die gasten hebben ruimte & tools zat voor handenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 16:57 schreef Makster het volgende:
Fighet is zeker dik, er is echt een tof ding van te bouwen!! Gaat ook wel goed komen als ik het bescheiden onderkomen van heren knutselaars zag![]()
Beterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 19:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
helaas geen tijd voor pics, we hadden nog geluk dat we die gast tegenkwamen toen ie al op weg was naar huisdus was ff snel uitladen, snel ff wat bekijken en weer gaan...maar de details van dichtbij zijn
![]()
![]()
[..]
die gasten hebben ruimte & tools zat voor handenzoals gezegd gaan we morgen er ff heen en de boel bespreken
iddquote:Op zaterdag 24 juni 2006 20:13 schreef Makster het volgende:
Beter
PRint gelijk ff gekke plaatjes uit van fighter, weten ze gelik wat ze moeten namaken
Maakt mij niet uit.quote:
grapjequote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:56 schreef hollander172 het volgende:
Maakt mij niet uit.Zeg het maar, mail van het adres dat hiesj neer heeft gezet kan ik alleen helaas niet meer ophalen.
Wel netjes als je een origineel subframe kan ombouten, dan krijg je dit effedt Y:quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
iddgast wilde nu uiteindelijk 150 hebben voor dat subframe, morgen es overleggen wat mijn monteur denkt wat het gaat kosten om zelf zoiets te fabriceren...
I know.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grapjelaten we binnenkort ff een MSN sessie houden hierover met zijn 3en
kloptquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef Makster het volgende:
Wel netjes als je een origineel subframe kan ombouten, dan krijg je dit effedt Y:
Dus niet je frame en je subframe aanpassen. MAar origineel subframe van de R1 gebruiken en met schetsplaatjes aan je frame de bevestiging origneel houden. Slim en netjes!
die had ik al gesaved asquote:Klik
Fiets van Lucky, ook een 750 W en ook een 2004 R1 kont en ook een VFR achterbrug. HEEEL mooi ding! NEem een kopie van doe plaatjes mee naar die monteur van je!
Met zijn 3enquote:Op zaterdag 24 juni 2006 21:59 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
grapjelaten we binnenkort ff een MSN sessie houden hierover met zijn 3en
Vond Gawaine het niet erg om steeds te wachten op julliequote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:05 schreef Mercy_symbol het volgende:
vanavond zijn Raus en Ik met Gawaine lekker over dijkjes aan het scheuren geweest, was echt![]()
alleen jammer dat de dijk zo abrupt stopte en over ging in een fietspadwe hebben nog geprobeerd het vervolg van de dijk te vinden maar helaas niets, dus toen maar binnendoor terug getoerd
![]()
Elk voordeel heb zun nadeel, ik zat het eerst op het fietspadquote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
[..]
Met zijn 3enik heb niet voorgesteld om mee te organiseren hoor
[..]
Vond Gawaine het niet erg om steeds te wachten op jullie
Ik probeer jullie niet te beledigen, slechts Gawaine te complementeren
quote:
Euhm, gelijk ergens bij een afrit van de A2. Ik dacht nummer 26 en dan rechts zoeken naar een hoog gebouw met een groot parkeerplaats erbij. Zo duidelijk genoeg?quote:Op zondag 25 juni 2006 00:10 schreef Makster het volgende:
OWja waar de fuck is PV in Den Bosch
Wel leuk als ik weer waar ik eventueel heen kan rijden. Geven wel een BERG regen op morgen geloof ik
Ik snapte hem ook al niet maar goed, hoe meer zielen des te meer vreugd.quote:Op zaterdag 24 juni 2006 23:25 schreef hicham het volgende:
Met zijn 3enik heb niet voorgesteld om mee te organiseren hoor
quote:Op zondag 25 juni 2006 00:33 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik snapte hem ook al niet maar goed, hoe meer zielen des te meer vreugd.![]()
Wordt trouwens een grappige organisatie als jij meedoet, je hebt mij in ieder geval geblocked dus alle communicatie moet via Jesse.Misschien handiger als iemand anders mijn plaats in neemt.
![]()
Kijkt naar submap.quote:Op zondag 25 juni 2006 00:38 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
Hoe kom je daarbij?
En nee, ik ben nu niet online want heb MSN net uitgezet omdat ik ga pitten![]()
Communicatie werkt twee kanten op.quote:Ga nou niet terugkrabbelen als puntje bij paaltje komt
quote:Op zondag 25 juni 2006 03:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
Dancing Feverrrrrrrrrrrrrr [afbeelding] [afbeelding]
Woohoooo [afbeelding]
Denk dat ik maar eens naar bed ga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@!@22@2!!1
What the hell moet ik zienquote:Op zondag 25 juni 2006 09:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
hav phun meeters vandaaghopelijk zit het weer mee...
[afbeelding]
euhhquote:Op zondag 25 juni 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
What the hell moet ik zienWaar zit die regen ergens
Nee, moet ik je handje vasthouden ofzoquote:Op zondag 25 juni 2006 00:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Maar goed, u bent dus onze derde organisator?![]()
http://www.buienradar.nlquote:Op zondag 25 juni 2006 10:31 schreef Makster het volgende:
[..]
What the hell moet ik zienWaar zit die regen ergens
K.U.T. Nederland![]()
Naja eerst maar is douchen enzo
bij mij zo'n 30 minuten geledenquote:Op zondag 25 juni 2006 11:29 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Grappig, ik zie dat het hier 15 minuten geleden begon te regenen ...
Gruwelijke foto"s!quote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
Halloooooooo motorvrienden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
Ik kom even posen met wat poserpic's als jullie het niet erg vinden![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik kom van de zomer nog wel eens jullie kant op... jullie komen toch niet hierheen![]()
![]()
![]()
Nou, doei lieve motormuisjes![]()
![]()
![]()
idd, als je wat vaker je "gezicht/avatat/post icon" zou laten zien.........quote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
Ik kom van de zomer nog wel eens jullie kant op... jullie komen toch niet hierheen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jesse betrekt je erbijquote:Op zondag 25 juni 2006 11:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Nee, moet ik je handje vasthouden ofzoOrganiseren in je eentje of eventueel met 1 iemand extra gaat beter dan met 20 man iets organiseren hoor, of heb je faalangst
Blazen kan je in ieder geval welquote:Op zondag 25 juni 2006 11:44 schreef Metz het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier is Metzke weer
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volop poepweer...quote:Op zondag 25 juni 2006 13:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
poopweer![]()
ach, heb toch geen motor om te rijden
![]()
Was er 10:15 al uit ofzo.. en dat na een avondje stappenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |