Skyline:quote:Provincie Noord-Brabant
Hoofdplaats Eindhoven
Oppervlakte
- Land
- Water 88,28 km²
km²
km²
Inwoners
Bevolkingsdichtheid 209.297 (1 april 2006)
2371 inw./km²
Geografische ligging 51° 26' NB 5° 29' OL
Belangrijke verkeersaders A2, A50, A58, A67
Netnummer 040
Postcodes 5600-5658
Officiële website http://www.eindhoven.nl
Nou, wie komen er nog meer uit Eindhoven?quote:Van abbemuseum:
http://www.vanabbe.nl/
Muziekcentrum:
http://www.philipshall.nl/index.jsp
De effenaar:
http://www.effenaar.nl/
Openlucht museum:
http://www.historisch-openluchtmuseum-eindhoven.nl/
Philips:
http://www.philips.nl/
Eindhoven Airport
http://www.eindhovenairport.nl
Ik heb in Woensel gewoond, nu in Sprookjesbosch.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:55 schreef -Japser- het volgende:
In het stadswandelpark in Stratum kom ik ook wel eens ja, een mooi park. Het Hendri Dunant park is voor mij alleen wat dichterbij, dus ben daar wat vakerIn de winter ziet dat er idd erg mooi uit.
Die skyline is idd beter! Ik verander 'm wel ff wat.
En ik woon (ook??) in Woensel![]()
quote:
Rembrand is dichtquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:46 schreef Nyx96 het volgende:
Ik studeer in Eindhoven
Persoonlijk vind ik dat Eindhoven een magere uitstraling heeft. Veel van hetzelfde en van de oude zelfstandige gemeenten, is niks tot weinig terug te zien. Jammer. Eindhoven heeft wel een aantal prachtige nieuwbouwprojecten op stapel staan, zoals Strijp S. Ook een bioscoopbezoekje vind ik in Eindhoven de moeite waard. In tegenstelling tot de Pathé in Helmond. Nee, geef mij maar de Rembrand of de Eurocinema
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes boveninquote:
Inderdaad.. waar je dan op een warme zomerdag als enige in de zaal zatquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes bovenin
Rembrandt viel wel mee. De Parisien was pas muf. Of de Plaza (voordat het Plaza Futura werd). En de Metropole was een super-bioscoop.quote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef XQZ-me het volgende:
[..]
vond de rembrand ook beetje oud lijken, eurocinema is nog wel te doen.![]()
ik ben vaste klant bij eurocinemaquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Rembrandt viel wel mee. De Parisien was pas muf. Of de Plaza (voordat het Plaza Futura werd). En de Metropole was een super-bioscoop.
Fontys, aan de Rachelsmolen.quote:Op donderdag 6 juli 2006 11:18 schreef -Japser- het volgende:
Doe ns lief tegen elkaar![]()
En studeren in Eindhoven = Fontys/TUe ofzo?
[..]
Danke![]()
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarktquote:
zijn ze al mee bezig... al zo'n 2 maandenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarkt.
Met die bioscoop ja?quote:Op donderdag 6 juli 2006 16:09 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zijn ze al mee bezig... al zo'n 2 maanden![]()
Ingrid werkte erquote:Op donderdag 6 juli 2006 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja da's idd wel weer zuur... dat had toch wel wat die muffe kleine zaaltjes bovenin
De Demer? Erg jammer. Het had wel wat zo'n oldskool bioscoopquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:05 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jup, der schijnt een alternatief gebouwd te gaan worden in die nieuwe winkelstraat die begint tegenover de V&D en uitkomt bij de Mediamarkt.
Dan weet ik even niet waar dat isquote:
Ik weet zo niet wat je bedoeld, maar de straat schijnt "rond de Admirant" te gaan hetenquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:48 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dan weet ik even niet waar dat is
Of bedoel je dat stuk bij de Witte Dame?
Dan weet ik ongeveer waar het is. Dat is inderdaad in de buurt van de Witte Dame. Bij de McDrek de hoek om. Daar zit eerst een kantoortje van Kenniswijk en dan kun je daar een een straatje in, achter de Admirantquote:Op donderdag 6 juli 2006 16:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik weet zo niet wat je bedoeld, maar de straat schijnt "rond de Admirant" te gaan heten.
Meer info staat o.a. hier: http://skyscrapercity.com/showthread.php?t=285817
Ow, en dit is wel een leuke foto:
Ah naja, hier boven dus.
Een "druppel"quote:Op donderdag 6 juli 2006 17:19 schreef Nyx96 het volgende:
[..]
Dan weet ik ongeveer waar het is. Dat is inderdaad in de buurt van de Witte Dame. Bij de McDrek de hoek om. Daar zit eerst een kantoortje van Kenniswijk en dan kun je daar een een straatje in, achter de Admirant.
Edit: een foto zegt meer dan 1000 woordenWat is dat witte ding?
Achtse Barrier.. 21 jaar.. hmmz.. dalijk ken ik je nogquote:Op donderdag 6 juli 2006 15:50 schreef splendor het volgende:
Woon al 21 en een half jaar in de Achtse Barrier en het is er goed vertoeven.
Mooi stad Eindhoven maar blijf er weg op koopzondag! Stadsheld Theo Maassen heeft er nog ooit een leuk stukje over gedaan.
Ohja wie vindt die witte toren langs de bruine heer/admirant mooi? Regent vind ik stoer maar dat nieuwe gebouw is echt om te kotsen.
2200 jongeren, kleine kansquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Achtse Barrier.. 21 jaar.. hmmz.. dalijk ken ik je nog![]()
Een concurrent op de woningmarkt dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Met wat geluk woon ik er dit jaar weer
Nee, ik wil hurenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een concurrent op de woningmarkt dus?
hmmz.. Klimop.. Later Bisschop Beckersquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:20 schreef splendor het volgende:
[..]
2200 jongeren, kleine kans
Ik heb op de klapwiek gezeten..
Moet wel lukken, sta al een hele tijd ingeschrevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar. Dit jaar zei je?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef amaranta het volgende:
Ik woon nu nog achter de klimop.
woon jij in de argentanlaan soms?quote:
Een van de twee is juist ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
woon jij in de argentanlaan soms?
of die appartementen aan de caenlaan?
Ik heb je auto gezienquote:
Paar deuren verder jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien![]()
Ik denk dat je op argentaanlaan woont, naast die mensen met een flatscreen die 24/7 aanstaat.
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Paar deuren verder ja
Maar waar woon jij dan als ik vragen mag.. om de hoek? (bij die rooie Mazda)
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.
Ik woon aan het grasveld.
Wat achtertuin betreft wel ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjeleuk
![]()
Amaranta gaat ook voor de grote "Fok! komt naar je toe deze zomer" tourquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat achtertuin betreft wel ja.
Maar wij gaan eind augustus verhuizen.
Meeten? (of durf je niet?)
Ik werk daarquote:
Mediamarkt? Waar????quote:Op zondag 9 juli 2006 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Hah, Eindhoven.
Ik woon nu in de Achtse Barrier, lekker rustig wijkje. Vind het tot nu toe wel een fijne stad. Goede uitgaansgeledenheden, veel winkels en sinds kort een MediaMarkt.
En de voorkant is nog erger, het is hier amerika niet. Eindhoven gaat naar de klote.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mediamarkt? Waar????
[afbeelding]
-copyright van een mede-fok!ker
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ik ooit gemaakt voor een klaagtopic over de belachelijke MM hoeren verlichting.
Montessorischool dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Links hiervan woon ik ongeveer.Bergen,Vonderkwartier,zoiets
Mijn lagere scholen waren op de Mendelsohnlaan,Edenstraat,Ploegstraat en Don Boscostraat,in die volgorde.
Daarna HAVO,MAVO op het GSG,Willem de Rijkelaan en 1 jaar LTS Catharinastraat.
De lichtoren is anders toch een aardig stukje historie,quote:Op maandag 10 juli 2006 06:14 schreef klootje het volgende:
EHV heeft weinig historische shit,fuck historie,das voor homo's,die mediamarkt is goed voor de lichtstad
Hebben jullie in de Achtse Barrier en Blixembosch daar last van?
[afbeelding]
copyright@me reet.
[afbeelding]
NL heeft al genoeg kneuterige homoholletjes.
stalkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
Meisje... mijn moeder dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |