Je kan ons komen uitzwaaienquote:Op woensdag 2 augustus 2006 16:42 schreef kreischer2000 het volgende:
Wat een mooi initiatief, heb zelf al dingen die week maar veel succes ermee
jeejquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:38 schreef Dr_Flash het volgende:
De route is bekendEn uiteraard geheim
Morgen komt er een uitgebreid mailtje naar alle belanghebbenden en meer info in dit topic.
Joyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:19 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist ook een telefonisch interview gehouden met de Leeuwarder Courant
Het persbericht is al de deur uit, en naar meer clubs dan jullie kunnen verzinnenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 15:10 schreef Remzz het volgende:
Zou Hart van Nederland dit niet iets vinden voor een reportage?
Ik ben benieuwd waar ik het allemaal terug ga zien!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Het persbericht is al de deur uit, en naar meer clubs dan jullie kunnen verzinnen
Leve de Fok! PR![]()
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagblad van vandaagquote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:19 schreef JDude het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik het allemaal terug ga zien!
Whehehe! Netjes!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Bijvoorbeeld in het Algemeen Dagblad van vandaag
[afbeelding]
stoer!quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ja, ik las het net in de krant en ik denk ff in PTA kijken.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 08:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[afbeelding]
in welke hoedanigheid?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:12 schreef JDude het volgende:
Het stukje uit het AD is inmiddels ook overgenomen op de NS Intranetpagina.
Daar wil ik eigenlijk ook wel graag een exemplaar van. Zou je zoiets kunnen regelen voor me (tegen kostprijs uiteraardquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:30 schreef VjenneKloetn het volgende:
Der staat ook een stuk in Twente Vandaag. Zat net op het terras en zo'n kerel voor ons zat dat te lezen.
Er staat een onderdeel "Nieuws" op iNSite, zoals het zo mooi heet. Dit is een geautomatiseerd systeem dat onderwerpen die met treinen, stations, e.d. te maken hebben verzamelt. Als bronnen worden diverse persbureau's en kranten gebruikt.quote:
bestand->opslaan als->volledige webpagina->zippen->oploaden->linkje hier plaatsenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Er staat een onderdeel "Nieuws" op iNSite, zoals het zo mooi heet. Dit is een geautomatiseerd systeem dat onderwerpen die met treinen, stations, e.d. te maken hebben verzamelt. Als bronnen worden diverse persbureau's en kranten gebruikt.
Het artikel is 1:1 overgenomen met een verwijzing naar het AD.
mailen naar ome Fles lijkt me legaler. We gaan geen besloten dingen mirrorenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:35 schreef qu63 het volgende:
[..]
bestand->opslaan als->volledige webpagina->zippen->oploaden->linkje hier plaatsen
Eens ff kijken wat ik kan doen dan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar wil ik eigenlijk ook wel graag een exemplaar van. Zou je zoiets kunnen regelen voor me (tegen kostprijs uiteraard) ?
Goed opgemerkt! Ik heb je een screendumpje gemaild.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
mailen naar ome Fles lijkt me legaler. We gaan geen besloten dingen mirroren
en 1:1 betekent dat het toch hetzelfde is als wat hierboven al staat.
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef qu63 het volgende:
Fles: Twente Vandaag is eigenlijk de Telegraaf he
Ja klopt, een regionale variant zeg maar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:59 schreef qu63 het volgende:
Fles: Twente Vandaag is eigenlijk de Telegraaf he
de telegreef site werkt iig niet echt meequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgen![]()
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:42 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Eens ff kijken wat ik kan doen dan.
Foto maken / Inscannen en Uploaden die hapquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?
Vandaag niet gezienquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:03 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
zou t ook in de grote telegraaf staan vandaag / of anders morgen![]()
Mail me ff op dr.flash <AT> gmail.comquote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:15 schreef VjenneKloetn het volgende:
[..]
Ik heb dus 1 Twente Vandaag bemachtigd haha. Waar moet ik dat ding heensturen?
je hebt wel fok.nl van ze gekregenquote:
nog maar 5 posts hoorquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Slotjuh!![]()
Rondje nederland! Voorpret-topic
kijken wie er sneller isquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 11:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ff voltrappen dan![]()
heb ook al een TR gezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |