Jawel hoor, als ik het ingevuld heb dan ga ik ook echt. Ik heb als het goed is toch niks anders te doen.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:26 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Denk er maar goed over na! Maar wees wel zeker van je zaak... En daarna maar invullen dat formulier
Count me maar vast wel inquote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:11 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Zover ik weet kost t dan alleen eten/drinken en tja eventuele extra kosten als buskaartje ofzo maar dat mag geen naam hebben...
Wat betreft die scanner, je kan er ook een foto van maken met een digicam... Misschien is dat een optie?
ja waarom niet als de OV geldig is?quote:
De OV is geldig in die periodequote:Op woensdag 5 juli 2006 02:27 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
ja waarom niet als de OV geldig is?
aanmoedigen, verversen van drank/voedsel, etcquote:Op woensdag 5 juli 2006 10:42 schreef Remzz het volgende:
Ik kan denk ik wel shore crew zijn in Almelo of Almelo de Riet, maar wat verwachten jullie dan?
Foto's overzetten wat ik al las is geen probleem
Waarom klikt iemand op een TT als hij de OP niet leest?quote:
Daar zijn we van op de hoogtequote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ovquote:Op woensdag 5 juli 2006 14:21 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tip mbt de provincie Groningen. Dit is een overstap/eindstation. Er rijdt hier geen doorgaande trein (komt van A, gaat via Groningen naar B). Daarbij zijn hier een paar stukjes spoor die heen en weer gereisd moeten worden. Groningen - Nieuweschans, Sauwerd - Roodeschool en Sauwerd - Delfzijl. (Sauwerd ligt vlakbij Groningen, daar splits de spoorlijn zich). Dat betekend dus dat je hier in de provincie waarschijnlijk veel tijd kwijt bent, hou hier rekening mee (zelfde geldt voor Leeuwarden - Harlingen Haven en Leeuwarden - Stavoren in Friesland)
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedachtquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:50 schreef Renesite het volgende:
Bus Delfzijl >> Nieuweschans?
nevermind..
Niet te doenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat soort zaken wordt allemaal aan gedacht
Delfzijl - Roodeschool komt ook meer in aanmerking voor eenbus-afkortingkje moet ik zeggenquote:Op woensdag 5 juli 2006 18:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet te doen13.56 gaat die bus, en ook niet een andere keer weer
![]()
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.quote:Op woensdag 5 juli 2006 16:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
tip: de boot tussen enkhuizen en stavoren staat ook op 9292ov
Als je vanuit Leeuwarden Groningse lijntjes gaat rijden heb je toch al een enorme fout in je planning gemaakt, kun je net zo goed even lekker een stukje varen.quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:37 schreef the_disheaver het volgende:
[..]
heeft geen zin. Zeer waarschijnlijk. Aangezien je eerst naar groningen gaat, daar de groningse lijntjes, vervolgens naar leeuwaarden, daar de groningse lijntjes, en tenslotte terug naar zwolle.
Je kunt wel na stavoren naar noord holland, maar dan moet je nog steeds het stuk meppel - leeuwarden rijden.
Erg kleine kans dat het sneller zou zijn.
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?quote:Op woensdag 5 juli 2006 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen, alsjeblieft.
We stellen het heel erg op prijs dat iedereen wil meedenkenEcht TOP
Maar we hebben inmiddels zelf ook een spoorkart, reisplanner, spoorboekje, OVplanner etc. Van het bestaan van losse eindjes in het noorden zijn we op de hoogteEn als je echt iets wil bijdragen, prima, maar plan dan gewoon even een rondje door het hele land
Daar HEBBEN we wat aan namelijk
Dank u wel
Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?
JAAAAAAAAH maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemen
Digicam, scanner op je werk/school?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH maardigitaliseren is t probleem
Dr FLash die zn prive postadres even aan probleemgeval mailt, icm het kopieerappraat van de biblioheek.quote:
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Hehe, iemand is toe aan een nieuwe subtitlequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
probleemgeval
kan um dan ook 2x uitprinten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)
Mooiquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, ik ga even een plan maken dan horen jullie het gauw
Ontvangen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, bjornon <<at>> hotmail
nouja, ik heb hem nu ook naar dr.flash verstuurd
1e klas oownz u allquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
je moet die dubbeldekkers hebben! Die zitten veul rielekster dan die van Zwolle naar Groningen enzo
Hij werkte opper goed vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
1e klas oownz u all![]()
en het enige positieve aan (V)IRM is de soms werkende airco...
Kaf, korenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik ga binnenkort even zitten voor een rondje maar heb geen ervaringen met een groot rondje plannen.
Kan ik ook in dat besloten deel van OHIH, of is dat niet voor deelnemers?
Ehm, die snap ik ff niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamDaar hebben we dus niks aan.
dat is waar zij hun teambesprekingen houden. Ik kan er ook niet in.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:36 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Punt is dus dat alles er ergens een overstap misgaat je t hele zooitje op moet schuiven/ Nu is dat in de rabdstad geen probleem, ik zie eerder het oosten, noorden als een probleem! Verder heb ik een laptop beschikbaar: Meenemen maar?
Tsja dan hoop ik dat het echt aleen bij overpompen blijft, geen zin om al overstappend te lopen html-en enzo. dat er iemand gewoon zit die dat kan plaatsen want ik heb de ballen verstand van pivot (weblog systeem rondje.net)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
primair voor het overzetten van foto's, filmpjes en verslagen voor de weblog. Voor rerouten is een spoorboekje minstenszo snel, plus dat je de accu van de laptop hard genoeg nodig hebt voor het overpompen van van alles.
Even een aanvulling hierop... Voorlopig moet je je op de site aanmelden om te kunnen stemmen. Helass is daar niets an te veranderen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 08:07 schreef Dr_Flash het volgende:
TOET!!
We kunnen gaan stemmen voor de verschillende ontwerpen voor de opdruk van het shirt!
KLIK
En voor de democatiegeilheid hebben we er NOG eentje
KLIK
Hoe? hier niet...quote:Op zondag 9 juli 2006 02:53 schreef HC_Ut het volgende:
Laatste info!
Je kan nu de POLL invullen, zonder dat je je aan hoeft te melden.
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:04 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Jammer dat juist NU de ns site steeds een internal server error geeft! bah, ik ging er net goed voor zitten!
of haal een spoorboekje, gaat sneller!quote:Op zondag 9 juli 2006 09:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijd![]()
Daar ben ik mee begonnen, maar das echt een kutsitequote:Op zondag 9 juli 2006 09:05 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Gebruik dan http://bahn.hafas.de Werkt altijd![]()
Hier werkt t altijd en heerlijk perfect... Wat doe jij fout dan ?quote:Op zondag 9 juli 2006 09:43 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Daar ben ik mee begonnen, maar das echt een kutsite![]()
Eh.. klein detail hoor fles ehm.. ik schud m zomaar even uit mijn mouw maar zou je je zelf niet aanmelden zodat ik kan zien of het uberhaubt werktquote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen
Arthurvanderveldenheeft geregeld dat er, net als voor het OHIH-team al een tijdje gebruikelijk is, ook voor ons een besloten teamoverleghoekje is.
Mail naar dr.flash <<apelul>> gmail.com voor toegang en de lokatie
je kunt gewoon niet quoten!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
dubbelpost
Jij zegt slimme dingenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:11 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
[..]
Eh.. klein detail hoor fles ehm.. ik schud m zomaar even uit mijn mouw maar zou je je zelf niet aanmelden zodat ik kan zien of het uberhaubt werkt![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Mensen
Arthurvanderveldenheeft geregeld dat er, net als voor het OHIH-team al een tijdje gebruikelijk is, ook voor ons een besloten teamoverleghoekje is.
Mail naar dr.flash <<apelul>> gmail.com voor toegang en de lokatie
Lukt het?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
zijn ze ook, maar ik heb dr dus nog geen planning vanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 14:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Introductieweken zijn VOLSTREKT onbelangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |