Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voorquote:
Jou ken ik al, goeiemorgen meiskequote:
Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voorquote:
Hey,ik ben Timo,21 jaar.. sinds woensdag begonnen met mijn motor rijbewijsquote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voor![]()
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:28 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hey,ik ben Timo,21 jaar.. sinds woensdag begonnen met mijn motor rijbewijs![]()
Ik ben nogal een Suzuki fan.. dus ben ik al driftig aan het sparen voor een Gsx-R 600cc .. 2003 of 2004 model![]()
Nee,ik heb nog geen auto rijbewijs.. waarom niet?.. ik heb een schijt hekel aan koekblikken![]()
F*ck yeahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nick vroeg of we snel weer eens meeten met de club.![]()
Gelijk een foto voor de OP van het jongste lid?![]()
De baas van de club kon trouwens verreweg het beste wheelien voegde hij er nog aan toe.![]()
En die punker ook.![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:08 schreef Worldbeater het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zegt dat ie het wit brood en hagelslag moet verstoppen zodat ze afkickverschijnselen krijgt.![]()
![]()
Hoe lang nogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef Youp het volgende:
voor de gene die de OP heeft gemaakt, hij kon bij mijn motor kiezen uit supermoto of supermotardomdat er nog een KTM 400 LC4 supermotard/supermoto in stond en het ziet zo vreemd uit als er dan bij de een supermoto staat en bij de ander supermotard
nu staat er bij mij KTM 620 LC4 supermoto/supermotard
en goeie morgen
mjah deze maand wil ik mn DRZ400 hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:40 schreef Makster het volgende:
[..]
Hoe lang nog![]()
Gaat er nog gereden worden ?
Bouwen sletquote:
DRZ is okquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:42 schreef Youp het volgende:
[..]
mjah deze maand wil ik mn DRZ400 hebbendan heb ik de KTM er naast maar die word dan geschorst en blijft te koop... tuurlijk word er nog gereden want mn achterband moet op
er komt een nieuwe op of bij (afhankelijk van wat de koper wil)
ik heb nooit geld teveel, maar deze machine werd me aangeboden door Metz voor veel te weinig... en er zit een Keihin FCR carburateur op, hotcams in, een volledige akrapovic (titanium dus) op, excel wielen in met talon naven, een kunststof tank en nog vanalles... hij heeft nu in ieder geval aan het wiel net zo veel vermogen als mijn 620quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Bouwen slet![]()
[..]
DRZ is ok
Hebbie geld te veel
Met had hem toch ook nog niet zo lang tochquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:56 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb nooit geld teveel, maar deze machine werd me aangeboden door Metz voor veel te weinig... en er zit een Keihin FCR carburateur op, hotcams in, een volledige akrapovic (titanium dus) op, excel wielen in met talon naven, een kunststof tank en nog vanalles... hij heeft nu in ieder geval aan het wiel net zo veel vermogen als mijn 620
anders ging de ktm echt niet weg
Zondequote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:44 schreef kratjuh het volgende:
Mogge
Ik ga nu rijden, maar een meet zit er door tijdsgebrek niet in ..
Transportplanner/coördinator en heftruckchauffeurquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:35 schreef bwt het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wat voor functies gaat het om?
Welk bedrijf ga je plannenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Transportplanner/coördinator en heftruckchauffeur
Dat hou ik even voor me tot ik meer weet, en of het wel doorgaatquote:
Wie ben jij nu weer??quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:15 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Aangenaam kennis met je te maken, stel je even voor![]()
Ik lees het straks allemaal wel![]()
![]()
![]()
ik ook nog geeneens esquote:
Klinkt goed, begrijp alleen aub wel dat een baan als planner opzich leuk is alleen zit je heel de dag shit op te lossenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat hou ik even voor me tot ik meer weet, en of het wel doorgaatDe baan als heftrucker is zo goed als zeker in de pocket, de baan als planner, die ik uiteraard meer ambieer, moet ik woensdag voor op sollicitatiegesprek.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Wie ben jij nu weer??
Ik ben Mark. Kom uit het zuiden des lands. (Omg. Eindhoven) En rij op dit moment alleen auto.
Waarom motorrijden??
Heb 2e paasdag een "proef"les gehad en ben "om".
Heb een afspraak liggen om begin september te beginnen met motor rijlessen.
Waarom dan pas???
Heel simpel, ik heb op dit moment ook een afspraak om eind juli mijn ogen te laten laseren, en daarna hebben mijn ogen een beetje rust nodig. Vandaar.
En, al enig idee welke motor je gaat kopen??
Nog geen concrete plannen daarin, zo ie zo zal het even sparen zijn ondat ik door de rijlessen en ogen laseren flink wat centjes kwijt ben.
Wel heb ik al gekeken naar een Suzuki Bandit. |
Deze motor wordt mij aangeraden omdat het een leuke motor zou zijn waar ik de komende tijd mee vooruit zou kunnen. Of het dan een 650 of een 1200 wordt, geen idee....
Als je nog iets wilt weten, vraag raak zou ik zeggen... Ik probeer een beetje mee te lurken en af en toe mee te praten.
Let niet op mijn onkunde wat betreft motoren, ik heb er op dit moment weinig tot geen verstand van. Ben "lerende" en zal regelmatig misschien domme vragen hebben.
Verder groet ik iedereen en hoop ik binnen een korte termijn lekker mee te kunnen rijden met de FOK MC..
Waarvoor hartelijk dank.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:27 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik welen heb daarom jou even wakker geschud
![]()
Jij bent ook planner?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:29 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed, begrijp alleen aub wel dat een baan als planner opzich leuk is alleen zit je heel de dag shit op te lossenHoudt je wel creatief
1,5 jaar ongeveerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:34 schreef Makster het volgende:
[..]
Met had hem toch ook nog niet zo lang toch
EN GAAN ER NOG MENSEN RIJDEN
wat is daar te doen dan ?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:46 schreef Makster het volgende:
[..]
Zonde
Dan ga ik NU eten, dan ff boodschappen doen, ow nee eerst ff douchen, dan pleepapier kopenen dan rijden.
Ga denk ik weer richting Willemstad
Idd, mijn eerste gedachte. Zijn zoveel mensen die hem kennen of minstens foto's hebben gezien op MFquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:15 schreef Worldbeater het volgende:
Net terug van het strand, als dat waar is van die motor, dan krijgen de dieven nog een harde kluif.
"We" hebben overal ogen.![]()
Hopen dat i weer snel op duikt ,gelukkig is het wel een opvallende motor!quote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:28 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
Hey,ik ben Timo,21 jaar.. sinds woensdag begonnen met mijn motor rijbewijs![]()
Ik ben nogal een Suzuki fan.. dus ben ik al driftig aan het sparen voor een Gsx-R 600cc .. 2003 of 2004 model![]()
Nee,ik heb nog geen auto rijbewijs.. waarom niet?.. ik heb een schijt hekel aan koekblikken![]()
Donequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:08 schreef Worldbeater het volgende:
Gelijk een foto voor de OP van het jongste lid?![]()
You've got mailquote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:11 schreef worldpimber het volgende:
Het wordt heet vandaag volgens mij
Rib-i ik had je gemailed naar je hotmail adres.
Donequote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:24 schreef Youp het volgende:
voor de gene die de OP heeft gemaakt, hij kon bij mijn motor kiezen uit supermoto of supermotardomdat er nog een KTM 400 LC4 supermotard/supermoto in stond en het ziet zo vreemd uit als er dan bij de een supermoto staat en bij de ander supermotard
nu staat er bij mij KTM 620 LC4 supermoto/supermotard
en goeie morgen
Hou ons/mij op de hoogte over je laser-operatie en dan zien we je wel verschijnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:15 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Verder groet ik iedereen en hoop ik binnen een korte termijn lekker mee te kunnen rijden met de FOK MC..
Als die wereld kampioen worden hebben we in iedergeval van de winnaar verlorenquote:
Nee dat is fijnquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:05 schreef bwt het volgende:
[..]
Als die wereld kampioen worden hebben we in iedergeval van de winnaar verloren
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:07 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee dat is fijnZe moeten gewoon uitgeschakeld worden en bij voorkeur ook nog dood
Jeetje wat kutquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenis nu een maand of vier geleden maar heb er nog steeds last van
![]()
Denk dat het voor mij beter is om even onder de douche te gaan staan.Schijn te stinken als een bunzing na m'n overmatig zweet verlies van vanmiddagquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:18 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
is alweer flink aan het afkoelen volgens mij... Wel een goed idee om ff te laten tochten..![]()
Ik zit ook mooi binnen, toen ik zonet even buietn zat was hier zlefs de stank niet te hardenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Nee.. ik blijf lekker binnen zitten![]()
Morgen wel de stad in, dance tour op het Zaailand![]()
![]()
Jong getrouwd.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:42 schreef worldpimber het volgende:
Jij met je ge-vrouw Alexxxx![]()
Je bent net 15 hou toch op.![]()
D'r vliegt hier binnen van alles rond.Langleve het wonen in een agrarische omgevingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding][afbeelding] Muggentijd is aangebroken [afbeelding] [afbeelding]
25kw? wat is dat?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:07 schreef BazzieK het volgende:
Net de 25KW set in mijn motor gezet, ging in een keer goed en hij loopt perfect en rijdt dito. Hij klinkt (tot mijn groote bedroevenis en vreugde van de buurt) wat minder asociaal.
De vleermuizen in onze tuin houden de boel hier aardig schoon.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:01 schreef richardgie het volgende:
[..]
D'r vliegt hier binnen van alles rond.Langleve het wonen in een agrarische omgeving.
Ik denk dat het aanbod aan vleermuizen in deze omgeving te gering is om alles schoon te houden.Ik woon in de (niet lachen)dorpskern.Het buitengebied is wel een walhalla voor alles wat frank en vrij rond vliegt.Inderdaad,ook vleermuizen.Maar hier recht voor de deur staat en oude boerderij,met dito mesthoop,hooiberg etc.,maar slecht een enkele vleermuis te bekennen,hoewel ik ze wel eens voorbij zie vliegen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De vleermuizen in onze tuin houden de boel hier aardig schoon.
1997 zei de verkoper, op de papieren staat 1999 (zal wel overjarig geweest zijn, wel netjes dat de verkoper daar eerlijk over was) 20k gelopen, helemaal origineel, in 2002 ingevoerd vanuit belgië en een mooie kleurstellingquote:
mn neef (mjah, broerquote:
Geen idee,maar als ik het zo bekijk is die CBR voor em zelfquote:
Definieer "wij" en wat voor een kleine tuf yamaha was dat wel niet?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef -XX- het volgende:
Net
bij stoplicht, 2 dikke harleys komen naast ons te staan, ( wij met zon kleine tuf yamaha
)
Het was echt zoElkaar aankijken , Smile!
blikken vooruit, en VROEEEEEMMMMM
HAHAWij stonden nog stil en hun waren al weg
![]()
![]()
Wat een matennaaier ben je zeg, wie moet morgen dan de route voorop rijden?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:22 schreef richardgie het volgende:
richardgie is ook weer thuis van z'n ritje narijden.Wordt wel een lang tochtje als ik hem morgen met de motorclub ga rijden.Rit zelf was ongeveer 170 km+nog 50 Km heen en weer terug.Zou betekenen dat als ik hem morgen ga rijden op een tochtje van 330 Km zou komen.Inderdaad eerst naar Utrecht en vervolgens weer terug
,maar gezien de temperaturen blijft richardgie morgen lekker thuis
.Heb inmiddels m'n derde droge T-Shirt van vandaag aangetrokken
.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:57 schreef -XX- het volgende:
[afbeelding] Redelijk gelukt met animation shop![]()
[afbeelding] [afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ok nu word ik irritant![]()
Ik ga maar slapen[afbeelding]
quote:
op de vorige pagina heb ik vanmorgen gemeld dat ik met mn neef ging kijken voor een motor voor hemquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar als ik het zo bekijk is die CBR voor em zelf.
Anders zou ik er geen melding van maken
Hahquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar als ik het zo bekijk is die CBR voor em zelf.
Anders zou ik er geen melding van maken
Weet je dat je een geweldige schrijfstijl hebt?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:19 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk dat het aanbod aan vleermuizen in deze omgeving te gering is om alles schoon te houden.Ik woon in de (niet lachen)dorpskern.Het buitengebied is wel een walhalla voor alles wat frank en vrij rond vliegt.Inderdaad,ook vleermuizen.Maar hier recht voor de deur staat en oude boerderij,met dito mesthoop,hooiberg etc.,maar slecht een enkele vleermuis te bekennen,hoewel ik ze wel eens voorbij zie vliegen.
Iedereen maakt zo zijn foutenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:24 schreef Youp het volgende:
jullie moeten toch wel snappen dat k niet van de SM's wijk
Maakt op zich niet zoveel uit welk model het is,bij eventuele inruil wordt er toch naar de eerste afgifte van het kenteken gekeken,en 20.000 Km voor een CBR is niet zoveel,zeker niet voor een motor van die leeftijd.Ziet er echt wel netjes uit zo op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
1997 zei de verkoper, op de papieren staat 1999 (zal wel overjarig geweest zijn, wel netjes dat de verkoper daar eerlijk over was) 20k gelopen, helemaal origineel, in 2002 ingevoerd vanuit belgië en een mooie kleurstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
mn neef (mjah, broer)
Hoogland was vroeger ook een lintbebouwing,alleen de Zevenhuizerstraat en de Hamseweg,wat toen de dorpskern was.Maar tegenwoordig zijn er ook allemaal nieuwbouwwijken.Heeft ook alles te maken met de anexatie door Amersfoort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je dat je een geweldige schrijfstijl hebt?
Ik woon in een lintstraat tussen twee dorpskernen in, aan de voorkant 'bos', aan de achterkant kilomters en kilometers weiland.
neen, het is mn neef maar hij heeft tijden bij ons in gewoond en laterna is hij met mn tante en mn nichtje praktisch in een huis op onze tuin gaan wonen waardoor we vroegah altijd samen warenquote:
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochtenquote:
Geen idee,maar ik nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Definieer "wij" en wat voor een kleine tuf yamaha was dat wel niet?
[..]
Wat een matennaaier ben je zeg, wie moet morgen dan de route voorop rijden?
[..]![]()
![]()
Jij die smiley gemaakt of geript en een beetje aangepast?
[..]
Waarom eigenlijk?wijvenmoter
![]()
Zou best een SM willen maar dan wil ik eerst wat technischer zijn en een normale motor hebben voor de wat langere stukkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef Youp het volgende:
[..]
neen, het is mn neef maar hij heeft tijden bij ons in gewoond en laterna is hij met mn tante en mn nichtje praktisch in een huis op onze tuin gaan wonen waardoor we vroegah altijd samen waren
[..]
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochten![]()
en natuurlijk buitenom
thats the spiritquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou best een SM willen maar dan wil ik eerst wat technischer zijn en een normale motor hebben voor de wat langere stukken![]()
Ik zou er liever een bierbrouwerij bij hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
thats the spirit
ik wil ook nog wel een andere motor er naast (een Buell XB12S) maar daar heb ik nou eenmaal nog geen centen voor als arme student
dan stroomt zowel het bier als de centen binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou er liever een bierbrouwerij bij hebben.
Hahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef Youp het volgende:
[..]
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochten![]()
en natuurlijk buitenom
Matennaaier dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar ik niet.
Maar iedereen krijgt de route op papier,dus kunnen ze zelf lezen.
Ik heb al genoeg zitten lezen vandaag.
Wanneer moet je ook al weer op voor de Fouradi's? Morgen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moest me vandaag de "Mocro flavor" eigen maken![]()
Schiet het een beetje op met je fighter![]()
![]()
Pwn ik jou op de openbare weg zonder mn rijbewijs kwijt te rakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:47 schreef hicham het volgende:
Ieder voordeel hep z'n nadeulPwn jij mij maar op een kartbaan, pwn ik je wel op de Ring
![]()
-quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer moet je ook al weer op voor de Fouradi's? Morgen?![]()
En hoe liep het laatst eigenlijk af met je sollicitatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
-
Hey Iedereen,
Er is op zondag 2 JULI op het Huygens schoolplein en het WG terrein een gratis FESTIVAL.
Er treden allemaal jongeren op van Y-ART, KUnstbende, Volta, Studio West en meer...
De mainacts zijn ; NEGATIV, BAD BRYA, DJ WAXFIEND Maar ook Fouradi en Skitta&Sketch komen optreden.
Er zijn overdag demo's van de KInjutsu crew, streetdance en Panna KO ( met toernooi)
Check even de website voor meer info; www.y-art.nl
En Hoop je daar te zien. ( zit zelf in de organisatie !!!)
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Mag ik er ook naar toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen(37)
Nu echt weg.
[..]
-
Hey Iedereen,
Er is op zondag 2 JULI op het Huygens schoolplein en het WG terrein een gratis FESTIVAL.
Er treden allemaal jongeren op van Y-ART, KUnstbende, Volta, Studio West en meer...
De mainacts zijn ; NEGATIV, BAD BRYA, DJ WAXFIEND Maar ook Fouradi en Skitta&Sketch komen optreden.
Er zijn overdag demo's van de KInjutsu crew, streetdance en Panna KO ( met toernooi)
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Wat doe jij nou voor werk? Breezersletjes begeleiden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
Wat lul je, de openbare weg zoals we die in Nederland kennen is vooral rechtdoor. Dus pwn ik je alsnogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:50 schreef Youp het volgende:
[..]
Pwn ik jou op de openbare weg zonder mn rijbewijs kwijt te raken
[..]
-
Hey Iedereen,
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Jij doet de 'presentatie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapenMisschien dat ik nog ff langshop om je te spotten
'kga morgen wel ff rijden, maar weet niet hoe laat en waarquote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Makster het volgende:
Avond
Lekker op het strand gelegen tot 20:00 uur, kom net terug van het terras en morgen GA / MOET ik rijden.Als er nog interesse is hoor ik eht graag
Nu ga ik neer![]()
Adios![]()
je weet toch dat ik in limburg woon hequote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul je, de openbare weg zoals we die in Nederland kennen is vooral rechtdoor. Dus pwn ik je alsnogEn mocht dat niet zo zijn, dan ben jij 'm kwijt door artikeltje 5. Anders ben je geen SM waardig
[..]
n00b vraagje: wat is artikel 5 excact?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:31 schreef Youp het volgende:
en tsjah artikel 5 is het enige waar ik bang voor ben
Kapstokartikel, als je denkt dat je iets doet wat de politie niet leuk zal weten ook al weet je niet onder welke wet het valt en je wordt vervolgens aangehouden heb je een artikel 5 aan je broekquote:Op zondag 2 juli 2006 03:27 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
n00b vraagje: wat is artikel 5 excact?
damn - ook al vroeg wakker zegquote:Op zondag 2 juli 2006 03:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kapstokartikel, als je denkt dat je iets doet wat de politie niet leuk zal weten ook al weet je niet onder welke wet het valt en je wordt vervolgens aangehouden heb je een artikel 5 aan je broek
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
thats the spirit
ik wil ook nog wel een andere motor er naast (een Buell XB12S) maar daar heb ik nou eenmaal nog geen centen voor als arme student
Ja idd... weltemorgenquote:Op zondag 2 juli 2006 03:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
voor de gekken die nog wakker zijn: "W trusten...
En de rest: Goedemorgen!
Mooie moter, vooral de kleurstelling doet idd veel goedsquote:
quote:
Woon je op jezelf, thuis of op land van je ouders cq verzorgersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon in een lintstraat tussen twee dorpskernen in, aan de voorkant 'bos', aan de achterkant kilomters en kilometers weiland.
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:37 schreef Makster het volgende:
Dan maar weer de vraag, gaat er nog gereden worden
Een snelle reply zou wonderen doen, ga nu eten, danff snel opfrissen en danwil ik ebst een stukkie sturen. MAar goed we zien wel
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.
Tenzij er wat duidelijk van tevoren wordt georganiseerd, maar dat zie ik ook niet gebeuren![]()
Nee is copy/paste van internet. Ik geloof dat we pas na 18:00 moeten spelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet de 'presentatie'Misschien dat ik nog ff langshop om je te spotten
vroegâh was dat geen probleemquote:Op zondag 2 juli 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
Zoals jij nu hier post werkt meestal wat prettiger als je in dezelfde omgeving woont, niet als je door 100 km asfalt wordt gescheiden
:^quote:Op zondag 2 juli 2006 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.
Tenzij er wat duidelijk van tevoren wordt georganiseerd, maar dat zie ik ook niet gebeuren![]()
Vroegah moesten we ook nog geulen gravenquote:
-
Hey Iedereen,
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Ik geloof nooit dat je dat zelf geschreven hebt. Hey iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
En waarom staat het bericht tussen streepjes.![]()
Even een uurtje werken op de lappie.![]()
![]()
gohquote:Op zondag 2 juli 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik geloof nooit dat je dat zelf geschreven hebt. Hey iedereen.![]()
quote:
dat staat ook in de planning... en natuurlijk de uitlaat.... en de bandenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooie moter, vooral de kleurstelling doet idd veel goeds![]()
Alleen ff beginnen met de knippers, spiegels en spatbord wat mee te doen, want zo ziet ie er pwned wie une n00b uit
[..]
oh, okequote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks.. ik laat mijn taartschep zitten![]()
Ja, maar ik heb er nog een dik stuk plastic achter hangenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]
oh, oke
ik heb ook zo'n taartschepdat noemen ze een kentekenplaat
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef stinkie het volgende:
Ow, en welke schoffeljosti heeft de foto van m'n Alp uit de OP gehaald?
ik heb een tijdje terug een duif geramd met mn bovenarm met zo'n 100km/h... dat is ook wel apartquote:Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hee stinko
Mijn leermoment voor vandaag:
Een vogel onder je voorband geeft niks![]()
Ik had het genoegen met een mus ofzo, nog best een klapquote:Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een duif geramd met mn bovenarm met zo'n 100km/h... dat is ook wel apart![]()
en dat geeft wel wat.... een boel veren
Sukkel, zei Nick gisteren al tegen de buurjongen die graag op de minibike wilde.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef worldpimber het volgende:
Mijn leermoment voor vandaag:
Het is te warm om motor te rijden
Ik ben pwned door een 5 jarigequote:Op zondag 2 juli 2006 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sukkel, zei Nick gisteren al tegen de buurjongen die graag op de minibike wilde.![]()
![]()
Maakt niet uit je rijdt GS dat is uberhaupt niet coolquote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nog een dik stuk plastic achter hangen![]()
Dat schijnt nogal uncool te zijn.. maja screw that![]()
Skeuren![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef BazzieK het volgende:
Haha ik rijdt tenminste snotjong zonder rijbewijs![]()
Ja dat weten we![]()
Ja dat eigenlijk dus... veel stoplichten hier en geen leuke wegenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:45 schreef Youp het volgende:
het is niet te warm om te rijden, het is te warm om stil te staan...
MAar een duif en een mus is een wereld van verschilquote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had een tijd geleden hetzelfde momentje, dook gelukkig als in een flits elkaar alsof ik een wheelie maakte.![]()
[afbeelding]
Maar dan nog even meer.
Duifje voelde ik nog net lang mijn helm schampen.![]()
Moto GP!
![]()
Er zijn mensen die (nogquote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef stinkie het volgende:
Ow, en welke schoffeljosti heeft de foto van m'n Alp uit de OP gehaald?
Kak knakker?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Makster het volgende:
kaknakker
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werkquote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn mensen die (nog) moeite doen voor de OP, dus misschien moet je die grote muil inperken en gewoon normaal iets vragen als je wat gedaan wil hebben door een ander.
Ligt het aan mij of kijkt ie echt alsof pappie 'm gaan slaan als ie niet meedoet voor de fotoquote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Da Liks imitatie...
[afbeelding]
Als ik het voetsteuntje nog had weggepoetst.![]()
+3 jaar overigens.![]()
En, met medeleven, het was een eend, wat ook weer een verschil is met een meeuw, mus en duif.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Makster het volgende:
MAar een duif en een mus is een wereld van verschil
Vorig jaar had een kaknakker een meeuw tegen zijn bakkes gehad. Hij pleurde me zijn CBR op zijn bek en knalde met zijn lichaam om een lantaarnpaal. Dat is ee vrij jammer leermoment![]()
alles was ook wegquote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werk
Of het gewoon in 1 keer goed doen en alles weghalen
Dat bedoel ik dus, grote muil terwijl je niet weet wat er aan de hand is. Alle plaatjes staan namelijk niet op mijn server en de OP heb ik momenteel ook niets mee te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef stinkie het volgende:
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werk
Of het gewoon in 1 keer goed doen en alles weghalen
Jij moet nu het bier opentrekken, en Nakano gaan aanmoedigen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
Hmm ik heb nog een uur en 10 minuten 'vrij' ... Zal ik ff ritje maken met m'n brulpijp ...
maar wel weer als eerste gaan janken als er wat ove gezegd word, nietwaar Rietjequote:Op zondag 2 juli 2006 13:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, grote muil terwijl je niet weet wat er aan de hand is. Alle plaatjes staan namelijk niet op mijn server en de OP heb ik momenteel ook niets mee te maken.
Wie is Nakano en waarom moet ik die aanmoedigen .. ?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij moet nu het bier opentrekken, en Nakano gaan aanmoedigen.![]()
Duurt ongeveer nog drie kwartier nu.![]()
Haast je voor de start.![]()
![]()
![]()
Nee, dat is namelijk geen probleem, maar toevallig had ik zin om het over je manier van posten te hebben. Je komt over over als een kutn00b in DIG die een vraag heeft en vervolgens agressief gaat posten dat mensen maar snel antwoord moeten geven terwijl zij degene zijn die iets nodig hebben van een ander.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:01 schreef stinkie het volgende:
maar wel weer als eerste gaan janken als er wat ove gezegd word, nietwaar Rietje
MotoGP rijder voor kawasakiquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie is Nakano en waarom moet ik die aanmoedigen .. ?
En bier lijkt me niet verstandig aangezien ik om een uur of 3 in de auto stap om naar Leeuwarden te rijden ..
Op eurosportquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroegâh hadden we Rietje nog die alles organiseerde
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:28 schreef kratjuh het volgende:
Ik ben weg, lekker BBQ'en vanavond
Tot morgen ofzo
laatst vloog er met 100km/h ook het schakelpookje van een mede KTMmer langs mn hoofd... was hij verloren... n halve seconde later raakte het boutje me tegen mn borst... ik kan je vertellen dat dat aanzienlijk meer pijn deed dan die duif met 100km/h....quote:Op zondag 2 juli 2006 13:55 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En, met medeleven, het was een eend, wat ook weer een verschil is met een meeuw, mus en duif.![]()
Leermoment voor wie trouwens?![]()
Ah, dus dat is het probleem, dat blijkbaar weer typerend alleen door jou gezien word. Dat is dus precies de reden dat ik jou als de huidige Riet zo. Net als het jankend afscheid nemen, maar een week later nog harder jankend terugkomen omdat je je zo verveelt en proberen jezelf zo hard mogelijk te onderscheiden en in de spotlight te plaatsen in de MC.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:09 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, dat is namelijk geen probleem, maar toevallig had ik zin om het over je manier van posten te hebben. Je komt over over als een kutn00b in DIG die een vraag heeft en vervolgens agressief gaat posten dat mensen maar snel antwoord moeten geven terwijl zij degene zijn die iets nodig hebben van een ander.![]()
Maar dat is verder zelf aan jou hoor, is slechts een kwestie in de omgang met andere mensen waar je zelf voor kiest. Voor die 3 keer dat je in FokMC post had ik gewoon nou ff zin om dat op te merken.
Ow, en als je op de A12 een rechterkuipdeel van en ratbike tegenkomt, dat ding fungeert als tegoedbon voor en drank naar keuzequote:Op zondag 2 juli 2006 15:15 schreef Youp het volgende:
[..]
laatst vloog er met 100km/h ook het schakelpookje van een mede KTMmer langs mn hoofd... was hij verloren... n halve seconde later raakte het boutje me tegen mn borst... ik kan je vertellen dat dat aanzienlijk meer pijn deed dan die duif met 100km/h....
grootte zegt niks
Weet je hoe dat wiebelt? En toen moest ik na de eerste foto ook nog de flitser aandoen..quote:Op zondag 2 juli 2006 13:54 schreef stinkie het volgende:
Ligt het aan mij of kijkt ie echt alsof pappie 'm gaan slaan als ie niet meedoet voor de foto
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
Het hoofdonderwerp was een eend, en die vent liet er het leven bij.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:15 schreef Youp het volgende:
laatst vloog er met 100km/h ook het schakelpookje van een mede KTMmer langs mn hoofd... was hij verloren... n halve seconde later raakte het boutje me tegen mn borst... ik kan je vertellen dat dat aanzienlijk meer pijn deed dan die duif met 100km/h....
grootte zegt niks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar was jij?quote:![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het hoofdonderwerp was een eend, en die vent liet er het leven bij.
Wanneer????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waar was jij?
<a href="http://goo.gl/q8fhTe" target="_blank">FAQ?</a>
<a href="http://goo.gl/gYvZFq" target="_blank">Geel is een zonnige en vrolijke kleur, als hij tenminste enigszins warm is gekleurd en wat naar het oranje neigt</a>
ik denk dat je van een vrachtwagen niet veel voeltquote:Op zondag 2 juli 2006 15:25 schreef stinkie het volgende:
[..]
Ow, en als je op de A12 een rechterkuipdeel van en ratbike tegenkomt, dat ding fungeert als tegoedbon voor en drank naar keuze
quote:Op zondag 2 juli 2006 15:28 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het hoofdonderwerp was een eend, en die vent liet er het leven bij.
het begon met de vogel onder makster zn band, en ik dacht laten we het binnen de MC houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopeloos benzine verslaafd
Kortom.. hij past gewoon beter bij jou.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:37 schreef bwt het volgende:
en dat icoontje heb ik ook gezien. alleen die van mij is beter resized
Binnen de MC.. jij vecht al 2,5 jaar om er buiten te blijven.quote:Op zondag 2 juli 2006 15:41 schreef Youp het volgende:
het begon met de vogel onder makster zn band, en ik dacht laten we het binnen de MC houden
quote:Op zondag 2 juli 2006 16:17 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Kortom.. hij past gewoon beter bij jou.![]()
![]()
![]()
[..]
Binnen de MC.. jij vecht al 2,5 jaar om er buiten te blijven.![]()
![]()
Maar in het achterhoofd van allen was het de duif van Ridderkerk.![]()
jij hebt toch niet voor niets zijn motor overgenomenquote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef hicham het volgende:
Vroegâh hadden we Rietje nog die alles organiseerde
Lekkerquote:Op zondag 2 juli 2006 17:50 schreef Fulcrum_X het volgende:
Hmm lekker gereden, ook al was het wel warm![]()
Nog even op de afsluitdijk liggen zonnen. Heerlijk even in het zonnetje gelegen met dat zeebriesje erbij![]()
Mja anders ik wel.. moet geregeld met mijn kop onder de koude kraan. Zo maar even weer onder de douchequote:Op zondag 2 juli 2006 18:22 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Lekkerik ben helemaal plakkerig en suf
![]()
Metz nog nooit aan t werk gezien?quote:Op zondag 2 juli 2006 18:46 schreef BazzieK het volgende:
Toennet lekker wezen zwemmen bij de oosterplas en bij de supermotard races bij de brand wezen kijken een aantal keer. Echt achterlijk hoe die gasten de bocht in gaanDe winnaar van de laatste race ging even op een been op zijn zadel staan en trok met het grootste gemak een redelijk lange wheelie
![]()
Op de terugweg nog een gast met zijn vriendin achterop de motor gezien, vriendin in bikini en slipperswel geil
creeer daar maar eens echte bochtenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NeeMisschien als jullie ooit naar het normale deel van Nederland komen
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef Youp het volgende:
[..]
creeer daar maar eens echte bochtenmaar een paar topics terug stonden er wat mooie fotos van hem in
Mooi en ik doe het hem zeker niet na maar vanmiddag was toch wel spectaculairderquote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef Youp het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 495] MV Agusta F4
luie flikker
met 1 been op het zadel wheelies trekken doet hij ook etc. ook nog wel ergens foto's van maar die moet hij zelf maar postenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mooi en ik doe het hem zeker niet na maar vanmiddag was toch wel spectaculairder
Jaja, gewoon posten die handelquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
met 1 been op het zadel wheelies trekken doet hij ook etc. ook nog wel ergens foto's van maar die moet hij zelf maar posten
leer jij eerst maar eens rijdenquote:
Hehe netjes hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:25 schreef Youp het volgende:
[..]
leer jij eerst maar eens rijdenhij trekt met 1 poot op zn zadel wel wheelies van 1km en langer... (ik kan het weten want ik rij er wel eens achter
)
nee, ik ben de volgende eigenaar btwquote:Op zondag 2 juli 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht altijd dat dit Guidoke was.![]()
Maar die motor, belangrijk voor de volgende eigenaar, verbruikt die geen olie onderhand?![]()
Hah!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Youp het volgende:
ik wil verdomme ook strand in mn achtertuin... kijk dat hebben we hier weer niet
Ohja mijn pa is vanochtend met minstens 30 km te hard geflitstquote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Duitsland kost een snelheid overtreding van 29 km/u "maar" 35 euro![]()
nee ik heb er geen gehadmaar wel de motor die voor me reed toen we met 120KM/u van een berg afgescheurd kwamen
volgens de duitse politie kunnen ze niet snel achter elkaar een meting doen
had ik dus mooi geluk mee
![]()
verder lekker gereden vandaagals het goed is doet Rebbeltjuh vanavond verslag
![]()
maar je krijgt wel strafpunten in duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Duitsland kost een snelheid overtreding van 29 km/u "maar" 35 euro![]()
nee ik heb er geen gehadmaar wel de motor die voor me reed toen we met 120KM/u van een berg afgescheurd kwamen
volgens de duitse politie kunnen ze niet snel achter elkaar een meting doen
had ik dus mooi geluk mee
![]()
verder lekker gereden vandaagals het goed is doet Rebbeltjuh vanavond verslag
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Youp het volgende:
[..]
maar je krijgt wel strafpunten in duitsland
leuk verhaalquote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifelen wat een weertje .
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
Al met al, het was eenkeiGAVE dag .
Het was inderdaad een kei gave dag! Ik zag er vanochtend een beetje tegenop.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
**leuk verhaal**
Dat vraagt om foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
moet je even wachten tot de post van het CJIB binnnen isquote:
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Youp het volgende:
ik wil verdomme ook strand in mn achtertuin... kijk dat hebben we hier weer niet
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Vertel.. waar heb jij op gereden?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:03 schreef -XX- het volgende:
hooiii
Wiej wiej! Ik ging net rijden!
![]()
Ik heb het al "aardig" onder de knie het schakelen
![]()
HahaIk flapte daarstraks ineens naar voren
![]()
Is echt een mooie omgeving om te rijden he?Eifel en Ardennenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
, géén zin in gezeik.
![]()
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
, géén zin in gezeik.
![]()
Tja misvormingen komen nog wel eens voor bij geboortequote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet schakelen tijdens het rijden?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou wel het naar voren flappen verklaren.![]()
![]()
je krijgt automatisch strafpunten en wanneer je er genoeg verzameld hebt krijg je een tijdelijk rijverbod in duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee hoorer werd zelfs korting gegeven
een moest een boete betalen voor het negeren van een inhaalverbod en die boete was 65 euro, maar omdat het mobiele pin apparaat wat de politie bij zich had niet werkte hoefde hij ook maar 35 euro te betalen
ondanks dat het geld kostte vond iedere bekeurde dat de boete terecht was,
ze hadden te hard gereden of ingehaald, maar ze kregen geen preek oid ze werden heel keurig behandeld
![]()
daar kan de Nederlandse politie nog iets van lerendie komen gelijk met een opvoedend lul verhaal
![]()
Dont ask!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelijk enorm afgekoeld.
Ik dacht even dat het een stuk kouder was, maar in de woonkamer is het nog 29.5 graden.![]()
Voelt lekker nu.![]()
[..]
Supercool Rebbel en de rest.
![]()
[..]
Vertel.. waar heb jij op gereden?![]()
kan je tenminste niet mee om pleurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dont ask!Haha
![]()
![]()
http://www.jauch.com/XV750SE/Meine%20xv750se.jpg !![]()
Maaaar op een ouwe fiets moet je het leren toch![]()
Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraatquote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?
Kan me voorstellen dat het keigaaf was![]()
Ik dacht dat je DB killer vastgepopt was?
Aha, en die is van een vage oom ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:
Dont ask!Haha
![]()
![]()
http://www.jauch.com/XV750SE/Meine%20xv750se.jpg !![]()
Maaaar op een ouwe fiets moet je het leren toch![]()
Leuk dat je erom heen lult, nerd. Ik constateer slechts iets, maar doe jij maar lekker stoerquote:Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef stinkie het volgende:
Ah, dus dat is het probleem, dat blijkbaar weer typerend alleen door jou gezien word. Dat is dus precies de reden dat ik jou als de huidige Riet zo. Net als het jankend afscheid nemen, maar een week later nog harder jankend terugkomen omdat je je zo verveelt en proberen jezelf zo hard mogelijk te onderscheiden en in de spotlight te plaatsen in de MC.
Blijft euk om te zien, die eigengeilerij
Leuk, maar geen pics?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
, géén zin in gezeik.
![]()
Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, en die is van een vage oom ofzo?![]()
En waar maakt het uit waar je op rijdt, begin gelijk op een 750.Chopper oké..
Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet je even wachten tot de post van het CJIB binnnen istijdens de rit is er geen foto gemaakt door 1 van ons
we hebben alleen maar gereden
geen tijd voor posen
![]()
Was echt kickûhquote:
Nope......quote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?
Kan me voorstellen dat het keigaaf was![]()
Ik dacht dat je DB killer vastgepopt was?
Mee eensquote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraat![]()
de uitnodiging heeft op M-F gestaanen dat was omdat hier een topic binnen 1 of 2 dagen volgespamd is
en aangezien dat bijna iedere Fok-MC'er ook in dat topic komt was het logisch
![]()
Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja..zo ongeveer..
ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Als je de standaard inklapt wel hoor.
Ahh zoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc..
Hoewel ze in Nederland nog wel geimporteerd worden.
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogen
Doeiquote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahh zoOwke !
thanks
Ik ga er vandoor mensen![]()
![]()
Bij mij valt ie uitquote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef richardgie het volgende:
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeuren.Moet je natuurlijk wel stil staan,want om te gaan rijden met een uitgeklapte standaard gaat ook niet lang goed(of je moet alleen rechts af gaan
).
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberenquote:
Als je wel fan mail krijgt,laat dan meteen de foto opsturen.Staat leuk op je CVquote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgen![]()
[..]
Was echt kickûh![]()
![]()
[..]
Nope....... In de eerste instantie wel, maar hebben ze ff gefixt voor mij, dus eindeijk maak ik minstens zoveel herrie als de rest
![]()
[..]
Mee eens![]()
Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:19 schreef Youp het volgende:
ik heb nieteens een standaard
overbodig gewicht
tegen een muurtje of een boomquote:Op zondag 2 juli 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrek.
Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijkenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Youp het volgende:
[..]
tegen een muurtje of een boom
ik heb wel een standaard maar die heb ik er af gehaald, is een achterbrugstandaard en dat is niks waard... maargoed die komt er weer op voor de verkoop als iemand komt kijken.... staat toch wat beter als hij op zn eigen pootjes kan staan
jij gluurderquote:Op zondag 2 juli 2006 22:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijken.Maar staat wel zo netjes als een motor rechtop blijft staan
.
Je hebt die motor ook maar pas!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberen.
Ik ben even Googlen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Woooow Ferry Corsten was super![]()
Wat een feest![]()
![]()
Rotterdammer, altijd goed.quote:Ferry Corsten (ook bekend als System F) is een Rotterdamse trance-dj. Net als zijn landgenoten Tiësto en Armin van Buuren behoort hij tot de wereldtop.
Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.quote:
jij kent system F niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rotterdammer, altijd goed.![]()
![]()
[..]
Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kak knakker?![]()
Kak nakker?![]()
Ka knakker?![]()
Google geeft maar 1 hit![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kaknakker+&btnG=Google+zoeken&meta=
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?
Mijn favoriete DJ, hij speelde vandaag op de Dance Tour in Leeuwarden. Dansfeest in hartje Leeuwarden, gratisquote:
daar heb je toch geen bok voor nodig manquote:Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kaknakker, kakprakker, kakstakker ach je kent het wel
[..]
![]()
De rest lees ik morgen wel weer bij
En ik moet mijn ketting spannen maar heb geen bok (ligt nog bij mijn ouwe) wat nuIemand een geniaal barbaratruck plan ofzo
Ik ga in bed, ik voel me vies
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
jij kent system F niet?![]()
![]()
-edit-
hij wist natuurlijk nog niet wat ik was
Ga eerst douchen zou ik zeggen.quote:
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".quote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Ben ik helemaal met je eens,maar ik denk dat BMW wat dat betreft in een heel hoop dingen onderschat wordt.Denk hierbij alleen al aan de "geschijden"vering en besturing,of de cardan-reactie stang.Ik ben niet merken blind,maar als je je wat meer in BMW verdiept,maken ze gewoon sublieme motoren.Inderdaad,geen PK pakhuizen,maar ze kunnen heel behoorlijk mee komen.Geen extreme vormgeving,maar zeker wel in het oog springend,etc.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt die motor ook maar pas!![]()
Maar ik denk dat BMW het qua toeters en bellen wel zo'n beetje uitgevonden heeft.
Deze uitbreiding is wel goed voor de veiligheid overigens, niet onderschatten.![]()
[..]
Ik ben even Googlen.![]()
![]()
Variant op Jantje Smit?![]()
En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal vaker eens naar dansfeesten, echt heel erg gaaf![]()
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naamquote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?![]()
En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denktquote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naam![]()
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denkt)
Teach me, oh wijze manquote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?![]()
Als je zo staat uit te sloven kan je toch niet praten.![]()
![]()
Dat wist ik al hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
jij kent system F niet?![]()
![]()
-edit-
hij wist natuurlijk nog niet wat ik was
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te makenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.![]()
Ik zweet bij dat soort gelegenheden zo hard dat alle meiden direct hard de deur uitlopen als ik ze aanspreek.quote:
No shit Sherlock.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te maken
Again, WB leaves when Rib-i enters.quote:
Doe je best in het volgende topic.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
De OP heb ik gemaakt en iedereen kan nog steeds fotos insturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |