Hier in Eindhoven zien we tenminste nog iets van de sky door die beperkte line. Kunnen we van... pak 'm beet... Rotterdam niet zeggenquote:
Hangt er nog meer volk op het stadhuisplein dan?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef von_stratum het volgende:
Even wat anders..
zal mij een zorg zijn, maar vraag het me toch af..
wat is dat voor volk dat altijd rond hangt op het stadhuisplein?
behalve de skaters (lijkt me duidelijk wat die daar doen..)
Ze stonden laatst in de krant omdat ze nogal op gespannen voet leven met die skaters; het zijn Londsdale/gabber kinders.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:34 schreef von_stratum het volgende:
Even wat anders..
zal mij een zorg zijn, maar vraag het me toch af..
wat is dat voor volk dat altijd rond hangt op het stadhuisplein?
behalve de skaters (lijkt me duidelijk wat die daar doen..)
zal wel leeg blijven in meiquote:Op woensdag 28 maart 2007 08:20 schreef klootje het volgende:
Strijp,centrum uit een vliegtuigje:
[afbeelding]
Als er interesse voor is,post ik er later nog wel meer.
Kleine straat vlak bij de Edisonstraat. Succesquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:18 schreef gday het volgende:
Hee, weet iemand wat voor straat de Morsestraat is? Of misschien in wat voor soort wijk het ligt?
Ok nou, dat zegt me niet zoveel. Edisonstraat is crap begrijp ik?quote:Op zaterdag 7 april 2007 20:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kleine straat vlak bij de Edisonstraat. Succes
3 straten verder zitten de hoeren achter de ramenquote:Op zaterdag 7 april 2007 20:58 schreef gday het volgende:
[..]
Ok nou, dat zegt me niet zoveel. Edisonstraat is crap begrijp ik?
Zover was ik inmiddels ook inderdaad.quote:Op zaterdag 7 april 2007 21:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
3 straten verder zitten de hoeren achter de ramen
Meerhovenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:28 schreef EchnaDarr het volgende:
Wat vind men eigenlijk van het stadsdeel-in-ontwikkeling Meerhoven?
Ik woon er nu sinds oktober (je moet toch ergens wonen, liever in Meerhoven dan verder weg van Eindhoven) en vind het hier af en toe nogal ...... stil.
Phileasquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:37 schreef gr8w8 het volgende:
Ah, voer voor de vrijdagmorgen rel: Meerhoven.Ach, ze hebben de Phileas. Tot een uur of vier dan.
Idd erg mooi om naar te kijken,quote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ga in juni van het pittoreske Enschede verhuizen naar Eindhoven. Heb een jaarcontract gescoord bij ASML, dus Brabant is mijn bestemming. Voorlopig trek ik nog even in bij iemand in Stratum, maar binnenkort zal ik wel met allerlei vragen komen over goede wijken en waarom de mensen allemaal zo raar praten
. Houdoe!
Koop in Veldhoven een huis bij mij zou ik zeggen!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:21 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Hoi luitjes,
Ik ga in juni van het pittoreske Enschede verhuizen naar Eindhoven. Heb een jaarcontract gescoord bij ASML, dus Brabant is mijn bestemming. Voorlopig trek ik nog even in bij iemand in Stratum, maar binnenkort zal ik wel met allerlei vragen komen over goede wijken en waarom de mensen allemaal zo raar praten
. Houdoe!
Hij leert het in elk geval al wel,quote:
Heb geen idee welke de beste is. Kan je alleen maar mijn persoonlijke ervaring geven over woonbedrijf en ben tevreden.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 15:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Op de site van de gemeente Ehv zag ik dat er een flink aantal woningbouwverenigingen zijn, maar welke is nu de beste? Qua snelheid, kosten, service, etc?
In ieder geval Wooninc wel, daar heb ik onlangs een brief over gekregen.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 16:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb geen idee welke de beste is. Kan je alleen maar mijn persoonlijke ervaring geven over woonbedrijf en ben tevreden.
Nu heb ik overigens ook begrepen dat ze het verhuren van woningen tegenwoordig anders aan gaan pakken i.p.v. wachtlijsten. En als ik het goed begrepen heb, gaan alle wooncoorperaties in Eindhoven dat doen?
Wat gaan ze dan precies veranderen?quote:Op zondag 20 mei 2007 20:12 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
In ieder geval Wooninc wel, daar heb ik onlangs een brief over gekregen.
Kijk eens op http://www.Wooninc.nl en klik dan het linker blok aanquote:Op maandag 21 mei 2007 14:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat gaan ze dan precies veranderen?
Laat ik het zo zeggen, ik heb mijn huidige woning via Wooninc, via loting na inschrijving op nieuwbouw, en ben daar best blij mee. Heb ook ingeschreven gestaan bij HHVL en daar zou ik voorlopig nog niet aan bod komenquote:Op maandag 21 mei 2007 20:04 schreef MNR het volgende:
Nou... daar gaat je inschrijftijd dan. Al je opgebouwde jaren *poef* verdwenen... Weg garantie, weg zekerheid. Ik ben benieuwd hoe de woningzoekende mensen reageren op dit nieuwe concept.
THnx, dat klinkt wel goed. Ik wilde me inderdaad ook alvast inschrijven omdat ik MISSCHIEN in Ehv wil gaan wonenquote:Op maandag 21 mei 2007 19:58 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.Wooninc.nl en klik dan het linker blok aan
Ja, ze zuchten!quote:Op zondag 20 mei 2007 20:05 schreef spectrumanalyser het volgende:
die suffe Phileas bussen maken toch gekke geluiden.
Waarom is het eerlijker?quote:Op maandag 21 mei 2007 20:09 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
Het is zuur voor de mensen die al lang ingeschreven staan maar voor de rest is dit een eerlijker systeem.
Nou kan ik heel erg FOK!-erig zijn en zeggen: "nuecken?quote:
www.routenet.nlquote:Op dinsdag 29 mei 2007 17:51 schreef BonJovi het volgende:
Vraagje, ik moet binnenkort in kerkstraat zijn waar is dat?Ik ben wel beetje bekend in het centrum...maar kan iemand me vertellen hoe ik bij kerkstraatk an komen.
Kerkstraat is (volgens mij ) precies bij Stratumseind. Bij die kerk dus.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:07 schreef BonJovi het volgende:
Ja weet ik maar ik wil eerst naar de stad gaan, en via daar lopen naar de kerkstraat.
Juistquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:20 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Kerkstraat is (volgens mij ) precies bij Stratumseind. Bij die kerk dus.
denk het wel, als dat weer dezelfde kerk is als die gepimnpt was in het delfts blauwquote:Op dinsdag 29 mei 2007 18:32 schreef BonJovi het volgende:
Is het die kerk die gepimped was met een camouflage kleur savonds?
quote:Op dinsdag 29 mei 2007 01:00 schreef Juup© het volgende:
Wat een ballen topic.
It fluctuates, like economyquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:50 schreef Juup© het volgende:
Topicreeks loopt ook niet echt heb ik de indruk van.
hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:12 schreef tevebe het volgende:
Mss dat ik volgend jaar in Eindhoven op kamers ga.
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Étoile het volgende:
Ha een topic voor de crimineelste stad van Nederland. (knip onbelagrijke info
)
Wie heeft ons verslagen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.
Dordrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:29 schreef Mtijn het volgende:
Wie heeft ons verslagen?
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
is dit topic nou nog niet vol?
Eindhoven heeft overigens wel de gemoedelijkste criminelen van Nederland
Nee dat is Helmondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijk![]()
Nog maar 16 posts na dezequote:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog maar 16 posts na deze
Ben trouwens gisteravond voor het eerst in de eerste rookvrije tent in het uitgaansleven van Eindhoven geweest (zit links tegenover de Stunt btw), een vriend van me werd vriendelijk gevraagd zijn sigaret uit te maken. Ik moest wel lachen, nog nooit eerder meegemaakt.
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Nog even dan mag het gelukkig helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.
Ze hebben overigens wel een heel relaxte lounge ruimte boven![]()
14! (het aftellen is bijna begonnen)
Daar ga ik liever niet vanuit.. Doelde meer op het feit dat ik in Eindhoven ga studeren en dat ik dus een kamer in EHV ga zoeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaat
Wat ben je toch een huilie, Juupquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een huilie, Juup
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef it_was_me het volgende:
Ik tel ook af en ga vanavond naar park hilaria. Is het iets of denk je dat we snel weer thuis zijn?
7
Ik weet het je morgen te vertellen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.
6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |