abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_39582354
Die rode vlek achterop het shirt ziet er niet uit
pi_39582406
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Da Costa?? Help me even.
Manuel da Costa, van Nancy (speelde daar bij Nancy B, maar geldt als het grootste talent bij die club; Op die clubfora zijn ze er in ieder geval verbolgen over dat "een club als PSV" er met zo'n speler vandoor gaat). Is een voetballende verdediger, die in kan schuiven, een goede pass in de benen heeft. Althans, dat viel me aan hem op tegen Oranje (toen stond ie ook al in de belangstelling van PSV, dus heb ik er eens op gelet). Verder is ie 1.87 en 78 kilo; Een robuuste verdediger.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_39582528
Oh, op het jeugdtoernooi. Ik dacht aan seniorenteams, vandaar.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_39583768
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef ganzenherder het volgende:
Was net toevallig shownieuws aan het kijken op SBS en daar kwamen ze met het bericht dat Cocu zijn huis te koop heeft gezet. Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar gezien de eerdere berichten dat er aanbiedingen waren uit Quatar maak ik me toch zorgen.
Cocu gaat echt niet nog een jaartje cashen in Qatar hoor, komop joh.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 6 juli 2006 @ 21:29:58 #155
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39585375
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef cultheld het volgende:

[..]
Verder is ie 1.87 en 78 kilo; Een robuuste verdediger.
Dat lijkt me verre van robuust.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
pi_39586108
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:29 schreef Bombardier het volgende:

[..]

Dat lijkt me verre van robuust.

Mwha, kan slechter toch?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:02:31 #157
147235 Bombardier
The artillery man
pi_39586666
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mwha, kan slechter toch?
Dat is vrij tenger voor iemand van die lengte, als die gegevens kloppen.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:03:42 #158
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_39586704
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mwha, kan slechter toch?
Het is die linker neem ik aan?
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_39586979
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:03 schreef Bos81 het volgende:

[..]

Het is die linker neem ik aan?
pi_39587040
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:11 schreef cultheld het volgende:

[..]

Noem je dat robuust?
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:13:35 #161
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_39587087
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Noem je dat robuust?
En het lijkt of ie een alien-hand-syndroom heeft
pi_39587189
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:12 schreef VoreG het volgende:

[..]

Noem je dat robuust?
Deze held loopt dwars door Farfán en Koné heen op zijn toekomstige PSV-trainingen.
pi_39587583
Is het een echte stopper, of kan hij ook opbouwen? Het tweede kan ie leren, maar het lijkt me een handigheidje als hij het al kan.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39587606
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef cultheld het volgende:

[..]

Deze held loopt dwars door Farfán en Koné heen op zijn toekomstige PSV-trainingen.
Ik dacht dat je Beasley of Alex zou zeggen..
pi_39587758
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
Is het een echte stopper, of kan hij ook opbouwen? Het tweede kan ie leren, maar het lijkt me een handigheidje als hij het al kan.
Nou, echt veel tackles zag ik hem niet maken op Toulon tegen Oranje (was in die wedstrijd ook niet nodig ), maar met name opbouwend liet hij veel zien .
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:54:00 #166
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39588675
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Cocu heeft meerdere huizen . Ik dacht 1 in Nuenen en 1 in Gelderland (bij Westervoort). Hij heeft ook een café in Arnhem; Misschien dat ie zich definitief na dit seizoen in Gelderland wil vestigen?
Café in Arnhem? Vertel me welk café? Ik ga in Arnhem wonen over 2 weken (voor studie, ik kom gewoon terug naar regio Eindhoven hoor )
  donderdag 6 juli 2006 @ 22:56:00 #167
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39588762
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef VoreG het volgende:
Die rode vlek achterop het shirt ziet er niet uit
Viel me vandaag op de training ook op
pi_39589015
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Viel me vandaag op de training ook op
Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen als er een naam en rugnummer achterop staat
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_39589031
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Café in Arnhem? Vertel me welk café? Ik ga in Arnhem wonen over 2 weken (voor studie, ik kom gewoon terug naar regio Eindhoven hoor )
Xso of iets dergelijks?
pi_39589059
Frits Barend zegt dat Saviola vrijwel zeker naar PSV gaat
pi_39589085
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Vertel? Ik zit Darkman te kijken en kijk BVD altijd in de herhaling.
pi_39589128
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:

[..]

Vertel? Ik zit Darkman te kijken en kijk BVD altijd in de herhaling.
weinig meer over te zeggen. Hij vond dit transfernieuws het vermelden waard tussendoor
pi_39589155
Hopelijk zit ie er niet naast; Dat zou geweldig zijn .
pi_39589169
zou het dan kopen of huren zijn?
pi_39589209
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
ja en toen kneep henk frits wakker zeker
  donderdag 6 juli 2006 @ 23:07:30 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_39589218
quote:
Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef DrDentz het volgende:
zou het dan kopen of huren zijn?
kopen, 6 miljoen

http://www.psvzone.nl/artikel.php?id=4622
pi_39591354
Sorry hoor, maar dat Saviola naar PSV zou komen, dat gaat er bij mij nog steeds niet in. De onwaarschijnlijkheid spat er vanaf.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_39591941
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef mcyodogg het volgende:
Sorry hoor, maar dat Saviola naar PSV zou komen, dat gaat er bij mij nog steeds niet in. De onwaarschijnlijkheid spat er vanaf.
Farfan moet ook eerst verkocht worden. Als dat niet gebeurt is dat hele verhaal rond Saviola niet aan de orde.
lollig
pi_39592133
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Farfan moet ook eerst verkocht worden. Als dat niet gebeurt is dat hele verhaal rond Saviola niet aan de orde.
Of hij wordt gehaald om VOH te vervangen?

Koné - Farfán - Saviola
pi_39592163
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:

[..]

Oh hij wordt gehaald om VOH te vervangen?

Koné - Farfán - Saviola
Teken ik voor!
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_39592175
Kone
pi_39592229
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kone
Blij dat wij die niet hebben. Saviola zou een leuke aanwinst zijn though.
pi_39592269
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:44 schreef devv05 het volgende:

[..]

Blij dat wij die niet hebben. Saviola zou een leuke aanwinst zijn though.
Yup.

Saviola en Farfan. Dan heb je wel een Europeeswaardige aanval; alleen jammer dat het van die jankerds zijn.
pi_39592293
Saviola en Farfan. Verdomme dacht ik af te zijn van dat gejank na het WK krijgen we nog een heel seizoen voor de boeg..
pi_39592317
Kone gaat zijn belofte nog wel inlossen denk ik. En de komst van Saviola lijkt me niet vreemd, Jan zal dan wel vertrekken.
That's all folks!
pi_39592329
En dan Jaap Stam een kaart aannaaien, mits hij niet geblesseerd is. Ik verheug me er nu al op .
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_39592348
Ik zal wel de enige zijn die Saviola overschat vindt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  vrijdag 7 juli 2006 @ 00:53:18 #188
130479 ganzenherder
Ganse herder
pi_39592443
Ik vind Saviola toch meer een centrale spits dus niet echt een directe vervanging van Farfan?
Eerlijk gezegd verwacht ik nog altijd dat Farfan alleen PSV verlaat voor een echte topclub.
Patat Friet
pi_39592524
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:49 schreef F1Bas het volgende:
Ik zal wel de enige zijn die Saviola overschat vindt.
Ik begrijp heel goed dat je dat vindt, maar ik denk dat hij tegen clubs als Heracles, Willem 2 en NAC heel goed aan z'n vertrouwen kan werken en dat als hij eenmaal z'n draai heeft gevonden, hij niet meer te stoppen is. Toen hij net bij Barca was beland, liet hij ook hele mooie dingen zien, dus het zit er zeker in bij hem.

Het enige nadeel aan de (waarschijnlijke) PSV-transfers, is dat het om 4 buitenlanders (Alcides, Salcido, Saviola en Da Costa) gaat. Dan heb je Simons, Ooijer, Afellay ( waarschijnlijk basisspeler) en Cocu als "Nederlanders". Al zal het de communicatie niet héél erg in de weg zitten, want Cocu en Koeman spreken uitstekend Spaans.
pi_39592588
Saviola komt toch vaker van rechts dan dat ie centraal speelt. Het zou een stunt zijn wanneer PSV het zou flikken om hem te strikken. Maar volgens mij kan PSV hem niet betalen...

Barcelona drijft de prijs trouwens al weer op na het WK, nu er toch redelijk veel interesse is voor hem...
  vrijdag 7 juli 2006 @ 01:00:44 #191
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_39592639
wel kut voor jullie dat wouters bij psv is
pi_39592653
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 01:00 schreef jorienvdherik het volgende:
wel kut voor jullie dat wouters bij psv is
even goed als Davids
pi_39592662
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:53 schreef ganzenherder het volgende:
Ik vind Saviola toch meer een centrale spits dus niet echt een directe vervanging van Farfan?
Eerlijk gezegd verwacht ik nog altijd dat Farfan alleen PSV verlaat voor een echte topclub.
Saviola is geen centrale spits hoor, meer een voorbereider. Met z'n snelheid, dribbelacties en overzicht heeft hij juist veel weg van Farfán. Ik denk dat als Farfán blijft en Saviola daadwerkelijk komt (wat ik nog steeds niet kan geloven), PSV een Lyon-achtige aanval krijgt, waar je bijna iedere tegenstander mee zoek speelt. Dan heb je namelijk 3 aanvallers die beweeglijk, snel en sterk aan de bal zijn. Die lopen dan overal en nergens, nemen elkaars positie over en spelen zo bijna iedere defensie stuk (Wat je bij Lyon ook veel zag met Govou, Wiltord en Fred) .
  vrijdag 7 juli 2006 @ 09:10:52 #194
103389 johannes1986
Voetbalfreak & PSV-Fan
pi_39596668
Van het PSV-Netwerk:
quote:
[b]

7/7/2006 - 'Manuel da Costa voor een miljoen euro naar PSV'
(Gepost door RvN)

Volgens het Portugese O Jogo is Manuel da Costa een vijfjarig contract overeengekomen met PSV en zal hij heel snel gepresenteerd kunnen worden in Eindhoven. De centrale verdediger van Nancy werd al lange tijd in verband gebracht met PSV. Volgens de krant is na lang onderhandelen een transfersom van 1 miljoen euro overeengekomen. De speler zelf zou een transferclausule van 7 miljoen euro hebben bedongen. Da Costa zou een voorkeur hebben gehad voor Inter, maar die club zou volgens het bericht opmerkelijk genoeg beduidend minder salaris hebben geboden.
En:
quote:
[b]

7/7/2006 - Krantengeruchten: Salcido ongeduldig, Saviola kan naar Arsenal, Farfan hot
(Gepost door RvN)

Geruchten rond mogelijke transfers bij PSV vullen vrijdag weer de internationale kranten. In Mexico laat de linksback/linker centrale verdediger Salcido weten dat hij ongeduldig wordt. Hij zegt enkele opties te hebben in Europa, namen noemt hij niet. Gisteren noemden Mexicaanse media PSV als een van de opties. De telegraaf bracht hem vrijdag ook in verband met PSV. Hij wil zo snel mogelijk duidelijkheid of hij de stap naar Europa kan maken. 'Het maakt niet uit of het een topclub is of om degradatie speelt. Als het niet snel duidelijk wordt, wil ik liever besluiten om in Mexico te blijven.' Aan de persoonlijke eisen ligt het volgens Salcido niet, aangezien hij naar eigen zeggen relatief weinig verdient voor Mexicaanse begrippen. Onderhandelingen tussen de geinteresseerden en zijn club zouden moeizaam verlopen.
PSV Netwerk
Ondertussen wordt ook Saviola nadrukkelijk in verband gebracht met PSV. Volgens Frits Barend is het 'bijna zeker' dat de Argentijn naar PSV komt. Media vandaag in Engeland en panje noemen Arsenal als concreet geinteresseerde, dat zou 3 miljoen euro hebben geboden.
PSV Netwerk
Ondertussen vult Farfan headlines in Engeland en Peru. Harry Redknapp, coach van Portsmouth, bevestigde de onderhandelingen met PSV. Hij liet zich lyrisch uit over Farfan. 'Hij kan zowel met links als rechts scoren, is goed in de lucht en gevaarlijk met vrije trappen.' Volgens Redknapp gaat hij het absoluut maken in Europa. Ook de voorzitter van Portsmouth bevestigde de interesse en verwacht heel veel van de speler van PSV. In Peru ondertussen gaan diverse media er al vanuit dat de transfer een feit is, maar die berichten lijken vooral uit zijn verband getrokken nieuwsberichten uit Europa. Ondertussen zit de voorzitter van Alianza Lima al op scherp. Hij liet weten als de deal rondkomt hij op maandag al naar Nederland zou kunnen komen om als betrokken partij aanwezig te zijn bij het rondkomen. Alianza Lima kan volgens eigen zeggen rekenen op 15% van de transfersom en rekent zich al duidelijk rijk. Zelf liet de zaakwaarnemer van Farfan gisteren, zoals toen al gemeld, nog weten dat Farfan alleen zal vertrekken bij sportieve verbetering. Indien Portsmouth inderdaad de gevraagde transferprijs betaalt, waar diverse media in Nederland vanuit lijken te gaan, zou farfan het zelf dus nog tegen kunnen houden.
Het lijkt er toch echt op dat Saviola gaat komen. Hopen dat Farfan dan alsnog blijft. Salcido lijkt me ook een superspeler voor PSV. Zowel centraal als links in de verdediging inzetbaar, spijkerhard en toch snel en opbouwend goed.
pi_39597504
Saviola zou een leuke aankoop zijn.
  vrijdag 7 juli 2006 @ 10:02:44 #196
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_39597597
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 09:57 schreef Urquhart het volgende:
Saviola zou een leuke aankoop zijn.
Als Saviola komt, ga ik hem een doos Bossche bollen brengen.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_39597632
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 00:56 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik begrijp heel goed dat je dat vindt, maar ik denk dat hij tegen clubs als Heracles, Willem 2 en NAC heel goed aan z'n vertrouwen kan werken en dat als hij eenmaal z'n draai heeft gevonden, hij niet meer te stoppen is.
Daar heb je een goed punt.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_39597645
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

pi_39597748
quote:
Op vrijdag 7 juli 2006 10:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

vrijdag 7 juli 2006 @ 10:13:03 #200
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_39597794
Ik geloof er niks van dat Saviola komt.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')