Dat is alvast positief! Dank je!quote:Op donderdag 25 januari 2007 08:21 schreef bleiblei het volgende:
Toen ik om 6 uurvertrok was het niet mistig
.
Hoe laat vertrek je, Stormqueen werkt tegenover het vliegveld en zal rond een uur of 9 op kantoor zijnquote:Op donderdag 25 januari 2007 08:23 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is alvast positief! Dank je!
www.funda.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 14:53 schreef shakaboem het volgende:
Ik woon hier 6 jaar en wat een tyfushekel heb ik aan deze stad. Er is geen flikker te doen en de meeste mensen onder de 40 zijn zo onbeleefd als mannelijke zilverrug gorillas die 2 jaar geen seks hebben gehad.![]()
Hoe eenvoudig kan het leven zijn!quote:
Minder geschikt om iets mee in Eindhoven te zoeken, wat zijn de huizen teeringduur hier zeg...quote:
en je denkt dat dat niet teringduur is?quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:08 schreef Theuno het volgende:
[..]
Minder geschikt om iets mee in Eindhoven te zoeken, wat zijn de huizen teeringduur hier zeg...
Iemand een idee wanneer dat stuk "rond de admirant" klaar is ?
Dat maakt me niet uit, daar hoef ik niet te wonen. Maar hoe die bouwput er nu al jaren uitziet doet niet echt goed aan het centrum imho.quote:Op donderdag 1 februari 2007 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je denkt dat dat niet teringduur is?
Wat een klets, het centrum van Eindhoven is nooit wat waard geweest, ze proberen er nu juist iets van te makenquote:Op donderdag 1 februari 2007 16:28 schreef Theuno het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, daar hoef ik niet te wonen. Maar hoe die bouwput er nu al jaren uitziet doet niet echt goed aan het centrum imho.
Pff, en dat is ook nog steeds niet af.. om maar niet te beginnen over dat veel mensen verdwalen op het parkeerterreinquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:25 schreef SlimShady het volgende:
te lang vind ik. ook toen ze met het WCW aan de gang gingen![]()
Blijf eens van mijn avatar afquote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef sanni het volgende:
Enige wat ik echt leuk aan Eindhoven vind zijn de vlaaien als ik er weer
vertrek en hun " houdoe " Vind het wel wat hebben![]()
Dus die taart was toch raak gegooid.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:20 schreef sanni het volgende:
Enige wat ik echt leuk aan Eindhoven vind zijn de vlaaien als ik er weer
vertrek en hun " houdoe " Vind het wel wat hebben![]()
Scherp. Inderdaad:quote:Op maandag 5 februari 2007 10:03 schreef Stormqueen het volgende:
Vlaaien, typisch Eindhoven LIMBURGindeed
station ?quote:Op maandag 5 februari 2007 12:19 schreef marcb1974 het volgende:
Er is in Eindhoven 1 plek waar je goede vlaai kan halen
Het grappige is dat de echte Limbo's die Houwens vlaai echt ranzig vinden.quote:Op maandag 5 februari 2007 12:09 schreef Theuno het volgende:
Vlaai is idd ZO limburg. Hier in Eindhoven verkopen ze die dingen inderdaad ook, en dat doen ze op het station heel goed.
Houdoe is volgens mij ook niet echt eindhovens toch ? Dat gebruikt toch half brabant ?
Dat zijn er amechtig veelquote:Op maandag 5 februari 2007 13:25 schreef marcb1974 het volgende:
Zijstraat van de Boschdijk
Bakker op de barrierwegquote:
*kuche-uche*quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
de ene week is iedereen aan het bijkomen van carnaval, week daarop half eindhoven aan de griep...
Ik meld me.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef spectrumanalyser het volgende:
de ene week is iedereen aan het bijkomen van carnaval, week daarop half eindhoven aan de griep...
Hey gozer! Ik zag je avatar en dacht meteen, dit kan niet missen en iddquote:Op maandag 24 juli 2006 18:24 schreef Ratt het volgende:
*meldt zich*
Ben ook weer Eindhovenaar
Geboren in de lambertusstraat, verhuisd naar de jan luikensstraat, daarna de Gaailaan en van mijn 10e tot mijn 18e heb ik in Waalre vertoeft, en nu ben ik weer terug in Eindhoven op de Kempensebaan
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?quote:Op maandag 12 maart 2007 11:16 schreef Lakai het volgende:
eeeeeindelijk een Burger King in ehv!!!
werd tijd!
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopperquote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?
Daar zit al heeeeeel lang een BK!!!
tegen de tijd dat je daarheen gelopen bent ben je niet gaar meer...en op de terugweg verbrand je die calorieën weerquote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopper
Exactly!quote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's praktisch Son, en daar kun je niet ff langs wandelen als je met je gare hoofd zin hebt in een whopper
Ik stapte wel eens ooit in de auto om daar helemaal heen te rijden... toen ik nog in Veldhoven woonde, NAAST de MacDrivequote:Op maandag 12 maart 2007 14:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ooit gehoord van Ekkersrijt...bij de Ikea?
Daar zit al heeeeeel lang een BK!!!
Ik heb wel eens goed gegeten bij een Burger King in Romequote:Op maandag 12 maart 2007 11:55 schreef Lakai het volgende:
ja ook lekker!
turkse pizza
maar vind je gewoon alle BK goor of die in het bijzonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |