Die punten krijg je voor je inzetten idd. Hoe groter je inzet, hoe meer punten je verdient.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
En die punten zijn gewoon inzetten? Dus 50x inzetten ofzo? Of winnen?
Inzetten, daar doe je gemiddeld 3 a 4 weken over.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
En die punten zijn gewoon inzetten? Dus 50x inzetten ofzo? Of winnen?
Al een tijdje hoorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nadal een break voor.
Lijkt erop dat ik Agassi wat overschat heb.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 14:18 schreef Butra het volgende:
Rafa in 4 vandaag, de oude man gaat rennen voor zn leven.
Ja ach, was te verwachten. Agassi heeft pas 6 partijen gewonnen dit jaar. En hij is (helaas) gewoon te oud en te langzaam om het toppers nog moeilijk te maken.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:28 schreef Federer-fan het volgende:
Nadal staat Agassi nu toch behoorlijk van de baan te vegen.![]()
Sssst, dalijk komt twi weer met zn theorie over warme, koude, harde en zachte balletjes.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft ook weer een simpele draw zeg.. pas in de halve finale kan hij wat tegenstand verwachten. (normaal verwacht je niet dat hij het in de 2e ronde al zo lastig zou hebben)
Nou, ik vind dat Nadal het knap doet hoor. Hij speelt behoorlijk goed op gras lijkt me, vooral ook gezien het feit dat hij een gravelspeler is en hij weinig graservaring heeft.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:34 schreef TheGeneral het volgende:
En Nadal heeft ook weer een simpele draw zeg.. pas in de halve finale kan hij wat tegenstand verwachten. (normaal verwacht je niet dat hij het in de 2e ronde al zo lastig zou hebben)
Nou.... nu je het zegt, het zou zomaar kunnen dat bla bla blaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:36 schreef Butra het volgende:
[..]
Sssst, dalijk komt twi weer met zn theorie over warme, koude, harde en zachte balletjes.
Ook al mocht hij deze set nog gaan winnen, dan moet hij er nog twee, fysiek trekt hij dat niet denk ik met dit weer en tegen Nadal.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
Erg jammer, maar dit is toch de belichaming van het definitieve afscheid van een generatie en de opkomst van een nieuwe.
Ik hoop dat Agassi nog kan stunten, maar ik ben bang dat dat er niet meer in zit
Ja, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wel netjes van Nadal dat'ie ingehouden juichte. Al moest hij zich wel even inhouden.
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 16:49 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi hoor dat ze dit nog even doen.
Sportief van je, suus21!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:20 schreef suus21 het volgende:
wat speelde Nadal goed zeg (dat had ik nooit verwacht). Agassi had zijn kansen maar mede door te weinig match play kon hij deze niet benutten, jammer. Maar ik ben echt onder de indruk van Nadal op gras na deze wedstrijd; hij haalde gewoon nog ballen die normaal gesproken winners zijn...
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef suus21 het volgende:
Nadal wordt alleen maar beter en beter...als het weer goed blijft dan kan ie ver gaan komen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staan.
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo heel verrassend zijn. Er zullen inderdaad echt wel wat tennissers op staan.
Alle Argentijnen uiteraardquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Gisteren verloren van Sugiyama.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe gaat Hingis eigenlijk?
Labadze heeft een vrij gelukkige loting gehad. Maar goed, wel 3 kwalificatiepartijen voor ie in het hoofdtournooi kwam (en zelfs dubbelskwalificatie). Dus die is iig wel gewend aan de baan...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Nouja, hopen dat 'ie hier weer ver komt, Labadze zal niet eenvoudig worden.
Ben benieuwd naar Roddick-Murray. Ik geloof dat ik voor Murray ben, ondanks dat hoofd van 'm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sharapova is klaar, dat betekent dat Murray aan de bak kan.
Ben benieuwd hoe druk het is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |