Nationaal wel, internationaal voldoet hij niet.quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:19 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Lamey is een goede voor de linksback.
ik denk dat hij tijd gekregen heeft om te wennen, dit seizoen moet hij aan spelen toe komen!quote:Op donderdag 6 juli 2006 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nationaal wel, internationaal voldoet hij niet.
Had wel wat meer verwacht van Pla die van Valencia kwam maar misschien breekt hij dit seizoen wel door.
quote:Koeman wil PSV nog flink versterken
Uitgegeven: 6 juli 2006 13:17
Laatst gewijzigd: 6 juli 2006 13:23
EINDHOVEN - Als het aan Ronald Koeman ligt versterkt PSV zich de komende weken nog met drie of vier nieuwe voetballers. De trainer, die in Eindhoven de succesvolle Guus Hiddink opvolgt, wil snel duidelijkheid over zijn definitieve selectie. Nog voor PSV op 25 juli voor een trainingskamp naar Engeland vertrekt moet de spelersgroep van de landskampioen rond zijn. "Het liefst nog eerder", aldus Koeman donderdag.
Overigens is de kans groot dat de Brabantse club nog meer nieuwe spelers moet aantrekken. Aanvallers Jefferson Farfan en Jan Vennegoor of Hesselink staan in de belangstelling van respectievelijk Portsmouth en FC Porto. "Ik heb het liefst dat ze blijven", zei Koeman. "Maar als de clubs de bedragen willen betalen die PSV wil hebben, kun je het vaak niet tegenhouden."
Als eerste versterking hoopt Koeman op de Braziliaanse verdediger Alcides, die eigendom is van Chelsea. Bovendien wil de club Alex nog een jaar huren. Ook hij staat bij de Londense club onder contract. "We zijn met ze in gesprek", aldus Koeman. "Ik hoop vandaag of morgen uitsluitsel te krijgen over Alex. Over Alcides kan ik niet veel zeggen. Dat is ook nog niet 100 procent afgerond."
Bron: Nu.nl
Samen met Beerens, Nguyen en Carrizo hopelijkquote:Op donderdag 6 juli 2006 12:40 schreef PyTh het volgende:
[..]
Nationaal wel, internationaal voldoet hij niet.
Had wel wat meer verwacht van Pla die van Valencia kwam maar misschien breekt hij dit seizoen wel door.
ECHT!quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:44 schreef PyTh het volgende:
Volgens diverse Franse media heeft PSV de Portugees Manuel da Costa van Nancy voor 5 seizoenen gecontracteerd.
Da's geen Portugees, maar een Kaapverdische Fransoos. Centrale verdediger, 20 jaar, 1 meter 87, rechtsbenig. Heeft negen wedstrijden in het eerste van Nancy gespeeld vorig seizoen...quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:44 schreef PyTh het volgende:
Volgens diverse Franse media heeft PSV de Portugees Manuel da Costa van Nancy voor 5 seizoenen gecontracteerd.
Geen back dus... Maar je weet er meer van?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's geen Portugees, maar een Kaapverdische Fransoos. Centrale verdediger, 20 jaar, 1 meter 87, rechtsbenig. Heeft negen wedstrijden in het eerste van Nancy gespeeld vorig seizoen...
Nee.quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:55 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Geen back dus... Maar je weet er meer van?
Vreemd dan dat hij in Toulon voor Portugal uitkwamquote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Da's geen Portugees, maar een Kaapverdische Fransoos. Centrale verdediger, 20 jaar, 1 meter 87, rechtsbenig. Heeft negen wedstrijden in het eerste van Nancy gespeeld vorig seizoen...
Heeft hij niet met Portugal meegespeeld op het toernooi van Toulon?quote:Op donderdag 6 juli 2006 13:49 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan bij dat het een Kaapverdische Fransoos was?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:02 schreef Radegast het volgende:
Ja, ik las het ook net. Nou, dan is het wel zo'n nare Portugees. Ook goed.![]()
http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=37398quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:05 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe kwam je er dan bij dat het een Kaapverdische Fransoos was?
ben ik wel nieuwsgierig naar
wazigquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:11 schreef Radegast het volgende:
[..]
http://www.transfermarkt.(...)hp4?spieler_id=37398
quote:Koeman wil nog flink versterken
Geschreven door Rogier Deelstra op donderdag, 6 juli om 14:04
Ronald Koeman gaf op de ochtend van de eerste PSV-training aan dat hij zich nog wil versterken met drie of vier spelers. Tevens zei de nieuwe oefenmeester van de Eindhovenaren dat er op korte termijn duidelijkheid komt over Alex en Alcides.
Als het aan Koeman ligt is de spelersgroep voor 25 juli rond. Dan pakt PSV het vliegtuig naar Engeland, alwaar de selectie zich voorbereid op het nieuwe seizoen en oefenwedstrijden afwerkt. "Maar het liefst heb ik nog eerder duidelijkheid", aldus Koeman.
De toekomst van Jefferson Farfan en Jan Vennegoor of Hesselink is onduidelijk, beaamt ook Koeman. Zij staan in de belangstelling van respectievelijk Portsmouth en FC Porto. "Ik heb het liefst dat ze blijven", verklaarde Koeman donderdagochtend. "Maar als de clubs de bedragen willen betalen die PSV wil hebben, kun je het vaak niet tegenhouden."
Koeman gaf verder aan dat PSV de komende dagen in gesprek gaat met Chelsea over Alex en Alcides, eigendom van de Londenaren. Alex moet zich binnenkort melden bij Chelsea, maar kan nog niet spelen. "Ik hoop vandaag of morgen uitsluitsel te krijgen over Alex. Over Alcides kan ik niet veel zeggen. Dat is ook nog niet honderd procent afgerond."
Woepsquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Het Officiële PSV topic #170: Met 1 of 2 nieuwe topaankopen
Lezen.
quote:6/7/2006 - Geruchten: Manuel da Costa en Carlos Salcido
(Gepost door RvN)
In de diverse buitenlandse media wordt PSV met enkele spelers in verband gebracht. Zo meldt Eurosport dat verdediger Manuel da Costa, al eerder in verband gebracht met interesse van PSV, van Nancy naar PSV overstap en een vijfjarig contract zal tekenen.
PSV Netwerk
Medio Tiempo in Mexico meldt dat de centrale verdediger Carlos Salcido in de belangstelling zou staan van PSV, Celta de Vigo en een of enkele Engelse clubs.
PSV Netwerk
Beide spelers zouden opties kunnen zijn indien Alex onverhoopt niet terugkeert naar Eindhoven. Salcido kan echter ook als linksback goed uit de voeten.
welke nederlanders zijn er een versterking voor psv dit moment?quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:56 schreef JustJunior het volgende:
Beginnen de transfers dan eindelijk op gang te komen? Ik heb alleen liever dat PSV wat Nederlanders haalt
Geen in mijn optiek.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:59 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
welke nederlanders zijn er een versterking voor psv dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |