Ik begrijp je niet helemaal. Heeft Hingis gezegd dat ze op Roland Garros de beste was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Hingis ging weer winnen en vond zich op Roland Garros eigenlijk ook al de beste.derhalve.
Ze vond zichzelf iig. beter dan Clijsters, ze had vooral verloren omdat ze slecht had geslapen of iets verkeerds had gegeten of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Heeft Hingis gezegd dat ze op Roland Garros de beste was?![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf iig. beter dan Clijsters, ze had vooral verloren omdat ze slecht had geslapen of iets verkeerds had gegeten of iets dergelijks.
Terwijl ze met haar huidige opslag gewoon kansloos was op Wimbledon.
Ik heb Federer ook als joker, dan krijg je bonuspunten als 'ie de vierde ronde haalt geloof ik. Hoeveel weet ik niet precies.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
heb ik is mijn joker ofzo
had nog nooit gespeeld met dat.. weet niet of die nu dubbele punten krijgt ofzo
snap de tour variant ook niet er van. Moet je nouw 13 klassements rijders daarvoor kiezen ?
Die is goed, vooral dat "natuurlijk" erin.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef NY_Giant het volgende:
Die commentator op Sporza net: "De lijnrechters worden nu vervangen... De spelers niet natuurlijk, die moeten door..."![]()
Da's wel een excuus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:48 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het te druk moeten hebben met tentamens leren
Maar wat een schema voor vandaag
Hoop ik ook. Ik denk trouwens dat Agassi wint.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel een excuus.Wat voor tentamens moet je doen?
Ben vooral heel erg benieuwd naar Agassi-Nadal. Hoop dat het 'n klassieker wordt.
BBC1/RTL7 en Sporza.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:03 schreef RayMania het volgende:
Agassi - Nadal ergens op TV?
Thanks.quote:
29 euro, als je 50 punten op Betfair hebt gehaald, dat betekent dat je ongeveer 110 pond moet inzetten. Jij en ik krijgen op het moment dat jij die punten hebt gehaald 29 euro bijgeschrevenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:37 schreef RayMania het volgende:
Die codes in jullie signature, krijg ik dan letterlijk 30,= , of is het alleen lekker voor jullie?
Wat is de achterliggende gedachte ?
En die punten zijn gewoon inzetten? Dus 50x inzetten ofzo? Of winnenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:39 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
29 euro, als je 50 punten op Betfair hebt gehaald, dat betekent dat je ongeveer 110 pond moet inzetten. Jij en ik krijgen op het moment dat jij die punten hebt gehaald 29 euro bijgeschreven.
Die punten krijg je voor je inzetten idd. Hoe groter je inzet, hoe meer punten je verdient.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
En die punten zijn gewoon inzetten? Dus 50x inzetten ofzo? Of winnen?
Inzetten, daar doe je gemiddeld 3 a 4 weken over.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
En die punten zijn gewoon inzetten? Dus 50x inzetten ofzo? Of winnen?
Al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal een break voor.
Lijkt erop dat ik Agassi wat overschat heb.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:18 schreef Butra het volgende:
Rafa in 4 vandaag, de oude man gaat rennen voor zn leven.
Ja ach, was te verwachten. Agassi heeft pas 6 partijen gewonnen dit jaar. En hij is (helaas) gewoon te oud en te langzaam om het toppers nog moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal staat Agassi nu toch behoorlijk van de baan te vegen.![]()
Sssst, dalijk komt twi weer met zn theorie over warme, koude, harde en zachte balletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft ook weer een simpele draw zeg.. pas in de halve finale kan hij wat tegenstand verwachten. (normaal verwacht je niet dat hij het in de 2e ronde al zo lastig zou hebben)
Nou, ik vind dat Nadal het knap doet hoor. Hij speelt behoorlijk goed op gras lijkt me, vooral ook gezien het feit dat hij een gravelspeler is en hij weinig graservaring heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft ook weer een simpele draw zeg.. pas in de halve finale kan hij wat tegenstand verwachten. (normaal verwacht je niet dat hij het in de 2e ronde al zo lastig zou hebben)
Nou.... nu je het zegt, het zou zomaar kunnen dat bla bla blaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Sssst, dalijk komt twi weer met zn theorie over warme, koude, harde en zachte balletjes.
Ook al mocht hij deze set nog gaan winnen, dan moet hij er nog twee, fysiek trekt hij dat niet denk ik met dit weer en tegen Nadal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Erg jammer, maar dit is toch de belichaming van het definitieve afscheid van een generatie en de opkomst van een nieuwe.
Ik hoop dat Agassi nog kan stunten, maar ik ben bang dat dat er niet meer in zit
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel netjes van Nadal dat'ie ingehouden juichte. Al moest hij zich wel even inhouden.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi hoor dat ze dit nog even doen.
Sportief van je, suus21!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:20 schreef suus21 het volgende:
wat speelde Nadal goed zeg (dat had ik nooit verwacht). Agassi had zijn kansen maar mede door te weinig match play kon hij deze niet benutten, jammer. Maar ik ben echt onder de indruk van Nadal op gras na deze wedstrijd; hij haalde gewoon nog ballen die normaal gesproken winners zijn...
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef suus21 het volgende:
Nadal wordt alleen maar beter en beter...als het weer goed blijft dan kan ie ver gaan komen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staan.
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo heel verrassend zijn. Er zullen inderdaad echt wel wat tennissers op staan.
Alle Argentijnen uiteraardquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Gisteren verloren van Sugiyama.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe gaat Hingis eigenlijk?
Labadze heeft een vrij gelukkige loting gehad. Maar goed, wel 3 kwalificatiepartijen voor ie in het hoofdtournooi kwam (en zelfs dubbelskwalificatie). Dus die is iig wel gewend aan de baan...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Nouja, hopen dat 'ie hier weer ver komt, Labadze zal niet eenvoudig worden.
Ben benieuwd naar Roddick-Murray. Ik geloof dat ik voor Murray ben, ondanks dat hoofd van 'm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sharapova is klaar, dat betekent dat Murray aan de bak kan.
Ben benieuwd hoe druk het is
Precies, beide waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Murray speelt wel erg sterk hoor, maar Roddick heeft inderdaad echt kansen genoeg gehad.
Niet normaal idd, hij gaat gewoon Roddick kloppen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Murray speelt werkelijkwaar briljant
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Labadze heeft vorig jaar een kleine opleving gehad op Indian Wells geloof ik, of was het de Pacific Life? Ben benieuwd of 'ie dat na z'n meevaller van vandaag op kan pikken.En toch wat Nadal tegen 'm kan doen nu. Vond het toch wel verrassend dat hij van Agassi wist te winnen, ondanks de hitte en de fitheid van die dino. Heb het verder niet gekeken na ergens begin 2e set, toen 'ie wederom lekker aan het juichen was om een UE van Agassi. Op zijn eigen service nota bene. Ik kan dat kutjoch gewoon echt niet uitstaan, sorry Norrage
Same here.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 22:10 schreef twi het volgende:
Labadze heeft vorig jaar een kleine opleving gehad op Indian Wells geloof ik, of was het de Pacific Life? Ben benieuwd of 'ie dat na z'n meevaller van vandaag op kan pikken.En toch wat Nadal tegen 'm kan doen nu. Vond het toch wel verrassend dat hij van Agassi wist te winnen, ondanks de hitte en de fitheid van die dino. Heb het verder niet gekeken na ergens begin 2e set, toen 'ie wederom lekker aan het juichen was om een UE van Agassi. Op zijn eigen service nota bene. Ik kan dat kutjoch gewoon echt niet uitstaan, sorry Norrage
Ja.quote:Op zondag 2 juli 2006 08:51 schreef Vector_SLD het volgende:
Vandaag rust he?
Heb je ook al een voorspelde finale?quote:Op zondag 2 juli 2006 11:18 schreef Norrage het volgende:
Mijn voorspelde kwartfinales:
Federer - Ancic
Stepanek - Bjorkman (ik hoop Myrnyi)
Hewitt - Murray
Tursonov - Nadal
quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ook al een voorspelde finale?
Ik hoop op Federer-Nadal.![]()
Waarom Federer-Hewitt?quote:
Tegen Jankovic. 6-4 in de derde set.quote:
Omdat ik een minder grote hekel heb aan Hewitt tegenwoordig. Laat die Spaanse aap zich volgend jaar maar weer op gravel richten.quote:Op zondag 2 juli 2006 11:59 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom Federer-Hewitt?
Halve finales:quote:Op zondag 2 juli 2006 11:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Heb je ook al een voorspelde finale?
Ik hoop op Federer-Nadal.![]()
Ik zie Nadal nog wel winnen van Hewitt.quote:Op zondag 2 juli 2006 14:22 schreef mitt het volgende:
Roddick Roddick Roddick
Overigens vond ik Nadal erg behoorlijk spelen tegen Agassi. Zolang hij geen onberekenbare spelers tegenkomt kan hij wel eens echt ver gaan reikenwie had dat gedacht
een finale Federer vs Hewitt lijkt niet meer te vermijden.
Denk ik ook, al moet Federer nog wel van Berdych en daarna tegen Ancic of Djokovic spelen.quote:Op zondag 2 juli 2006 13:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Halve finales:
Federer - Bjorkman
Hewitt - Nadal
Ik denk dat Nadal van Hewitt wint, maar voor hetzelfde geld heb ik het mis.quote:Finale:
Federer - Hewitt
Ik zou het, hoewel ik fan ben van Federer en Nadal m'n op een na favoriete speler is, ergens wel cool vinden als Nadal in de finale van Federer zou winnen.quote:Alhoewel een finale tussen Federer en Nadal ook wel geinig zou zijn...En als Nadal dan nog zou winnen ook (wat ik hem best zie doen tegen Federer...Federer heeft het perfecte spel tegen Nadal maar blijft maar verliezen...en misschien zelfs wel op gras :/)
Maar het zou goed voor het tennis zijn als er eens een andere finale zou worden gespeeld![]()
Murray zie winnen van wie? En wat bedoel je met "Bjorkman's en Nadal's kwart zijn toch wel dramatisch" - dat ze slechte tegenstander hebben?quote:Maar ik heb expres in mijn eerdere post de halve finales er niet bij gezet...echt alles kan gebeuren, het enige wat toch wel een zekerheidje is is de finale tussen Federer en Hewitt, alhoewel ik Murray nog wel zie winnen, eigenlijk....Bjorkman's en Nadal's kwart zijn toch wel dramatisch![]()
Ga je mond spoelen, heidenquote:Op zondag 2 juli 2006 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zou het, hoewel ik fan ben van Federer en Nadal m'n op een na favoriete speler is, ergens wel cool vinden als Nadal in de finale van Federer zou winnen.![]()
Yup, nog steeds een belachelijk makkelijke loting voor Nadal. Maargoed, m'n volgende hoop is dan maar op Tursunov gevestigd.quote:Murray zie winnen van wie? En wat bedoel je met "Bjorkman's en Nadal's kwart zijn toch wel dramatisch" - dat ze slechte tegenstander hebben?
Oké, heb ik gedaan.quote:
Ja, ik lag de hele dag op het zwembad, niets gezien van Wimbledonquote:Op zondag 2 juli 2006 12:08 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
Tegen Jankovic. 6-4 in de derde set.
Ja, zeg dat wel. Bij de heren dan hè (je zeg inderdaad ook 'Amerikaan'), want bij de dames zit Shenay Perry er nog in. Wie? Shenay Perry.quote:Op zondag 2 juli 2006 19:46 schreef Heero87 het volgende:
Wat me opvalt is de achteruitgang van het Amerikaanse tennis. Geen één Amerikaan bij de laatste zestien op Wimbledon.
Ja, bedoelde inderdaad bij de heren.quote:Op zondag 2 juli 2006 23:38 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zeg dat wel. Bij de heren dan hè (je zeg inderdaad ook 'Amerikaan'), want bij de dames zit Shenay Perry er nog in. Wie? Shenay Perry.
Tuurlijk mag het, ik ben de laatste om het te betreuren.quote:Mag het eens, de Amerikaanse vrouwen hebben de laatste tijd geheerst op Wimbledon, vooral de Williams Sisters hebben volgens mij sinds 2000 altijd een finale gehaald (één de twee minimaal).
Waarom is Wimbledon een flop?quote:Op maandag 3 juli 2006 13:06 schreef Mirri het volgende:
Hmmppff![]()
Wimbledon is ook al een flop, nu Martina eruit is.![]()
TdF is niets meer aan, voetbal is niets meer aan.
Ik heb zin in het schaatsseizoen, jij ook XL?![]()
Daar spelen tenminste echte venten mee, dat mannentoernooi is voor pussiesquote:Op maandag 3 juli 2006 13:17 schreef XL het volgende:
Vergeet dat damestennis toch, gaat nergens over.
Mauresmo die loopt 2 x minder hard dan Murray en aait de bal vergeleken met hem als een soort huisvrouw over het net.quote:Op maandag 3 juli 2006 13:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Daar spelen tenminste echte venten mee, dat mannentoernooi is voor pussies.
Wie zou je het liefst niet in een donker steegje tegenkomen, Mauresmo of Murray?
Zou zomaar eens kunnen ja. Een hele andere match-up voor Murray dan tegen Roddick. Baghdatis heeft het vermogen om hem van achteruit te domineren. Hopen dat dat dan ook gebeurt straks.quote:
You wishquote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef XL het volgende:
Verdomme van een lekker wijf is die Hantuchova toch.... daar zou ik echt op de gok mee trouwen.
Nou en of!quote:
Heninquote:Op maandag 3 juli 2006 14:18 schreef Heero87 het volgende:
Ik zou met elke top tien tennister trouwen. Alleen al voor het geld.
Je trouwt er mee en je hebt het geld. Voor de rest is Henin toch veel te druk met tennis bezig, kan je zelf gerust je eigen leventje verder zetten.quote:
Die trouwt niet met mannen.quote:
Hoe wil je ooit nog serieus worden genomen dan?quote:Op maandag 3 juli 2006 14:21 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Je trouwt er mee en je hebt het geld. Voor de rest is Henin toch veel te druk met tennis bezig, kan je zelf gerust je eigen leventje verder zetten.
Met al dat geld nemen de mensen me vanzelf wel serieus.quote:Op maandag 3 juli 2006 14:23 schreef Boksmedan het volgende:
[..]
Hoe wil je ooit nog serieus genomen worden dan?.
Hela, af van Nadal.quote:Op zondag 2 juli 2006 12:10 schreef twi het volgende:
[..]
Omdat ik een minder grote hekel heb aan Hewitt tegenwoordig. Laat die Spaanse aap zich volgend jaar maar weer op gravel richten.
Ik zag haar het eerstquote:Op maandag 3 juli 2006 14:12 schreef XL het volgende:
Verdomme van een lekker wijf is die Hantuchova toch.... daar zou ik echt op de gok mee trouwen.
quote:Op maandag 3 juli 2006 14:50 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik zag haar het eerst![]()
dwz., ik zag haar voor het eerst op Wimbledon een jaar of vier geleden en voelde me als een klein kind dat een mooi speeltje ziet: "hebben... hebben.."
Daniela
Zou kunnen, echt geen idee meer hoe ze toen uitzag en wat ze aanhad, het enige dat ik me herinner was dat ik als gehypnotiseerd naar die meterslange benen zat te kijkenquote:
Die gaat er aan tegen Myskinaquote:Op maandag 3 juli 2006 15:38 schreef Ambrosius het volgende:
Sharapova met moeite door, 6-3 in de derde set.
Moet Myskina wel winnen, stond een break voor tegen Jankovic, nu weer 3-3 eerste set.quote:Op maandag 3 juli 2006 15:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Die gaat er aan tegen Myskina.
sjongejonge zo plat als n plank!quote:Op maandag 3 juli 2006 15:03 schreef Spooky4u het volgende:
ja, ze is toch wel lekker hoor
Ja, ik ook. Ze heeft zo'n irritant verwend hoofd en zo'n irritante nasale stem.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:02 schreef Norrage het volgende:
En hebben jullie je ook zo geergerd aan Sharapova? Wat een ongelooflijk vervelende doos is dat zeg...Dat geluid dat ze maakt...echt 200 dB minstens...En eigenlijk vind ik haar gewoon lelijk...DAt hoofd![]()
Leuke versier-zinquote:Op maandag 3 juli 2006 17:07 schreef Federer-fan het volgende:
Ik zag vandaag een meisje op mijn werk dat ik leuk vind. Ik vind haar leuker dan alle vrouwelijke tennissters die ik ooit heb gezien.
Ja, zal ik 't proberen?quote:
Gelukkig niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Murray - Monfils op Roland Garros gezien pfap?
Dat was pas genieten
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen ja. Een hele andere match-up voor Murray dan tegen Roddick. Baghdatis heeft het vermogen om hem van achteruit te domineren. Hopen dat dat dan ook gebeurt straks.
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:
Justine Henin-Hardenne door...![]()
Zij moet Wimbledon winnen, dan heeft ze alle Grand Slams gehaald!
Justine speelt mooi tennis![]()
Geweldig om naar te kijken.![]()
[afbeelding]
Ik kan 'm sinds de vorige Wimbledon al niet meer lijen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:34 schreef pfaf het volgende:
Die Murray is echt de nieuwe Hewitt, wat heb ik nu al een hekel aan die etter, dat worden nog vervelende aankomende Wimbledons.
Tennisen kan hij wel natuurlijk, al viel Baghdatis me ook zeker neit tegen
Schitterend was dat idd.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Murray - Monfils op Roland Garros gezien pfap?
Dat was pas genieten
Wat is Labadze dan afgezakt zeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal 3-0 voor tegen de nummer 166van de wereld.
Ze is gewoon de enige echte nummer één van het tennis. Mauresmo staat alleen maar eerste in de ranking omdat ze wat prutstoernootjes gewonnen heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:
Justine Henin-Hardenne door...![]()
Zij moet Wimbledon winnen, dan heeft ze alle Grand Slams gehaald!
Justine speelt mooi tennis![]()
Geweldig om naar te kijken.![]()
[afbeelding]
Waaronder de Australian Openquote:Op maandag 3 juli 2006 19:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze is gewoon de enige echte nummer één van het tennis. Mauresmo staat alleen maar eerste in de ranking omdat ze wat prutstoernootjes gewonnen heeft.
Omdat Justine Henin-Hardenne ziek was. Als Henin de finale had gespeeld, had Mauresmo ongetwijfeld weer beginnen shoken en had ze weer met 6-1 6-3 verloren.quote:
Maar wel waar. En don't get me started over zijn kont.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef KWAKje het volgende:
ik vind het commentaar soms best hysterisch bij nadal vs. labadze
commentator 1:"did he hit himself?"
commentator 2: "on the head"
commentator 1: "well, that might help"![]()
"nadal; he's in a mean mood and a fine form"![]()
en zojuist: "the man with biceps to die for. the shirt is so appropriate"![]()
inderdaad! leuke gast!quote:
Djokovic ging recht op de overwinning af in de 4e, totdat hij last van zn ogen kreeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:26 schreef TheGeneral het volgende:
Ancic door in 5 sets, nu tegen Federer.
Zit te wachten op 't moment waarbij 'ie het net over stormt en Nadal's beide benen breekt. Maar dat wil maar niet komen...quote:Op maandag 3 juli 2006 20:36 schreef Butra het volgende:
Labadze is niet altijd een vrolijke jongen:
[afbeelding]
We kunnen altijd hopen Twi.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:38 schreef twi het volgende:
[..]
Zit te wachten op 't moment waarbij 'ie het net over stormt en Nadal's beide benen breekt. Maar dat wil maar niet komen...
Hij lijkt zich meer op zichzelf te richten, helaas.quote:
I know [insert smiley die een hapje neemt]quote:Op maandag 3 juli 2006 20:00 schreef Cheesecake het volgende:
Maar wel waar. En don't get me started over zijn kont.
't Is die tijd van de maand he?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:49 schreef KWAKje het volgende:
hij trekt idd best regelmatig zn ondergoed uit zn crack
LOLquote:Op maandag 3 juli 2006 20:51 schreef twi het volgende:
't Is die tijd van de maand he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |