Je bent ook zoveel ouder hequote:Op woensdag 5 juli 2006 17:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik was al Kawasaki fan toen jij nog op je driewieler reed![]()
![]()
HAhahaha aAHahquote:Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:38 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dan doe ik het maar.
Oja enne het is echt waar, mijn GS loopt op batterijen
Je weet nooit met jouquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
Het is echt zoquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:46 schreef -XX- het volgende:
[..]En jij denkt stiekem dat ik dat ga geloven!
![]()
E = naaktquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:48 schreef -XX- het volgende:
Whihi
Maar nu weet ik nog het echte antwoord niet !!
Ik snap het nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het is echt zo
E = Electrisch
F = Fuell
C = uhmmm... Diesel
Maar daar kan dat lettertje niet voor staanquote:
Hoiiquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:56 schreef bwt het volgende:
HAlloooooo
klaar met werken
heb de heledag nog geen regendruppel gezien
't is hier nog altijd bloedje heet
quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:14 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Mijn GS accelereerd minstens even vlot als jouw ZXR 400, als je dat bedoeld![]()
Als mijn tandwielen en ketting op zijn, zet ik er een tandwiel met één of twee tandjes minder op, scheelt weer wat in acceleratie![]()
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:08 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat ding is nu al niet vooruit te branden
![]()
Heb ik voor een tandwiel dan?quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:12 schreef hicham het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het op een positieve manier bedoelt (voortandwiel dus)
Ssstquote:
nee een pouliequote:Op woensdag 5 juli 2006 18:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Heb ik voor een tandwiel dan?![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ssst![]()
Ach man, 2 in V vorm zijn veeel heftigerquote:
Ik denk stam + t.quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Lastig ja, bij een Duuk...quote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik herkende zonet een motorfiets aan zn geluid
Er is al taart in huisquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:57 schreef hicham het volgende:
Ik zou zeggen, koop een taart en vier een feestje [afbeelding]
dat je een KTM hebtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:49 schreef bwt het volgende:
ehhh, als je je ketting in 2 weken tijd behoorlijk moet bij spannen. En als je de ketting voor de helft van het tandwiel (tand hoogte) kan optillen.
Wat betekend dat?
Je moet ook de limburgse hebben, niet de liburgse.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:05 schreef Youp het volgende:
taart
echte limburgse vlaai!!en niet die ranzige zeut die ze bij jullie verkopen als zijnde "liburgse vlaai"
Ja, toevallig welquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:12 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Laat me raden ...je """"""""""""""""""vrouw"""""""""""""""" heeft die gebakken?
![]()
Anders quote je het hele verhaal even.quote:
En dat is de man die Hema olie promoot. Goede reclame ja.quote:Op woensdag 5 juli 2006 15:00 schreef stinkie het volgende:
ik ben al 3 maanden van plan de olie te verversen, alleen blijkt de boel steeds leeg te zijn dus meer dan bijvullen doe ik niet meer
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:35 schreef Youp het volgende:
pep weet zelf niet wat hij wildie week rijdt hij tupperware de andere week supermoto... t is afwachten tot hij zn eerste chopper gaat kopen
ik nietquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Ik ga eens even een heel topic bijlezen.![]()
oh dat kan ik wel hoor, als ik mn rochel ophaalquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:07 schreef hicham het volgende:
Leer eerst maar eens de G uit te spreken, dan spreken we verder
dat is wel een fokking eind dan, mag wat kostenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, toevallig wel
Maar we laten ook wel een seen ECHTE limburgse vlaai importeren, bij een ECHTE limburgse banketbakker vandaan, gebracht door ECHTE limburgers
Gaan we nou nog een paintballmeet inplannen eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:33 schreef Worldbeater het volgende:
Not true, heb van januari 2005 tot en met december 2005 supermoto gereden, 2 verschillende zelfs.En de TLR heb ik pas maanden daarna gekocht. Chopper zou best kunnen als ik die cadeau kreeg, net als dat ik bijna alle vrouwen leuk vind, vind ik ook bijna alle motoren leuk.
![]()
Alleen doe dan maar wel de Triumph Rocket III met 2.300 cc en 200 Nm koppellllllll.
Win je ook niet meer op acceleratie, al snap ik die vrienden van je niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |