ik weet het, ik ben ook niet creatief. beter gezegd: niet creatief als het om verzinnen gaat, qua kritiek op dingen leveren ben ik creatiever.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Niet zo zaniken Dish, je bent minstens een maand te laat en je hebt ook zelf geen ontwerp ingediend. Dus moet je gewoon je muil houwe
Ga je nog mee? Ik heb je formulier nog niet ontvangen
Telefoonnummer en e-mail adres zijn nodig voor het geval er problemen ontstaan.quote:TEAM:
NAAM:
TELEFOONNUMMER:
E-MAIL ADRES:
BANK/GIRO REKENINGNUMMER:
AANTAL SHIRTS:
MAAT:
quote:Op zondag 16 juli 2006 18:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Is Jupiler onderweg gewenst? Ik ben niet voor niets Zeeuwsche Shorecrew. En bolussen?
Heetquote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef HC_Ut het volgende:
Bij mijn weten zijn heet unisex shirts... Dus geschikt voor zowel dames als heren.
Dan zijn het meestal lubberende herenshirts. Toch?quote:Op maandag 17 juli 2006 01:40 schreef HC_Ut het volgende:
Bij mijn weten zijn heet unisex shirts... Dus geschikt voor zowel dames als heren.
op die kaart staan Olst en Wijhe niet op ( en de hele lijn tussen Zwolle en Deventer )quote:Op dinsdag 4 juli 2006 11:35 schreef Zug-Chef het volgende:Oja het kost je wel wat tijd en om zeker te zijn dat je alles mee pakt, print de bijlage even uit en gebruik een stift ofzo. Maak gebruik van een online planner bijvoorbeeld: http://bahn.hafas.de of http://www.ns.nl
De hele lijn tussen Zwolle en Deventer ligt er die hele week (en nog wel wat langer) uit. Die doen we dus niet. Het stukje Enschede - Glanerbrug had er wel bij moeten staan ja. Verder missen de Gooiboog, de Utrechtboog en de Hemboog nog, en die moeten ookquote:Op maandag 17 juli 2006 15:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
op die kaart staan Olst en Wijhe niet op ( en de hele lijn tussen Zwolle en Deventer )
en trouwens glanerbrug en de rest van die lijn ook niet...
Ik vermoed dat de aanwezigheid van TF beter is de komende tijdquote:Op maandag 17 juli 2006 15:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De hele lijn tussen Zwolle en Deventer ligt er die hele week (en nog wel wat langer) uit. Die doen we dus niet. Het stukje Enschede - Glanerbrug had er wel bij moeten staan ja. Verder missen de Gooiboog, de Utrechtboog en de Hemboog nog, en die moeten ook
Ik zal vanavond ff een beter kaartje posten, en Alexxxxx vragen of de link aangepast kan worden
mail me ffquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:35 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Het forum werkt weer maar ik kan er nog niet op![]()
Zou iemand dit even kunnen regelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |