Netjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Anders lullen jullie ff veel zeg hee![]()
Net mijn eerste mods voor de Raptor binnen gekregen en gelijk maar aan het sleutelen gegaan![]()
Nieuwe knippers dus, voor achter. Wat ik met de voorunit ga doen weet ik nog niet helemaal zeker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder ook gelijk de ketting gespannen en wat elektra ander gelegd![]()
Ziet er beter uit zo vind ik![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Weer even wat gemaakt![]()
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
Ehhh!! ;'( je ziet die lijn nog!![]()
![]()
![]()
Zo heej, en je bent gelijk gespot ...quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:21 schreef stinkie het volgende:
Nog net voor de vakantie een nieuwe auto weten te kopen. Climate Controle rulesveel meer eisen had ik niet eigenlijk
![]()
...quote:Op woensdag 5 juli 2006 21:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik ging net ff de motor poetsen en aftanken komt er een Volkswagen Lupo aanrijden, verlaagd, vleugeldeuren en helemaal vol met spoilers etc...
quote:ik dacht gelijk aan een trouwauto voor BazzieK & -XX-![]()
Niet, je wordt bent gewoon oud. Je hebt het al een keer eerder gevraagdquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:44 schreef richardgie het volgende:
[..]
OZie hier in een keer termen voorbij komen waar ik nooit van gehoord heb.Vroeger was het zo van op de motor stappen voor je examen,3 van de 4 kunstjes foutloos uitvoeren,een stukje rond torren,en een nieuw stempel op je rijbewijs halen.
Zullen we die in de OP zetten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:56 schreef bwt het volgende:
[..]
O nog ff transparant gemaakt - voor de liefhebber![]()
[afbeelding]
Helemaal mee eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Maak ook eens een nieuwe OP logo575 * 575 pixels, hoeft niet per se een animatie te zijn. Met alle respect voor Rib-i's energie die hij erin heeft gestoken maar wat er nu in staat ziet er echt niet uit
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000quote:Op woensdag 5 juli 2006 22:57 schreef Youp het volgende:
[..]
grote onzin... dit land is zo ontzettend overdreven wat dat betreft... en het word maar erger en erger
gelukkig heb ik B al een tijdje
Sorry,Altzheimer komt hier al vroeg langsquote:Op woensdag 5 juli 2006 22:59 schreef hicham het volgende:
Niet, je wordt bent gewoon oud. Je hebt het al een keer eerder gevraagd
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee bastaquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000Er van uitgaande dat je natuurlijk wel een rijbewijs hebt.
Mensen van 37 ook niet allemaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee basta
Maar je zal wel met me eens zijn dat het vreemd is dat jij geen Hayabusa mag rijden,terwijl je buurjongen,die z'n autorijbewijs al 2 dagen heeft,wel een(om het even welke)sportwagen mag kopen,terwijl ik in jouw rijkunsten meer vertrouwen heb dan die van de gemiddelde GTI sjonnie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
Omdat mensen van 18 jaar over het algemeen nog geen ferarri kunnen betalen, en daarmee basta
Vriend van me kreeg voor het behalen van zijn B een porsche Boxterquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:04 schreef hicham het volgende:
[..]
nouja die krijg je gewoon niet verzekerd... wij hebben hier thuis ook een aardig snelle auto zullen we maar zeggen maar als er iemand onder de 23 schade mee maakt ben je nauwelijks verzekerd en heb je een torenhoge eigen risico ofzo...quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je per defenitie al een hot-item natuurlijk.Waarom mag je met 18 jaar en 150 dagen wel in een Ferrari stappen en niet als je 18 jaar en 150 dagen bent op bijvoorbeeld een GSX R 1000Er van uitgaande dat je natuurlijk wel een rijbewijs hebt.
Ferrari maakt tegenwoordig deel uit van de Fiat groep,dus met een beetje bluf kan ik zeggen dat ik in een soortenmet van Ferrari rijquote:
Eenschquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:09 schreef richardgie het volgende:
[..]
Maar je zal wel met me eens zijn dat het vreemd is dat jij geen Hayabusa mag rijden,terwijl je buurjongen,die z'n autorijbewijs al 2 dagen heeft,wel een(om het even welke)sportwagen mag kopen,terwijl ik in jouw rijkunsten meer vertrouwen heb dan die van de gemiddelde GTI sjonnie.
is idd erg ergquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:11 schreef Rib-i het volgende:
Nog een paar dagen [afbeelding]
Wat een irritant gifje zeg![]()
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzakenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:10 schreef Youp het volgende:
[..]
nouja die krijg je gewoon niet verzekerd... wij hebben hier thuis ook een aardig snelle auto zullen we maar zeggen maar als er iemand onder de 23 schade mee maakt ben je nauwelijks verzekerd en heb je een torenhoge eigen risico ofzo...
Ach ja wie wil er nou een busa rijdenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Pas maar op, straks moet je overvracht betalen als je in het vliegtuig staptquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
Whoehahaa.. heerlijke studentenavond weer. Gister ook al![]()
Op een terras met een groot scherm voetbal gekeken, bier in de aanslag en ondertussen flink vreten (kipburger en tosti's)... heerlijk![]()
ja ik ken het, maar als ik in die bak hier thuis rijd en ik bouw een ongeluk zijn de poppen aan het dansen... want dan keert de verzekering niet of nauwelijks uitquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier heb je het over een verzekerings technische kwestie.Maar als jij om het even bij welke verzekeringsmaatschappij dan ook wel in een Ferrari mag rijden terwijl je pas 19 bent,dan mag dat wegenwet verkeerstechnisch nog niet op een GSX 1300.Je maakt een denkfout die idereen maakt.Verzekeringen en wetten zijn twee afzonderlijke dingen.Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Nou ja ik moest toch iets aanhalen en om nu een MZ 125 ten tonelen te laten verschijnen klinkt wel erg onwaarschijnlijk in dit verbandquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja wie wil er nou een busa rijden
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:27 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ik moest toch iets aanhalen en om nu een MZ 125 ten tonelen te laten verschijnen klinkt wel erg onwaarschijnlijk in dit verbandDie haalt de 120 km/h volgas nog niet eens.
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.Al rijdt je 5x zo goed als Schumager.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:26 schreef Youp het volgende:
[..]
ja ik ken het, maar als ik in die bak hier thuis rijd en ik bouw een ongeluk zijn de poppen aan het dansen... want dan keert de verzekering niet of nauwelijks uitschade aan de auto zelf kan je helemaal op je buik schrijven... en op je eigen naam verzekeren kan je vergeten want dat doet geen enkele maatschappij
![]()
maar wat je zegt over hicham geldt voor meerdere mensen... ook met auto's.. MAAR er zijn ook mensen die al 25 jaar auto rijden en dan een keer in een snelle auto stappen maar dat compleet niet gewend zijn en hem vervolgens meteen om een boom vouwen.. (precies zo heeft een oom van me dat bijna bij de onze geflikt)
eigenlijk zou er gewoon een test voor moeten zijn... ik denk dat je albers toen hij 18 was ook wel in een ferrari enzo kon zetten zonder dat hij brokken zou maken
-edit-
ik heb zonder brokken ook tot en met 507pk gereden btw
ZZR 1400quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.
ja dat klopt, dat mag gewoon helemaal niet... maarja toch vind ik het stiekem wel goed dat ze dat voor auto's niet ingevoerd hebben, anders had ik heel wat misgelopenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
Hier haal je dus precies het aangehaalde door de war.Verzekeringstechnisch,dit is dus iets heel anders dan verkeers technisch,natuurlijk AMEV of welke verzekeringsmaatschappij zal er alles aan doen om je de Lamborgini te onthouden,maar wegenverkeers technisch mag het wel.Maar nu stap je met 19,5 jaar aan leeftijd op een ZZR 1300,dan mag dat wegenverkeerstechnisch dus ook niet.Al rijdt je 5x zo goed als Schumager.
1300 heeft nooit bestaanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:36 schreef richardgie het volgende:
[..]
O,hebben ze de hoon kop alweer door de cilinders gehaald![]()
.
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikelquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:32 schreef BazzieK het volgende:
Heb trouwens met meer PK's op een motor dan in een auto gereden zie ik net
Je leeft maar één keer toch? En het kan zo over zijn. Vandaar dat ik altijd maar zeg: je moet genieten zolang het nog kanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:25 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Pas maar op, straks moet je overvracht betalen als je in het vliegtuig stapt
Klopt maarja vindt auto's ook niet zoveel aan om rijbewijsloos te rijden als motorenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikel.
quote:
U bent fan? Jeugdsentiment?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb Hicham zien rijden en hij beheerst z'n motor beter dan een heel groot deel van motorrijdend Nedereland,maar gezien zijn leeftijd,mag hij nog niet op een zware motor rijden,maar wel in een Ferrari,terwijl ik denk dat hij met een GSX 1300 geen problemen zal veroorzaken.
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van wat de cilinderinhoud is van de verschillende motoren.Intresseert mee ook bar weinig eerlijk gezegdt.Ik koop een motor omdat ik hem mooi vindt,en kijk niet naar de cilinderinhoudquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
1300 heeft nooit bestaanis van 1200 naar 1400 gegaan.
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:40 schreef richardgie het volgende:
[..]
Niks mis mee hoor.Mijn motoren hebben ook altijd meer vermogen gehad dan m'n auto's.Maar een auto is voor mij dan ook een vervoermiddel om van A naar B te komen,eventueel met wat bagage,en een motor is nog steeds een hobby artikel.
Ik zou em motor kopen omdat ik em lekker vindt rijden poserquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik heb er eerlijk gezegd geen idee van wat de cilinderinhoud is van de verschillende motoren.Intresseert mee ook bar weinig eerlijk gezegdt.Ik koop een motor omdat ik hem mooi vindt,en kijk niet naar de cilinderinhoud.
Waar rijdt je dan zoal met de auto en wat kost da?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanen tsjah... beetje circuitrijden doen we met school en dat geeft toch wel een extreme kick moet ik zeggen
op straat?quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:46 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar rijdt je dan zoal met de auto en wat kost da?
Oh dat is wel leukquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:47 schreef Youp het volgende:
[..]
op straat?
of bedoel je de circuit auto? dat is een schoolprojectje en kost ons niets... loopt ook een mooie topic reeks vanmet tonnen aan foto's en uitleg... en daarmee rijden we op circuit de peel (oval en grote kartbaan)
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:44 schreef Youp het volgende:
[..]
ik weet het niet, ik ben zowel verliefd op auto's als motoren.... het gevoel is toch anders... wanneer je gas geeft met een snelle auto mag hij wat langzamer zijn dan een snelle motor, toch is het gevoel anders en je hebt het gevoel dat je veel sneller accelereerd, je voelt er meer vanen tsjah... beetje circuitrijden doen we met school en dat geeft toch wel een extreme kick moet ik zeggen
dat krijg je... rally onderstel (schokbrekers en veren) van 3000 euro (gesponsord door AST Suspensionquote:
Kan je mooi je oude pak aan (als je het nog past en je je naast een BWM niet ook een BWM rijders lichaam hebt aangemetenquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Nou ja ieder z'n meug natuurlijk,maar als ik de kans zou krijgen om een stukje in een Ferrari,of nog mooier,een McLaren te rijden dan zal ik het zeker ook niet latenMaar als ik moet kiezen tussen een standaard Ferrari of de Yamaha van Rossi,dan ga ik toch voor de Yamaha
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |