Ik begrijp je niet helemaal. Heeft Hingis gezegd dat ze op Roland Garros de beste was?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ja, Hingis ging weer winnen en vond zich op Roland Garros eigenlijk ook al de beste.derhalve.
Ze vond zichzelf iig. beter dan Clijsters, ze had vooral verloren omdat ze slecht had geslapen of iets verkeerds had gegeten of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:52 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet helemaal. Heeft Hingis gezegd dat ze op Roland Garros de beste was?![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze vond zichzelf iig. beter dan Clijsters, ze had vooral verloren omdat ze slecht had geslapen of iets verkeerds had gegeten of iets dergelijks.
Terwijl ze met haar huidige opslag gewoon kansloos was op Wimbledon.
Ik heb Federer ook als joker, dan krijg je bonuspunten als 'ie de vierde ronde haalt geloof ik. Hoeveel weet ik niet precies.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:37 schreef jorienvdherik het volgende:
heb ik is mijn joker ofzo
had nog nooit gespeeld met dat.. weet niet of die nu dubbele punten krijgt ofzo
snap de tour variant ook niet er van. Moet je nouw 13 klassements rijders daarvoor kiezen ?
Die is goed, vooral dat "natuurlijk" erin.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:53 schreef NY_Giant het volgende:
Die commentator op Sporza net: "De lijnrechters worden nu vervangen... De spelers niet natuurlijk, die moeten door..."![]()
Da's wel een excuus.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:48 schreef Norrage het volgende:
Ik zou het te druk moeten hebben met tentamens leren
Maar wat een schema voor vandaag
Hoop ik ook. Ik denk trouwens dat Agassi wint.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 10:57 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Da's wel een excuus.Wat voor tentamens moet je doen?
Ben vooral heel erg benieuwd naar Agassi-Nadal. Hoop dat het 'n klassieker wordt.
BBC1/RTL7 en Sporza.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 15:03 schreef RayMania het volgende:
Agassi - Nadal ergens op TV?
Thanks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |