abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39559187
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet laten Maar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha .
doe mij maar de ferrari die kan je altijd nog verkopen (al zou ik dat niet doen) en de yamaha van rossi loopt toch na 200km kapot
Hopeloos benzine verslaafd
pi_39559210
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten )
heuj, ik rij ook BWM
pi_39559215
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet laten Maar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha .

Auto's zijn wel leuke vervoersmiddelen, maar kwa rijervaring zal het bij mij nooit evenaren als op de motor. De vrijheid die je hebt op de weg De ervaring bij het maken van bochten
In de auto merk je daar echt geen fuck van, okee je wordt wat in je stoeltje gedrukt maar dat is alles. En acceleratie natuurlijk.. heerlijk
Zo'n logge vierwieler is ook lang zo wendbaar niet.. nouja ik kan nog wel uren doorlullen
pi_39559227
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Youp het volgende:

[..]

heuj, ik rij ook BWM
HP2?
pi_39559248
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Youp het volgende:

[..]

doe mij maar de ferrari die kan je altijd nog verkopen (al zou ik dat niet doen) en de yamaha van rossi loopt toch na 200km kapot
Gok dat die motor van rossi meer opbrengt dan een standaard ferrari.
pi_39559260
Ik taai trouwens af i
pi_39559302
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:45 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ik zou em motor kopen omdat ik em lekker vindt rijden poser

Maarja interesseert me ook niet bar veel maar als het in de naam genoemd wordt dan onthoud ik het gewoon om de een of andere reden
Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXR .
pi_39559307
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:54 schreef Fulcrum_X het volgende:

[..]

[afbeelding]

Auto's zijn wel leuke vervoersmiddelen, maar kwa rijervaring zal het bij mij nooit evenaren als op de motor. De vrijheid die je hebt op de weg De ervaring bij het maken van bochten
In de auto merk je daar echt geen fuck van, okee je wordt wat in je stoeltje gedrukt maar dat is alles. En acceleratie natuurlijk.. heerlijk
Zo'n logge vierwieler is ook lang zo wendbaar niet.. nouja ik kan nog wel uren doorlullen
nou, knappe bestuurder als je met een motor harder door de bocht kan als met een beetje auto

gewone auto's vind ik persoonlijk ook geen flikker aan qua rijden... dagelijks rijd ik de redelijk sportieve auto van mn moeder (150pk achterwielaandrijving 6versnellingen etc.) maar daar word ik ook niet echt meer warm of koud van...
pi_39559310
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik taai trouwens af i
pi_39559328
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef richardgie het volgende:

[..]

Als ik een motor zou hebben gekocht vanwege het vermogen,dan had ik zeker niet voor BMW gekozen,maar als er een een of andere leuke vrouw achterop wil springen,dan kan je beter voor een BMW gaan dan voor een Mille bijvoorbeeld,hoewel mijn ex zweerde bij de ZXR .
Dat bied hoop
pi_39559342
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:55 schreef BazzieK het volgende:

[..]

HP2?
nee 4wielers
pi_39559349
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:56 schreef Fulcrum_X het volgende:
Ik taai trouwens af i
pi_39559368
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:58 schreef Youp het volgende:

[..]

nee 4wielers
pi_39559387
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:57 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Dat bied hoop
Als iemand trouwens achterop wil pak ik de FJR van mijn pa wel
pi_39559508
quote:
Op woensdag 5 juli 2006 23:53 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemeten )
En toch mag ik je wel ..
pi_39559581
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:03 schreef richardgie het volgende:

[..]

En toch mag ik je wel ..
Vindt uwes ook wel aardig hoor
pi_39559646
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Vindt uwes ook wel aardig hoor
Slijmbal,je wil gewoon eens op een BMW rijden in de toekomst .(geintje)
pi_39559659
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:07:59 #219
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_39559674
* bwt i ook bwt duikt het bed in
hopelijk kan ik nog slapen met deze warmte
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_39559737
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef richardgie het volgende:

[..]

Slijmbal,je wil gewoon eens op een BMW rijden in de toekomst .(geintje)

Alhoewel ik nergens nee tegen zeg Wil alles ooit ervaren
pi_39559742
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:07 schreef bwt het volgende:
[me=bwt] i ook bwt duikt het bed in
hopelijk kan ik nog slapen met deze warmte
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:10:44 #222
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_39559760
damn zie net dat er een wel erg erg filmpje in me mailbox zat
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
pi_39559783
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:10 schreef bwt het volgende:
damn zie net dat er een wel erg erg filmpje in me mailbox zat
Posten of doormailen
pi_39559817
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Posten of doormailen
pi_39559852
Vindt trouwens dat we dit topic vannacht nog wel even moeten vollullen
pi_39559889
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:13 schreef BazzieK het volgende:
Vindt trouwens dat we dit topic vannacht nog wel even moeten vollullen
lukt wel
pi_39559917
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:14 schreef Youp het volgende:

[..]

lukt wel
Met posts als deze wel ja
pi_39559928
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:09 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Alhoewel ik nergens nee tegen zeg Wil alles ooit ervaren
Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden .
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik .
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:16:33 #229
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_39559953
uploading
pi_39559990
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:

[..]

Stel dat we elkaar ooit eens ergens tegen komen,dan zal ik je de kans niet onthouden .
Maar het is wel iets totaal anders dan zo'n glade japanner.Toen ik de eerste keer op de BMW stapte dacht ik dat ik op een kameel terecht was gekomen.Hoog door de tank,schudden naar alle kanten behalve vooruit,en ik kon maar net met m'n benen bij de grond.Maar als je er eenmaal aan gewend bent valt het zeker niet tegen.Komt ook door het sportonderstel denk ik .
BMW's liggen goed op de weg
pi_39559996
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:15 schreef richardgie het volgende:

[..]

Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewicht

Maarja zon beetje alles heeft wel zijn charmes kwa rijden maar aangezien ik nu nog lekkerder op een supersport zit dan later beginnen we daar maar mee
  donderdag 6 juli 2006 @ 00:18:16 #232
15559 bwt
VvvrOOoeeeMmmmm
pi_39560018
filmpje
damn, ff vergeten dat unix case sensitive is.
pi_39560129
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:18 schreef bwt het volgende:
filmpje
Ge-wel-dig
pi_39560142
quote:
filmpje
dat vind de koppeling vast lekker
pi_39560152
quote:
filmpje
Helemaal geen slecht idee...

(Kan je ook eens je circuit-auto op de aanhanger meenemen ipv andersom)
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_39560158
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:17 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Heb wel eens op mijn pa's FJR gereden dus wat gewicht ben ik wel gewend, en heb zelf zat tegengewicht

Maarja zon beetje alles heeft wel zijn charmes kwa rijden maar aangezien ik nu nog lekkerder op een supersport zit dan later beginnen we daar maar mee
Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoor .Sturen scherp,lopen behoorlijk hard,en een doordachte techniek waardoor onderhoudskosten ook nog te overzien zijn.Toevallig had ik het er vandaag nog over.Als ik de BMW ooit nog eens inruil,dat er dan waarschijnlijk een FJR voor in de plaats zou komen .
pi_39560311
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:23 schreef richardgie het volgende:

[..]

Nou ja,toen ik jong was ging ik ook alleen maar voor de supersports,maar tegenwoordig kies ik toch iets meer voor comfort.Maar een FJR is echt niks mis mee hoor .Sturen scherp,lopen behoorlijk hard,en een doordachte techniek waardoor onderhoudskosten ook nog te overzien zijn.Toevallig had ik het er vandaag nog over.Als ik de BMW ooit nog eens inruil,dat er dan waarschijnlijk een FJR voor in de plaats zou komen .
Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ik
pi_39560529
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Ja FJR rijdt leuk, vindt het maar niks dat mijn pa op het rechte stuk en ook nog in de bochten sneller is dan ik
Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis .
pi_39560556
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:

[..]

Dat is het nadeel,of voordeel voor de bestuurder,je ziet het er niet aan af,maar het rijdt gewoon geweldig.Vergeet ook niet dat een groot deel van de Nederlandse politiekorpsen niet voor niets voor deze motoren heeft gekozen,en als die sjonnies naast je staan bij het stoplicht,en denken van "O,zo,n brommer met koffer,hoge ruit of wat dan ook kunnen we makkelijk hebben"hebben ze het totaal mis .
dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplicht
pi_39560667
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:36 schreef richardgie het volgende:

[..]

Ja dat is ook mooi inderdaad, mijn pa vindt het ook heerlijk om die gastjes een beetje op te naaien voor de gein bij het stoplicht
pi_39560682
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:37 schreef Youp het volgende:

[..]

dat denken de sportmotorsjonnies ook altijd wanneer ik naast ze sta bij het stoplicht
De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoor
pi_39560728
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:42 schreef BazzieK het volgende:

[..]

De enige reden dat je telkens wint is dat zij uitglijden over jouw oliespoor

nee joh, veel onderhoud voorkomt schade... mn ktmmetje verbruikt geen druppel olie!
pi_39560774
BazzieK,Youp en zij die nog mee lezen:ik ga naar bed,weltrusten
pi_39560788
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
Slaapt lekker
pi_39560797
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:44 schreef Youp het volgende:

[..]

nee joh, veel onderhoud voorkomt schade... mn ktmmetje verbruikt geen druppel olie!
Tuuuurlijk
pi_39560809
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:45 schreef richardgie het volgende:
pi_39560818
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:46 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Tuuuurlijk
letterlijk hij verbruikt minder dan een spiksplinternieuwe japanner... ik heb nog nooit olie hoeven bijvullen
pi_39560973
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:47 schreef Youp het volgende:

[..]

letterlijk hij verbruikt minder dan een spiksplinternieuwe japanner... ik heb nog nooit olie hoeven bijvullen
Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokken
pi_39561240
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 00:56 schreef BazzieK het volgende:

[..]

Netjes hoor, zit je alleen maar een beetje te fokken
dat snap ik
pi_39561314
ook ik ben er vandoor

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo