quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
-
Hey Iedereen,
Er is op zondag 2 JULI op het Huygens schoolplein en het WG terrein een gratis FESTIVAL.
Er treden allemaal jongeren op van Y-ART, KUnstbende, Volta, Studio West en meer...
De mainacts zijn ; NEGATIV, BAD BRYA, DJ WAXFIEND Maar ook Fouradi en Skitta&Sketch komen optreden.
Er zijn overdag demo's van de KInjutsu crew, streetdance en Panna KO ( met toernooi)
Check even de website voor meer info; www.y-art.nl
En Hoop je daar te zien. ( zit zelf in de organisatie !!!)
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Ik geloof nooit dat je dat zelf geschreven hebt. Hey iedereen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
En waarom staat het bericht tussen streepjes.![]()
Even een uurtje werken op de lappie.![]()
![]()
gohquote:Op zondag 2 juli 2006 11:29 schreef Worldbeater het volgende:
Ik geloof nooit dat je dat zelf geschreven hebt. Hey iedereen.![]()
quote:
dat staat ook in de planning... en natuurlijk de uitlaat.... en de bandenquote:Op zondag 2 juli 2006 09:01 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Mooie moter, vooral de kleurstelling doet idd veel goeds![]()
Alleen ff beginnen met de knippers, spiegels en spatbord wat mee te doen, want zo ziet ie er pwned wie une n00b uit
[..]
oh, okequote:Op zondag 2 juli 2006 12:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Niks.. ik laat mijn taartschep zitten![]()
Ja, maar ik heb er nog een dik stuk plastic achter hangenquote:Op zondag 2 juli 2006 12:20 schreef Youp het volgende:
[..]
oh, oke
ik heb ook zo'n taartschepdat noemen ze een kentekenplaat
quote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef stinkie het volgende:
Ow, en welke schoffeljosti heeft de foto van m'n Alp uit de OP gehaald?
ik heb een tijdje terug een duif geramd met mn bovenarm met zo'n 100km/h... dat is ook wel apartquote:Op zondag 2 juli 2006 12:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Hee stinko
Mijn leermoment voor vandaag:
Een vogel onder je voorband geeft niks![]()
Ik had het genoegen met een mus ofzo, nog best een klapquote:Op zondag 2 juli 2006 13:01 schreef Youp het volgende:
[..]
ik heb een tijdje terug een duif geramd met mn bovenarm met zo'n 100km/h... dat is ook wel apart![]()
en dat geeft wel wat.... een boel veren
Sukkel, zei Nick gisteren al tegen de buurjongen die graag op de minibike wilde.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef worldpimber het volgende:
Mijn leermoment voor vandaag:
Het is te warm om motor te rijden
Ik ben pwned door een 5 jarigequote:Op zondag 2 juli 2006 13:40 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sukkel, zei Nick gisteren al tegen de buurjongen die graag op de minibike wilde.![]()
![]()
Maakt niet uit je rijdt GS dat is uberhaupt niet coolquote:Op zondag 2 juli 2006 12:30 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er nog een dik stuk plastic achter hangen![]()
Dat schijnt nogal uncool te zijn.. maja screw that![]()
Skeuren![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:41 schreef BazzieK het volgende:
Haha ik rijdt tenminste snotjong zonder rijbewijs![]()
Ja dat weten we![]()
Ja dat eigenlijk dus... veel stoplichten hier en geen leuke wegenquote:Op zondag 2 juli 2006 13:45 schreef Youp het volgende:
het is niet te warm om te rijden, het is te warm om stil te staan...
MAar een duif en een mus is een wereld van verschilquote:Op zondag 2 juli 2006 13:39 schreef Worldbeater het volgende:
Ik had een tijd geleden hetzelfde momentje, dook gelukkig als in een flits elkaar alsof ik een wheelie maakte.![]()
[afbeelding]
Maar dan nog even meer.
Duifje voelde ik nog net lang mijn helm schampen.![]()
Moto GP!
![]()
Er zijn mensen die (nogquote:Op zondag 2 juli 2006 12:34 schreef stinkie het volgende:
Ow, en welke schoffeljosti heeft de foto van m'n Alp uit de OP gehaald?
Kak knakker?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Makster het volgende:
kaknakker
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werkquote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Er zijn mensen die (nog) moeite doen voor de OP, dus misschien moet je die grote muil inperken en gewoon normaal iets vragen als je wat gedaan wil hebben door een ander.
Ligt het aan mij of kijkt ie echt alsof pappie 'm gaan slaan als ie niet meedoet voor de fotoquote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Da Liks imitatie...
[afbeelding]
Als ik het voetsteuntje nog had weggepoetst.![]()
+3 jaar overigens.![]()
En, met medeleven, het was een eend, wat ook weer een verschil is met een meeuw, mus en duif.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:50 schreef Makster het volgende:
MAar een duif en een mus is een wereld van verschil
Vorig jaar had een kaknakker een meeuw tegen zijn bakkes gehad. Hij pleurde me zijn CBR op zijn bek en knalde met zijn lichaam om een lantaarnpaal. Dat is ee vrij jammer leermoment![]()
alles was ook wegquote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef stinkie het volgende:
[..]
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werk
Of het gewoon in 1 keer goed doen en alles weghalen
Dat bedoel ik dus, grote muil terwijl je niet weet wat er aan de hand is. Alle plaatjes staan namelijk niet op mijn server en de OP heb ik momenteel ook niets mee te maken.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:53 schreef stinkie het volgende:
mss moet je minder janken en tieren en van de knopjes afblijven als het werk
Of het gewoon in 1 keer goed doen en alles weghalen
Jij moet nu het bier opentrekken, en Nakano gaan aanmoedigen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:46 schreef kratjuh het volgende:
Hmm ik heb nog een uur en 10 minuten 'vrij' ... Zal ik ff ritje maken met m'n brulpijp ...
maar wel weer als eerste gaan janken als er wat ove gezegd word, nietwaar Rietjequote:Op zondag 2 juli 2006 13:57 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, grote muil terwijl je niet weet wat er aan de hand is. Alle plaatjes staan namelijk niet op mijn server en de OP heb ik momenteel ook niets mee te maken.
Wie is Nakano en waarom moet ik die aanmoedigen .. ?quote:Op zondag 2 juli 2006 13:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Jij moet nu het bier opentrekken, en Nakano gaan aanmoedigen.![]()
Duurt ongeveer nog drie kwartier nu.![]()
Haast je voor de start.![]()
![]()
![]()
Nee, dat is namelijk geen probleem, maar toevallig had ik zin om het over je manier van posten te hebben. Je komt over over als een kutn00b in DIG die een vraag heeft en vervolgens agressief gaat posten dat mensen maar snel antwoord moeten geven terwijl zij degene zijn die iets nodig hebben van een ander.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:01 schreef stinkie het volgende:
maar wel weer als eerste gaan janken als er wat ove gezegd word, nietwaar Rietje
MotoGP rijder voor kawasakiquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wie is Nakano en waarom moet ik die aanmoedigen .. ?
En bier lijkt me niet verstandig aangezien ik om een uur of 3 in de auto stap om naar Leeuwarden te rijden ..
Op eurosportquote:Op zondag 2 juli 2006 14:07 schreef kratjuh het volgende:
Wie is Nakano en waarom moet ik die aanmoedigen .. ?
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?quote:Op zondag 2 juli 2006 14:16 schreef hicham het volgende:
[..]
Vroegâh hadden we Rietje nog die alles organiseerde
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |