Sportief van je, suus21!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:20 schreef suus21 het volgende:
wat speelde Nadal goed zeg (dat had ik nooit verwacht). Agassi had zijn kansen maar mede door te weinig match play kon hij deze niet benutten, jammer. Maar ik ben echt onder de indruk van Nadal op gras na deze wedstrijd; hij haalde gewoon nog ballen die normaal gesproken winners zijn...
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staanquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:48 schreef suus21 het volgende:
Nadal wordt alleen maar beter en beter...als het weer goed blijft dan kan ie ver gaan komen.
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Tot hij straks op 'dé lijst' blijkt te staan.
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voorquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zo heel verrassend zijn. Er zullen inderdaad echt wel wat tennissers op staan.
Alle Argentijnen uiteraardquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Gisteren verloren van Sugiyama.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
Hoe gaat Hingis eigenlijk?
Labadze heeft een vrij gelukkige loting gehad. Maar goed, wel 3 kwalificatiepartijen voor ie in het hoofdtournooi kwam (en zelfs dubbelskwalificatie). Dus die is iig wel gewend aan de baan...quote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Volgens Smeets staan er inderdaad tennissers op, daarom vrees ik er een beetje voor.
Nouja, hopen dat 'ie hier weer ver komt, Labadze zal niet eenvoudig worden.
Ben benieuwd naar Roddick-Murray. Ik geloof dat ik voor Murray ben, ondanks dat hoofd van 'm.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 18:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sharapova is klaar, dat betekent dat Murray aan de bak kan.
Ben benieuwd hoe druk het is
Precies, beide waar.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Murray speelt wel erg sterk hoor, maar Roddick heeft inderdaad echt kansen genoeg gehad.
Niet normaal idd, hij gaat gewoon Roddick kloppen.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 21:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Murray speelt werkelijkwaar briljant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |