quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:10 schreef Messenga het volgende:
[..]
Omdat DD hem bossche bollen heeft beloofd.
Haha!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:09 schreef rubbereend het volgende:
nummer 5 Het officiële PSV topic #129: Op naar de hel van IstanbulDD heb je vriezer vol zitten met die dingen ofzo? Dat je ervan af moet?
Hopen dattie nou een keertje echt moet... (al heb ik mijn twijfels)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:02 schreef rubbereend het volgende:
[..]hoevaak heb je dat al kunnen beloven zonder het te hoeven doen
De enige echtequote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Nee hoor, ik ga ze vers halen bij bakker De Groot bij het station...
Als Saviola eens wist dat hij dozen vol Bossche bollen kreeg...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Ik zet ze altijd zo in dat het geen straf is ze te moeten geven (behalve die van Van der Struijk dan)quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:16 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hopen dattie nou een keertje echt moet... (al heb ik mijn twijfels)
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Mwah, volgens mij komt Koeman tegenwoordig een beetje snelheid tekort.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Daar heb ik ze ook een keer gegetenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:15 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Haha!
Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop opquote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Dit is dan onze nieuwe held: Kan ie naast uitstekend voetballen ook uitstekend verdedigen?
Gast, ik vind het ook een leuke aankoop. Maar je hebt één wedstrijd op hem gelet. In Toulon met het jeugdtoernooi toch? Niet gelijk overdrijven, maar ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:57 schreef cultheld het volgende:
[afbeelding]
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 11:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze zijn bij PSV uitgekookt genoeg om nog een paar goede versterkingen te halen. Ze kunnen geduldig zijn omdat er al een prima selectie staat.
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrektquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ben eerder bang dat het dan wanhoops aankopen gaan worden. Ik krijg maar geen positief gevoel van PSV op dit moment door al die onduidelijkheden.
Ach laten we maar vertrouwen houden
Fons ook weer blij.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:48 schreef johannes1986 het volgende:
[..]
Zoals Gullit zou zeggen: er zit in ieder geval een goeie kop op
![]()
Farfan of Alex? Wanneer komt daar nou eens duidelijkheid over dan?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wanhoopsaankopen verwacht ik par 31 augustus als er toch nog iemand op het laatste moment vertrekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |