doe mij maar de ferrariquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenMaar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha
.
heuj, ik rij ook BWMquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten)
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenMaar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha
.
Gok dat die motor van rossi meer opbrengt dan een standaard ferrari.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Youp het volgende:
[..]
doe mij maar de ferraridie kan je altijd nog verkopen (al zou ik dat niet doen)
en de yamaha van rossi loopt toch na 200km kapot
Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXRquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ik zou em motor kopen omdat ik em lekker vindt rijden poser
Maarja interesseert me ook niet bar veel maar als het in de naam genoemd wordt dan onthoud ik het gewoon om de een of andere reden
nou, knappe bestuurder als je met een motor harder door de bocht kan als met een beetje autoquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
[afbeelding]
Auto's zijn wel leuke vervoersmiddelen, maar kwa rijervaring zal het bij mij nooit evenaren als op de motor. De vrijheid die je hebt op de wegDe ervaring bij het maken van bochten
![]()
In de auto merk je daar echt geen fuck van, okee je wordt wat in je stoeltje gedrukt maar dat is alles. En acceleratie natuurlijk.. heerlijk![]()
Zo'n logge vierwieler is ook lang zo wendbaar niet.. nouja ik kan nog wel uren doorlullen![]()
Dat bied hoopquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:
[..]
Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXR.
En toch mag ik je welquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef richardgie het volgende:
[..]
Slijmbal,je wil gewoon eens op een BMW rijden in de toekomst.(geintje)
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef bwt het volgende:
[me=bwt]ook bwt duikt het bed in
hopelijk kan ik nog slapen met deze warmte
Posten of doormailenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
damn zie net dat er een wel erg erg filmpje in me mailbox zat
lukt welquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Vindt trouwens dat we dit topic vannacht nog wel even moeten vollullen
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthoudenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alhoewel ik nergens nee tegen zegWil alles ooit ervaren
BMW's liggen goed op de wegquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden.
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik.
Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:
[..]
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden.
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
damn, ff vergeten dat unix case sensitive is.
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
Helemaal geen slecht idee...quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewicht
Maarja zon beetje alles heeft wel zijn charmes kwa rijden maar aangezien ik nu nog lekkerder op een supersport zit dan later beginnen we daar maar mee
Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoor.Sturen scherp,lopen behoorlijk hard,en een doordachte techniek waardoor onderhoudskosten ook nog te overzien zijn.Toevallig had ik het er vandaag nog over.Als ik de BMW ooit nog eens inruil,dat er dan waarschijnlijk een FJR voor in de plaats zou komen
.
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal misquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ik
dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis.
Ja dat is ook mooi inderdaad, mijn pa vindt het ook heerlijk om die gastjes een beetje op te naaien voor de gein bij het stoplichtquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis.
De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Youp het volgende:
[..]
dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplicht
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:
[..]
De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoor
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
BazzieK,Youp en zij die nog mee lezen:ik ga naar bed,weltrusten![]()
Tuuuurlijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Youp het volgende:
[..]![]()
nee joh, veel onderhoud voorkomt schade... mn ktmmetje verbruikt geen druppel olie!
quote:Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
BazzieK,Youp en zij die nog mee lezen:ik ga naar bed,weltrusten![]()
letterlijkquote:
Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokkenquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef Youp het volgende:
[..]
letterlijkhij verbruikt minder dan een spiksplinternieuwe japanner... ik heb nog nooit olie hoeven bijvullen
dat snap ikquote:Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |