Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.quote:
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkiequote:Op donderdag 6 juli 2006 10:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Even deepthroaten had het idd wel afgemaakt maar misschien heeft ie wel een heel klein pikkie.![]()
Hoe weet jij dat gore gaylordquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:36 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Die Jappen hebben allemaal een klein pikkie![]()
Morgenquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Mogguh
Dat was een redelijk beroerde nacht.. buiten was het fris, maar binnen nog niet. Ondanks dat de ramen wagenwijd openstonden![]()
Jeuh wat een gay nrquote:
Ben jij nou een vent?quote:
Oja, lekker is datquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:52 schreef richardgie het volgende:
Valt niet mee zeg om je af te drogen als je onder de douche vandaan komt.
Ik las kut...quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:46 schreef -XX- het volgende:
[..]
Morgen![]()
Ik werd wakker ook met raam wagen wijd open, en gigantischeeeeeee kramp in me kuit!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 10:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik las kut...![]()
Waarom kom je dan ook met dat linkje zo vroeg op de morgen?![]()
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.quote:
Oquote:Op donderdag 6 juli 2006 10:56 schreef -XX- het volgende:
[..]
Je moet je ook niet afdrogen met een washand!, dat is voor je gezicht!![]()
En dan toch maar proberen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
O![]()
Ik vond het al zo'n klein handdoekkie.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:01 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel jammer trouwens dat je het over je kuit had, het alternatief had veel meer gesprekstof opgeleverd.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |