Ah ok, dacht dat het aantal cilinders in verhouding stond met herseninhoud dus ik denk zeg het maar evenquote:
Hij ook eensch isquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Netjes
[..]
Maak ook eens een nieuwe OP logo575 * 575 pixels, hoeft niet per se een animatie te zijn. Met alle respect voor Rib-i's energie die hij erin heeft gestoken maar wat er nu in staat ziet er echt niet uit
Flink geregend vannacht hierquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:21 schreef bwt het volgende:
ja, nog altijd warm en benauwd
Whaha is goed!quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:09 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
* Rib-i vervloekt alle muggen die zich vannacht hebben vergrepen aan zijn goddelijk lichaam @#$!@#$%@$^$%!@#![]()
@-XX-
Kan jij een mooi OP plaatje maken, plz![]()
[..]
Hij ook eensch is![]()
Nope, misschien dat die kampers hier in de buurt dat mooi vinden maar ik niet iig.quote:
Dat heb je niet eens blaaskaak.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:15 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ik mail je het nummer van Lars wel![]()
![]()
![]()
Beter dan die van mijquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:29 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha is goed!Hoe moet het er uit komen te zien!
?
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:09 schreef Rib-i het volgende:
Mogguh![]()
* Rib-i vervloekt alle muggen die zich vannacht hebben vergrepen aan zijn goddelijk lichaam @#$!@#$%@$^$%!@#![]()
Mogguh.quote:
Kan je de details achterwege laten?quote:![]()
Damn vuurpoep is echt ZO A-relaxed![]()
Ik ken het jah, je weet dat je er spijt van kan krijgen maar toch eet je hetquote:Op donderdag 6 juli 2006 08:50 schreef Makster het volgende:
Mogguh
[..]
![]()
Damn vuurpoep is echt ZO A-relaxed![]()
quote:Op donderdag 6 juli 2006 08:33 schreef -XX- het volgende:
Weet iemand dat plaatje nog waar op de prullebak stond iets van beter 2 wielen dan 4?
Gezelliggggquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:35 schreef dribbel79 het volgende:
Gister rond 19.30, sms van Fust: werm hè? zin om effe uut te woaien??
3 tellen later, startte ik de 4 in lijn, richting de Gouverneurslaan...aansluiten en knallen....V'daal-Bennekom-Wageningen-Rhenen (langs de Rijnweek), Elst, Leersum, Amerongen en over de Amerongse Berg terug richting Veenendaal...geen wereld afstanden, maar toch lekker sturen...
Uitwaaien me reet, het was nog steeds gruweloos warm in die 1,2 mm. rundleder, maar het ging om het idee...uitwaaien deden er meer, teenslippers, hempie en zwembroekie, maar die discussie is hier al es gevoerd geloof ik...
Kwam er wel achter dat ik moest tanken op de rondweg (eerste keer dat ie op reserve moest), maar dat had ik rap zat voor elkaar, hehe...ff de CBR wat te drinken gegeven, V-Power als toetje...
Na het tanken van Fust afgezwaaid en nog effe wat spullekes naar 't vrouwke gebracht, heb nog geen tanktas, (krijg ik a.s. zaterdag) dus ik reed over de rondweg met een schoudertas ( !!! ) op mijn CBR...
Had de motert thuis gestald en de eerste druppels vielen pas toen ik met een biertje voetbal zat te kijken (wel een goal gemist, maar goed, "life is all about priorities")
Moguh!!![]()
Wat een prutser, niet eens een facial.quote:Op donderdag 6 juli 2006 09:39 schreef -XX- het volgende:
http://www.onzin.com/view.php?id=2225 gore chineze!
Nog laf ookquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wat een prutser, niet eens een facial.![]()
Haaajquote:Op donderdag 6 juli 2006 09:57 schreef richardgie het volgende:
En wakker,of nou ja,ik heb m'n ogen open
.
Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.quote:
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkiequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.![]()
Hoe weet jij dat gore gaylordquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkie![]()
Morgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
Dat was een redelijk beroerde nacht.. buiten was het fris, maar binnen nog niet. Ondanks dat de ramen wagenwijd openstonden![]()
Jeuh wat een gay nrquote:
Ben jij nou een vent?quote:
Oja, lekker is datquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef richardgie het volgende:
Valt niet mee zeg om je af te drogen als je onder de douche vandaan komt.
Ik las kut...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las kut...![]()
Waarom kom je dan ook met dat linkje zo vroeg op de morgen?![]()
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.quote:
Oquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!![]()
En dan toch maar proberen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
O![]()
Ik vond het al zo'n klein handdoekkie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |