De geschikte spelers uit de Nederlandse competitie zijn niet haalbaar...helaas. (volgens Westerhof)quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
welke nederlanders zijn er een versterking voor psv dit moment?
Schaars is dus zo'n Nederlandse speler uit de categorie "onhaalbaar".quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:15 schreef LudoSanders het volgende:
En Schaars zou ik graag bij PSV willen zien. Zou hij nog mooi een jaar kunnen leren van Cocu, aangezien hij de gedoodverfde opvolger van Cocu lijkt te wezen.
Ik had dan ook even niet naar de haalbaarheid gekeken, maar naar welke Nederlander van de Nederlande velden graag bij PSV zou willen zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:20 schreef PyTh het volgende:
[..]
Schaars is dus zo'n Nederlandse speler uit de categorie "onhaalbaar".
In die richting ja.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik had dan ook even niet naar de haalbaarheid gekeken, maar naar welke Nederlander van de Nederlande velden graag bij PSV zou willen zien.
Dat hij onhaalbaar is begrijp ik. Wat zou Scheringa al voor hem vragen, in de richting van 8 miljoen ofzo?
Ball speelt inderdaad aardigquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef Ciscus het volgende:
Schaars en Luirink lijken me aardige spelers, maar ik heb liever 2 backs erbij.
Met Affelay, Simons, Vayrynen, Cocu en Aisatti hebben we genoeg middenvelder. Ook omdat Culina en Ooijer desnoods kunnen terug- en doorschuiven.
Ik pleit:
----------------------Gomez
---Reiziger----Ooijer------Alex------Ball
------Affelay------Simons-----Cocu
-----Farfan----Vennegoor----Koné
Met Lamey en Addo als stand-ins achterin
Vayrynen en Aisatti op het middenveld
Culina en Beasley in de voorhoede
Echt een prima team natuurlijk, al moeten de Michaels zich wel echt gaan laten gelden. Ball speelde op het einde overigens prima wedstrijden. Als Alex vertrekt kan Cocu een linie zakken, en als Vennegoor vertrekt dan krijgt Culina een basisplek op links. Met deze groep hoef je geen overhaaste beslissingen te nemen ten aanzien van aankopen. Tenzij Koeman beslist dat de backs onvoldoende spelen, dan moeten we opschieten.
Of RvNquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:07 schreef ub40_bboy het volgende:
Koné mag het dit seizoen gaan laten zien.
En als ik PSV was kocht ik Kluivert als vervanger voor Vennegoor.
Reiziger en Ball op de backs zijn juist de zwakke plekken die versterkt moeten worden.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:03 schreef Ciscus het volgende:
Schaars en Luirink lijken me aardige spelers, maar ik heb liever 2 backs erbij.
Met Affelay, Simons, Vayrynen, Cocu en Aisatti hebben we genoeg middenvelder. Ook omdat Culina en Ooijer desnoods kunnen terug- en doorschuiven.
Ik pleit:
----------------------Gomez
---Reiziger----Ooijer------Alex------Ball
------Affelay------Simons-----Cocu
-----Farfan----Vennegoor----Koné
Met Lamey en Addo als stand-ins achterin
Vayrynen en Aisatti op het middenveld
Culina en Beasley in de voorhoede
Echt een prima team natuurlijk, al moeten de Michaels zich wel echt gaan laten gelden. Ball speelde op het einde overigens prima wedstrijden. Als Alex vertrekt kan Cocu een linie zakken, en als Vennegoor vertrekt dan krijgt Culina een basisplek op links. Met deze groep hoef je geen overhaaste beslissingen te nemen ten aanzien van aankopen. Tenzij Koeman beslist dat de backs onvoldoende spelen, dan moeten we opschieten.
Stond dat ook niet verkeerd op zijn Oranje- shirt? Volgens mij wel. Het spijt me Ibrahim!! Het spijt me PyTh!! (laat ik het niet merken dat je ergens een spelfout maakt, dan ben je de mijnequote:Op donderdag 6 juli 2006 16:15 schreef PyTh het volgende:
[..]
Reiziger en Ball op de backs zijn juist de zwakke plekken die versterkt moeten worden.
Ball was juist op het einde dramatisch met als "hoogtepunt" de Amstel Cup Finale.
Verder denk ik niet dat VoH en Alex blijven en moet je de namen van PSV spelers goed leren typen/schrijven; het is Afellay ipv Affelay![]()
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:25 schreef Pritt het volgende:
Ik ben benieuwd wat er met lange Jan gaat gebeuren. Toch vaak een essentieele schakel geweest.
Een van de weinige spitsen die voor PSV ook Europees zijn doelpuntjes meepikte.quote:
inderdaad, loopt weinig rond wat een verbetering zou zijn.quote:Op donderdag 6 juli 2006 15:09 schreef PyTh het volgende:
[..]
Geen in mijn optiek.
Tim de Cler daar wordt je ook niet vrolijk van
Alleen Luirink was op zekers een aanwinst geweest maar dit zit bij AZ
onee die Alcides is een rechtsbackquote:Op donderdag 6 juli 2006 18:20 schreef rubbereend het volgende:
Met het halen van die verdedigers heb ik het idee dat Koeman Ooijer naa rechts wil halen want de versterkingen zijn vooral voor het centrum volgens mij.
[..]
inderdaad, loopt weinig rond wat een verbetering zou zijn.
Ronald was juist erg gecharmeerd van Ooijer als centrale man.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]
onee die Alcides is een rechtsback
Cocu heeft meerdere huizenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef ganzenherder het volgende:
Was net toevallig shownieuws aan het kijken op SBS en daar kwamen ze met het bericht dat Cocu zijn huis te koop heeft gezet. Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar gezien de eerdere berichten dat er aanbiedingen waren uit Quatar maak ik me toch zorgen.![]()
Dat ben ik wel met je eens ja. Ik heb die Alcides nog geen seconde zien spelen eerlijk gezegd, maar dat ie 1.90, kopsterk en snel is, vind ik in ieder geval positief. Daarnaast contracteert het Chelsea van Abramovich volgens mij nooit slechte spelers (naar PSV-begrippen).quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ronald was juist erg gecharmeerd van Ooijer als centrale man.
Eduardo Alcides is een gok, die goed kan uitpakken.
Van AS Nancy. Kaapverdische roots.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Da Costa?? Help me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |