vergeet armand niequote:Op zondag 2 juli 2006 04:21 schreef klootje het volgende:
Nou, wie komen er nog meer uit Eindhoven?
Ik,Peter Koelewijn,Lenny Kuhr en deze 2 o.a:
Even kijken wie die dingen maakt en die bellen wil nog wel eens helpenquote:Op woensdag 29 november 2006 10:14 schreef SlimShady het volgende:
dit topic gaat niet hard he![]()
ik ben op zoek naar een grote stratenposter. zoeen die ook in bushokjes hangt.
van die gare papieren dingen raak ik gefrustreerd![]()
heeft iemand er weleens aangeschaft of tegengekomen ergens?
haha klopt. ik had Viaplan en Falkplan opgeschreven.quote:Op zondag 10 december 2006 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even kijken wie die dingen maakt en die bellen wil nog wel eens helpen
Zeg het maar, dan ga ik het eens bekijkenquote:Op donderdag 21 december 2006 22:26 schreef Nordic_Blue het volgende:
Tim, ik weet misschien wel iets, maar weet niet of je daar zo het terrein op kunt rijden, er staan nl. slagbomen voor..
eej, daar heb ik ook ooit nog eens een half jaartje gewoond.. Deken van Somerenstraatquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]yup, hier om precies te zijn:
[afbeelding]
Goeie kamer [afbeelding] 18 m², wasbak, kruipafstand van stratumseind
dan woon je bij mij in de buurt, ik woon tussen de don boscostraat en kleine berg inquote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Links hiervan woon ik ongeveer.Bergen,Vonderkwartier,zoiets
Mijn lagere scholen waren op de Mendelsohnlaan,Edenstraat,Ploegstraat en Don Boscostraat,in die volgorde.
Daarna HAVO,MAVO op het GSG,Willem de Rijkelaan en 1 jaar LTS Catharinastraat.
en das ook bij mijn 'voor'quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:56 schreef Mtijn het volgende:
[..]yup, hier om precies te zijn:
[afbeelding]
Goeie kamer [afbeelding] 18 m², wasbak, kruipafstand van stratumseind
Je hebt je oude baan als pooier weer opgepakt?quote:Op maandag 25 december 2006 01:13 schreef PJORourke het volgende:
Ben ook weer terug. Edisonstraat.
Yepz, hoewel de business op het Baekelandplein vroeger beter was.quote:Op maandag 25 december 2006 16:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
Je hebt je oude baan als pooier weer opgepakt?![]()
http://www.liquideindhoven.nl/quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze donderdag ga ik naar eindhoven, ga stappen met een maat uit eindhoven,
zijn van plan naar liquid te gaan in eindhoven tot 4 uur open,
iemand daar geweest en wat vind je er van ?![]()
Jij als discobitch?quote:Op donderdag 4 januari 2007 00:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Deze donderdag ga ik naar eindhoven, ga stappen met een maat uit eindhoven,
zijn van plan naar liquid te gaan in eindhoven tot 4 uur open,
iemand daar geweest en wat vind je er van ?![]()
Overnachten... tsja, moet je ff een hotelletje zoeken denk ik...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:41 schreef Maja het volgende:
Ik ben van plan om carnaval te vieren in Eindhoven, weet iemand een goedkope plek om te overnachten in Eindhoven?
Welke dagen zijn het leukste met carnaval?![]()
Ow, dat kreng. Is in plaats gekomen van de Hollywood.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:52 schreef Focusdriver het volgende:
[..]
http://www.liquideindhoven.nl/
Meer weet ik er ook niet van, ben er nog niet geweest !
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |