Maakt op zich niet zoveel uit welk model het is,bij eventuele inruil wordt er toch naar de eerste afgifte van het kenteken gekeken,en 20.000 Km voor een CBR is niet zoveel,zeker niet voor een motor van die leeftijd.Ziet er echt wel netjes uit zo op het eerste gezicht.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:20 schreef Youp het volgende:
[..]
1997 zei de verkoper, op de papieren staat 1999 (zal wel overjarig geweest zijn, wel netjes dat de verkoper daar eerlijk over was) 20k gelopen, helemaal origineel, in 2002 ingevoerd vanuit belgië en een mooie kleurstelling
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
mn neef (mjah, broer)
Hoogland was vroeger ook een lintbebouwing,alleen de Zevenhuizerstraat en de Hamseweg,wat toen de dorpskern was.Maar tegenwoordig zijn er ook allemaal nieuwbouwwijken.Heeft ook alles te maken met de anexatie door Amersfoort.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je dat je een geweldige schrijfstijl hebt?
Ik woon in een lintstraat tussen twee dorpskernen in, aan de voorkant 'bos', aan de achterkant kilomters en kilometers weiland.
neen, het is mn neef maar hij heeft tijden bij ons in gewoond en laterna is hij met mn tante en mn nichtje praktisch in een huis op onze tuin gaan wonen waardoor we vroegah altijd samen warenquote:
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochtenquote:
Geen idee,maar ik nietquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:22 schreef hicham het volgende:
[..]
Definieer "wij" en wat voor een kleine tuf yamaha was dat wel niet?
[..]
Wat een matennaaier ben je zeg, wie moet morgen dan de route voorop rijden?
[..]![]()
![]()
Jij die smiley gemaakt of geript en een beetje aangepast?
[..]
Waarom eigenlijk?wijvenmoter
![]()
Zou best een SM willen maar dan wil ik eerst wat technischer zijn en een normale motor hebben voor de wat langere stukkenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef Youp het volgende:
[..]
neen, het is mn neef maar hij heeft tijden bij ons in gewoond en laterna is hij met mn tante en mn nichtje praktisch in een huis op onze tuin gaan wonen waardoor we vroegah altijd samen waren
[..]
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochten![]()
en natuurlijk buitenom
thats the spiritquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou best een SM willen maar dan wil ik eerst wat technischer zijn en een normale motor hebben voor de wat langere stukken![]()
Ik zou er liever een bierbrouwerij bij hebbenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
thats the spirit
ik wil ook nog wel een andere motor er naast (een Buell XB12S) maar daar heb ik nou eenmaal nog geen centen voor als arme student
dan stroomt zowel het bier als de centen binnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:43 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik zou er liever een bierbrouwerij bij hebben.
Hahahahahahaquote:
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:37 schreef Youp het volgende:
[..]
achja totdat jij straks later op je R1 zit en zo'n domme 1cilinder je maar blijft pesten en inhalen waar het echt boeit : in de bochten![]()
en natuurlijk buitenom
Matennaaier dusquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Geen idee,maar ik niet.
Maar iedereen krijgt de route op papier,dus kunnen ze zelf lezen.
Ik heb al genoeg zitten lezen vandaag.
Wanneer moet je ook al weer op voor de Fouradi's? Morgen?quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:41 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Moest me vandaag de "Mocro flavor" eigen maken![]()
Schiet het een beetje op met je fighter![]()
![]()
Pwn ik jou op de openbare weg zonder mn rijbewijs kwijt te rakenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:47 schreef hicham het volgende:
Ieder voordeel hep z'n nadeulPwn jij mij maar op een kartbaan, pwn ik je wel op de Ring
![]()
-quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Wanneer moet je ook al weer op voor de Fouradi's? Morgen?![]()
En hoe liep het laatst eigenlijk af met je sollicitatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:55 schreef Rib-i het volgende:
[..]
-
Hey Iedereen,
Er is op zondag 2 JULI op het Huygens schoolplein en het WG terrein een gratis FESTIVAL.
Er treden allemaal jongeren op van Y-ART, KUnstbende, Volta, Studio West en meer...
De mainacts zijn ; NEGATIV, BAD BRYA, DJ WAXFIEND Maar ook Fouradi en Skitta&Sketch komen optreden.
Er zijn overdag demo's van de KInjutsu crew, streetdance en Panna KO ( met toernooi)
Check even de website voor meer info; www.y-art.nl
En Hoop je daar te zien. ( zit zelf in de organisatie !!!)
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Mag ik er ook naar toeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen(37)
Nu echt weg.
[..]
-
Hey Iedereen,
Er is op zondag 2 JULI op het Huygens schoolplein en het WG terrein een gratis FESTIVAL.
Er treden allemaal jongeren op van Y-ART, KUnstbende, Volta, Studio West en meer...
De mainacts zijn ; NEGATIV, BAD BRYA, DJ WAXFIEND Maar ook Fouradi en Skitta&Sketch komen optreden.
Er zijn overdag demo's van de KInjutsu crew, streetdance en Panna KO ( met toernooi)
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Wat doe jij nou voor werk? Breezersletjes begeleiden ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapen![]()
Wat lul je, de openbare weg zoals we die in Nederland kennen is vooral rechtdoor. Dus pwn ik je alsnogquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:50 schreef Youp het volgende:
[..]
Pwn ik jou op de openbare weg zonder mn rijbewijs kwijt te raken
[..]
-
Hey Iedereen,
Laters GRtz
-
Ik weet nog niet hoelaat enzo...Jij doet de 'presentatie'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt slapenMisschien dat ik nog ff langshop om je te spotten
'kga morgen wel ff rijden, maar weet niet hoe laat en waarquote:Op zondag 2 juli 2006 00:15 schreef Makster het volgende:
Avond
Lekker op het strand gelegen tot 20:00 uur, kom net terug van het terras en morgen GA / MOET ik rijden.Als er nog interesse is hoor ik eht graag
Nu ga ik neer![]()
Adios![]()
je weet toch dat ik in limburg woon hequote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat lul je, de openbare weg zoals we die in Nederland kennen is vooral rechtdoor. Dus pwn ik je alsnogEn mocht dat niet zo zijn, dan ben jij 'm kwijt door artikeltje 5. Anders ben je geen SM waardig
[..]
n00b vraagje: wat is artikel 5 excact?quote:Op zondag 2 juli 2006 00:31 schreef Youp het volgende:
en tsjah artikel 5 is het enige waar ik bang voor ben
Kapstokartikel, als je denkt dat je iets doet wat de politie niet leuk zal weten ook al weet je niet onder welke wet het valt en je wordt vervolgens aangehouden heb je een artikel 5 aan je broekquote:Op zondag 2 juli 2006 03:27 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
n00b vraagje: wat is artikel 5 excact?
damn - ook al vroeg wakker zegquote:Op zondag 2 juli 2006 03:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kapstokartikel, als je denkt dat je iets doet wat de politie niet leuk zal weten ook al weet je niet onder welke wet het valt en je wordt vervolgens aangehouden heb je een artikel 5 aan je broek
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:40 schreef Youp het volgende:
[..]
thats the spirit
ik wil ook nog wel een andere motor er naast (een Buell XB12S) maar daar heb ik nou eenmaal nog geen centen voor als arme student
Ja idd... weltemorgenquote:Op zondag 2 juli 2006 03:26 schreef Emme-r-tje het volgende:
voor de gekken die nog wakker zijn: "W trusten...
En de rest: Goedemorgen!
Mooie moter, vooral de kleurstelling doet idd veel goedsquote:
quote:
Woon je op jezelf, thuis of op land van je ouders cq verzorgersquote:Op zaterdag 1 juli 2006 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik woon in een lintstraat tussen twee dorpskernen in, aan de voorkant 'bos', aan de achterkant kilomters en kilometers weiland.
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.quote:Op zondag 2 juli 2006 09:37 schreef Makster het volgende:
Dan maar weer de vraag, gaat er nog gereden worden
Een snelle reply zou wonderen doen, ga nu eten, danff snel opfrissen en danwil ik ebst een stukkie sturen. MAar goed we zien wel
quote:Op zondag 2 juli 2006 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.
Tenzij er wat duidelijk van tevoren wordt georganiseerd, maar dat zie ik ook niet gebeuren![]()
Nee is copy/paste van internet. Ik geloof dat we pas na 18:00 moeten spelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 00:24 schreef hicham het volgende:
[..]
Jij doet de 'presentatie'Misschien dat ik nog ff langshop om je te spotten
vroegâh was dat geen probleemquote:Op zondag 2 juli 2006 09:44 schreef hicham het volgende:
Zoals jij nu hier post werkt meestal wat prettiger als je in dezelfde omgeving woont, niet als je door 100 km asfalt wordt gescheiden
:^quote:Op zondag 2 juli 2006 09:40 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Opzich zullen de Bollen wel wat gaan doen, denk dat er in het Noorden en Oosten ook wel gereden wordt. Maar verder begint het vragen naar meets wel een beetje te vervelen, aangezien je toch weet dat er amper wordt gereden met de groep.
Tenzij er wat duidelijk van tevoren wordt georganiseerd, maar dat zie ik ook niet gebeuren![]()
Vroegah moesten we ook nog geulen gravenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |