jamaar jamaar jamaar deze heeft hij gemaaktquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
euh zou Dr fles vanavond niet een openen?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
euh zou Dr fles vanavond niet een openen?
Luister naar mijn charmante assistentequote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:27 schreef Zug-Chef het volgende:
jamaar jamaar jamaar deze heeft hij gemaakt![]()
Ik vind alles best.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Luister naar mijn charmante assistente
Prioriteiten. Dit is gewoon belangrijker dan alles wat je verder nog kan bedenken. Jij bent er gewoon, klaarquote:Op zaterdag 1 juli 2006 12:14 schreef Reya het volgende:
Even een tvp. Heel veel vertrouwen dat ik de tijd vrij kan maken heb ik overigens niet![]()
Ik weet waar jouw telefoon opbelt mannetjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:04 schreef Carport het volgende:
Kijk, deel twee, of drie inmiddels, van het topic dat ik in de gaten moet houden![]()
Veel succes!
Laten we het niet meer over de kosten hebbenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 22:54 schreef Erasmo het volgende:
Waarom koop je niet gewoon 2 zomertoeren pp? Scheelt toch wel aardig in de kosten lijkte me![]()
choezzojeiquote:Op zaterdag 1 juli 2006 17:01 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok, nu de strippenkaart bekend is zal ik dan nog maar een mooi rondje gaan plannen
Niet posten, gewoonmailen. Die andere lui hebben ook een geheim hoekjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 19:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Ok nieuw rondje geplanned... in precies 76 uur o_O
![]()
nee, dan trekken we aan de noodrem en smijten we ze eruitquote:Op zaterdag 1 juli 2006 20:24 schreef Zug-Chef het volgende:
Ik zie ons strax wel precies hetzelfde rondje doen als hun... wedden
Toet!!quote:Op zondag 2 juli 2006 22:15 schreef ParanoidEv het volgende:
Fuck it, ik ga me gewoon aanmelden als shore-crew voor Zeeland. Als ik op die dag toevallig school mocht hebben dan loop ik wel de les uit met m'n lunchpakketjes!
Waar moet ik heen mailen of is dit genoeg info?
U bent genoteerdquote:Op maandag 3 juli 2006 16:59 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Toet!!
Er is alleen een formulier voor (mee)reizers.
Ik heb iets met een vinkje gedaan in de OP, TS zou het kunnen proberen.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
U bent genoteerd
JDude stond al op mijn lijstje, maar we kunnen na 2 dagen de OP niet meer editten. Schraalheid
maar dan gaat ie na de eerstvolgende edit weer op slot, zelfde geld voor topics met 300 posts, die kan je ook weer openen, maar na iedere post gaat ie weer op slot.quote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb iets met een vinkje gedaan in de OP, TS zou het kunnen proberen.
Da's iets anders. Als je een bericht NIET vergrendelt blijftie gewoon editbaarquote:Op maandag 3 juli 2006 20:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
maar dan gaat ie na de eerstvolgende edit weer op slot, zelfde geld voor topics met 300 posts, die kan je ook weer openen, maar na iedere post gaat ie weer op slot.
Ik net ook weer... kennelijk komt dat vinkje toch steeds weer terug?quote:Op maandag 3 juli 2006 20:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb iets met een vinkje gedaan in de OP, TS zou het kunnen proberen.
dan is dat genoteerdquote:Op maandag 3 juli 2006 21:09 schreef Renesite het volgende:
Shorecrew? Wasda?
In groningen wil ik wel ff hoi zeggen![]()
Stap ik daar in, jullie naar Nieuwe schans en weer terug, ik stap weer uit![]()
Maar wanneer wat en hoe?quote:
Dude als in JDude? Die komt wel kijken, alleen wel aan de andere kant vh land so far i knowquote:Op maandag 3 juli 2006 21:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar wanneer wat en hoe?
Komt wel?
Dude komt ook kijken?![]()
Ik moet maar ff meer mensen regelen op Groningen centraal.quote:Op maandag 3 juli 2006 21:14 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Dude als in JDude? Die komt wel kijken, alleen wel aan de andere kant vh land so far i know
het is allemaal in de OP te lezenmaar goed geeft niet
Ma 21 augustus tot Vr 25 augustus.
ShoreCrew zijn de mensen die ons helpen met overdracht van foto's to the internetEn af en toe een koud pilsje is ook lekkahhh
![]()
krijg?quote:Op maandag 3 juli 2006 21:35 schreef Renesite het volgende:
[edit] Wanneer krijg je de definitieve lijst met tijden? of iig een indicatie? 's Nachts doen we niet aan
Waar we eerst wat zwervers vanaf stampenquote:
Groningen is geen nachtnet geloof ikquote:Op maandag 3 juli 2006 22:14 schreef Zug-Chef het volgende:
Nee we proberen NachtNet te pakken, en als het mogelijk is bij de mensen die in je team zitten te overnachten / douchen
Randstad wel, en als er iemand mee doet die in t Noorden woont kan je daar maybe blijven slapen als teamquote:
Dat gaan paps en mams niet goed vindenquote:Op maandag 3 juli 2006 22:17 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Randstad wel, en als er iemand mee doet die in t Noorden woont kan je daar maybe blijven slapen als team
paps en mamsquote:Op maandag 3 juli 2006 22:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat gaan paps en mams niet goed vinden![]()
Ben al bezigquote:Op maandag 3 juli 2006 22:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
krijg?
Rondjes plannen jullie, ALLEMAALEn rap een beetje
Ja, ik vul hem morgen eventjes inquote:Op maandag 3 juli 2006 22:27 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
jo heb je de mail ontvangen wat betreft het formulier
en mag het smiddags zijn kan het zijn dat ik ff Tara bij staquote:Op maandag 3 juli 2006 22:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Crosspost:
Aangezien ik in die periode wat hertentamens moet doen, doe ik sowieso niet mee aan de hele rit.
Maar afhankelijk van wanneer jullie Groningen en omgeving aandoen wil ik wel 1) stukjes in de omgeving meereizen, omdat ik stukjes spoor hier inde omgeving (Appingedam-Delfzijl, Sauwerd-Roodeschool, Winschoten-Nieuweschans) nog nooit heb gereden. Daarnaast woon ik naast het station en denk ik dat ik een ideale shore-crew functie kan hebben. Dit alles onder voorbehoud.
Oh en de laatste trein komt hier in Groningen aan om 1:56 's nachts.
In de OP staat vrij onderaan een verrassing voor jequote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:19 schreef Ou-Tannu het volgende:
is het kosten plaatje nou al eens rond?zit atm nog krap, ivm vroegtijding beeindiging van de studie, maar in september gaan we er weer voor
(heb dus ook totaal geen tijd om een rondje te plannen) hoop wel dat ik voor die tijd mn OV terug heb, mocht dat nog schelen
ooh over heen gelezen, mijn excuusquote:Op dinsdag 4 juli 2006 14:21 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
In de OP staat vrij onderaan een verrassing voor je
Heb je mijn mail ontvangen trouwens?
Zover ik weet kost t dan alleen eten/drinken en tja eventuele extra kosten als buskaartje ofzo maar dat mag geen naam hebben...quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:04 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ooh over heen gelezen, mijn excuuskomt van de warmte ( en die zon in mn scherm te schijnen )
en Ja naar aanleiding van die mail heb ik t topic es opgesnort :p
(als ik nu aan meld kost t alleen Eet/drinken?)
Denk er maar goed over na! Maar wees wel zeker van je zaak... En daarna maar invullen dat formulierquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:22 schreef ParanoidEv het volgende:
Ik ga trouwens nog eens goed denken over gewoon helemaal meedoen. Als de eerste 10 toch gratis zijn..
Jawel hoor, als ik het ingevuld heb dan ga ik ook echt. Ik heb als het goed is toch niks anders te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na! Maar wees wel zeker van je zaak... En daarna maar invullen dat formulier
Count me maar vast wel inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zover ik weet kost t dan alleen eten/drinken en tja eventuele extra kosten als buskaartje ofzo maar dat mag geen naam hebben...
Wat betreft die scanner, je kan er ook een foto van maken met een digicam... Misschien is dat een optie?
ja waarom niet als de OV geldig is?quote:
De OV is geldig in die periodequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja waarom niet als de OV geldig is?
aanmoedigen, verversen van drank/voedsel, etcquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Remzz het volgende:
Ik kan denk ik wel shore crew zijn in Almelo of Almelo de Riet, maar wat verwachten jullie dan?
Foto's overzetten wat ik al las is geen probleem
Waarom klikt iemand op een TT als hij de OP niet leest?quote:
Daar zijn we van op de hoogtequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ovquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedachtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
Bus Delfzijl >> Nieuweschans?
nevermind..
Niet te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedacht
Delfzijl - Roodeschool komt ook meer in aanmerking voor eenbus-afkortingkje moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet te doen13.56 gaat die bus, en ook niet een andere keer weer
![]()
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ov
Als je vanuit Leeuwarden Groningse lijntjes gaat rijden heb je toch al een enorme fout in je planning gemaakt, kun je net zo goed even lekker een stukje varen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.
Je kunt wel na stavoren naar noord holland, maar dan moet je nog steeds het stuk meppel - leeuwarden rijden.
Erg kleine kans dat het sneller zou zijn.
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen, alsjeblieft.
We stellen het heel erg op prijs dat iedereen wil meedenkenEcht TOP
Maar we hebben inmiddels zelf ook een spoorkart, reisplanner, spoorboekje, OVplanner etc. Van het bestaan van losse eindjes in het noorden zijn we op de hoogteEn als je echt iets wil bijdragen, prima, maar plan dan gewoon even een rondje door het hele land
Daar HEBBEN we wat aan namelijk
Dank u wel
Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?
JAAAAAAAAH maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemen
Digicam, scanner op je werk/school?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH maardigitaliseren is t probleem
Dr FLash die zn prive postadres even aan probleemgeval mailt, icm het kopieerappraat van de biblioheek.quote:
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hehe, iemand is toe aan een nieuwe subtitlequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
probleemgeval
kan um dan ook 2x uitprinten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)
Mooiquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, ik ga even een plan maken dan horen jullie het gauw
Ontvangen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, bjornon <<at>> hotmail
nouja, ik heb hem nu ook naar dr.flash verstuurd
1e klas oownz u allquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
je moet die dubbeldekkers hebben! Die zitten veul rielekster dan die van Zwolle naar Groningen enzo
Hij werkte opper goed vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
1e klas oownz u all![]()
en het enige positieve aan (V)IRM is de soms werkende airco...
Kaf, korenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik ga binnenkort even zitten voor een rondje maar heb geen ervaringen met een groot rondje plannen.
Kan ik ook in dat besloten deel van OHIH, of is dat niet voor deelnemers?
Ehm, die snap ik ff niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamDaar hebben we dus niks aan.
dat is waar zij hun teambesprekingen houden. Ik kan er ook niet in.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:36 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Punt is dus dat alles er ergens een overstap misgaat je t hele zooitje op moet schuiven/ Nu is dat in de rabdstad geen probleem, ik zie eerder het oosten, noorden als een probleem! Verder heb ik een laptop beschikbaar: Meenemen maar?
Tsja dan hoop ik dat het echt aleen bij overpompen blijft, geen zin om al overstappend te lopen html-en enzo. dat er iemand gewoon zit die dat kan plaatsen want ik heb de ballen verstand van pivot (weblog systeem rondje.net)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
primair voor het overzetten van foto's, filmpjes en verslagen voor de weblog. Voor rerouten is een spoorboekje minstenszo snel, plus dat je de accu van de laptop hard genoeg nodig hebt voor het overpompen van van alles.
Even een aanvulling hierop... Voorlopig moet je je op de site aanmelden om te kunnen stemmen. Helass is daar niets an te veranderen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
TOET!!
We kunnen gaan stemmen voor de verschillende ontwerpen voor de opdruk van het shirt!
KLIK
En voor de democatiegeilheid hebben we er NOG eentje
KLIK
Hoe? hier niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 02:53 schreef HC_Ut het volgende:
Laatste info!
Je kan nu de POLL invullen, zonder dat je je aan hoeft te melden.
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Jammer dat juist NU de ns site steeds een internal server error geeft! bah, ik ging er net goed voor zitten!
of haal een spoorboekje, gaat sneller!quote:Op zondag 9 juli 2006 09:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijd![]()
Daar ben ik mee begonnen, maar das echt een kutsitequote:Op zondag 9 juli 2006 09:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijd![]()
Hier werkt t altijd en heerlijk perfect... Wat doe jij fout dan ?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:43 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Daar ben ik mee begonnen, maar das echt een kutsite![]()
Eh.. klein detail hoor fles ehm.. ik schud m zomaar even uit mijn mouw maar zou je je zelf niet aanmelden zodat ik kan zien of het uberhaubt werktquote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen
Arthurvanderveldenheeft geregeld dat er, net als voor het OHIH-team al een tijdje gebruikelijk is, ook voor ons een besloten teamoverleghoekje is.
Mail naar dr.flash <<apelul>> gmail.com voor toegang en de lokatie
je kunt gewoon niet quoten!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
dubbelpost
Jij zegt slimme dingenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Eh.. klein detail hoor fles ehm.. ik schud m zomaar even uit mijn mouw maar zou je je zelf niet aanmelden zodat ik kan zien of het uberhaubt werkt![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen
Arthurvanderveldenheeft geregeld dat er, net als voor het OHIH-team al een tijdje gebruikelijk is, ook voor ons een besloten teamoverleghoekje is.
Mail naar dr.flash <<apelul>> gmail.com voor toegang en de lokatie
Lukt het?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zijn ze ook, maar ik heb dr dus nog geen planning vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Introductieweken zijn VOLSTREKT onbelangrijk
* Ou-Tannu joint de gekheidquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik zal wel hartstikke gek zijn, maar ik zie ook niet waar ik kan stemmen op die pagina
Nee, daar zit een rondje in, met een kleiner rondje, met wat lijntjes tussen die rondjes...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
ontwerp 2 is tenminste de enige waar nog rails en bielzen en zo in voorkomen
Eerst registrerenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 12:17 schreef Duderinnetje het volgende:
En ik zal wel hartstikke gek zijn, maar ik zie ook niet waar ik kan stemmen op die pagina
Met de poll is niets aan de hand. Aangezien er maar weinig inbreng was qua ontwerpen, heb ik het eerste ontwerp iets aangepast (dat is dus ontwerp 4) om er nog iets aan toe te kunnen voegen.quote:Op donderdag 13 juli 2006 12:57 schreef the_disheaver het volgende:
Niet erg juiste poll ook... beetje laat natuurlijk, maar 1, 3 en 4 lijken erg op elkaar, en hebben samen 15 stemmen. 2 heeft 12 stemmen. Ik vermoed dat veel die nu op 1 of 4 hebben gestemd liever hun stem op 3 hadden gegeven.
beter was naar mijn mening:
volgorde van voorkeur. De optie met de minste 1 ste voorkeur valt af. Van de stemmen met de afgevallen keuze als eerste voorkeur, zal de 2de voorkeur als eerste voorkeur gelden. Degene met de minste 1ste voorkeuren valt weer af, enzo totdat 1tje overblijft.
Beetje laat nu alleen maar, dus kan alleen maar zeggen: registreer je en stem voor 1 keertje eens tactisch
Welk ontwerp dan?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 11:46 schreef Duderinnetje het volgende:
En waar is dat leuke ontwerp van ijsmeis opeens?
Ah, ik zie dat je je beschikbaar stelt voor de volgende keer?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:39 schreef the_disheaver het volgende:
Was misschien wel meer werk, maar grote voordeel: het kan per post, zowel op ohih als of fok, dus geen noodzaak om te registeren. Maar gewoon voor de volgende keer :-)
jahoor. genoeg ervaring in verkiezingenquote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:50 schreef HC_Ut het volgende:
[..]
Ah, ik zie dat je je beschikbaar stelt voor de volgende keer?![]()
Ik bedoel deze Ontwerp een T-shirt!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:18 schreef HC_Ut het volgende:
Welk ontwerp dan?
Ik heb in totaal 4 (!) ontwerpen binnengekregen, waarvan er 2 niet bruikbaar waren. Die twee ontwerpen waren afkomstig van mensen van OHIH. Daarnaast heb ik maar 1 ontwerp binnen gekregen vanuit Fok! waarop het laatste ontwerp gebaseerd is.
Greetz,
HC_UT
Maar het ís niet democratisch!quote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat mij betreft is ieder democratisch gekozen ontwerp prima hoor
ik weet het, ik ben ook niet creatief. beter gezegd: niet creatief als het om verzinnen gaat, qua kritiek op dingen leveren ben ik creatiever.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo zaniken Dish, je bent minstens een maand te laat en je hebt ook zelf geen ontwerp ingediend. Dus moet je gewoon je muil houwe
Ga je nog mee? Ik heb je formulier nog niet ontvangen
Telefoonnummer en e-mail adres zijn nodig voor het geval er problemen ontstaan.quote:TEAM:
NAAM:
TELEFOONNUMMER:
E-MAIL ADRES:
BANK/GIRO REKENINGNUMMER:
AANTAL SHIRTS:
MAAT:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Is Jupiler onderweg gewenst? Ik ben niet voor niets Zeeuwsche Shorecrew. En bolussen?
Heetquote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef HC_Ut het volgende:
Bij mijn weten zijn heet unisex shirts... Dus geschikt voor zowel dames als heren.
Dan zijn het meestal lubberende herenshirts. Toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef HC_Ut het volgende:
Bij mijn weten zijn heet unisex shirts... Dus geschikt voor zowel dames als heren.
op die kaart staan Olst en Wijhe niet op ( en de hele lijn tussen Zwolle en Deventer )quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Zug-Chef het volgende:Oja het kost je wel wat tijd en om zeker te zijn dat je alles mee pakt, print de bijlage even uit en gebruik een stift ofzo. Maak gebruik van een online planner bijvoorbeeld: http://bahn.hafas.de of http://www.ns.nl
De hele lijn tussen Zwolle en Deventer ligt er die hele week (en nog wel wat langer) uit. Die doen we dus niet. Het stukje Enschede - Glanerbrug had er wel bij moeten staan ja. Verder missen de Gooiboog, de Utrechtboog en de Hemboog nog, en die moeten ookquote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
op die kaart staan Olst en Wijhe niet op ( en de hele lijn tussen Zwolle en Deventer )
en trouwens glanerbrug en de rest van die lijn ook niet...
Ik vermoed dat de aanwezigheid van TF beter is de komende tijdquote:Op maandag 17 juli 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele lijn tussen Zwolle en Deventer ligt er die hele week (en nog wel wat langer) uit. Die doen we dus niet. Het stukje Enschede - Glanerbrug had er wel bij moeten staan ja. Verder missen de Gooiboog, de Utrechtboog en de Hemboog nog, en die moeten ook
Ik zal vanavond ff een beter kaartje posten, en Alexxxxx vragen of de link aangepast kan worden
mail me ffquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het forum werkt weer maar ik kan er nog niet op![]()
Zou iemand dit even kunnen regelen![]()
quote:
Mail ze anders even Flash...?quote:Op donderdag 20 juli 2006 14:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Beste mensen, en vooral Reya, Ou-Tannu en The_Disheaver,
ik heb pas 4 aanmeldingen binnen. Ik wil wel graag op korte termijn (zeg maar deze week nog) weten of jullie nog meegaan. Mocht er iets onduidelijk zijn, post dan hier of mail me ff.
Geen reactie is niet mee
Vakantie met de auto: hoever en hoelang?quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:45 schreef Alexxxxx het volgende:
PeuRac al een hele tijd niet online gezien, maar als het tegelijk valt met een christelijk festival kan ie niet.
quote:Op donderdag 20 juli 2006 21:46 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Vakantie met de auto: hoever en hoelang?![]()
Nou ja kijk, van Ou-Tannu weten we waar het aan ligt, die ligt te kutten met een of andere HOERENschool waar ze pas de maandagochtend van tevoren weten dat over 10 minuten de introdagen beginnenquote:Op donderdag 20 juli 2006 21:56 schreef qu63 het volgende:
heb Reya ff op irc aangesproken, hij reageerd alleen nog niet..
Dan ga ik niks declareren hoor, dan neem ik al het vreten en drinken wat ik meeneem wel voor mijn eigen rekening.quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja, ik ga er eigenlijk stilaan vanuit dathet bij deze 4 zal blijven. maar dan hebben we tenminste WEL een super enhousiast team
quote:Op donderdag 20 juli 2006 22:11 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Dan ga ik niks declareren hoor, dan neem ik al het vreten en drinken wat ik meeneem wel voor mijn eigen rekening.![]()
Geen idee, denk het wel hoor. Ligt er maar net aan welke dag het is. Als het zaterdag gaat worden heb ik nog andere prioiteiten en dan gaat het niet lukkenquote:
Toch maar even doen morgenquote:Op vrijdag 21 juli 2006 03:05 schreef HC_Ut het volgende:
Heeft iedereen die een t-shirt wil, deze al besteld?
A.s.zondag in de laatste dag dat je deze kan bestellen!
ohquote:Op zondag 23 juli 2006 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Automatische Dubbele Overweg Bomen, like duh
Kan ookquote:Op zondag 23 juli 2006 21:55 schreef the_disheaver het volgende:
nope.. lukt niet... week zit ik nog met een paar onduidelijkheden, dus kan niet zeker zeggen of ik kan. Zal wel een keer een planning maken.
Misschien wel handig om het form in te vullen voor eventueel een stukje meereizen?
Ik heb je gemaild op je MSN adresquote:Op zondag 23 juli 2006 22:01 schreef JDude het volgende:
Shorecrew'en is nog steeds een optie...
Gaf eerder wel regio Breda aan, dat wordt ws. regio Arnhem-Nijmegen.
Let maar eens opquote:Op zondag 23 juli 2006 22:39 schreef 907 het volgende:
goh, ik weet nog dat het eerste topic werd geopend door Dr_Flash, maar daarna niet meer gekeken, en een half jaar verder gaat het nog echt gebeuren ook!!
das juist leukquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit valt samen met WaterWars, dat kan rare uitkomsten geven (als binnen een team van Rondje Nederland een HM en TG zitten)
Zo snel mogelijk, ik hoop dat we deze week uitsluitsel kunnen gevenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:59 schreef ParanoidEv het volgende:
Wanneer komt de planning?
Ik doe er wel aan mee, dus 1 van de 2 zit erinquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:59 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dit valt samen met WaterWars, dat kan rare uitkomsten geven (als binnen een team van Rondje Nederland een HM en TG zitten)
Je kan ons komen uitzwaaienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een mooi initiatief, heb zelf al dingen die week maar veel succes ermee
jeejquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De route is bekendEn uiteraard geheim
Morgen komt er een uitgebreid mailtje naar alle belanghebbenden en meer info in dit topic.
Joyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist ook een telefonisch interview gehouden met de Leeuwarder Courant
Het persbericht is al de deur uit, en naar meer clubs dan jullie kunnen verzinnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef Remzz het volgende:
Zou Hart van Nederland dit niet iets vinden voor een reportage?
Ik ben benieuwd waar ik het allemaal terug ga zien!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het persbericht is al de deur uit, en naar meer clubs dan jullie kunnen verzinnen
Leve de Fok! PR![]()
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagblad van vandaagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik het allemaal terug ga zien!
Whehehe! Netjes!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagblad van vandaag
[afbeelding]
stoer!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ik las het net in de krant en ik denk ff in PTA kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
in welke hoedanigheid?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef JDude het volgende:
Het stukje uit het AD is inmiddels ook overgenomen op de NS Intranetpagina.
Daar wil ik eigenlijk ook wel graag een exemplaar van. Zou je zoiets kunnen regelen voor me (tegen kostprijs uiteraardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Der staat ook een stuk in Twente Vandaag. Zat net op het terras en zo'n kerel voor ons zat dat te lezen.
Er staat een onderdeel "Nieuws" op iNSite, zoals het zo mooi heet. Dit is een geautomatiseerd systeem dat onderwerpen die met treinen, stations, e.d. te maken hebben verzamelt. Als bronnen worden diverse persbureau's en kranten gebruikt.quote:
bestand->opslaan als->volledige webpagina->zippen->oploaden->linkje hier plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Er staat een onderdeel "Nieuws" op iNSite, zoals het zo mooi heet. Dit is een geautomatiseerd systeem dat onderwerpen die met treinen, stations, e.d. te maken hebben verzamelt. Als bronnen worden diverse persbureau's en kranten gebruikt.
Het artikel is 1:1 overgenomen met een verwijzing naar het AD.
mailen naar ome Fles lijkt me legaler. We gaan geen besloten dingen mirrorenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
bestand->opslaan als->volledige webpagina->zippen->oploaden->linkje hier plaatsen
Eens ff kijken wat ik kan doen dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk ook wel graag een exemplaar van. Zou je zoiets kunnen regelen voor me (tegen kostprijs uiteraard) ?
Goed opgemerkt! Ik heb je een screendumpje gemaild.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
mailen naar ome Fles lijkt me legaler. We gaan geen besloten dingen mirroren
en 1:1 betekent dat het toch hetzelfde is als wat hierboven al staat.
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef qu63 het volgende:
Fles: Twente Vandaag is eigenlijk de Telegraaf he
Ja klopt, een regionale variant zeg maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef qu63 het volgende:
Fles: Twente Vandaag is eigenlijk de Telegraaf he
de telegreef site werkt iig niet echt meequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgen![]()
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Eens ff kijken wat ik kan doen dan.
Foto maken / Inscannen en Uploaden die hapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?
Vandaag niet gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgen![]()
Mail me ff op dr.flash <AT> gmail.comquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?
je hebt wel fok.nl van ze gekregenquote:
Tijd om Danny te bellen.quote:
nog maar 5 posts hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Slotjuh!![]()
Rondje nederland! Voorpret-topic
kijken wie er sneller isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ff voltrappen dan![]()
heb ook al een TR gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |