Jawel hoor, als ik het ingevuld heb dan ga ik ook echt. Ik heb als het goed is toch niks anders te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na! Maar wees wel zeker van je zaak... En daarna maar invullen dat formulier
Count me maar vast wel inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zover ik weet kost t dan alleen eten/drinken en tja eventuele extra kosten als buskaartje ofzo maar dat mag geen naam hebben...
Wat betreft die scanner, je kan er ook een foto van maken met een digicam... Misschien is dat een optie?
ja waarom niet als de OV geldig is?quote:
De OV is geldig in die periodequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja waarom niet als de OV geldig is?
aanmoedigen, verversen van drank/voedsel, etcquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Remzz het volgende:
Ik kan denk ik wel shore crew zijn in Almelo of Almelo de Riet, maar wat verwachten jullie dan?
Foto's overzetten wat ik al las is geen probleem
Waarom klikt iemand op een TT als hij de OP niet leest?quote:
Daar zijn we van op de hoogtequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ovquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedachtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
Bus Delfzijl >> Nieuweschans?
nevermind..
Niet te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedacht
Delfzijl - Roodeschool komt ook meer in aanmerking voor eenbus-afkortingkje moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet te doen13.56 gaat die bus, en ook niet een andere keer weer
![]()
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ov
Als je vanuit Leeuwarden Groningse lijntjes gaat rijden heb je toch al een enorme fout in je planning gemaakt, kun je net zo goed even lekker een stukje varen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.
Je kunt wel na stavoren naar noord holland, maar dan moet je nog steeds het stuk meppel - leeuwarden rijden.
Erg kleine kans dat het sneller zou zijn.
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen, alsjeblieft.
We stellen het heel erg op prijs dat iedereen wil meedenkenEcht TOP
Maar we hebben inmiddels zelf ook een spoorkart, reisplanner, spoorboekje, OVplanner etc. Van het bestaan van losse eindjes in het noorden zijn we op de hoogteEn als je echt iets wil bijdragen, prima, maar plan dan gewoon even een rondje door het hele land
Daar HEBBEN we wat aan namelijk
Dank u wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |