder?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen schatjes
kijk, MF is niet kapot, en ik kom jullie even eenknuffel
geven
quote:
Klopt, en ook uiterst effectief bij +200 km/u.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we nou nog een paintballmeet inplannen eigenlijk?
Ja ik ga een beetje typen, ben niet gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je het hele verhaal even.
Je reactie wist ik trouwens al voordat ik naar beneden gescrolled was.
Standaaard Bazziek.. ok, paar smileys meer dit keer.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Hij geilt op koppel en olie, dat stukje over vrouwen liegt ie.![]()
Ik was met de CR ook sneller dan een Bandit 600 en een ZX6R.quote:
Count me in.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
quote:
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Youp het volgende:
[..]
t ging om straight line performancegasgeven rechtdoor kan iedereen
0-100 ben ik net zo snel als een sportmotoren tussensprints beneden de 120 zelfs sneller... maargoed dat snappen veel mensen niet want die hebben nog nooit gehoord van veel vermogen beschikbaar vanaf 2000 toeren (wat veel koppel betekend dus) en een kort gegearde bak en lage massa
-edit-
wanneer ik in de 2 bij stationair toerental (30km/h ofzo) in 1x het gas vol open draai maak ik een salto achterover... een sportotor die in de 2 30km/h rijdt en vol gas geeft doet bijna niks omdat hij nog lang niet aan zn toerenbereik zit.. en zelfs in de 1 is hij dan langzamer wanneer hij de koppeling niet gebruikt
Hou er eens over op lulquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was met de CR ook sneller dan een Bandit 600 en een ZX6R.
Ze waren alleen nog 25 Kw.![]()
dat1 (de ~ (m.))quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
Wat betekend dat?
quote:Op maandag 03 juli 2006 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels, maanden staan er originele uitlaten op Marktplaats voor 75 euro, diverse sets, en nu ik ze 19 juli voor een circuitdag nodig heb staat er bijna niets, en ook niet onder de 150 euro.
Iemand die nog van een setje afmoet?
Of ze verhuurt, onder voorbehoud/borg schadevrij?
Nu de olie en een motorpak nog.quote:Op dinsdag 04 juli 2006 00:14 schreef Kanarie het volgende:
Ik heb hier nog een setje liggen.
Wel wil ik ze graag terug, maar effe lenen kan altijd.
Bij schade krijg ik vervangende van je.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
dat1 (de ~ (m.))
1 digitale geluidsband [digital audio tape]
dat2 (aanw.vnw.)
1 wijst iets aan dat zich niet in de onmiddellijke nabijheid van de spreker bevindt
2 kondigt een bepaling aan
dat3 (betr.vnw.)
1 beperkend: in een bijzin die het nog niet geheel bekende antecedent nader bepaalt
2 uitbreidend: in een bijzin die van het reeds bekende antecedent extra bijzonderheden geeft
dat4 (vw.)
1 als inleiding van een afhankelijke mededeling
2 omdat [als reden]
3 zodat [als graadaanduidend gevolg]
4 [inf.] verwondering of ergernis uitdrukkend
5 een beperking aanduidend
dat.
1 datum, daterend
2 datief
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb nog een mooie gaylord leren broek liggen, alleen maar constant volgezweet tijdens rijlesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Yes!!!!!!!! Uitlaten geregeld voor de circuitdag.![]()
[..]
[..]
Nu de olie en een motorpak nog.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rzo dat de topsnelheid ook op 150 km/h ligt en ik denk dat het effect hetzelfde is
Het verlies doet dus nog steeds pijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef worldpimber het volgende:
Hou er eens over op lulHet gaat om wat je ermee doet, aan die tijden heb je niets, als is je koppel nog zo groot, krijg je nog het voorwiel niet omhoog...
Heb je 2 gitaren? Anders doen we het gewoon met 1 of je komt naar mijquote:
Zoo typisch hequote:[..]![]()
Ik zie er hier in de regio ook regelmatig rijden met die grote achterbruggen.
Zondag nog, was'ie aangehouden door de politie.
Iedere Antiliaan die het zag stopte ook, stonden een paar auto's achter.
Zag ze later verschillende kanten oprijden, dus die hoorden er niet bij.![]()
1 smiley, ik noem hem de Lars-smiley:quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
Het verlies doet nog steeds pijn.![]()
Voorwiel kwam toen duidelijk wel omhoog trouwens.![]()
Van achterover klappen geen sprake.![]()
Miste toen ook nog een paar pk's bovenin toeren, totdat de ZOT hem voor 350 euro heeft afgesteld. ()
jep, dat is het hele supermoto effect, alleen is met een TL1000R die zo gegeared is niet meer te rijden, met mijn supermototje welquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rzo dat de topsnelheid ook op 150 km/h ligt en ik denk dat het effect hetzelfde is
Alleen als ie achterop het zadel ging zitten natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de motor uit de veren trok ...![]()
Wat een mooi kleurtjequote:
Gaat heen, jij pauperquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik ga volgende week al paintballen met wat luitjes, heb geen geld om het nog eens te doen dit jaar![]()
Nou euhm... precies zoals ik het zegquote:
Ik heb ook nog een Hondo, fender imitatie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
Heb je 2 gitaren? Anders doen we het gewoon met 1 of je komt naar mij
Euh ik kom geld tekortquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat heen, jij pauper
Heb jij geen bijbaan eigenlijk
Ik mail je het nummer van Lars welquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. Hicham en Youssef quote ik in een later stadium nog wel.![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef Youp het volgende:
[..]
jep, dat is het hele supermoto effect, alleen is met een TL1000R die zo gegeared is niet meer te rijden, met mijn supermototje welen in de bochten ben ik nog altijd sneller
Ik begrijp het, om ons te quoten heb je tijd nodig om over je reactie te bedenken en strategisch de tekst en smilies te plaatsen. Voor je het weet zeg je wat verkeerds en heb je de shizzles aan het dansenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zeg ik, pauperquote:
Komt goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Hondo, fender imitatie.
Alleen die hals is wel krom, en omdat het bestek (aandraaien van de snaren) een beetje gaar was ben ik hem gaan slopen. Heb het reparatiesetje al sins 1990 liggen.Die Westone is wel een echt goed ding
ook niet zo'n dikke hals.
![]()
F accoord kan ik wel redelijk, op de pink na.
Lekker jammen op power, t'is alleen veel te lang geleden.
Echt een punt op de wannado list, gitaar leren spelen.![]()
James Hetfield leerde het Dave Mustaine in de kleedkamer vlak voor een optreden.![]()
![]()
Later.![]()
![]()
Kenker hahahahahah WTF gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
We hebben ondeugend al, die zingt ook in een band
En Pepijn heeft ook zijn eigen raphomies duzzz
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
100x beterquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Anders lullen jullie ff veel zeg hee![]()
Net mijn eerste mods voor de Raptor binnen gekregen en gelijk maar aan het sleutelen gegaan![]()
Nieuwe knippers dus, voor achter. Wat ik met de voorunit ga doen weet ik nog niet helemaal zeker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder ook gelijk de ketting gespannen en wat elektra ander gelegd![]()
Ziet er beter uit zo vind ik![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Net mijn eerste mods voor de Raptor binnen gekregen en gelijk maar aan het sleutelen gegaan![]()
Nieuwe knippers dus, voor achter. Wat ik met de voorunit ga doen weet ik nog niet helemaal zeker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn nerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Weer even wat gemaakt![]()
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
Ehhh!! ;'( je ziet die lijn nog!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
't is de achtergrond kleur hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Nerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noem mij geen nerdIk draag geen bril! doedelzak!
![]()
quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noem mij geen nerdIk draag geen bril! doedelzak!
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_sjop.jpg]afbeelding][/URL]Moet echt photoshop weer installeren, paint zuigt
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[[url=http://imagehost.bizhat.com/users_thumb/4032/thumb_sjop.jpg]afbeelding][/URL]Moet echt photoshop weer installeren, paint zuigt
!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:08 schreef BazzieK het volgende:
[..]
quote:
Kee, ik denk er nog even over.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:15 schreef hicham het volgende:
Ik begrijp het, om ons te quoten heb je tijd nodig om over je reactie te bedenken en strategisch de tekst en smilies te plaatsen. Voor je het weet zeg je wat verkeerds en heb je de shizzles aan het dansen [afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:16 schreef Rib-i het volgende:
Of mischien willen Hicham en Worldpimber rappenOver het harde leven in Amsterdamski
![]()
Die Gifjes moeten ook transparant zijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:48 schreef bwt het volgende:
't is de achtergrond kleur hè
Lol ik zat al te wachten!quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:34 schreef bwt het volgende:
trouwens -xx- - wanneer ga je leren dat als je de laatste post maakt van het topic dat je dan "gelijk" het nieuwe topic moet openen.
Ahhhh, dus je had het wel al in de gaten.........quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:49 schreef bwt het volgende:
[..]
Ahhhh, dus je had het wel al in de gaten.........![]()
schaam je![]()
niet meer doen![]()
foei niet meer doen![]()
K???
quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ging net ff de motor poetsen en aftanken komt er een Volkswagen Lupo aanrijden, verlaagd, vleugeldeuren en helemaal vol met spoilers etc...
ik dacht gelijk aan een trouwauto voor BazzieK & -XX-![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:02 schreef Rib-i het volgende:
Het was ongeveer zoiets:
[afbeelding]
en dan helemaal in het wit met donkere ramen
whahaha geniaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Ik ging net ff de motor poetsen en aftanken komt er een Volkswagen Lupo aanrijden, verlaagd, vleugeldeuren en helemaal vol met spoilers etc...
ik dacht gelijk aan een trouwauto voor BazzieK & -XX-![]()
climate control sucks... alleen op de snelweg (en in de file) is het fijn... doe mij voor de rest maar lekker het raampje openquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef stinkie het volgende:
Nog net voor de vakantie een nieuwe auto weten te kopen. Climate Controle rulesveel meer eisen had ik niet eigenlijk
![]()
Goed man, nog iets ingeruild of gewoon de maximale korting gekregenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef stinkie het volgende:
Nog net voor de vakantie een nieuwe auto weten te kopen. Climate Controle rulesveel meer eisen had ik niet eigenlijk
![]()
de stad is zo kutquote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:26 schreef Youp het volgende:
[..]
de stad is zo kutik word echt gek in de stad... veel te veel mensen om me heen, nergens ruimte om je uit te leven
quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je hoort het Youp, je bent niet uitgenodigd
[..]
mwah... de stad is wel leuk om uit te gaanquote:
[..]
Geen idee, zodra ik AVB heb vraag ik AVD aan en dan maar zien wanneerquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zijn de oefeningen toch? en 2 weken later op voor "A"?
Dat gaat vrij snel geloof ik, tenminste als je rijschool beide tegelijk aanvraagt en vertrouwen in je heeft.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:34 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Geen idee, zodra ik AVB heb vraag ik AVD aan en dan maar zien wanneer![]()
Heeft het niet tegelijk aanvraagdquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:36 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat gaat vrij snel geloof ik, tenminste als je rijschool beide tegelijk aanvraagt en vertrouwen in je heeft.
Zou wel tof zijn als je het allemaal in een keer haalt![]()
Oquote:
valt tegen tegenwoordig.... 2 rijexamesquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
OZie hier in een keer termen voorbij komen waar ik nooit van gehoord heb.Vroeger was het zo van op de motor stappen voor je examen,3 van de 4 kunstjes foutloos uitvoeren,een stukje rond torren,en een nieuw stempel op je rijbewijs halen.
In belgie mag je met je autorijbewijs tot 125 cc rijden geloof ikquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
OZie hier in een keer termen voorbij komen waar ik nooit van gehoord heb.Vroeger was het zo van op de motor stappen voor je examen,3 van de 4 kunstjes foutloos uitvoeren,een stukje rond torren,en een nieuw stempel op je rijbewijs halen.
Tja het is kut maar het is wat het isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ze willen hetzelfde voor de auto invoerenquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef Youp het volgende:
[..]
valt tegen tegenwoordig.... 2 rijexamesen je moet heel wat meer en moeilijkere kunstjes uitvoeren... pure geldtrekkerij dat zei mn rijinstructeur ook altijd
Dat idee begin ik ook te krijgen ja.Ik hoefde voor m'n motor ook geen enkele vorm van theorie examen te doen,omdat ik al een autorijbewijs had,en ik geloof dat je 5 kustjes moest kunnen uitvoeren en er maar 3 op je examen met goed gevolg hoefde te doen,waarbij de remproef een vast item was.Exacte aantallen weet ik niet meer,maar zo iets was het.Maar vroeger kreeg je ook gewoon E achter B,en hier moet je ook al apart examen voor doen.Ik zie m'n moeder toch echt niet met een caravan onderweg gaan,ja totaan de rotonde en dan gaat het mis.quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:46 schreef Youp het volgende:
[..]
valt tegen tegenwoordig.... 2 rijexamesen je moet heel wat meer en moeilijkere kunstjes uitvoeren... pure geldtrekkerij dat zei mn rijinstructeur ook altijd
O nog ff transparant gemaakt - voor de liefhebberquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
grote onzin... dit land is zo ontzettend overdreven wat dat betreft... en het word maar erger en ergerquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze willen hetzelfde voor de auto invoerenmet herhalingscursussen zelfs
Netjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Zo heej, en je bent gelijk gespot ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef stinkie het volgende:
![]()
...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
quote:ik dacht gelijk aan een trouwauto voor BazzieK & -XX-![]()
Niet, je wordt bent gewoon oud. Je hebt het al een keer eerder gevraagdquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zullen we die in de OP zetten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef bwt het volgende:
[..]
O nog ff transparant gemaakt - voor de liefhebber![]()
[afbeelding]
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak ook eens een nieuwe OP logo575 * 575 pixels, hoeft niet per se een animatie te zijn. Met alle respect voor Rib-i's energie die hij erin heeft gestoken maar wat er nu in staat ziet er echt niet uit
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
grote onzin... dit land is zo ontzettend overdreven wat dat betreft... en het word maar erger en erger
gelukkig heb ik B al een tijdje
Sorry,Altzheimer komt hier al vroeg langsquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
Niet, je wordt bent gewoon oud. Je hebt het al een keer eerder gevraagd
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee bastaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000Er van uitgaande dat je natuurlijk wel een rijbewijs hebt.
Mensen van 37 ook niet allemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee basta
Maar je zal wel met me eens zijn dat het vreemd is dat jij geen Hayabusa mag rijden,terwijl je buurjongen,die z'n autorijbewijs al 2 dagen heeft,wel een(om het even welke)sportwagen mag kopen,terwijl ik in jouw rijkunsten meer vertrouwen heb dan die van de gemiddelde GTI sjonnie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee basta
Vriend van me kreeg voor het behalen van zijn B een porsche Boxterquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
nouja die krijg je gewoon niet verzekerd... wij hebben hier thuis ook een aardig snelle auto zullen we maar zeggen maar als er iemand onder de 23 schade mee maakt ben je nauwelijks verzekerd en heb je een torenhoge eigen risico ofzo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000Er van uitgaande dat je natuurlijk wel een rijbewijs hebt.
Ferrari maakt tegenwoordig deel uit van de Fiat groep,dus met een beetje bluf kan ik zeggen dat ik in een soortenmet van Ferrari rijquote:
Eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar je zal wel met me eens zijn dat het vreemd is dat jij geen Hayabusa mag rijden,terwijl je buurjongen,die z'n autorijbewijs al 2 dagen heeft,wel een(om het even welke)sportwagen mag kopen,terwijl ik in jouw rijkunsten meer vertrouwen heb dan die van de gemiddelde GTI sjonnie.
is idd erg ergquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
Nog een paar dagen [afbeelding]
Wat een irritant gifje zeg![]()
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzakenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja die krijg je gewoon niet verzekerd... wij hebben hier thuis ook een aardig snelle auto zullen we maar zeggen maar als er iemand onder de 23 schade mee maakt ben je nauwelijks verzekerd en heb je een torenhoge eigen risico ofzo...
Ach ja wie wil er nou een busa rijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Pas maar op, straks moet je overvracht betalen als je in het vliegtuig staptquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whoehahaa.. heerlijke studentenavond weer. Gister ook al![]()
Op een terras met een groot scherm voetbal gekeken, bier in de aanslag en ondertussen flink vreten (kipburger en tosti's)... heerlijk![]()
ja ik ken het, maar als ik in die bak hier thuis rijd en ik bouw een ongeluk zijn de poppen aan het dansen... want dan keert de verzekering niet of nauwelijks uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Nou ja ik moest toch iets aanhalen en om nu een MZ 125 ten tonelen te laten verschijnen klinkt wel erg onwaarschijnlijk in dit verbandquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja wie wil er nou een busa rijden
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ik moest toch iets aanhalen en om nu een MZ 125 ten tonelen te laten verschijnen klinkt wel erg onwaarschijnlijk in dit verbandDie haalt de 120 km/h volgas nog niet eens.
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.Al rijdt je 5x zo goed als Schumager.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik ken het, maar als ik in die bak hier thuis rijd en ik bouw een ongeluk zijn de poppen aan het dansen... want dan keert de verzekering niet of nauwelijks uitschade aan de auto zelf kan je helemaal op je buik schrijven... en op je eigen naam verzekeren kan je vergeten want dat doet geen enkele maatschappij
![]()
maar wat je zegt over hicham geldt voor meerdere mensen... ook met auto's.. MAAR er zijn ook mensen die al 25 jaar auto rijden en dan een keer in een snelle auto stappen maar dat compleet niet gewend zijn en hem vervolgens meteen om een boom vouwen.. (precies zo heeft een oom van me dat bijna bij de onze geflikt)
eigenlijk zou er gewoon een test voor moeten zijn... ik denk dat je albers toen hij 18 was ook wel in een ferrari enzo kon zetten zonder dat hij brokken zou maken
-edit-
ik heb zonder brokken ook tot en met 507pk gereden btw
ZZR 1400quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.
ja dat klopt, dat mag gewoon helemaal niet... maarja toch vind ik het stiekem wel goed dat ze dat voor auto's niet ingevoerd hebben, anders had ik heel wat misgelopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.Al rijdt je 5x zo goed als Schumager.
1300 heeft nooit bestaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
O,hebben ze de hoon kop alweer door de cilinders gehaald![]()
.
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikelquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
Heb trouwens met meer PK's op een motor dan in een auto gereden zie ik net
Je leeft maar één keer toch? En het kan zo over zijn. Vandaar dat ik altijd maar zeg: je moet genieten zolang het nog kanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet je overvracht betalen als je in het vliegtuig stapt
Klopt maarja vindt auto's ook niet zoveel aan om rijbewijsloos te rijden als motorenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikel.
quote:
U bent fan? Jeugdsentiment?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van wat de cilinderinhoud is van de verschillende motoren.Intresseert mee ook bar weinig eerlijk gezegdt.Ik koop een motor omdat ik hem mooi vindt,en kijk niet naar de cilinderinhoudquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1300 heeft nooit bestaanis van 1200 naar 1400 gegaan.
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikel.
Ik zou em motor kopen omdat ik em lekker vindt rijden poserquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van wat de cilinderinhoud is van de verschillende motoren.Intresseert mee ook bar weinig eerlijk gezegdt.Ik koop een motor omdat ik hem mooi vindt,en kijk niet naar de cilinderinhoud.
Waar rijdt je dan zoal met de auto en wat kost da?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanen tsjah... beetje circuitrijden doen we met school en dat geeft toch wel een extreme kick moet ik zeggen
op straat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar rijdt je dan zoal met de auto en wat kost da?
Oh dat is wel leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
op straat?
of bedoel je de circuit auto? dat is een schoolprojectje en kost ons niets... loopt ook een mooie topic reeks vanmet tonnen aan foto's en uitleg... en daarmee rijden we op circuit de peel (oval en grote kartbaan)
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanen tsjah... beetje circuitrijden doen we met school en dat geeft toch wel een extreme kick moet ik zeggen
dat krijg je... rally onderstel (schokbrekers en veren) van 3000 euro (gesponsord door AST Suspensionquote:
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemetenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenMaar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha
.
doe mij maar de ferrariquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenMaar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha
.
heuj, ik rij ook BWMquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
.
Gok dat die motor van rossi meer opbrengt dan een standaard ferrari.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Youp het volgende:
[..]
doe mij maar de ferraridie kan je altijd nog verkopen (al zou ik dat niet doen)
en de yamaha van rossi loopt toch na 200km kapot
Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXRquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zou em motor kopen omdat ik em lekker vindt rijden poser
Maarja interesseert me ook niet bar veel maar als het in de naam genoemd wordt dan onthoud ik het gewoon om de een of andere reden
nou, knappe bestuurder als je met een motor harder door de bocht kan als met een beetje autoquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Auto's zijn wel leuke vervoersmiddelen, maar kwa rijervaring zal het bij mij nooit evenaren als op de motor. De vrijheid die je hebt op de wegDe ervaring bij het maken van bochten
![]()
In de auto merk je daar echt geen fuck van, okee je wordt wat in je stoeltje gedrukt maar dat is alles. En acceleratie natuurlijk.. heerlijk![]()
Zo'n logge vierwieler is ook lang zo wendbaar niet.. nouja ik kan nog wel uren doorlullen![]()
Dat bied hoopquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXR.
En toch mag ik je welquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Slijmbal,je wil gewoon eens op een BMW rijden in de toekomst.(geintje)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef bwt het volgende:
[me=bwt]ook bwt duikt het bed in
hopelijk kan ik nog slapen met deze warmte
Posten of doormailenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
damn zie net dat er een wel erg erg filmpje in me mailbox zat
lukt welquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Vindt trouwens dat we dit topic vannacht nog wel even moeten vollullen
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alhoewel ik nergens nee tegen zegWil alles ooit ervaren
BMW's liggen goed op de wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden.
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik.
Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden.
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
damn, ff vergeten dat unix case sensitive is.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
Helemaal geen slecht idee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewicht
Maarja zon beetje alles heeft wel zijn charmes kwa rijden maar aangezien ik nu nog lekkerder op een supersport zit dan later beginnen we daar maar mee
Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoor.Sturen scherp,lopen behoorlijk hard,en een doordachte techniek waardoor onderhoudskosten ook nog te overzien zijn.Toevallig had ik het er vandaag nog over.Als ik de BMW ooit nog eens inruil,dat er dan waarschijnlijk een FJR voor in de plaats zou komen
.
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal misquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ik
dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis.
Ja dat is ook mooi inderdaad, mijn pa vindt het ook heerlijk om die gastjes een beetje op te naaien voor de gein bij het stoplichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis.
De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Youp het volgende:
[..]
dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplicht
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoor
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
BazzieK,Youp en zij die nog mee lezen:ik ga naar bed,weltrusten![]()
Tuuuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
nee joh, veel onderhoud voorkomt schade... mn ktmmetje verbruikt geen druppel olie!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
BazzieK,Youp en zij die nog mee lezen:ik ga naar bed,weltrusten![]()
letterlijkquote:
Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef Youp het volgende:
[..]
letterlijkhij verbruikt minder dan een spiksplinternieuwe japanner... ik heb nog nooit olie hoeven bijvullen
dat snap ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokken
Ah ok, dacht dat het aantal cilinders in verhouding stond met herseninhoud dus ik denk zeg het maar evenquote:
Hij ook eensch isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Netjes
[..]
Maak ook eens een nieuwe OP logo575 * 575 pixels, hoeft niet per se een animatie te zijn. Met alle respect voor Rib-i's energie die hij erin heeft gestoken maar wat er nu in staat ziet er echt niet uit
Flink geregend vannacht hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:21 schreef bwt het volgende:
ja, nog altijd warm en benauwd
Whaha is goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:09 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
* Rib-i vervloekt alle muggen die zich vannacht hebben vergrepen aan zijn goddelijk lichaam @#$!@#$%@$^$%!@#![]()
@-XX-
Kan jij een mooi OP plaatje maken, plz![]()
[..]
Hij ook eensch is![]()
Nope, misschien dat die kampers hier in de buurt dat mooi vinden maar ik niet iig.quote:
Dat heb je niet eens blaaskaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik mail je het nummer van Lars wel![]()
![]()
![]()
Beter dan die van mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha is goed!Hoe moet het er uit komen te zien!
?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:09 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
* Rib-i vervloekt alle muggen die zich vannacht hebben vergrepen aan zijn goddelijk lichaam @#$!@#$%@$^$%!@#![]()
Mogguh.quote:
Kan je de details achterwege laten?quote:![]()
Damn vuurpoep is echt ZO A-relaxed![]()
Ik ken het jah, je weet dat je er spijt van kan krijgen maar toch eet je hetquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:50 schreef Makster het volgende:
Mogguh
[..]
![]()
Damn vuurpoep is echt ZO A-relaxed![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:33 schreef -XX- het volgende:
Weet iemand dat plaatje nog waar op de prullebak stond iets van beter 2 wielen dan 4?
Gezelliggggquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
Gister rond 19.30, sms van Fust: werm hè? zin om effe uut te woaien??
3 tellen later, startte ik de 4 in lijn, richting de Gouverneurslaan...aansluiten en knallen....V'daal-Bennekom-Wageningen-Rhenen (langs de Rijnweek), Elst, Leersum, Amerongen en over de Amerongse Berg terug richting Veenendaal...geen wereld afstanden, maar toch lekker sturen...
Uitwaaien me reet, het was nog steeds gruweloos warm in die 1,2 mm. rundleder, maar het ging om het idee...uitwaaien deden er meer, teenslippers, hempie en zwembroekie, maar die discussie is hier al es gevoerd geloof ik...
Kwam er wel achter dat ik moest tanken op de rondweg (eerste keer dat ie op reserve moest), maar dat had ik rap zat voor elkaar, hehe...ff de CBR wat te drinken gegeven, V-Power als toetje...
Na het tanken van Fust afgezwaaid en nog effe wat spullekes naar 't vrouwke gebracht, heb nog geen tanktas, (krijg ik a.s. zaterdag) dus ik reed over de rondweg met een schoudertas ( !!! ) op mijn CBR...
Had de motert thuis gestald en de eerste druppels vielen pas toen ik met een biertje voetbal zat te kijken (wel een goal gemist, maar goed, "life is all about priorities")
Moguh!!![]()
Wat een prutser, niet eens een facial.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef -XX- het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=2225 gore chineze!
Nog laf ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een prutser, niet eens een facial.![]()
Haaajquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:57 schreef richardgie het volgende:
En wakker,of nou ja,ik heb m'n ogen open
.
Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.quote:
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkiequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.![]()
Hoe weet jij dat gore gaylordquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkie![]()
Morgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
Dat was een redelijk beroerde nacht.. buiten was het fris, maar binnen nog niet. Ondanks dat de ramen wagenwijd openstonden![]()
Jeuh wat een gay nrquote:
Ben jij nou een vent?quote:
Oja, lekker is datquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef richardgie het volgende:
Valt niet mee zeg om je af te drogen als je onder de douche vandaan komt.
Ik las kut...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las kut...![]()
Waarom kom je dan ook met dat linkje zo vroeg op de morgen?![]()
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.quote:
Oquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!![]()
En dan toch maar proberen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
O![]()
Ik vond het al zo'n klein handdoekkie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |