Gelukkig niet.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Murray - Monfils op Roland Garros gezien pfap?
Dat was pas genieten
quote:Op maandag 3 juli 2006 13:53 schreef Butra het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen ja. Een hele andere match-up voor Murray dan tegen Roddick. Baghdatis heeft het vermogen om hem van achteruit te domineren. Hopen dat dat dan ook gebeurt straks.
quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:
Justine Henin-Hardenne door...![]()
Zij moet Wimbledon winnen, dan heeft ze alle Grand Slams gehaald!
Justine speelt mooi tennis![]()
Geweldig om naar te kijken.![]()
[afbeelding]
Ik kan 'm sinds de vorige Wimbledon al niet meer lijen.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:34 schreef pfaf het volgende:
Die Murray is echt de nieuwe Hewitt, wat heb ik nu al een hekel aan die etter, dat worden nog vervelende aankomende Wimbledons.
Tennisen kan hij wel natuurlijk, al viel Baghdatis me ook zeker neit tegen
Schitterend was dat idd.quote:Op maandag 3 juli 2006 17:41 schreef XL het volgende:
Murray - Monfils op Roland Garros gezien pfap?
Dat was pas genieten
Wat is Labadze dan afgezakt zeg.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:55 schreef TheGeneral het volgende:
Nadal 3-0 voor tegen de nummer 166van de wereld.
Ze is gewoon de enige echte nummer één van het tennis. Mauresmo staat alleen maar eerste in de ranking omdat ze wat prutstoernootjes gewonnen heeft.quote:Op maandag 3 juli 2006 18:40 schreef Mirri het volgende:
Justine Henin-Hardenne door...![]()
Zij moet Wimbledon winnen, dan heeft ze alle Grand Slams gehaald!
Justine speelt mooi tennis![]()
Geweldig om naar te kijken.![]()
[afbeelding]
Waaronder de Australian Openquote:Op maandag 3 juli 2006 19:46 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Ze is gewoon de enige echte nummer één van het tennis. Mauresmo staat alleen maar eerste in de ranking omdat ze wat prutstoernootjes gewonnen heeft.
Omdat Justine Henin-Hardenne ziek was. Als Henin de finale had gespeeld, had Mauresmo ongetwijfeld weer beginnen shoken en had ze weer met 6-1 6-3 verloren.quote:
Maar wel waar. En don't get me started over zijn kont.quote:Op maandag 3 juli 2006 19:42 schreef KWAKje het volgende:
ik vind het commentaar soms best hysterisch bij nadal vs. labadze
commentator 1:"did he hit himself?"
commentator 2: "on the head"
commentator 1: "well, that might help"![]()
"nadal; he's in a mean mood and a fine form"![]()
en zojuist: "the man with biceps to die for. the shirt is so appropriate"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |