quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, inderdaad, ik wil een tvp in 498 zetten voor ik op bed ga :'0
goed gedaanquote:
Jawel hoor, MF was even down dus ze ging hier even posten gisterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef richardgie het volgende:
Ik zat trouwens even naar de topic titel te kijken,maar heeft faithy uberhaupt in het vorige topic wel gepost?Zo niet,er zal toch niks aan de hand zijn?
Ah,mooi zo,dan weet ik in ieder geval dat alles o.k isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel hoor, MF was even down dus ze ging hier even posten gister![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef bwt het volgende:
o ja, nog ff plaatje posten van me nieuwe bike
[afbeelding]
Succesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:53 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik ga over een maandje of 2 beginnen met rijlessen...
Ah ok goede redenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
over een kleine maand laat ik m'n ogen laseren... En daarna hebben mijn ogen even herstel nodig. Vandaar dat ik pas over een maand of 2 begin...
Dat was wel de bedoeling.. .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok goede redenHopelijk geneest alles goed en kan je snel beginnen met rijden.
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wiltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling.. .![]()
Alleen dan nog wat geld bij elkaar sparen voor een leuke motor...![]()
Alhoewel ik het je niet zou kunnen aanraden om een of andere gare afgeragde van achteren aangereden eencilinder te kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wilt
Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik wil hebben...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wilt
650 lijkt me een prima beginners motor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik wil hebben...
Zat zelf te denken aan een Suzuki GSF 650 of 1200..
Maar wie weet wordt het iets heel anders...![]()
Lijkt mij ook...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
650 lijkt me een prima beginners motor.
Tja ik leef met je meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:14 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook...
Maaaaaar, eerst maar eens die mooie A halen...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:23 schreef Youp het volgende:
hmmz pizza besteld en binnen 10 minuten thuis bezorgdkei goed man
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:46 schreef Youp het volgende:
bier en pizza en knoflooksaus, de vakantie moet goed ingeluid worden
je begint oud te worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:37 schreef kratjuh het volgende:
"Hallo, meine name ist Derrick, das ist Harrie Klein, mein partner ..."
[/Theo Maassen]
Mogge
Laatste dagje op kantoor ...
wtf is er mis met me, ik type bijna "Laatste dagje op school" ...![]()
Wat een heerlijke brulpijp toch, zo jammer dat ik vandaag niet op de motor naar kantoor kon ..
Na 6,5 jaar zou ik toch wel 's moeten weten dat ik niet meer op school zit toch?quote:
Hoezo, weer een vervelend ventje naast je gevonden toen je wakker werd ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:11 schreef -XX- het volgende:
Allo!![]()
Wie heeft er voor mij een vliegenmepper!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoezo, weer een vervelend ventje naast je gevonden toen je wakker werd ?
Misschien sloeg je wel raak .. Mag je blij zijn dattie steeds reïncarneert als een vlieg en niet als een olifant .. Word je wakker met een olifant op je smoel ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja!, en hij verdomde het om de hele nacht op me hoofd te zitten!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien sloeg je wel raak .. Mag je blij zijn dattie steeds reïncarneert als een vlieg en niet als een olifant .. Word je wakker met een olifant op je smoel ..
Ik kan niet zo goed strips tekenen ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Jij moet dirkjan strips maken
![]()
http://www.geocities.com/dirkjancomics/dm2.jpg![]()
Nope geen sletje, declaratiehoer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:25 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Waar werk je ergens danOok een sletje toch
![]()
Zegt me inderdaad helemaal niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Mogguh.
[..]
Nope geen sletje, declaratiehoer.
Ik werk bij een factoringmaatschappij hoewel dat niemand iets zal zeggen.![]()
![]()
Tering, avondje schieten en jullie knallen er een heel topic doorheen.![]()
Jah anders wordt die OP nooit gebruikt ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Mogguh.
[..]
Nope geen sletje, declaratiehoer.
Ik werk bij een factoringmaatschappij hoewel dat niemand iets zal zeggen.![]()
![]()
Tering, avondje schieten en jullie knallen er een heel topic doorheen.![]()
Vandaar het bijgevoegde linkje, eigenlijk zijn we gewoon een stel moneychasers.quote:
Mwah, ik ben goed in geld losweken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:02 schreef kratjuh het volgende:
Dus je bent goed in je werk, altijd fijn toch
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben goed in geld losweken.Werken wil ik het niet noemen.
Contractswijziging is binnen!![]()
Hoest me je pijpquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho .. !!
Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho .. !!
Je hebt de hele nacht Goldstrike zitten spelen ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat een geluk dat er "resolve " bestaat![]()
had vanmorgen een zwaar hoofdwas helemaal niet van plan om naar mijn werk te gaan
en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
Heb ik weer onder een steen gelegen of weten meer mensen niet wat dit is?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat een geluk dat er "resolve " bestaat![]()
Dronken vrouw in bed.quote:en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik weer onder een steen gelegen of weten meer mensen niet wat dit is?
[..]
Dronken vrouw in bed.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is in de UK bij iedere drogist verkrijgbaaren werkt perfect tegen een kater
![]()
neem bij iedere keer als ik daar ben een paar doosjes mee, of laat het meebrengen.
Zuip je zoveel dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
neem bij iedere keer als ik daar ben een paar doosjes mee, of laat het meebrengen.
quote:
Oeeehhh babyquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk geluidje ..![]()
Ik ben geen Riet, ik quote mezelf niet, ik post het gewoon nog een keer ..
Niet vaakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zuip je zoveel dan?
Best een aardig idee voor de "moeilijke" momenten.Is dat niet gewoon te importeren oid?
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Gaylord, een echte man blijft in zijn bed![]()
is helemaal niets mis mee om vaker te postenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk geluidje ..![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
Werkt het echt zo goed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het is in Nederland niet verkrijgbaar omdat er teveel Paracetamol in zit 1000mgschijnt hier niet verkocht te mogen worden
![]()
2 weken geleden moest ik ook een morning after halen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
![]()
Spaanse vliegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo goed?![]()
Wat zit er naast paracetamol nog meer in eigenlijk?
Buzzzzzzzzzzzzzzz............................. Oléééééééééééééééééééééquote:
Alsnog beter dan de rest van je leven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
Maar die morning after van jou is ideaal om je nieren lever mee te vergallen.![]()
tvp.![]()
Jeutjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prevention is better than cure
Don't drink. It's BAD for you....
Well?
Ok, that advice didn't work.
Engelse humor he?quote:
Have fun!quote:scheuren
HJahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alsnog beter dan de rest van je leven.![]()
Found it!
Each 8.09g sachet contains:-
1000mg Paracetamol Ph Eur
1185mg Anhydrous Citric Acid Ph Eur
808mg Sodium Bicarbonate Ph Eur
715mg Potassium Bicarbonate BPC
153mg Anhydrous Sodium Carbonate Ph Eur
30mg Ascorbic Acid Ph Eur
Eigenlijk is dit dus een Rennie, 2 paracetamol en een vitamine C pilletje als ik het zo snel bekijk.![]()
Hoe die zooi aangeprijst wordt.![]()
![]()
Prevention is better than cure
Don't drink. It's BAD for you....
Well?
Ok, that advice didn't work.
Een echte man krijgt gewoon geen katerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een echte man gaat gewoon naar zijn werk
![]()
mietjes blijven op bed liggen![]()
Truequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een echte man krijgt gewoon geen kater![]()
![]()
weet niet meer precies hoe het heet, maar het is om je maag weer tot rust te brengenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo goed?![]()
Wat zit er naast paracetamol nog meer in eigenlijk?
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 weken geleden moest ik ook een morning after halen.![]()
![]()
Maar die morning after van jou is ideaal om je nieren mee te vergallen.![]()
tvp.![]()
Nope, kleiduiven schieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Makster het volgende:
[..]
True![]()
GAAN ER NOG MENSEN RIJDEN AS ZATERDAG ?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
ik hoop van welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Makster het volgende:
[..]
True![]()
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je leverquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenen dat word massaal geconsumeerd
![]()
Je bent scherp vandaag of nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je lever.
alles wat je inneemt word gereinigd door je nierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je lever.
Ik denk dat dit niet specifiek voor alcoholische dranken is,maar ook voor bijvoorbeeld cola geldt,wat een naar mijn idee veel grotere rotzooi is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alles wat je inneemt word gereinigd door je nierenals je maar 1 biertje per dag drinkt is dat geen probleem. ( heb je ook geen resolve nodig)
grote hoeveelheden is een flinke aanslag op je nieren
ik kende een meisje die in Engeland studeerde, en daar op haar 23e haar lever al helemaal kapot gedronken hadschijnt vaker voor te komen in de UK
![]()
Wat echt slecht is voor een goede man is een slechte vrouwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet specifiek voor alcoholische dranken is,maar ook voor bijvoorbeeld cola geldt,wat een naar mijn idee veel grotere rotzooi is.
Maar let maar op:de meeste alchollisten of ex-alchollisten zullen last krijgen van een verharde lever,en niet van uitschijding van eiwitten of wat dan ook van de nieren,wat dus duidt op een nierbeschadiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat echt slecht is voor een goede man is een slechte vrouwen omgekeerd natuurlijk
Ja...wat zal ik daar eens op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Behalve dan dat je volkomen gelijk hebt.
295quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Oeeehhh baby
Gaat dus goed met je pijp !
Wat heb je ervoor betaald
Als ik rond 3 uur weer thuis kan zijn kan ik wel ff rondje maken ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Makster het volgende:
[..]
True![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:17 schreef hicham het volgende:
Harley Davidson stunting, en niet zo een klein beetje ook![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hey hey, afgeragd is hij niet, hij is in september voor bijna 1300 euro gereviseerd (motorblok) en dat van achter aanrijden was ook alleen mn stepje dat hij geraakt heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:09 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Alhoewel ik het je niet zou kunnen aanraden om een of andere gare afgeragde van achteren aangereden eencilinder te kopen.
![]()
YES - 12 plus de 5 bonus puntenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Rib-i het volgende:
Are You a Real Man ?
Take this scientific quiz to determine your guyness quotient.
En ik kan zaterdag niet rijden![]()
Alles "c"quote:
Kan ik vanavond pas aanpassen, maar het wordt geregeldquote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef BazzieK het volgende:
Kreeg deze van RB in mijn mailbox, zijn voorkeur ging uit naar de eerste foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
ik kende em al.quote:
de URL van je posthistorie op Fok.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
iemand ideeen wat ik in een stukje over mezelf (ter begeleiding van een CV) zet wat voldoet aan:
'iets kort en to the point voor iemand die het al te druk heeft maar
nadat ie je stukje leest jou meteen wilt hebben :-)'
zit me echt af te vragen wat ik er nou in moet zetten
Beetje afhankelijk van het soort werk euj.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
iemand ideeen wat ik in een stukje over mezelf (ter begeleiding van een CV) zet wat voldoet aan:
Uhm... Jonge blonde vrouw met blauwe zaadvragende ogen, 23 lentes jong zkt baan.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 14:35 schreef Roderick2085 het volgende:
quote:
Waar ken jij RB van?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 13:58 schreef BazzieK het volgende:
Kreeg deze van RB in mijn mailbox, zijn voorkeur ging uit naar de eerste foto.
[afbeelding]
[afbeelding]
Er plakt er nog eentje op de achterkant van mijn motor, een witte nog welquote:
sja, een leraar gaat het doorsturen naar een aantal van z'n 'contacten' gaat proberen een afstudeerstage in het buitenland te regelen voor me...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het soort werk euj.
Als het voor de politie is:
Ik kan goed donuts bakken...
groetjes Roderick
Tevens tip voor faithy en bazziek
dan moet ik me cv wel gaan aanpassen... daar staat in dat ik man ben, en 20 winters jongquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:12 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Uhm... Jonge blonde vrouw met blauwe zaadvragende ogen, 23 lentes jong zkt baan.
[..]
![]()
![]()
Dan zet je dat eronderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, een leraar gaat het doorsturen naar een aantal van z'n 'contacten' gaat proberen een afstudeerstage in het buitenland te regelen voor me...
ik studeer technische informatica, dus zal iets met programmeren enzo worden denk ik....
al zijn ze met een stage in het buitenland minder fanatiek op een inhoudelijk moeiljke opdracht
[..]
dan moet ik me cv wel gaan aanpassen... daar staat in dat ik man ben, en 20 winters jong
"In het buitenland", of heb je ook al een specifiek land op het oog? Ga je soms ook naar Japan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:16 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
sja, een leraar gaat het doorsturen naar een aantal van z'n 'contacten' gaat proberen een afstudeerstage in het buitenland te regelen voor me...
ik studeer technische informatica, dus zal iets met programmeren enzo worden denk ik....
al zijn ze met een stage in het buitenland minder fanatiek op een inhoudelijk moeiljke opdracht
weet nog niet precies waarheen.... ook naar Japan? wie gaat er nog meer danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
"In het buitenland", of heb je ook al een specifiek land op het oog? Ga je soms ook naar Japan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
@Makster, morgen rijden is goedHeb je een idee waar? Wel een beetje laat als het kan, wil nog ff flink pitten (na 14:00, 15:00 nog beter
)
Probeer anders Curacao Nohquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
weet nog niet precies waarheen.... ook naar Japan? wie gaat er nog meer dan
maar naar Japan denk ik niet.... is toch wel een beetje ver en echt compleet anders als hier![]()
ga denk ik liever richting Engeland ofzo (leraar heeft iig in Ierland gewerkt)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef hicham het volgende:Wat lul je vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gemse gamsien kilo wattata laan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Spoiler op je tanden heloefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
Die spoiler staat daar niets voor niks sahbi
Jij stelt voor, jij rijdt route vooropAls Heuvelrug duidelijk is aangegeven kunnen we op goed geluk gaan, maar goed geluk & makster zijn volgens mij behoorlijk aan elkaar gewaagd
Arghhh dat sucks!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut, volgens mij krijg ik een bekeuring![]()
Op een weg buiten de bebouwde kom was er een heuvel, achter die heuvel was een afslag waar een aantal auto's stonden te wachten en die afslag stonden ook een paar auto's. Ik gaf een klein beetje extra gas om duidelijk te maken dat ie er niet meer voorlangs kon, zie ik naast me ineens een flitspaal staan![]()
Reed 100 op de teller, heb in de spiegel gekeken maar zag em niet flitsen geloof ik. Misschien (hopelijk) was dat kreng vol of niet in werking.. maar ik ga er maar van uit dan ik hem wel krijg![]()
Heuvel????quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op een weg buiten de bebouwde kom was er een heuvel, achter die heuvel was een afslag waar een aantal auto's stonden te wachten en die afslag stonden ook een paar auto's. Ik gaf een klein beetje extra gas om duidelijk te maken dat ie er niet meer voorlangs kon, zie ik naast me ineens een flitspaal staan![]()
Reed 100 op de teller, heb in de spiegel gekeken maar zag em niet flitsen geloof ik. Misschien (hopelijk) was dat kreng vol of niet in werking.. maar ik ga er maar van uit dan ik hem wel krijg![]()
Net genoeg geld om nog een flitspaal te maken een paar honderd meter verder opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja 100 op de teller.. misschien dat het 90-95 echte kilometers is geweest (24 tot 45 euro).
Dus het valt nog te overzien.. maar wel zonde van het geld natuurlijk
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhh dat sucks!ze staan altijd op de sneakyste plekjes !!!
![]()
Klopt het dat raptors gigantisch "plof" geluid hebben zeg maar?
Net zon gast op zo'n raptor volgens mij,voorzichtig langs mij, en vetttttt hard gas gevenBROEMMMM dat geluid
![]()
![]()
Nou en, ze flitsen jou toch niet op je fietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net genoeg geld om nog een flitspaal te maken een paar honderd meter verder op![]()
Ook daar heb je gelijk in, tenminste vind ik dan hehquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooiste geluid wat er bestaat heb ik vandaag geconcludeerd![]()
Poephoofdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Spoiler op je tanden heloef![]()
Ummm nee, goed geluk en ik is geen goede combinatie![]()
Beter laat je je slaafje voorop rijden en de route bedenken. Anders regelt die ouwe ff een routeAls hij fotos kan mailen kan die ook routes plannen
OF Mercy met zijn lame ass luie donder, laat hem is wat doen, hij si toch vrij. En anders Lars, die fuckign lamzak hep nog nooit goede wil getoont
Wat te denken van Krath, die heeft een puike pijp, die ken rijden, die komt er vandaan (toch) en anders zorgt ie maar voor een creatieve bui.
Ik plan niks vriend, ik lees, ik absorbeer, ik zuip, ik slaap uit, ik wordt wakker, ik stap op de motor en ik kom eraan.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef hicham het volgende:
Er is momenteel een delegatie naar Japan, maar niet voor stage bedenk ik me net![]()
Alleen voor insidersdie zijn volgens mij gewoon op vakantie daar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik tenminste begrepen...
hichaaaaaam... als ik terug ben van vakantie moet je weer een keertje langskomen
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het soort werk euj.
Als het voor de politie is:
Ik kan goed donuts bakken...
groetjes Roderick
Tevens tip voor faithy en bazziek
Hij is mijn biologische vaderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ken jij RB van?Ik zou ook die eerste doen
Even zwaaien want hij leest nog mee dus![]()
![]()
ik heb gisteren er ook een binnen gekregenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Voor dat bedrag heeft Raus nieuwe handvaten voor gescoordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren er ook een binnen gekregenwas nog van het ritje naar Tilburg, waar ik de paal wel zag maar gewoon te traag was om het gas dicht te draaien
![]()
en dat geintje kost me maar liefst 18 euro![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb nieuwe handvatten voor mijn CBR.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hichaaaaaam... als ik terug ben van vakantie moet je weer een keertje langskomen
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ga je op vakantie en waarheen
quote:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[afbeelding]
Nu je spiegels nog toch![]()
lees: een lichte glooiing in het asfalt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Heuvel????
in friesland???????
naaahhhhhhhh, kan niet![]()
Ik dacht nog ik zeg niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesWanneer ga je op vakantie en waarheen
Had je al een foto gepost van je fiets nieuwe motor voor de OP?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
lees: een lichte glooiing in het asfalt.
Nee... dat had ik nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je al een foto gepost van je fiets nieuwe motor voor de OP?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heeft Raus nieuwe handvaten voor gescoord![]()
Zo zonde van je geld ey. Ik verwacht er ook nog eentje, ben benieuwd of ik m'n rijbewijs mag houden![]()
ja in ieder geval spiegels en tankpadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesWanneer ga je op vakantie en waarheen
[..]
[..]
Nu je spiegels nog toch
Mooi dingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee... dat had ik nog niet
[afbeelding]
Die heeft veel weg vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi ding manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooie dingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu je spiegels nog toch
mooi dingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
edit: ik vind deze motor een hele mooie moderne uitstraling hebben. Het frame is mooi, de koplamp is echt heel vet en het is zo ruig om die vering te zien zitten!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heeft veel weg vanhttp://www.motorcyclespec(...)650r%2006%20%202.jpg
![]()
ojaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi ding man![]()
Type & Bouwjaar nog, dan sta je in de volgende OP
Mwoah, ik gok op ER-6N uit 2006![]()
Dat hangt er vanaf hoe snel je dingen op kunt pikken en hoe lang je je concentratie vast kunt houden. Voor mij is een snelcursus niets. Ik vond 2 uur achter elkaar lessen trouwens ook al intensief genoeg. Dat heb ik een paar keer gedaan en daarna werd het steeds 1,5 uur per keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef -XX- het volgende:
![]()
Mensen, wat raden jullie aan? een snelcursus motorrijden, of gewoon normaal ?
Ahja, dat is wel zo.. Bij een snelcursus zit je hele dag bijna op de motor zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe snel je dingen op kunt pikken en hoe lang je je concentratie vast kunt houden. Voor mij is een snelcursus niets. Ik vond 2 uur achter elkaar lessen trouwens ook al intensief genoeg. Dat heb ik een paar keer gedaan en daarna werd het steeds 1,5 uur per keer.
zo klinkt mn KTM ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooiste geluid wat er bestaat heb ik vandaag geconcludeerd![]()
Nicequote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
zo klinkt mn KTM ook
1cilinder
jaja daar is hij weer
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceKTM, foto?
Dat is zeker zo'n ding voor offf the roads![]()
Gruwelijk hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen) en een beetje de hooligan uit te hangen zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dus het voorwiel heb je alleen nodig als je em wast?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen) en een beetje de hooligan uit te hangen zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dan waait je hoofd er afquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef Youp het volgende:
crosshelmen, erg relaxed die zonneklep, nooit last van de zon... alleen is hiet niet zo prettig met 150km/h of harder... maargoed bij 150km/h is het ook helemaal op
Is dit een hintquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heeft veel weg vanhttp://www.motorcyclespec(...)650r%2006%20%202.jpg
![]()
ongeveerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus het voorwiel heb je alleen nosig als je em wast?![]()
mjah, nou heeft mijn helm redelijk wat luchtdoorlaat in de zonneklep, maar er zijn ook helmen bij die dat niet hebben en dan is het inderdaad niet prettigquote:
mag hoor, wil niet zeggen dat ik hier altijd actief blijfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dit een hint![]()
![]()
Ik wil je motor in de OP zetten als je type & bouwjaar eventjes erbij zet.
Vette motor btw![]()
ben vandaag wezen zwemmen met de motor... zwembroek en tshirt aan, pak aan en rijden... toen ik bij t zwembad was leek het wel alsof ik al in het water gelegen hadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer thuis.Weerbericht effe zitten kijken en geconcludeerd dat het morgen wel eens zweten zou kunnen gaan worden op de motor
.
Ok een cryptischequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
had vanmorgen een zwaar hoofdwas helemaal niet van plan om naar mijn werk te gaan
en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
Ik zet je in de OP, als ie verkocht is komt er vast wel een ander gruwelijk mooie fiets voor in de plaatsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef Youp het volgende:
[..]
mag hoor, wil niet zeggen dat ik hier altijd actief blijfwant ik ben vroegah ook wel vaker tijdjes actief geweest hier maar af en toe ben ik gewoon een hele poos afwezig
de motor is te koop btw
die van Metz dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zet je in de OP, als ie verkocht is komt er vast wel een ander gruwelijk mooie fiets voor in de plaats![]()
Nooooooooooooooohhhhh.. die is te moeilijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
Het is interessant en BazzieK heeft het niet
st_mr_cht![]()
![]()
Oooooooohja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan kan je idd beter geen helm op hebben, is de kans groter dat je doodblijft... want een valpartij wil je dan echt niet overlevenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
Zo belachelijkje ziet sommige gaan in tshirtjes op de motor
Dat mag, maar zonder helm rijden niet
...ehhh ja! praktisch
Stoomkrachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
![]()
[..]
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.![]()
Tja, wij hebben hier nou eenmaal meer snelweg dan die boereweggetjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
..harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen![]()
Wat Richardgie zegt, meer een issue voor de lever.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenen dat word massaal geconsumeerd
![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:56 schreef Youp het volgende:
[..]
ben vandaag wezen zwemmen met de motor... zwembroek en tshirt aan, pak aan en rijden... toen ik bij t zwembad was leek het wel alsof ik al in het water gelegen had
Ouchiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:04 schreef Youp het volgende:
[..]
dan kan je idd beter geen helm op hebben, is de kans groter dat je doodblijft... want een valpartij wil je dan echt niet overleven
ben 1x op mn plaat gegaan met 25km/h ofzo in mn spijkerbroek, wel motorjas aan enzo... 4 weken knie kapot![]()
Volgens mij heeft Bazzie het welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
klopt, daar in het noorden is het gewoon saaiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, wij hebben hier nou eenmaal meer snelweg dan die boereweggetjes.
Dus ja, harder door de bocht, op een 80 km/u weg misschien wel.![]()
Klaverblad wordt qua hoge toeren al kiele kiele met zo'n KTM, maar de echt lekkere hogesnelheidsbochten liggen wel in de buurt, en over de 200 km/u.![]()
[..]
Wat Richardgie zegt, meer een issue voor de lever.![]()
Met me gazella ja!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze rijdt altijd over het asvalt, dan ken je geen klinkers
klinkers zijn mooi om op te vallen zonder beschermingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze rijdt altijd over het asvalt, dan ken je geen klinkers
Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ouchiemoet je nagaan zonder motorjas, dan schuurt je hele lichaam weg over het asvfalt
![]()
Oehhh hou maar opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.
meestal zie je van die motor scooterrijders in korte broek en tshirt... gister of eergisteren ook nog eentje zo zien rijden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.
litertjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
En dan wat jodium erop
Prettige avond verder![]()
Zo onstaat dus het merendeel van de aanrijdingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oehhh hou maar op!!
Zelf denk je meestal wel van : Owww ik val toch niet, kan wel..
Maarja.. jij let wel op, de andere misschien niet!
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkstequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo onstaat dus het merendeel van de aanrijdingenHeeft niks met felle kleding of voeren van dimlicht of wat dan ook te maken.Vaak gebeuren aanrijdingen ook omdat ze de een wel zien en keurig voorrang verlenen of wat dan ook,maar tevens wordt de ander over het hoofd gezien.En dan verkeren motorrijders,fietser,voetgangers etc. toch in een wat minder goed uitgangspunt.Vandaar dan ook meteen weer het nut van beschermende kleding
.
Zul je net zien dat het merendeel van de motorrijders een getint of spiegelend vizier heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkste![]()
Juistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkste![]()
als je als motorrijder maar ziet dat de automobilist je gezien heeft is het goedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het merendeel van de motorrijders een getint of spiegelend vizier heeft
Snel halen jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Juist![]()
Jij rijdt alleen maar op een fiets?Snel rijbewijs halen dan,en wat je hier zegt ook blijven uitvoeren.
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Snel halen jadaarom twijfel ik tussn een snelcursus
![]()
Ahhh zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarstel je hebt 30 lessen nodig dan is het nog met 5 tot 6 weken gedaan
je instructeur jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh zoOke, dan ben ik daar nu wel uit
![]()
En wie bepaald er hoeveel lessen je nodig hebt?, en dat je het examen kan doen?
Je trainer?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarstel je hebt 30 lessen nodig dan is het nog met 5 tot 6 weken gedaan
Ahh nicequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:10 schreef Youp het volgende:
[..]
je instructeur jaen als je een goede hebt kan hij dat heel mooi inschatten... ik ken nog wel een goede rijschool, wel een beetje uit de buurt voor je
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh zoOke, dan ben ik daar nu wel uit
![]()
En wie bepaald er hoeveel lessen je nodig hebt?, en dat je het examen kan doen?
Je trainer?
Ah,op die manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, was een beetje een late zwaai naar xx post
Zal ik die kleine meid van m'n zuster effe langs sturen?die is gek op beestjes.Zat op een gegeven moment de kat van m'n ouders die zo vals was als de klere,brokjes te voeren.En die kat bleef zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef Youp het volgende:
we hebben een eend in de tuin die aan het broeden was al een tijdje en vanmorgen zijn de eieren uitgekomen... nu lopen er 9 van die kuikens door de tuin en de vijver te rennen
Stemrechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
![]()
[..]
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.![]()
Heb ik wel lutserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
![]()
Vetmesten en dan opeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef Youp het volgende:
we hebben een eend in de tuin die aan het broeden was al een tijdje en vanmorgen zijn de eieren uitgekomen... nu lopen er 9 van die kuikens door de tuin en de vijver te rennen
Golden Strike is lekker inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Stemrecht
en ja die zooi smaakt naar speculaasmaar omdat er wat alcohol inzit is de smaak niet echt belangrijk
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vetmesten en dan opeten.
http://www.goldweb.nl/culinair/gevogel/g012.htm![]()
nee man, prutsspul... mannen zijn bedoeld om bier te drinkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, golden strike voel je tenminste nog een beetje, breezers zijn net ranja
He ! bazzie man schiet je al een beetje op met dat afrijden van je ?quote:
Dat is ook maar toch, als er geen bier is of je echt snel zat wil worden is sterke drank af en toe ook wel leukquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef Youp het volgende:
[..]
nee man, prutsspul... mannen zijn bedoeld om bier te drinkennet zoals dat vrouwen zijn bedoeld om te koken
whehehe
Niet echtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He ! bazzie man schiet je al een beetje op met dat afrijden van je ?
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Youp het volgende:
kut he, zo'n motor hebben staan en dan niet mogen rijden
ik ken het
achjaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijft
Ach ja het komt langzaam in de buurt he!quote:
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef Youp het volgende:
[..]
achjaik had de ktm 3 maandjes voordat ik mn rijbewijs haalde... maar daarvoor had ik al een CR500... en net als de CR pakte ik de KTM wel eens bij de hoorns
en liep ik er mee naar het veld (ja dat hebben we hier) en ging ik gewoon daar een potje knallen
Tja dat wel maarjaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ach ja het komt langzaam in de buurt he!![]()
Die van mij staat ook veel stof te vangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijft
Ja maar dat is je eigen keuzequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die van mij staat ook veel stof te vangenmorgen maar weer een rondje doen
![]()
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijvingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Nou ja een beetje dan he!quote:
zo leer je een machine toch niet kennen..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
Dan had ik em ook nog niet gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijving
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
zo leer je een machine toch niet kennen..
You tell me!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]Mijn pa heeft er binnen een maand meer dan 2500 op zitten en zo vaak rijdt ie nou ook weer niet vindt ik
en als er geen weg is neem je een offroadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg en meer van die onzin
mjah dat is minder he..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomen![]()
HEt buitenland gedeelte was niet echt een strafquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
[..]
mjah dat is minder he..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
HEt buitenland gedeelte was niet echt een straf![]()
quote:
neuh, ik ben in een euforische stemming. ik ben exact een half jaar werkloos geweest, en gister niet één maar twee banen aangebodenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe je raar vandaagBuiten Friesland geweest en in schok ofzo?
Jeutjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Ik zit nu op 17.500 km in net iets minder dan een jaar![]()
Best veel als je er over nadenkt..![]()
Ik zou wel willenquote:
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenquote:
Dat zijn geen grappen. Ik ga ook m'n krib-i inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenis nu een maand of vier geleden maar heb er nog steeds last van
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenis nu een maand of vier geleden maar heb er nog steeds last van
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik ga ook m'n krib-i in![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, ik ben in een euforische stemming. ik ben exact een half jaar werkloos geweest, en gister niet één maar twee banen aangeboden![]()
Huh, midden in de nacht????quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:19 schreef BazzieK het volgende:
Ze zijn vanaf vanochtend 6 uur bezig aan een weg een straat achter ons (aartshertogenlaan) en zij nu nog steeds bezig met grote machines edHaast is geboden denk ik
![]()
![]()
*proest*quote:
Jepquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:49 schreef bwt het volgende:
Hallo jij ook hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |