creeer daar maar eens echte bochtenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
NeeMisschien als jullie ooit naar het normale deel van Nederland komen
quote:Op zondag 2 juli 2006 19:03 schreef Youp het volgende:
[..]
creeer daar maar eens echte bochtenmaar een paar topics terug stonden er wat mooie fotos van hem in
Mooi en ik doe het hem zeker niet na maar vanmiddag was toch wel spectaculairderquote:Op zondag 2 juli 2006 19:15 schreef Youp het volgende:
Fok Motorclub [SC deel 495] MV Agusta F4
luie flikker
met 1 been op het zadel wheelies trekken doet hij ook etc. ook nog wel ergens foto's van maar die moet hij zelf maar postenquote:Op zondag 2 juli 2006 19:16 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Mooi en ik doe het hem zeker niet na maar vanmiddag was toch wel spectaculairder
Jaja, gewoon posten die handelquote:Op zondag 2 juli 2006 19:17 schreef Youp het volgende:
[..]
met 1 been op het zadel wheelies trekken doet hij ook etc. ook nog wel ergens foto's van maar die moet hij zelf maar posten
leer jij eerst maar eens rijdenquote:
Hehe netjes hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 19:25 schreef Youp het volgende:
[..]
leer jij eerst maar eens rijdenhij trekt met 1 poot op zn zadel wel wheelies van 1km en langer... (ik kan het weten want ik rij er wel eens achter
)
nee, ik ben de volgende eigenaar btwquote:Op zondag 2 juli 2006 19:28 schreef Worldbeater het volgende:
Ik dacht altijd dat dit Guidoke was.![]()
Maar die motor, belangrijk voor de volgende eigenaar, verbruikt die geen olie onderhand?![]()
Hah!quote:Op zondag 2 juli 2006 19:57 schreef Youp het volgende:
ik wil verdomme ook strand in mn achtertuin... kijk dat hebben we hier weer niet
Ohja mijn pa is vanochtend met minstens 30 km te hard geflitstquote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Duitsland kost een snelheid overtreding van 29 km/u "maar" 35 euro![]()
nee ik heb er geen gehadmaar wel de motor die voor me reed toen we met 120KM/u van een berg afgescheurd kwamen
volgens de duitse politie kunnen ze niet snel achter elkaar een meting doen
had ik dus mooi geluk mee
![]()
verder lekker gereden vandaagals het goed is doet Rebbeltjuh vanavond verslag
![]()
maar je krijgt wel strafpunten in duitslandquote:Op zondag 2 juli 2006 20:35 schreef Mercy_symbol het volgende:
in Duitsland kost een snelheid overtreding van 29 km/u "maar" 35 euro![]()
nee ik heb er geen gehadmaar wel de motor die voor me reed toen we met 120KM/u van een berg afgescheurd kwamen
volgens de duitse politie kunnen ze niet snel achter elkaar een meting doen
had ik dus mooi geluk mee
![]()
verder lekker gereden vandaagals het goed is doet Rebbeltjuh vanavond verslag
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 2 juli 2006 20:42 schreef Youp het volgende:
[..]
maar je krijgt wel strafpunten in duitsland
leuk verhaalquote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifelen wat een weertje .
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
Al met al, het was eenkeiGAVE dag .
Het was inderdaad een kei gave dag! Ik zag er vanochtend een beetje tegenop.quote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
**leuk verhaal**
Dat vraagt om foto'squote:Op zondag 2 juli 2006 20:57 schreef FemaleRebbel het volgende:
Nou......we zijn er weer. Wat een geweldige dag in de Eifelen wat een weertje .
Om 8.50 waren Mercy en Raus bij mij en zijn we nog even gaan tanken en toen naar 't verzamelpunt. De koffie en broodjes stonden al klaar.
Om 9.30 zijn we begonnen met de route, en meteen op 't industrieterrein was er een stuk van de weg afgezet vanwege e.o.a. evenement. Het binnendoor stukje naar het Ei van Ommel maar even over de reguliere weg richting Meijel.
Er stond nog op de route let op flitspaal, maar toch met 140 over een weg waar je maar 80 km mag . Geen flitspaal gezien, maar er heeft blijkbaar een auto in een bocht gestaan, die waarschijnlijk wel een tigtal foto's heeft gemaakt van onze kontjes .![]()
Het was een hele mooie route en we reden mee in een groepje die lekker doorreden, dus 't was heerlijk sturen. Een stukje van Belgie ook nog meegepikt.
Aangezien er veel motoren met open uitlaat reden, heb ik in Belgie, toen we op 't terrasje zaten, ook maar even m'n demper er uitgehaald![]()
Vervolgens mooie stuurweggetjes, lekker tempo......totdat één van ons groepje van de weg werd gehaald door de politie, kon meteen ff afrekenen, wegens te hard rijden. Wij waren een klein stukje doorgereden, en heb ik meteen maar snel ff m'n demper er weer ingezet
, géén zin in gezeik.
Vervolgens nog ergens op een terrasje neergestreken in de Eifel langs een watertje, en daarna de route vervolgd. Het laatste stuk was vnl. snelweg en dat breekt na zo'n dagje Eifel toch wel een beetje op,maar gelukkig stond de BBQ op ons te wachten en konden we meteen aanvallen.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |