Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:51 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
heb je mij wel al genoteerd om mee te rijden? papiertje volgt asap :p of mag ik um digitaal handtekeningeren?
JAAAAAAAAH maarquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Krabbelen, scannen, mailen, en het origineel bij de start meenemen
Digicam, scanner op je werk/school?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH maardigitaliseren is t probleem
Dr FLash die zn prive postadres even aan probleemgeval mailt, icm het kopieerappraat van de biblioheek.quote:
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
JAAAAAAAAH maardigitaliseren is t probleem
Hehe, iemand is toe aan een nieuwe subtitlequote:Op woensdag 5 juli 2006 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
probleemgeval
kan um dan ook 2x uitprinten?quote:Op woensdag 5 juli 2006 20:04 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
als er niks lukt, wil ik eventueel morgen in de loop van de dag of vrijdag overdag wel even langs komen / ergens afspreken dan kopieren we het in de supermarkt ofzo (ik woon in leeuwarden... jij in joure)
Mooiquote:Op donderdag 6 juli 2006 20:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooi, ik ga even een plan maken dan horen jullie het gauw
Ontvangen!quote:Op vrijdag 7 juli 2006 02:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hmm, bjornon <<at>> hotmail
nouja, ik heb hem nu ook naar dr.flash verstuurd
1e klas oownz u allquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
je moet die dubbeldekkers hebben! Die zitten veul rielekster dan die van Zwolle naar Groningen enzo
Hij werkte opper goed vandaag.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:02 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
1e klas oownz u all![]()
en het enige positieve aan (V)IRM is de soms werkende airco...
Kaf, korenquote:Op vrijdag 7 juli 2006 21:00 schreef Renesite het volgende:
Vandaag na 2 uur al zat er van.
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamquote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:27 schreef ArthurvanderVelden het volgende:
Ik ga binnenkort even zitten voor een rondje maar heb geen ervaringen met een groot rondje plannen.
Kan ik ook in dat besloten deel van OHIH, of is dat niet voor deelnemers?
Ehm, die snap ik ff niet?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 09:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, wel voor deelnemers, maar dan alleen voor hun teamDaar hebben we dus niks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |