quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Youp het volgende:
ik wil verdomme ook strand in mn achtertuin... kijk dat hebben we hier weer niet
quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifelen wat een weertje .
Vertel.. waar heb jij op gereden?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:03 schreef -XX- het volgende:
hooiii
Wiej wiej! Ik ging net rijden!
![]()
Ik heb het al "aardig" onder de knie het schakelen
![]()
HahaIk flapte daarstraks ineens naar voren
![]()
Is echt een mooie omgeving om te rijden he?Eifel en Ardennenquote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
Al met al, het was eenkeiGAVE dag .
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
Tja misvormingen komen nog wel eens voor bij geboortequote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dan kan je toch niet schakelen tijdens het rijden?![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Zou wel het naar voren flappen verklaren.![]()
![]()
je krijgt automatisch strafpunten en wanneer je er genoeg verzameld hebt krijg je een tijdelijk rijverbod in duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Nee hoorer werd zelfs korting gegeven
een moest een boete betalen voor het negeren van een inhaalverbod en die boete was 65 euro, maar omdat het mobiele pin apparaat wat de politie bij zich had niet werkte hoefde hij ook maar 35 euro te betalen
ondanks dat het geld kostte vond iedere bekeurde dat de boete terecht was,
ze hadden te hard gereden of ingehaald, maar ze kregen geen preek oid ze werden heel keurig behandeld
![]()
daar kan de Nederlandse politie nog iets van lerendie komen gelijk met een opvoedend lul verhaal
![]()
Dont ask!quote:Op zondag 2 juli 2006 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
Ik ben gelijk enorm afgekoeld.
Ik dacht even dat het een stuk kouder was, maar in de woonkamer is het nog 29.5 graden.![]()
Voelt lekker nu.![]()
[..]
Supercool Rebbel en de rest.
![]()
[..]
Vertel.. waar heb jij op gereden?![]()
kan je tenminste niet mee om pleurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Dont ask!Haha
![]()
![]()
http://www.jauch.com/XV750SE/Meine%20xv750se.jpg !![]()
Maaaar op een ouwe fiets moet je het leren toch![]()
Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraatquote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?
Kan me voorstellen dat het keigaaf was![]()
Ik dacht dat je DB killer vastgepopt was?
Aha, en die is van een vage oom ofzo?quote:Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:
Dont ask!Haha
![]()
![]()
http://www.jauch.com/XV750SE/Meine%20xv750se.jpg !![]()
Maaaar op een ouwe fiets moet je het leren toch![]()
Leuk dat je erom heen lult, nerd. Ik constateer slechts iets, maar doe jij maar lekker stoerquote:Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef stinkie het volgende:
Ah, dus dat is het probleem, dat blijkbaar weer typerend alleen door jou gezien word. Dat is dus precies de reden dat ik jou als de huidige Riet zo. Net als het jankend afscheid nemen, maar een week later nog harder jankend terugkomen omdat je je zo verveelt en proberen jezelf zo hard mogelijk te onderscheiden en in de spotlight te plaatsen in de MC.
Blijft euk om te zien, die eigengeilerij
Leuk, maar geen pics?quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
, géén zin in gezeik.
![]()
Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja..quote:Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Aha, en die is van een vage oom ofzo?![]()
En waar maakt het uit waar je op rijdt, begin gelijk op een 750.Chopper oké..
Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
moet je even wachten tot de post van het CJIB binnnen istijdens de rit is er geen foto gemaakt door 1 van ons
we hebben alleen maar gereden
geen tijd voor posen
![]()
Was echt kickûhquote:
Nope......quote:Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:
[..]
Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?
Kan me voorstellen dat het keigaaf was![]()
Ik dacht dat je DB killer vastgepopt was?
Mee eensquote:Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraat![]()
de uitnodiging heeft op M-F gestaanen dat was omdat hier een topic binnen 1 of 2 dagen volgespamd is
en aangezien dat bijna iedere Fok-MC'er ook in dat topic komt was het logisch
![]()
Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc.quote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef -XX- het volgende:
[..]
Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja..zo ongeveer..
ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef richardgie het volgende:
[..]
![]()
Als je de standaard inklapt wel hoor.
Ahh zoquote:Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc..
Hoewel ze in Nederland nog wel geimporteerd worden.
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeurenquote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef Youp het volgende:
[..]
ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogen
Doeiquote:Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahh zoOwke !
thanks
Ik ga er vandoor mensen![]()
![]()
Bij mij valt ie uitquote:Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef richardgie het volgende:
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeuren.Moet je natuurlijk wel stil staan,want om te gaan rijden met een uitgeklapte standaard gaat ook niet lang goed(of je moet alleen rechts af gaan
).
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberenquote:
Als je wel fan mail krijgt,laat dan meteen de foto opsturen.Staat leuk op je CVquote:Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:
[..]
Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgen![]()
[..]
Was echt kickûh![]()
![]()
[..]
Nope....... In de eerste instantie wel, maar hebben ze ff gefixt voor mij, dus eindeijk maak ik minstens zoveel herrie als de rest
![]()
[..]
Mee eens![]()
Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrekquote:Op zondag 2 juli 2006 22:19 schreef Youp het volgende:
ik heb nieteens een standaard
overbodig gewicht
tegen een muurtje of een boomquote:Op zondag 2 juli 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrek.
Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijkenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Youp het volgende:
[..]
tegen een muurtje of een boom
ik heb wel een standaard maar die heb ik er af gehaald, is een achterbrugstandaard en dat is niks waard... maargoed die komt er weer op voor de verkoop als iemand komt kijken.... staat toch wat beter als hij op zn eigen pootjes kan staan
jij gluurderquote:Op zondag 2 juli 2006 22:31 schreef richardgie het volgende:
[..]
Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijken.Maar staat wel zo netjes als een motor rechtop blijft staan
.
Je hebt die motor ook maar pas!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberen.
Ik ben even Googlen.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Woooow Ferry Corsten was super![]()
Wat een feest![]()
![]()
Rotterdammer, altijd goed.quote:Ferry Corsten (ook bekend als System F) is een Rotterdamse trance-dj. Net als zijn landgenoten Tiësto en Armin van Buuren behoort hij tot de wereldtop.
Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.quote:
jij kent system F niet?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Rotterdammer, altijd goed.![]()
![]()
[..]
Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.![]()
quote:Op zondag 2 juli 2006 13:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Kak knakker?![]()
Kak nakker?![]()
Ka knakker?![]()
Google geeft maar 1 hit![]()
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kaknakker+&btnG=Google+zoeken&meta=
quote:Op zondag 2 juli 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?
Mijn favoriete DJ, hij speelde vandaag op de Dance Tour in Leeuwarden. Dansfeest in hartje Leeuwarden, gratisquote:
daar heb je toch geen bok voor nodig manquote:Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Kaknakker, kakprakker, kakstakker ach je kent het wel
[..]
![]()
De rest lees ik morgen wel weer bij
En ik moet mijn ketting spannen maar heb geen bok (ligt nog bij mijn ouwe) wat nuIemand een geniaal barbaratruck plan ofzo
Ik ga in bed, ik voel me vies
Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
jij kent system F niet?![]()
![]()
-edit-
hij wist natuurlijk nog niet wat ik was
Ga eerst douchen zou ik zeggen.quote:
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".quote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Ben ik helemaal met je eens,maar ik denk dat BMW wat dat betreft in een heel hoop dingen onderschat wordt.Denk hierbij alleen al aan de "geschijden"vering en besturing,of de cardan-reactie stang.Ik ben niet merken blind,maar als je je wat meer in BMW verdiept,maken ze gewoon sublieme motoren.Inderdaad,geen PK pakhuizen,maar ze kunnen heel behoorlijk mee komen.Geen extreme vormgeving,maar zeker wel in het oog springend,etc.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Je hebt die motor ook maar pas!![]()
Maar ik denk dat BMW het qua toeters en bellen wel zo'n beetje uitgevonden heeft.
Deze uitbreiding is wel goed voor de veiligheid overigens, niet onderschatten.![]()
[..]
Ik ben even Googlen.![]()
![]()
Variant op Jantje Smit?![]()
En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal vaker eens naar dansfeesten, echt heel erg gaaf![]()
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naamquote:Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?![]()
En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denktquote:Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
daar heb je toch geen bok voor nodig mandat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naam![]()
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denkt)
Teach me, oh wijze manquote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?![]()
Als je zo staat uit te sloven kan je toch niet praten.![]()
![]()
Dat wist ik al hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
[..]
jij kent system F niet?![]()
![]()
-edit-
hij wist natuurlijk nog niet wat ik was
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te makenquote:Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.![]()
Ik zweet bij dat soort gelegenheden zo hard dat alle meiden direct hard de deur uitlopen als ik ze aanspreek.quote:
No shit Sherlock.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te maken
Again, WB leaves when Rib-i enters.quote:
Doe je best in het volgende topic.quote:Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
De OP heb ik gemaakt en iedereen kan nog steeds fotos insturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |