Je bent ook zoveel ouder hequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik was al Kawasaki fan toen jij nog op je driewieler reed![]()
![]()
HAhahaha aAHahquote:Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan doe ik het maar.
Oja enne het is echt waar, mijn GS loopt op batterijen
Je weet nooit met jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
Het is echt zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
E = naaktquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
Whihi
Maar nu weet ik nog het echte antwoord niet !!
Ik snap het nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is echt zo
E = Electrisch
F = Fuell
C = uhmmm... Diesel
Maar daar kan dat lettertje niet voor staanquote:
Hoiiquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:56 schreef bwt het volgende:
HAlloooooo
klaar met werken
heb de heledag nog geen regendruppel gezien
't is hier nog altijd bloedje heet
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ding is nu al niet vooruit te branden
![]()
Heb ik voor een tandwiel dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)
Ssstquote:
nee een pouliequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik voor een tandwiel dan?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ssst![]()
Ach man, 2 in V vorm zijn veeel heftigerquote:
Ik denk stam + t.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Lastig ja, bij een Duuk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik herkende zonet een motorfiets aan zn geluid
Er is al taart in huisquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
Ik zou zeggen, koop een taart en vier een feestje [afbeelding]
dat je een KTM hebtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Je moet ook de limburgse hebben, niet de liburgse.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Youp het volgende:
taart
echte limburgse vlaai!!en niet die ranzige zeut die ze bij jullie verkopen als zijnde "liburgse vlaai"
Ja, toevallig welquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat me raden ...je """"""""""""""""""vrouw"""""""""""""""" heeft die gebakken?
![]()
Anders quote je het hele verhaal even.quote:
En dat is de man die Hema olie promoot. Goede reclame ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
ik ben al 3 maanden van plan de olie te verversen, alleen blijkt de boel steeds leeg te zijn dus meer dan bijvullen doe ik niet meer
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Youp het volgende:
pep weet zelf niet wat hij wildie week rijdt hij tupperware de andere week supermoto... t is afwachten tot hij zn eerste chopper gaat kopen
ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even een heel topic bijlezen.![]()
oh dat kan ik wel hoor, als ik mn rochel ophaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
Leer eerst maar eens de G uit te spreken, dan spreken we verder
dat is wel een fokking eind dan, mag wat kostenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Maar we laten ook wel een seen ECHTE limburgse vlaai importeren, bij een ECHTE limburgse banketbakker vandaan, gebracht door ECHTE limburgers
Gaan we nou nog een paintballmeet inplannen eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.En de TLR heb ik pas maanden daarna gekocht. Chopper zou best kunnen als ik die cadeau kreeg, net als dat ik bijna alle vrouwen leuk vind, vind ik ook bijna alle motoren leuk.
![]()
Alleen doe dan maar wel de Triumph Rocket III met 2.300 cc en 200 Nm koppellllllll.
Win je ook niet meer op acceleratie, al snap ik die vrienden van je niet..
Hij geilt op koppel en olie, dat stukje over vrouwen liegt ie.quote:
De nummer 2 op mijn lijst puikste personenwaegsn ooit gebouwdquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zo'n oud vierkant Volkswagenbusje klinkt even zielig. Roffelen en onregelmatig lopen.![]()
Bril met ingelegde diamantjesquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:19 schreef hollander172 het volgende:
Godver, kom er net achter dat ik niks vergoed krijg voor een zojuist aangemeten bril.![]()
Nou ja weer ¤ 400,- die terugvloeit de maatschappij in.![]()
Jij bent niet stoer, hun kunnen gewoon niet rijdenquote:
t ging om straight line performancequote:Op woensdag 5 juli 2006 19:46 schreef hicham het volgende:
[..]
Bril met ingelegde diamantjes
[..]
Jij bent niet stoer, hun kunnen gewoon niet rijden
In het kader van 'zijn jullie nou zo stom, of ben ik nou zo slim'
quote:Op dinsdag 4 juli 2006 00:23 schreef Rib-i het volgende:
Na mijn vakantie kom ik wel langs, de meet-frequentie moet toch omhoog![]()
Hmprf, wel forum was er eerder?quote:Op dinsdag 4 juli 2006 09:17 schreef Faithy het volgende:
goedemorgen schatjes
kijk, MF is niet kapot, en ik kom jullie even eenknuffel
geven
quote:
Klopt, en ook uiterst effectief bij +200 km/u.quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Gaan we nou nog een paintballmeet inplannen eigenlijk?
Ja ik ga een beetje typen, ben niet gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Anders quote je het hele verhaal even.
Je reactie wist ik trouwens al voordat ik naar beneden gescrolled was.
Standaaard Bazziek.. ok, paar smileys meer dit keer.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:43 schreef hollander172 het volgende:
Hij geilt op koppel en olie, dat stukje over vrouwen liegt ie.![]()
Ik was met de CR ook sneller dan een Bandit 600 en een ZX6R.quote:
Count me in.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
quote:
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:50 schreef Youp het volgende:
[..]
t ging om straight line performancegasgeven rechtdoor kan iedereen
0-100 ben ik net zo snel als een sportmotoren tussensprints beneden de 120 zelfs sneller... maargoed dat snappen veel mensen niet want die hebben nog nooit gehoord van veel vermogen beschikbaar vanaf 2000 toeren (wat veel koppel betekend dus) en een kort gegearde bak en lage massa
-edit-
wanneer ik in de 2 bij stationair toerental (30km/h ofzo) in 1x het gas vol open draai maak ik een salto achterover... een sportotor die in de 2 30km/h rijdt en vol gas geeft doet bijna niks omdat hij nog lang niet aan zn toerenbereik zit.. en zelfs in de 1 is hij dan langzamer wanneer hij de koppeling niet gebruikt
Hou er eens over op lulquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:57 schreef Worldbeater het volgende:
Ik was met de CR ook sneller dan een Bandit 600 en een ZX6R.
Ze waren alleen nog 25 Kw.![]()
dat1 (de ~ (m.))quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
Wat betekend dat?
quote:Op maandag 03 juli 2006 23:00 schreef Worldbeater het volgende:
Griebels, maanden staan er originele uitlaten op Marktplaats voor 75 euro, diverse sets, en nu ik ze 19 juli voor een circuitdag nodig heb staat er bijna niets, en ook niet onder de 150 euro.
Iemand die nog van een setje afmoet?
Of ze verhuurt, onder voorbehoud/borg schadevrij?
Nu de olie en een motorpak nog.quote:Op dinsdag 04 juli 2006 00:14 schreef Kanarie het volgende:
Ik heb hier nog een setje liggen.
Wel wil ik ze graag terug, maar effe lenen kan altijd.
Bij schade krijg ik vervangende van je.
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Rib-i het volgende:
[..]
dat1 (de ~ (m.))
1 digitale geluidsband [digital audio tape]
dat2 (aanw.vnw.)
1 wijst iets aan dat zich niet in de onmiddellijke nabijheid van de spreker bevindt
2 kondigt een bepaling aan
dat3 (betr.vnw.)
1 beperkend: in een bijzin die het nog niet geheel bekende antecedent nader bepaalt
2 uitbreidend: in een bijzin die van het reeds bekende antecedent extra bijzonderheden geeft
dat4 (vw.)
1 als inleiding van een afhankelijke mededeling
2 omdat [als reden]
3 zodat [als graadaanduidend gevolg]
4 [inf.] verwondering of ergernis uitdrukkend
5 een beperking aanduidend
dat.
1 datum, daterend
2 datief
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb nog een mooie gaylord leren broek liggen, alleen maar constant volgezweet tijdens rijlesquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
Yes!!!!!!!! Uitlaten geregeld voor de circuitdag.![]()
[..]
[..]
Nu de olie en een motorpak nog.![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rzo dat de topsnelheid ook op 150 km/h ligt en ik denk dat het effect hetzelfde is
Het verlies doet dus nog steeds pijn.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef worldpimber het volgende:
Hou er eens over op lulHet gaat om wat je ermee doet, aan die tijden heb je niets, als is je koppel nog zo groot, krijg je nog het voorwiel niet omhoog...
Heb je 2 gitaren? Anders doen we het gewoon met 1 of je komt naar mijquote:
Zoo typisch hequote:[..]![]()
Ik zie er hier in de regio ook regelmatig rijden met die grote achterbruggen.
Zondag nog, was'ie aangehouden door de politie.
Iedere Antiliaan die het zag stopte ook, stonden een paar auto's achter.
Zag ze later verschillende kanten oprijden, dus die hoorden er niet bij.![]()
1 smiley, ik noem hem de Lars-smiley:quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:07 schreef Worldbeater het volgende:
Het verlies doet nog steeds pijn.![]()
Voorwiel kwam toen duidelijk wel omhoog trouwens.![]()
Van achterover klappen geen sprake.![]()
Miste toen ook nog een paar pk's bovenin toeren, totdat de ZOT hem voor 350 euro heeft afgesteld. ()
jep, dat is het hele supermoto effect, alleen is met een TL1000R die zo gegeared is niet meer te rijden, met mijn supermototje welquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef hicham het volgende:
[..]
Gear een koppelbom ... zeg, een TL-1000Rzo dat de topsnelheid ook op 150 km/h ligt en ik denk dat het effect hetzelfde is
Alleen als ie achterop het zadel ging zitten natuurlijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je de motor uit de veren trok ...![]()
Wat een mooi kleurtjequote:
Gaat heen, jij pauperquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:06 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Ik ga volgende week al paintballen met wat luitjes, heb geen geld om het nog eens te doen dit jaar![]()
Nou euhm... precies zoals ik het zegquote:
Ik heb ook nog een Hondo, fender imitatie.quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:08 schreef Rib-i het volgende:
Heb je 2 gitaren? Anders doen we het gewoon met 1 of je komt naar mij
Euh ik kom geld tekortquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:11 schreef hicham het volgende:
[..]
Gaat heen, jij pauper
Heb jij geen bijbaan eigenlijk
Ik mail je het nummer van Lars welquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
Edit. Hicham en Youssef quote ik in een later stadium nog wel.![]()
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:10 schreef Youp het volgende:
[..]
jep, dat is het hele supermoto effect, alleen is met een TL1000R die zo gegeared is niet meer te rijden, met mijn supermototje welen in de bochten ben ik nog altijd sneller
Ik begrijp het, om ons te quoten heb je tijd nodig om over je reactie te bedenken en strategisch de tekst en smilies te plaatsen. Voor je het weet zeg je wat verkeerds en heb je de shizzles aan het dansenquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zeg ik, pauperquote:
Komt goedquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:12 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Hondo, fender imitatie.
Alleen die hals is wel krom, en omdat het bestek (aandraaien van de snaren) een beetje gaar was ben ik hem gaan slopen. Heb het reparatiesetje al sins 1990 liggen.Die Westone is wel een echt goed ding
ook niet zo'n dikke hals.
![]()
F accoord kan ik wel redelijk, op de pink na.
Lekker jammen op power, t'is alleen veel te lang geleden.
Echt een punt op de wannado list, gitaar leren spelen.![]()
James Hetfield leerde het Dave Mustaine in de kleedkamer vlak voor een optreden.![]()
![]()
Later.![]()
![]()
Kenker hahahahahah WTF gekquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
We hebben ondeugend al, die zingt ook in een band
En Pepijn heeft ook zijn eigen raphomies duzzz
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:22 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
100x beterquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Anders lullen jullie ff veel zeg hee![]()
Net mijn eerste mods voor de Raptor binnen gekregen en gelijk maar aan het sleutelen gegaan![]()
Nieuwe knippers dus, voor achter. Wat ik met de voorunit ga doen weet ik nog niet helemaal zeker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verder ook gelijk de ketting gespannen en wat elektra ander gelegd![]()
Ziet er beter uit zo vind ik![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
Net mijn eerste mods voor de Raptor binnen gekregen en gelijk maar aan het sleutelen gegaan![]()
Nieuwe knippers dus, voor achter. Wat ik met de voorunit ga doen weet ik nog niet helemaal zeker![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:24 schreef Makster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Damn nerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Weer even wat gemaakt![]()
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
Ehhh!! ;'( je ziet die lijn nog!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
't is de achtergrond kleur hèquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:34 schreef -XX- het volgende:
Op kleur nog wel![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
Nerdquote:Op woensdag 5 juli 2006 20:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Noem mij geen nerdIk draag geen bril! doedelzak!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |