Skyline:quote:Provincie Noord-Brabant
Hoofdplaats Eindhoven
Oppervlakte
- Land
- Water 88,28 km²
km²
km²
Inwoners
Bevolkingsdichtheid 209.297 (1 april 2006)
2371 inw./km²
Geografische ligging 51° 26' NB 5° 29' OL
Belangrijke verkeersaders A2, A50, A58, A67
Netnummer 040
Postcodes 5600-5658
Officiële website http://www.eindhoven.nl
Nou, wie komen er nog meer uit Eindhoven?quote:Van abbemuseum:
http://www.vanabbe.nl/
Muziekcentrum:
http://www.philipshall.nl/index.jsp
De effenaar:
http://www.effenaar.nl/
Openlucht museum:
http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/
Philips:
http://www.philips.nl/
Eindhoven Airport
http://www.eindhovenairport.nl
Ik heb in Woensel gewoond, nu in Sprookjesbosch.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:55 schreef -Japser- het volgende:
In het stadswandelpark in Stratum kom ik ook wel eens ja, een mooi park. Het Hendri Dunant park is voor mij alleen wat dichterbij, dus ben daar wat vakerIn de winter ziet dat er idd erg mooi uit.
Die skyline is idd beter! Ik verander 'm wel ff wat.
En ik woon (ook??) in Woensel![]()
quote:
Rembrand is dichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:46 schreef Nyx96 het volgende:
Ik studeer in Eindhoven
Persoonlijk vind ik dat Eindhoven een magere uitstraling heeft. Veel van hetzelfde en van de oude zelfstandige gemeenten, is niks tot weinig terug te zien. Jammer. Eindhoven heeft wel een aantal prachtige nieuwbouwprojecten op stapel staan, zoals Strijp S. Ook een bioscoopbezoekje vind ik in Eindhoven de moeite waard. In tegenstelling tot de Pathé in Helmond. Nee, geef mij maar de Rembrand of de Eurocinema
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes boveninquote:
Inderdaad.. waar je dan op een warme zomerdag als enige in de zaal zatquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes bovenin
Rembrandt viel wel mee. De Parisien was pas muf. Of de Plaza (voordat het Plaza Futura werd). En de Metropole was een super-bioscoop.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
vond de rembrand ook beetje oud lijken, eurocinema is nog wel te doen.![]()
ik ben vaste klant bij eurocinemaquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Rembrandt viel wel mee. De Parisien was pas muf. Of de Plaza (voordat het Plaza Futura werd). En de Metropole was een super-bioscoop.
Fontys, aan de Rachelsmolen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:18 schreef -Japser- het volgende:
Doe ns lief tegen elkaar![]()
En studeren in Eindhoven = Fontys/TUe ofzo?
[..]
Danke![]()
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarktquote:
zijn ze al mee bezig... al zo'n 2 maandenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarkt.
Met die bioscoop ja?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn ze al mee bezig... al zo'n 2 maanden![]()
Ingrid werkte erquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes bovenin
De Demer? Erg jammer. Het had wel wat zo'n oldskool bioscoopquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarkt.
Dan weet ik even niet waar dat isquote:
Ik weet zo niet wat je bedoeld, maar de straat schijnt "rond de Admirant" te gaan hetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dan weet ik even niet waar dat is
Of bedoel je dat stuk bij de Witte Dame?
Dan weet ik ongeveer waar het is. Dat is inderdaad in de buurt van de Witte Dame. Bij de McDrek de hoek om. Daar zit eerst een kantoortje van Kenniswijk en dan kun je daar een een straatje in, achter de Admirantquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat je bedoeld, maar de straat schijnt "rond de Admirant" te gaan heten.
Meer info staat o.a. hier: http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=285817
Ow, en dit is wel een leuke foto:
Ah naja, hier boven dus.
Een "druppel"quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:19 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dan weet ik ongeveer waar het is. Dat is inderdaad in de buurt van de Witte Dame. Bij de McDrek de hoek om. Daar zit eerst een kantoortje van Kenniswijk en dan kun je daar een een straatje in, achter de Admirant.
Edit: een foto zegt meer dan 1000 woordenWat is dat witte ding?
Achtse Barrier.. 21 jaar.. hmmz.. dalijk ken ik je nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef splendor het volgende:
Woon al 21 en een half jaar in de Achtse Barrier en het is er goed vertoeven.
Mooi stad Eindhoven maar blijf er weg op koopzondag! Stadsheld Theo Maassen heeft er nog ooit een leuk stukje over gedaan.
Ohja wie vindt die witte toren langs de bruine heer/admirant mooi? Regent vind ik stoer maar dat nieuwe gebouw is echt om te kotsen.
2200 jongeren, kleine kansquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Achtse Barrier.. 21 jaar.. hmmz.. dalijk ken ik je nog![]()
Een concurrent op de woningmarkt dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Met wat geluk woon ik er dit jaar weer
Nee, ik wil hurenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een concurrent op de woningmarkt dus?
hmmz.. Klimop.. Later Bisschop Beckersquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:20 schreef splendor het volgende:
[..]
2200 jongeren, kleine kans
Ik heb op de klapwiek gezeten..
Moet wel lukken, sta al een hele tijd ingeschrevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar. Dit jaar zei je?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef amaranta het volgende:
Ik woon nu nog achter de klimop.
woon jij in de argentanlaan soms?quote:
Een van de twee is juist ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
woon jij in de argentanlaan soms?
of die appartementen aan de caenlaan?
Ik heb je auto gezienquote:
Paar deuren verder jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien![]()
Ik denk dat je op argentaanlaan woont, naast die mensen met een flatscreen die 24/7 aanstaat.
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Paar deuren verder ja
Maar waar woon jij dan als ik vragen mag.. om de hoek? (bij die rooie Mazda)
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.
Ik woon aan het grasveld.
Wat achtertuin betreft wel ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjeleuk
![]()
Amaranta gaat ook voor de grote "Fok! komt naar je toe deze zomer" tourquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat achtertuin betreft wel ja.
Maar wij gaan eind augustus verhuizen.
Meeten? (of durf je niet?)
Ik werk daarquote:
Mediamarkt? Waar????quote:Op zondag 9 juli 2006 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Hah, Eindhoven.
Ik woon nu in de Achtse Barrier, lekker rustig wijkje. Vind het tot nu toe wel een fijne stad. Goede uitgaansgeledenheden, veel winkels en sinds kort een MediaMarkt.
En de voorkant is nog erger, het is hier amerika niet. Eindhoven gaat naar de klote.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mediamarkt? Waar????
[afbeelding]
-copyright van een mede-fok!ker
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ik ooit gemaakt voor een klaagtopic over de belachelijke MM hoeren verlichting.
Montessorischool dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Links hiervan woon ik ongeveer.Bergen,Vonderkwartier,zoiets
Mijn lagere scholen waren op de Mendelsohnlaan,Edenstraat,Ploegstraat en Don Boscostraat,in die volgorde.
Daarna HAVO,MAVO op het GSG,Willem de Rijkelaan en 1 jaar LTS Catharinastraat.
De lichtoren is anders toch een aardig stukje historie,quote:Op maandag 10 juli 2006 06:14 schreef klootje het volgende:
EHV heeft weinig historische shit,fuck historie,das voor homo's,die mediamarkt is goed voor de lichtstad
Hebben jullie in de Achtse Barrier en Blixembosch daar last van?
[afbeelding]
copyright@me reet.
[afbeelding]
NL heeft al genoeg kneuterige homoholletjes.
stalkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
Meisje... mijn moeder dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
hey, daar woon ik tegenoverquote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Mijn lagere scholen waren op de Mendelsohnlaan,Edenstraat,Ploegstraat en Don Boscostraat,in die volgorde.
Welke plaats in het Hoge Noorden?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:12 schreef nein het volgende:
Hier ook een import eindhovenaarKom helemaal uit t hoge noorden, waar ik ook nog wel met enige regelmaat te vinden ben.
In die lelijke nieuwe betonkrengen?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Ratt het volgende:
*meldt zich*
Ben ook weer Eindhovenaar
Geboren in de lambertusstraat, verhuisd naar de jan luikensstraat, daarna de Gaailaan en van mijn 10e tot mijn 18e heb ik in Waalre vertoeft, en nu ben ik weer terug in Eindhoven op de Kempensebaan
Over een uurtje of 2 begint het op Stratums End gezellig te worden...have funquote:Op vrijdag 28 juli 2006 21:06 schreef gr8w8 het volgende:
Per 4-8 weer officieel inwoner van Eindhoven. Na een jaar of acht Amsterdam (en 1 jaar freakin' Amstelveen), dat moet geviert worden!
Altijd eerste zondag van de maand.. beetje te laat nu dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:04 schreef the_legend_killer het volgende:
hey schatjes morgen is er koopzondag he ?
quote:Op dinsdag 18 juli 2006 03:22 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt hier?Toen ik daar tegenover op school zat was dat het dovekwartelinstituut.
Mooi gebouw,amsterdamse school.Die schaduw rechts was van me lagere school,50 jaar later.
Die wijk is inderdaad niet echt meer leuk om te wonen, vind ik.. Maar dat krijg je al snel als je dicht bij de stad gaat wonen.. Heb als klein kind ook bij de stad gewoont.. Daarna verhuist naar woensel, en bevalt nog steedsquote:Op donderdag 10 augustus 2006 10:03 schreef Wereldman het volgende:
Ik heb in de verwerstraat op kamers gezeten. Dat was een erg leuke tijd![]()
De ''vieze'' AOR was vlakbij...en ook dicht bij het centrum/station/stratum en HBO/Uni.
Hoe het nu is weet ik niet, ik denk dat het een behoorlijke pauperbuurt is geworden....![]()
Ik hoef niet meer perse naar 040 terug... tis niet mijn stad...
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 23:22 schreef -Japser- het volgende:
En, iedereen een beetje blij dat PSV nederland vertegenwoordigd bij de Champions League?![]()
![]()
Gezelliequote:Op zaterdag 26 augustus 2006 15:04 schreef -Japser- het volgende:
Het zal hier onderandere op 12 septemper aardig druk zijn in de stad![]()
![]()
http://www.psv.nl/show?id=1613![]()
vergeet armand niequote:Op zondag 2 juli 2006 04:21 schreef klootje het volgende:
Nou, wie komen er nog meer uit Eindhoven?
Ik,Peter Koelewijn,Lenny Kuhr en deze 2 o.a:
Even kijken wie die dingen maakt en die bellen wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef SlimShady het volgende:
dit topic gaat niet hard he![]()
ik ben op zoek naar een grote stratenposter. zoeen die ook in bushokjes hangt.
van die gare papieren dingen raak ik gefrustreerd![]()
heeft iemand er weleens aangeschaft of tegengekomen ergens?
haha klopt. ik had Viaplan en Falkplan opgeschreven.quote:Op zondag 10 december 2006 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wie die dingen maakt en die bellen wil nog wel eens helpen
Zeg het maar, dan ga ik het eens bekijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:26 schreef Nordic_Blue het volgende:
Tim, ik weet misschien wel iets, maar weet niet of je daar zo het terrein op kunt rijden, er staan nl. slagbomen voor..
eej, daar heb ik ook ooit nog eens een half jaartje gewoond.. Deken van Somerenstraatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]yup, hier om precies te zijn:
[afbeelding]
Goeie kamer [afbeelding] 18 m², wasbak, kruipafstand van stratumseind
dan woon je bij mij in de buurt, ik woon tussen de don boscostraat en kleine berg inquote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
en das ook bij mijn 'voor'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]yup, hier om precies te zijn:
[afbeelding]
Goeie kamer [afbeelding] 18 m², wasbak, kruipafstand van stratumseind
Je hebt je oude baan als pooier weer opgepakt?quote:Op maandag 25 december 2006 01:13 schreef PJORourke het volgende:
Ben ook weer terug. Edisonstraat.
Yepz, hoewel de business op het Baekelandplein vroeger beter was.quote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je hebt je oude baan als pooier weer opgepakt?![]()
http://www.liquideindhoven.nl/quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze donderdag ga ik naar eindhoven, ga stappen met een maat uit eindhoven,
zijn van plan naar liquid te gaan in eindhoven tot 4 uur open,
iemand daar geweest en wat vind je er van ?![]()
Jij als discobitch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze donderdag ga ik naar eindhoven, ga stappen met een maat uit eindhoven,
zijn van plan naar liquid te gaan in eindhoven tot 4 uur open,
iemand daar geweest en wat vind je er van ?![]()
Overnachten... tsja, moet je ff een hotelletje zoeken denk ik...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef Maja het volgende:
Ik ben van plan om carnaval te vieren in Eindhoven, weet iemand een goedkope plek om te overnachten in Eindhoven?
Welke dagen zijn het leukste met carnaval?![]()
Ow, dat kreng. Is in plaats gekomen van de Hollywood.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
http://www.liquideindhoven.nl/
Meer weet ik er ook niet van, ben er nog niet geweest !
![]()
Dat is alvast positief! Dank je!quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:21 schreef bleiblei het volgende:
Toen ik om 6 uurvertrok was het niet mistig
.
Hoe laat vertrek je, Stormqueen werkt tegenover het vliegveld en zal rond een uur of 9 op kantoor zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is alvast positief! Dank je!
www.funda.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef shakaboem het volgende:
Ik woon hier 6 jaar en wat een tyfushekel heb ik aan deze stad. Er is geen flikker te doen en de meeste mensen onder de 40 zijn zo onbeleefd als mannelijke zilverrug gorillas die 2 jaar geen seks hebben gehad.![]()
Hoe eenvoudig kan het leven zijn!quote:
Minder geschikt om iets mee in Eindhoven te zoeken, wat zijn de huizen teeringduur hier zeg...quote:
en je denkt dat dat niet teringduur is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:08 schreef Theuno het volgende:
[..]
Minder geschikt om iets mee in Eindhoven te zoeken, wat zijn de huizen teeringduur hier zeg...
Iemand een idee wanneer dat stuk "rond de admirant" klaar is ?
Dat maakt me niet uit, daar hoef ik niet te wonen. Maar hoe die bouwput er nu al jaren uitziet doet niet echt goed aan het centrum imho.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je denkt dat dat niet teringduur is?
Wat een klets, het centrum van Eindhoven is nooit wat waard geweest, ze proberen er nu juist iets van te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef Theuno het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, daar hoef ik niet te wonen. Maar hoe die bouwput er nu al jaren uitziet doet niet echt goed aan het centrum imho.
Pff, en dat is ook nog steeds niet af.. om maar niet te beginnen over dat veel mensen verdwalen op het parkeerterreinquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef SlimShady het volgende:
te lang vind ik. ook toen ze met het WCW aan de gang gingen![]()
Blijf eens van mijn avatar afquote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef sanni het volgende:
Enige wat ik echt leuk aan Eindhoven vind zijn de vlaaien als ik er weer
vertrek en hun " houdoe " Vind het wel wat hebben![]()
Dus die taart was toch raak gegooid.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef sanni het volgende:
Enige wat ik echt leuk aan Eindhoven vind zijn de vlaaien als ik er weer
vertrek en hun " houdoe " Vind het wel wat hebben![]()
Scherp. Inderdaad:quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Vlaaien, typisch Eindhoven LIMBURGindeed
station ?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Er is in Eindhoven 1 plek waar je goede vlaai kan halen
Het grappige is dat de echte Limbo's die Houwens vlaai echt ranzig vinden.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:09 schreef Theuno het volgende:
Vlaai is idd ZO limburg. Hier in Eindhoven verkopen ze die dingen inderdaad ook, en dat doen ze op het station heel goed.
Houdoe is volgens mij ook niet echt eindhovens toch ? Dat gebruikt toch half brabant ?
Dat zijn er amechtig veelquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zijstraat van de Boschdijk
*kuche-uche*quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
de ene week is iedereen aan het bijkomen van carnaval, week daarop half eindhoven aan de griep...
Ik meld me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
de ene week is iedereen aan het bijkomen van carnaval, week daarop half eindhoven aan de griep...
Hey gozer! Ik zag je avatar en dacht meteen, dit kan niet missen en iddquote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Ratt het volgende:
*meldt zich*
Ben ook weer Eindhovenaar
Geboren in de lambertusstraat, verhuisd naar de jan luikensstraat, daarna de Gaailaan en van mijn 10e tot mijn 18e heb ik in Waalre vertoeft, en nu ben ik weer terug in Eindhoven op de Kempensebaan
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef Lakai het volgende:
eeeeeindelijk een Burger King in ehv!!!
werd tijd!
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopperquote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?
Daar zit al heeeeeel lang een BK!!!
tegen de tijd dat je daarheen gelopen bent ben je niet gaar meer...en op de terugweg verbrand je die calorieën weerquote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopper
Exactly!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopper
Ik stapte wel eens ooit in de auto om daar helemaal heen te rijden... toen ik nog in Veldhoven woonde, NAAST de MacDrivequote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?
Daar zit al heeeeeel lang een BK!!!
Ik heb wel eens goed gegeten bij een Burger King in Romequote:Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Lakai het volgende:
ja ook lekker!
turkse pizza
maar vind je gewoon alle BK goor of die in het bijzonder?
Hier in Eindhoven zien we tenminste nog iets van de sky door die beperkte line. Kunnen we van... pak 'm beet... Rotterdam niet zeggenquote:
Hangt er nog meer volk op het stadhuisplein dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef von_stratum het volgende:
Even wat anders..
zal mij een zorg zijn, maar vraag het me toch af..
wat is dat voor volk dat altijd rond hangt op het stadhuisplein?
behalve de skaters (lijkt me duidelijk wat die daar doen..)
Ze stonden laatst in de krant omdat ze nogal op gespannen voet leven met die skaters; het zijn Londsdale/gabber kinders.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef von_stratum het volgende:
Even wat anders..
zal mij een zorg zijn, maar vraag het me toch af..
wat is dat voor volk dat altijd rond hangt op het stadhuisplein?
behalve de skaters (lijkt me duidelijk wat die daar doen..)
zal wel leeg blijven in meiquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:20 schreef klootje het volgende:
Strijp,centrum uit een vliegtuigje:
[afbeelding]
Als er interesse voor is,post ik er later nog wel meer.
Kleine straat vlak bij de Edisonstraat. Succesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef gday het volgende:
Hee, weet iemand wat voor straat de Morsestraat is? Of misschien in wat voor soort wijk het ligt?
Ok nou, dat zegt me niet zoveel. Edisonstraat is crap begrijp ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kleine straat vlak bij de Edisonstraat. Succes
3 straten verder zitten de hoeren achter de ramenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef gday het volgende:
[..]
Ok nou, dat zegt me niet zoveel. Edisonstraat is crap begrijp ik?
Zover was ik inmiddels ook inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 straten verder zitten de hoeren achter de ramen
Meerhovenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat vind men eigenlijk van het stadsdeel-in-ontwikkeling Meerhoven?
Ik woon er nu sinds oktober (je moet toch ergens wonen, liever in Meerhoven dan verder weg van Eindhoven) en vind het hier af en toe nogal ...... stil.
Phileasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ah, voer voor de vrijdagmorgen rel: Meerhoven.Ach, ze hebben de Phileas. Tot een uur of vier dan.
Idd erg mooi om naar te kijken,quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ga in juni van het pittoreske Enschede verhuizen naar Eindhoven. Heb een jaarcontract gescoord bij ASML, dus Brabant is mijn bestemming. Voorlopig trek ik nog even in bij iemand in Stratum, maar binnenkort zal ik wel met allerlei vragen komen over goede wijken en waarom de mensen allemaal zo raar praten
. Houdoe!
Koop in Veldhoven een huis bij mij zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ga in juni van het pittoreske Enschede verhuizen naar Eindhoven. Heb een jaarcontract gescoord bij ASML, dus Brabant is mijn bestemming. Voorlopig trek ik nog even in bij iemand in Stratum, maar binnenkort zal ik wel met allerlei vragen komen over goede wijken en waarom de mensen allemaal zo raar praten
. Houdoe!
Hij leert het in elk geval al wel,quote:
Heb geen idee welke de beste is. Kan je alleen maar mijn persoonlijke ervaring geven over woonbedrijf en ben tevreden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de site van de gemeente Ehv zag ik dat er een flink aantal woningbouwverenigingen zijn, maar welke is nu de beste? Qua snelheid, kosten, service, etc?
In ieder geval Wooninc wel, daar heb ik onlangs een brief over gekregen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee welke de beste is. Kan je alleen maar mijn persoonlijke ervaring geven over woonbedrijf en ben tevreden.
Nu heb ik overigens ook begrepen dat ze het verhuren van woningen tegenwoordig anders aan gaan pakken i.p.v. wachtlijsten. En als ik het goed begrepen heb, gaan alle wooncoorperaties in Eindhoven dat doen?
Wat gaan ze dan precies veranderen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
In ieder geval Wooninc wel, daar heb ik onlangs een brief over gekregen.
Kijk eens op http://www.Wooninc.nl en klik dan het linker blok aanquote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan precies veranderen?
Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn huidige woning via Wooninc, via loting na inschrijving op nieuwbouw, en ben daar best blij mee. Heb ook ingeschreven gestaan bij HHVL en daar zou ik voorlopig nog niet aan bod komenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef MNR het volgende:
Nou... daar gaat je inschrijftijd dan. Al je opgebouwde jaren *poef* verdwenen... Weg garantie, weg zekerheid. Ik ben benieuwd hoe de woningzoekende mensen reageren op dit nieuwe concept.
THnx, dat klinkt wel goed. Ik wilde me inderdaad ook alvast inschrijven omdat ik MISSCHIEN in Ehv wil gaan wonenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.Wooninc.nl en klik dan het linker blok aan
Ja, ze zuchten!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
die suffe Phileas bussen maken toch gekke geluiden.
Waarom is het eerlijker?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is zuur voor de mensen die al lang ingeschreven staan maar voor de rest is dit een eerlijker systeem.
Nou kan ik heel erg FOK!-erig zijn en zeggen: "nuecken?quote:
www.routenet.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef BonJovi het volgende:
Vraagje, ik moet binnenkort in kerkstraat zijn waar is dat?Ik ben wel beetje bekend in het centrum...maar kan iemand me vertellen hoe ik bij kerkstraatk an komen.
Kerkstraat is (volgens mij ) precies bij Stratumseind. Bij die kerk dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja weet ik maar ik wil eerst naar de stad gaan, en via daar lopen naar de kerkstraat.
Juistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Kerkstraat is (volgens mij ) precies bij Stratumseind. Bij die kerk dus.
denk het wel, als dat weer dezelfde kerk is als die gepimnpt was in het delfts blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
Is het die kerk die gepimped was met een camouflage kleur savonds?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Juup© het volgende:
Wat een ballen topic.
It fluctuates, like economyquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef Juup© het volgende:
Topicreeks loopt ook niet echt heb ik de indruk van.
hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:12 schreef tevebe het volgende:
Mss dat ik volgend jaar in Eindhoven op kamers ga.
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Étoile het volgende:
Ha een topic voor de crimineelste stad van Nederland. (knip onbelagrijke info
)
Wie heeft ons verslagen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.
Dordrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:29 schreef Mtijn het volgende:
Wie heeft ons verslagen?
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
is dit topic nou nog niet vol?
Eindhoven heeft overigens wel de gemoedelijkste criminelen van Nederland
Nee dat is Helmondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijk![]()
Nog maar 16 posts na dezequote:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog maar 16 posts na deze
Ben trouwens gisteravond voor het eerst in de eerste rookvrije tent in het uitgaansleven van Eindhoven geweest (zit links tegenover de Stunt btw), een vriend van me werd vriendelijk gevraagd zijn sigaret uit te maken. Ik moest wel lachen, nog nooit eerder meegemaakt.
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Nog even dan mag het gelukkig helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.
Ze hebben overigens wel een heel relaxte lounge ruimte boven![]()
14! (het aftellen is bijna begonnen)
Daar ga ik liever niet vanuit.. Doelde meer op het feit dat ik in Eindhoven ga studeren en dat ik dus een kamer in EHV ga zoeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaat
Wat ben je toch een huilie, Juupquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een huilie, Juup
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef it_was_me het volgende:
Ik tel ook af en ga vanavond naar park hilaria. Is het iets of denk je dat we snel weer thuis zijn?
7
Ik weet het je morgen te vertellen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.
6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |