2200 jongeren, kleine kansquote:Op donderdag 6 juli 2006 17:51 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Achtse Barrier.. 21 jaar.. hmmz.. dalijk ken ik je nog![]()
Een concurrent op de woningmarkt dus?quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:37 schreef marcb1974 het volgende:
Met wat geluk woon ik er dit jaar weer
Nee, ik wil hurenquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:55 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een concurrent op de woningmarkt dus?
hmmz.. Klimop.. Later Bisschop Beckersquote:Op donderdag 6 juli 2006 19:20 schreef splendor het volgende:
[..]
2200 jongeren, kleine kans
Ik heb op de klapwiek gezeten..
Moet wel lukken, sta al een hele tijd ingeschrevenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nou, sterkte dan maar. Dit jaar zei je?
Ik ookquote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:06 schreef amaranta het volgende:
Ik woon nu nog achter de klimop.
woon jij in de argentanlaan soms?quote:
Een van de twee is juist ja...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 16:28 schreef amaranta het volgende:
[..]
woon jij in de argentanlaan soms?
of die appartementen aan de caenlaan?
Ik heb je auto gezienquote:
Paar deuren verder jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:36 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb je auto gezien![]()
Ik denk dat je op argentaanlaan woont, naast die mensen met een flatscreen die 24/7 aanstaat.
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:48 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Paar deuren verder ja
Maar waar woon jij dan als ik vragen mag.. om de hoek? (bij die rooie Mazda)
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die is van mijn vriend ja, maar die staat altijd in onze tuin.
Ik woon aan het grasveld.
Wat achtertuin betreft wel ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:56 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
Dus wij wonen aan hetzelfde pleintjeleuk
![]()
Amaranta gaat ook voor de grote "Fok! komt naar je toe deze zomer" tourquote:Op zaterdag 8 juli 2006 13:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat achtertuin betreft wel ja.
Maar wij gaan eind augustus verhuizen.
Meeten? (of durf je niet?)
Ik werk daarquote:
Mediamarkt? Waar????quote:Op zondag 9 juli 2006 17:41 schreef Friek_ het volgende:
Hah, Eindhoven.
Ik woon nu in de Achtse Barrier, lekker rustig wijkje. Vind het tot nu toe wel een fijne stad. Goede uitgaansgeledenheden, veel winkels en sinds kort een MediaMarkt.
En de voorkant is nog erger, het is hier amerika niet. Eindhoven gaat naar de klote.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:23 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Mediamarkt? Waar????
[afbeelding]
-copyright van een mede-fok!ker
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Heb ik ooit gemaakt voor een klaagtopic over de belachelijke MM hoeren verlichting.
Montessorischool dus.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:23 schreef klootje het volgende:
[afbeelding]
Links hiervan woon ik ongeveer.Bergen,Vonderkwartier,zoiets
Mijn lagere scholen waren op de Mendelsohnlaan,Edenstraat,Ploegstraat en Don Boscostraat,in die volgorde.
Daarna HAVO,MAVO op het GSG,Willem de Rijkelaan en 1 jaar LTS Catharinastraat.
De lichtoren is anders toch een aardig stukje historie,quote:Op maandag 10 juli 2006 06:14 schreef klootje het volgende:
EHV heeft weinig historische shit,fuck historie,das voor homo's,die mediamarkt is goed voor de lichtstad
Hebben jullie in de Achtse Barrier en Blixembosch daar last van?
[afbeelding]
copyright@me reet.
[afbeelding]
NL heeft al genoeg kneuterige homoholletjes.
stalkerquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
Meisje... mijn moeder dusquote:Op dinsdag 11 juli 2006 00:24 schreef amaranta het volgende:
Ik heb je al gezien
Ik reed langs in de blauwe micra en jij zat met een meisje in de auto voor je deur denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |