hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaatquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:12 schreef tevebe het volgende:
Mss dat ik volgend jaar in Eindhoven op kamers ga.
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:40 schreef Étoile het volgende:
Ha een topic voor de crimineelste stad van Nederland. (knip onbelagrijke info
)
Wie heeft ons verslagen?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:31 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nee hoor, Eindhoven is niet meer de crimineelste stad.
Dordrechtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:29 schreef Mtijn het volgende:
Wie heeft ons verslagen?
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijkquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:35 schreef Stormqueen het volgende:
is dit topic nou nog niet vol?
Eindhoven heeft overigens wel de gemoedelijkste criminelen van Nederland
Nee dat is Helmondquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:58 schreef ArTiC het volgende:
[..]
en ongeorganiseerde misdaad natuurlijk![]()
Nog maar 16 posts na dezequote:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:43 schreef MNR het volgende:
[..]
Nog maar 16 posts na deze
Ben trouwens gisteravond voor het eerst in de eerste rookvrije tent in het uitgaansleven van Eindhoven geweest (zit links tegenover de Stunt btw), een vriend van me werd vriendelijk gevraagd zijn sigaret uit te maken. Ik moest wel lachen, nog nooit eerder meegemaakt.
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Nog even dan mag het gelukkig helemaal niet meerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Duidelijk? Je bent op kroegentocht, ben druk met elkaar aan het kletsen, raakt afgeleid door de 'uitsmijter' (want je verbaast je dat daar zo'n klein mannetje staat met een vriendelijke uitstraling die je gedag zegt) en loopt naar binnen. Lomp? Misschien. Een zak? Neu.
Ze hebben overigens wel een heel relaxte lounge ruimte boven![]()
14! (het aftellen is bijna begonnen)
Daar ga ik liever niet vanuit.. Doelde meer op het feit dat ik in Eindhoven ga studeren en dat ik dus een kamer in EHV ga zoeken.quote:Op zondag 29 juli 2007 02:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hoezee...misschien dat je volgend jaar doodgaat
Wat ben je toch een huilie, Juupquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:57 schreef Juup© het volgende:
[..]
Dan is die vriend een lompe zak. Staat duidelijk aangegeven.
Nog 15 na deze posting.
Ik hou ook van jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ben je toch een huilie, Juup
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:21 schreef it_was_me het volgende:
Ik tel ook af en ga vanavond naar park hilaria. Is het iets of denk je dat we snel weer thuis zijn?
7
Ik weet het je morgen te vertellen!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Is het net zo'n ellende als altijd? Dan is het niets.
6
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |