Ik ook niet. Dus als het gebeurt, heb ik daar wel een doosje Bossche bollen voor over.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:13 schreef PyTh het volgende:
Ik geloof er niks van dat Saviola komt.
Of Frits heeft voetbalzone ontdektquote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Lemming22 het volgende:
Ik hou een slag om de arm, want het is natuurlijk wel maar Frits Barend die het nieuwtje de wereld in helpt, maar het zou natuurlijk wel een stunt van formaat van Koeman zijn om Saviola naar PSV te halen! Is meteen al zijn kritiek op zijn eerdere transferbeleid teniet gedaan wat mij betreft
Hebben we ook niet. Vennegoor zal wel nokken, vangen we naar verluidt 7 (!!) miljoen voor.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Pritt het volgende:
Hij wil een salaris van 3 miljoen per jaar, dat is niet niks. Daarboven op nog minimaal 6 miljoen transfergeld.
Ik dacht dat PSV het niet al te ruim had?
Een speler als Saviola is dat geld waard, en verdient dat ook terug normaal gesproken met veel goals en assists. Bovendien zal hij nooit langer dan 2 jaar blijven, omdat hij dan weer met veel winst doorverkocht wordt. Dus dan hoef je maar 2 jaar dat riante salaris te betalen, terwijl hij je aan prijzen kan helpen en je hem met winst doorverkoopt. Gewoon een topaankoop als het PSV lukt ( kan het zelf ook haast niet geloven ) .quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:28 schreef Pritt het volgende:
Hij wil een salaris van 3 miljoen per jaar, dat is niet niks. Daarboven op nog minimaal 6 miljoen transfergeld.
Ik dacht dat PSV het niet al te ruim had?
Natuurlijk nog niet zo bekend, maar het schijnt echt een enorm talent te zijn. Supporters van Nancy waren woedend dat Da Costa naar " een club als PSV " gaat.quote:'PSV en Nancy eens over Manuel Da Costa'
7/7/2006 9 :57
Ronald Koeman wilde snel versterkingen kunnen verwelkomen. De PSV-coach lijkt op zijn wenken bediend te worden met Manuel Da Costa.
Volgens het Portugese O Jogo is er met de transfer een bedrag van één miljoen euro gemoeid. Da Costa zou binnenkort zijn handtekening zetten onder een contract dat hem voor vijf jaar aan PSV verbindt.
Da Costa (20) staat bekend als een talent, van wie de verrichtingen door verschillende Europese clubs werd gevolgd. Onder meer tijdens het jeugdtoernooi van Toulon deed de verdediger als Portugees jeugdinternational van zich spreken.
Nancy-voorzitter Jacques Rousselot wilde van een mogelijke transfer nog niets weten. Da Costa brak afgelopen seizoen door in de hoofdmacht van Nancy. De centrale verdediger speelde tien wedstrijden, waarvan drie als invaller.
Om een dokus als Vink te bedotten hoeft ie niks bij te leren!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:06 schreef devv05 het volgende:
Misschien kan ie Farfan de fijne kneepjes van het vak bijbrengen.
Eigenlijk is het toch wel raar dat PSV helemaal niets heeft gedaan op de transfermarkt voor het WK. Een WK maakt de meeste spelers er niet goedkoper op of minder gewild.quote:EERSTE DAG VOL ZORGEN
Ronald Koeman komt bij PSV niet in een gespreid bedje terecht
EINDHOVEN, vrijdag
De overgang van een zorgeloze vakantietijd – waarvan zijn gebruinde gelaat een levend bewijs was – naar een eerste werkdag vol zorgen was bruusk voor Ronald Koeman. De nieuwe PSV-trainer is in Eindhoven bepaald niet in een gespreid bedje gestapt. De onzekerheid over Alex duurt voort, er wordt volop getrokken aan zowel Jefferson Farfán als Jan Vennegoor of Hesselink, terwijl de selectie met voorlopig alleen reservekeeper Oscar Moens als nieuwkomer nog lang niet op sterkte is.
,,Ook als iedereen blijft, zullen er drie, vier spelers bij moeten komen”, sprak Koeman duidelijke taal. De Braziliaan Alcides – die gehuurd zal worden van Chelsea – wordt in principe de versterking voor de rechtsbackpositie. Koemans oude club Benfica vormt nog het laatste obstakel. De Portugese club huurde de verdediger afgelopen seizoen en wil hem niet zonder slag of stoot laten gaan.
Naast een versterking voor de aanvalslinie – daarvoor was de Paraguayaan Nelson Cuevas in beeld – komt er ook een speler voor de linksbackpositie bij. De Mexicaanse international Carlos Salcido (Guadalajara) is daarvoor een belangrijke kandidaat. De rechtsbenige linksback heeft echter een sterk WK gespeeld en is daardoor bij meer clubs in de picture gekomen.
Zoals er ook wordt getrokken aan spelers van PSV. Technisch manager Stan Valckx omschreef de interesse in Farfán van de kapitaalkrachtige Engelse laagvlieger Portsmouth gisteren als ,,heel serieus”, terwijl meer (Engelse) clubs geïnteresseerd zijn. Koeman had gisterochtend een gesprek met Farfán over de situatie. ,,Daarin hebben we het gehad over wat goed is voor een jonge voetballer. Naast het financiële heb je ook het sportieve. Kijk, als het nou ging over Manchester United, dan zou je hem als trainer bij wijze van spreken een duw geven om daarheen te gaan. Maar naar Portsmouth….”
Ook met Vennegoor of Hesselink sprak Koeman al. „Jan heeft aangegeven dat hij openstaat voor een buitenlands avontuur. Ook hij heeft een clausule in zijn contract. Dus als dat bedrag wordt betaald, kan hij weg. Wij zijn al weken aan het rondkijken in het buitenland, zodat we adequaat kunnen reageren wanneer er iets gebeurt.”
En dan is er nog de soap rondom Chelsea-huurling Alex, die morgen in Eindhoven wordt verwacht voor besprekingen. „Ik heb goede hoop dat vandaag of morgen rondkomt, dat we Alex nog een jaar kunnen huren van Chelsea”, sprak Koeman gisteren.
Al met al dreigt PSV in dezelfde situatie terecht te komen als een jaar eerder, toen de club vlak voor het sluiten van de markt nog werd geconfronteerd met een vertrek van twee spelers (Bouma en Lee). Koeman is daarvoor beducht. „Het kan niet zo zijn dat net als vorig jaar spelers op het allerlaatste moment vertrekken, want dan heb je geen mogelijkheid meer om daarop te reageren.”
Het probleem is dat PSV met clausules werkt waarin vaste transfersommen zijn opgenomen die tijdens de hele transferperiode kunnen worden neergeteld. Dus ook op de laatste dag. Koeman: „En toch wil ik dat er een deadline wordt gesteld waarop wij duidelijkheid krijgen van de spelers. Wat mij betreft ligt die op 25 juli, als de internationals terug zijn van vakantie en wij naar Engeland gaan voor een trainingskamp. Vorig jaar bij Benfica meldde Liverpool zich een dag voor het verstrijken van de deadline voor Simao. Ze wilden 17 miljoen euro betalen, maar ik heb het tegengehouden, want ergens moet je een lijn trekken.”
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:23 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus als het gebeurt, heb ik daar wel een doosje Bossche bollen voor over.
en juist het huis in Westervoort staat te koopquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cocu heeft meerdere huizen. Ik dacht 1 in Nuenen en 1 in Gelderland (bij Westervoort). Hij heeft ook een café in Arnhem; Misschien dat ie zich definitief na dit seizoen in Gelderland wil vestigen?
nee hoor, ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die Saviola overschat vindt.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Saviola komt, ga ik hem een doos Bossche bollen brengen.
Volgens mij 3 keer.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoevaak heb je dat al kunnen beloven zonder het te hoeven doen
quote:Manuel Da Costa wil bij PSV 'verder groeien'
7/7/2006 14:53
PSV heeft zich verzekerd van de diensten van Manuel Da Costa. De jonge Portugese verdediger ziet de Brabantse club als 'een mooie basis om verder te groeien'.
Trainer Ronald Koeman was opgetogen over de laatste aanwinst van PSV. 'Een zeer talentvolle verdediger, ik ben erg blij dat we hem hebben kunnen contracteren', zei de coach over de twintigjarige Da Costa.
Da Costa, die in Eindhoven voor vijf jaar tekende, ziet PSV als een logische volgende stap in zijn loopbaan. 'Het is een mooie basis om verder te groeien en mijzelf te ontwikkelen hier bij PSV. De sfeer is erg aangenaam en ik ken PSV natuurlijk van hun uitstekende prestaties in de UEFA Champions League.'
Afgelopen seizoen maakte Da Costa zijn debuut in de hoofdmacht van Nancy, de club waar hij al enkele jaren speelde. De centrale verdediger speelde tien wedstrijden, waarvan drie als invaller.
Da Costa staat bekend als een talent, van wie de verrichtingen door verschillende Europese clubs werd gevolgd. Onder meer tijdens het jeugdtoernooi van Toulon deed de verdediger als Portugees jeugdinternational van zich spreken.
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat DD hem bossche bollen heeft beloofd.
Haha!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
nummer 5 Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van IstanbulDD heb je vriezer vol zitten met die dingen ofzo? Dat je ervan af moet?
Hopen dattie nou een keertje echt moet... (al heb ik mijn twijfels)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoevaak heb je dat al kunnen beloven zonder het te hoeven doen
De enige echtequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Nee hoor, ik ga ze vers halen bij bakker De Groot bij het station...
Als Saviola eens wist dat hij dozen vol Bossche bollen kreeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Ik zet ze altijd zo in dat het geen straf is ze te moeten geven (behalve die van Van der Struijk dan)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hopen dattie nou een keertje echt moet... (al heb ik mijn twijfels)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Mwah, volgens mij komt Koeman tegenwoordig een beetje snelheid tekort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Daar heb ik ze ook een keer gegetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Gast, ik vind het ook een leuke aankoop. Maar je hebt één wedstrijd op hem gelet. In Toulon met het jeugdtoernooi toch? Niet gelijk overdrijven, maar ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn bij PSV uitgekookt genoeg om nog een paar goede versterkingen te halen. Ze kunnen geduldig zijn omdat er al een prima selectie staat.
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrektquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.
Ach laten we maar vertrouwen houden
Fons ook weer blij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop op
![]()
Farfan of Alex? Wanneer komt daar nou eens duidelijkheid over dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |