Manuel da Costa, van Nancy (speelde daar bij Nancy B, maar geldt als het grootste talent bij die club; Op die clubfora zijn ze er in ieder geval verbolgen over dat "een club als PSV" er met zo'n speler vandoor gaat). Is een voetballende verdediger, die in kan schuiven, een goede pass in de benen heeft. Althans, dat viel me aan hem op tegen Oranje (toen stond ie ook al in de belangstelling van PSV, dus heb ik er eens op gelet). Verder is ie 1.87 en 78 kilo; Een robuuste verdediger.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:59 schreef methodmich het volgende:
Da Costa?? Help me even.
Cocu gaat echt niet nog een jaartje cashen in Qatar hoor, komop joh.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:55 schreef ganzenherder het volgende:
Was net toevallig shownieuws aan het kijken op SBS en daar kwamen ze met het bericht dat Cocu zijn huis te koop heeft gezet. Dit hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar gezien de eerdere berichten dat er aanbiedingen waren uit Quatar maak ik me toch zorgen.![]()
Dat lijkt me verre van robuust.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:07 schreef cultheld het volgende:
[..]
Verder is ie 1.87 en 78 kilo; Een robuuste verdediger.
quote:
Dat is vrij tenger voor iemand van die lengte, als die gegevens kloppen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwha, kan slechter toch?
Het is die linker neem ik aan?quote:Op donderdag 6 juli 2006 21:49 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mwha, kan slechter toch?
quote:
Deze held loopt dwars door Farfán en Koné heen op zijn toekomstige PSV-trainingen.quote:
Ik dacht dat je Beasley of Alex zou zeggen..quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:16 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze held loopt dwars door Farfán en Koné heen op zijn toekomstige PSV-trainingen.
Nou, echt veel tackles zag ik hem niet maken op Toulon tegen Oranje (was in die wedstrijd ook niet nodigquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:26 schreef mcyodogg het volgende:
Is het een echte stopper, of kan hij ook opbouwen? Het tweede kan ie leren, maar het lijkt me een handigheidje als hij het al kan.
Café in Arnhem? Vertel me welk café? Ik ga in Arnhem wonen over 2 wekenquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:56 schreef cultheld het volgende:
[..]
Cocu heeft meerdere huizen. Ik dacht 1 in Nuenen en 1 in Gelderland (bij Westervoort). Hij heeft ook een café in Arnhem; Misschien dat ie zich definitief na dit seizoen in Gelderland wil vestigen?
Viel me vandaag op de training ook opquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:05 schreef VoreG het volgende:
Die rode vlek achterop het shirt ziet er niet uit
Ik denk dat het uiteindelijk wel mee zal vallen als er een naam en rugnummer achterop staatquote:Op donderdag 6 juli 2006 22:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Viel me vandaag op de training ook op![]()
Xso of iets dergelijks?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:54 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Café in Arnhem? Vertel me welk café? Ik ga in Arnhem wonen over 2 weken(voor studie, ik kom gewoon terug naar regio Eindhoven hoor
)
Vertel? Ik zit Darkman te kijken en kijk BVD altijd in de herhaling.quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend zegt dat Saviola vrijwel zeker naar PSV gaat![]()
weinig meer over te zeggen. Hij vond dit transfernieuws het vermelden waard tussendoorquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:03 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vertel? Ik zit Darkman te kijken en kijk BVD altijd in de herhaling.
ja en toen kneep henk frits wakker zekerquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:02 schreef DrDentz het volgende:
Frits Barend zegt dat Saviola vrijwel zeker naar PSV gaat![]()
kopen, 6 miljoenquote:Op donderdag 6 juli 2006 23:06 schreef DrDentz het volgende:
zou het dan kopen of huren zijn?
Farfan moet ook eerst verkocht worden. Als dat niet gebeurt is dat hele verhaal rond Saviola niet aan de orde.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:15 schreef mcyodogg het volgende:
Sorry hoor, maar dat Saviola naar PSV zou komen, dat gaat er bij mij nog steeds niet in. De onwaarschijnlijkheid spat er vanaf.
Of hij wordt gehaald om VOH te vervangen?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:35 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Farfan moet ook eerst verkocht worden. Als dat niet gebeurt is dat hele verhaal rond Saviola niet aan de orde.
Teken ik voor!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 00:41 schreef cultheld het volgende:
[..]
Oh hij wordt gehaald om VOH te vervangen?
Koné - Farfán - Saviola![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |