abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juli 2006 @ 21:11:53 #251
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39457854
quote:
Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Youp het volgende:
ik wil verdomme ook strand in mn achtertuin... kijk dat hebben we hier weer niet
Ik ben gelijk enorm afgekoeld.

Ik dacht even dat het een stuk kouder was, maar in de woonkamer is het nog 29.5 graden.
Voelt lekker nu.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifel en wat een weertje .
Supercool Rebbel en de rest.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:03 schreef -XX- het volgende:
hooiii

Wiej wiej ! Ik ging net rijden! Ik heb het al "aardig" onder de knie het schakelen
Haha Ik flapte daarstraks ineens naar voren
Vertel.. waar heb jij op gereden?
pi_39458041
quote:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifel en wat een weertje .

Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.

Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.

Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .

Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen . Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.

Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald

Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie , kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet , géén zin in gezeik.

Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op, maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.

Al met al, het was eenkeiGAVE dag .
Is echt een mooie omgeving om te rijden he?Eifel en Ardennen .Is jammer dat het hiervandaan zo'n pleures eind weg is,anders zou ik er elk weekend te vinden zijn .
pi_39458056
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]

Waarschijnlijk op FX
  zondag 2 juli 2006 @ 21:20:20 #254
21094 hicham
hiesjam
pi_39458099
quote:

Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.

Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.

Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .

Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen . Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.

Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald

Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie , kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet , géén zin in gezeik.

Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op, maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.

Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?

Kan me voorstellen dat het keigaaf was

Ik dacht dat je DB killer vastgepopt was?
  zondag 2 juli 2006 @ 21:23:09 #255
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39458189
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:18 schreef BazzieK het volgende:
Waarschijnlijk op FX
Dan kan je toch niet schakelen tijdens het rijden?

Zou wel het naar voren flappen verklaren.
pi_39458235
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Dan kan je toch niet schakelen tijdens het rijden?
Tja misvormingen komen nog wel eens voor bij geboorte
pi_39458246
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:23 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Zou wel het naar voren flappen verklaren.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:25:19 #258
61608 Youp
Jaap!
pi_39458257
quote:
Op zondag 2 juli 2006 20:59 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Nee hoor er werd zelfs korting gegeven een moest een boete betalen voor het negeren van een inhaalverbod en die boete was 65 euro, maar omdat het mobiele pin apparaat wat de politie bij zich had niet werkte hoefde hij ook maar 35 euro te betalen ondanks dat het geld kostte vond iedere bekeurde dat de boete terecht was, ze hadden te hard gereden of ingehaald, maar ze kregen geen preek oid ze werden heel keurig behandeld

daar kan de Nederlandse politie nog iets van leren die komen gelijk met een opvoedend lul verhaal
je krijgt automatisch strafpunten en wanneer je er genoeg verzameld hebt krijg je een tijdelijk rijverbod in duitsland maargoed de punten nemen ieder jaar ook weer af wanneer je je goed gedraagd...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_39458334
quote:

[..]

Ik ben gelijk enorm afgekoeld.

Ik dacht even dat het een stuk kouder was, maar in de woonkamer is het nog 29.5 graden.
Voelt lekker nu.
[..]

[..]

Dont ask! Haha
http://www.jauch.com/XV750SE/Meine%20xv750se.jpg !
Maaaar op een ouwe fiets moet je het leren toch
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:29:10 #260
61608 Youp
Jaap!
pi_39458379
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:

[..]

Dont ask! Haha
kan je tenminste niet mee om pleuren
  zondag 2 juli 2006 @ 21:31:44 #261
66676 Mercy_symbol
Bwoaperszkilometerduivel
pi_39458459
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Waarom wordt de rest van Fok!MC niet uitgenodigd maar doen jullie hier wel verslag?

Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraat

de uitnodiging heeft op M-F gestaan en dat was omdat hier een topic binnen 1 of 2 dagen volgespamd is en aangezien dat bijna iedere Fok-MC'er ook in dat topic komt was het logisch
ride like a devil...... feel like a god !
Let's race
Buienradar
  zondag 2 juli 2006 @ 21:32:09 #262
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39458476
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:27 schreef -XX- het volgende:
Dont ask! Haha
Aha, en die is van een vage oom ofzo?
En waar maakt het uit waar je op rijdt, begin gelijk op een 750. Chopper oké..
pi_39458544
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:29 schreef Youp het volgende:

[..]

kan je tenminste niet mee om pleuren

Als je de standaard inklapt wel hoor .
pi_39458653
quote:
Op zondag 2 juli 2006 15:22 schreef stinkie het volgende:
Ah, dus dat is het probleem, dat blijkbaar weer typerend alleen door jou gezien word. Dat is dus precies de reden dat ik jou als de huidige Riet zo. Net als het jankend afscheid nemen, maar een week later nog harder jankend terugkomen omdat je je zo verveelt en proberen jezelf zo hard mogelijk te onderscheiden en in de spotlight te plaatsen in de MC.

Blijft euk om te zien, die eigengeilerij
Leuk dat je erom heen lult, nerd. Ik constateer slechts iets, maar doe jij maar lekker stoer
pi_39458703
quote:

Leuk, maar geen pics?
Zonder pics geen verslag

pi_39458784
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:32 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Aha, en die is van een vage oom ofzo?
En waar maakt het uit waar je op rijdt, begin gelijk op een 750. Chopper oké..
Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja.. zo ongeveer..
Sowieso schrijf je zo.
pi_39458798
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:10 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

moet je even wachten tot de post van het CJIB binnnen is tijdens de rit is er geen foto gemaakt door 1 van ons we hebben alleen maar gereden geen tijd voor posen
Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgen
quote:

Was echt kickûh

quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:20 schreef hicham het volgende:

[..]

Nope...... . In de eerste instantie wel, maar hebben ze ff gefixt voor mij, dus eindeijk maak ik minstens zoveel herrie als de rest
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:31 schreef Mercy_symbol het volgende:

[..]

Bij de FOK-MC word alleen over meets gepraat

de uitnodiging heeft op M-F gestaan en dat was omdat hier een topic binnen 1 of 2 dagen volgespamd is en aangezien dat bijna iedere Fok-MC'er ook in dat topic komt was het logisch
Mee eens
*I'll do what I want, cuz I can*
pi_39459055
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef -XX- het volgende:

[..]

Whaha!, op iedere motor is schakelen toch in principe hetzelfde?, nouja.. zo ongeveer..
Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc. .
Hoewel ze in Nederland nog wel geimporteerd worden .
  zondag 2 juli 2006 @ 21:53:04 #269
61608 Youp
Jaap!
pi_39459106
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:34 schreef richardgie het volgende:

[..]

Als je de standaard inklapt wel hoor .
ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogen
pi_39459113
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:51 schreef richardgie het volgende:

[..]

Bij alle huidige motoren is het de eerste versnelling naar beneden,en de rest omhoog,behalve bij een Royal Enfield,daar is het net andersom,maar ja om een Royal Enfield te bemachtigen zal al niet mee vallen.Worden alleen nog voor die ouwe Engelse kolonies gemaakt zoals India etc. .
Hoewel ze in Nederland nog wel geimporteerd worden .
Ahh zo Owke ! thanks

Ik ga er vandoor mensen
Sowieso schrijf je zo.
  zondag 2 juli 2006 @ 21:55:52 #271
61608 Youp
Jaap!
pi_39459208
pi_39459450
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef Youp het volgende:

[..]

ach man als je je poten op de grond zet heb je je knieen nog gebogen
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeuren .Moet je natuurlijk wel stil staan,want om te gaan rijden met een uitgeklapte standaard gaat ook niet lang goed(of je moet alleen rechts af gaan ).
pi_39459472
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:53 schreef -XX- het volgende:

[..]

Ahh zo Owke ! thanks

Ik ga er vandoor mensen
Doei .
pi_39459549
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:02 schreef richardgie het volgende:
Maar als je je voeten op de stepjes zet,lazer je gewoon om hoor,en met uitgeklapte standaard zal dat niet zo snel gebeuren .Moet je natuurlijk wel stil staan,want om te gaan rijden met een uitgeklapte standaard gaat ook niet lang goed(of je moet alleen rechts af gaan ).
Bij mij valt ie uit
pi_39459709
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:05 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Bij mij valt ie uit
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberen .
  zondag 2 juli 2006 @ 22:19:46 #276
61608 Youp
Jaap!
pi_39459959
ik heb nieteens een standaard

overbodig gewicht
pi_39460055
quote:
Op zondag 2 juli 2006 21:43 schreef FemaleRebbel het volgende:

[..]

Laat 't ff niet zo zijn dat we fanmail krijgen
[..]

Was echt kickûh

[..]

Nope...... . In de eerste instantie wel, maar hebben ze ff gefixt voor mij, dus eindeijk maak ik minstens zoveel herrie als de rest
[..]

Mee eens
Als je wel fan mail krijgt,laat dan meteen de foto opsturen.Staat leuk op je CV .
pi_39460099
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:19 schreef Youp het volgende:
ik heb nieteens een standaard

overbodig gewicht
Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrek .
  zondag 2 juli 2006 @ 22:27:15 #279
61608 Youp
Jaap!
pi_39460152
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:25 schreef richardgie het volgende:

[..]

Jij parkeert je motor gewoon in het fietsenrek .
tegen een muurtje of een boom

ik heb wel een standaard maar die heb ik er af gehaald, is een achterbrugstandaard en dat is niks waard... maargoed die komt er weer op voor de verkoop als iemand komt kijken.... staat toch wat beter als hij op zn eigen pootjes kan staan
pi_39460269
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:27 schreef Youp het volgende:

[..]

tegen een muurtje of een boom

ik heb wel een standaard maar die heb ik er af gehaald, is een achterbrugstandaard en dat is niks waard... maargoed die komt er weer op voor de verkoop als iemand komt kijken.... staat toch wat beter als hij op zn eigen pootjes kan staan
Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijken .Maar staat wel zo netjes als een motor rechtop blijft staan .
pi_39460299
Woooow Ferry Corsten was super

Wat een feest
  zondag 2 juli 2006 @ 22:35:31 #282
61608 Youp
Jaap!
pi_39460381
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:31 schreef richardgie het volgende:

[..]

Bij de foto in je fotoboek zit hij er inderdaad nog op ja.Heb inderdaad effe zitten kijken .Maar staat wel zo netjes als een motor rechtop blijft staan .
jij gluurder
  zondag 2 juli 2006 @ 22:35:53 #283
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460395
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:10 schreef richardgie het volgende:
Kan ja,dan zit er een schakelaartje op je standaard.Zat bij mij op de Kawa ook,zodra je hem in z'n een zete sloeg de motor af,maar zowel op de Suzuki als de Yamaha zat het niet.Of er zoiets op deze BMW zit weet ik eigenlijk niet.Volgende week meteen even proberen .
Je hebt die motor ook maar pas!
Maar ik denk dat BMW het qua toeters en bellen wel zo'n beetje uitgevonden heeft.
Deze uitbreiding is wel goed voor de veiligheid overigens, niet onderschatten.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:32 schreef Fulcrum_X het volgende:
Woooow Ferry Corsten was super

Wat een feest
Ik ben even Googlen.
Variant op Jantje Smit?
  zondag 2 juli 2006 @ 22:37:21 #284
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460431
quote:
Ferry Corsten (ook bekend als System F) is een Rotterdamse trance-dj. Net als zijn landgenoten Tiësto en Armin van Buuren behoort hij tot de wereldtop.
Rotterdammer, altijd goed.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Youp het volgende:
jij gluurder
Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.
  zondag 2 juli 2006 @ 22:38:49 #285
61608 Youp
Jaap!
pi_39460477
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

[..]

Doet'ie normaal alleen bij vrouwen.
jij kent system F niet?

-edit-

hij wist natuurlijk nog niet wat ik was
  zondag 2 juli 2006 @ 22:41:25 #286
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_39460551
quote:
Op zondag 2 juli 2006 13:51 schreef worldpimber het volgende:

[..]

Kak knakker?
Kak nakker?
Ka knakker?

Google geeft maar 1 hit

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=kaknakker+&btnG=Google+zoeken&meta=

Kaknakker, kakprakker, kakstakker ach je kent het wel
quote:
Op zondag 2 juli 2006 14:18 schreef kratjuh het volgende:

[..]

Zijn toen al die homo ontmoetingsplekken ontstaan ?

De rest lees ik morgen wel weer bij

En ik moet mijn ketting spannen maar heb geen bok (ligt nog bij mijn ouwe) wat nu Iemand een geniaal barbaratruck plan ofzo

Ik ga in bed, ik voel me vies i
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
pi_39460591
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:37 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Mijn favoriete DJ, hij speelde vandaag op de Dance Tour in Leeuwarden. Dansfeest in hartje Leeuwarden, gratis
En hij draaide super

Zal vaker eens naar dansfeesten, echt heel erg gaaf
  zondag 2 juli 2006 @ 22:43:29 #288
61608 Youp
Jaap!
pi_39460611
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef Makster het volgende:

[..]

Kaknakker, kakprakker, kakstakker ach je kent het wel
[..]

De rest lees ik morgen wel weer bij

En ik moet mijn ketting spannen maar heb geen bok (ligt nog bij mijn ouwe) wat nu Iemand een geniaal barbaratruck plan ofzo

daar heb je toch geen bok voor nodig man dat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
  zondag 2 juli 2006 @ 22:44:00 #289
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460623
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:
jij kent system F niet?

-edit-

Nee, en jij kent Mercyful Fate vast niet.

Youp is je dekmantel voor IJsmeis.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:41 schreef Makster het volgende:
Ga eerst douchen zou ik zeggen. Leuk voor je vriendin.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:
daar heb je toch geen bok voor nodig man dat kan ook gewoon wanneer het achterwiel op de grond staat... houd er wel rekeing mee dat je links en rechts precies evenveel doet...
Je kan ook nog via de zijstandaard de motor kantelen zoals Mercy mij samen met Hicham eens voordeed. Vond ik best "eng".
pi_39460691
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:35 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Je hebt die motor ook maar pas!
Maar ik denk dat BMW het qua toeters en bellen wel zo'n beetje uitgevonden heeft.
Deze uitbreiding is wel goed voor de veiligheid overigens, niet onderschatten.
[..]

Ik ben even Googlen.
Variant op Jantje Smit?
Ben ik helemaal met je eens,maar ik denk dat BMW wat dat betreft in een heel hoop dingen onderschat wordt.Denk hierbij alleen al aan de "geschijden"vering en besturing,of de cardan-reactie stang.Ik ben niet merken blind,maar als je je wat meer in BMW verdiept,maken ze gewoon sublieme motoren.Inderdaad,geen PK pakhuizen,maar ze kunnen heel behoorlijk mee komen.Geen extreme vormgeving,maar zeker wel in het oog springend,etc.
  zondag 2 juli 2006 @ 22:47:33 #291
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460718
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:42 schreef Fulcrum_X het volgende:
Zal vaker eens naar dansfeesten, echt heel erg gaaf
En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?
pi_39460740
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:47 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

En alle chickies zullen je naam nooit meer vergeten?
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naam
pi_39460750
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:43 schreef Youp het volgende:

En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denkt )
  zondag 2 juli 2006 @ 22:50:57 #294
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460826
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Misschien dat ze me hebben zien dansen, maar niemand weet mijn naam
Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?

Als je zo staat uit te sloven kan je toch niet praten.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:48 schreef worldpimber het volgende:
En anders gewoon op je zijstandaard en een krik of ander spul zo onder je motor leggen dat je hem eroverheen tilt. (niet te ver, maar het kan verder dan je denkt )
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.
pi_39460841
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:

[..]

Had je geen visitekaartjes bij je, of een t-shirt met je mobiele nummer?

Als je zo staat uit te sloven kan je toch niet praten.
Teach me, oh wijze man
pi_39460850
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:38 schreef Youp het volgende:

[..]

jij kent system F niet?

-edit-

Dat wist ik al hoor
Heb ook bij jou in je fotoboek zitten kijken
pi_39460891
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:50 schreef Worldbeater het volgende:
Ik denk dat hij wat zuiniger is op zijn motor dan jij op je ragbak.. hoewel wie had hier de eerste krassen op het motorblok.
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te maken
  zondag 2 juli 2006 @ 22:54:42 #298
145915 Rib-i
a.k.a. Shrek
pi_39460944
Als hoofdact festival afgesloten in A'dam
  zondag 2 juli 2006 @ 22:56:11 #299
124095 Worldbeater
The naked biker!!
pi_39460996
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:51 schreef Fulcrum_X het volgende:
Teach me, oh wijze man
Ik zweet bij dat soort gelegenheden zo hard dat alle meiden direct hard de deur uitlopen als ik ze aanspreek.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:52 schreef worldpimber het volgende:
Ja, dat begrijp ik wel. Maar verder heeft het hier niets mee te maken
No shit Sherlock. Riet opmerking.
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:54 schreef Rib-i het volgende:
Als hoofdact festival afgesloten in A'dam
Again, WB leaves when Rib-i enters. i
quote:
Op zondag 2 juli 2006 22:56 schreef Rib-i het volgende:
De OP heb ik gemaakt en iedereen kan nog steeds fotos insturen
Doe je best in het volgende topic.