quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
Ik heb nieuwe handvatten voor mijn CBR.![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:50 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
hichaaaaaam... als ik terug ben van vakantie moet je weer een keertje langskomen
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer ga je op vakantie en waarheen
quote:quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[afbeelding]
Nu je spiegels nog toch![]()
lees: een lichte glooiing in het asfalt.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:23 schreef bwt het volgende:
[..]
Heuvel????
in friesland???????
naaahhhhhhhh, kan niet![]()
Ik dacht nog ik zeg niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesWanneer ga je op vakantie en waarheen
Had je al een foto gepost van je fiets nieuwe motor voor de OP?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:55 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
lees: een lichte glooiing in het asfalt.
Nee... dat had ik nog nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Had je al een foto gepost van je fiets nieuwe motor voor de OP?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:40 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Voor dat bedrag heeft Raus nieuwe handvaten voor gescoord![]()
Zo zonde van je geld ey. Ik verwacht er ook nog eentje, ben benieuwd of ik m'n rijbewijs mag houden![]()
ja in ieder geval spiegels en tankpadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
Vergeet niet dat kleine kindertjes zoals BazzieK meelezen, dit soort teksten lenen zich heel goed voor meerdere interpretatiesWanneer ga je op vakantie en waarheen
[..]
[..]
Nu je spiegels nog toch
Mooi dingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Nee... dat had ik nog niet
[afbeelding]
Die heeft veel weg vanquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Mooi ding manquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
mooie dingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:30 schreef Rausdouwer het volgende:
![]()
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:50 schreef hicham het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu je spiegels nog toch
mooi dingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:40 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Mooi ding![]()
edit: ik vind deze motor een hele mooie moderne uitstraling hebben. Het frame is mooi, de koplamp is echt heel vet en het is zo ruig om die vering te zien zitten!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heeft veel weg vanhttp://www.motorcyclespec(...)650r%2006%20%202.jpg
![]()
ojaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi ding man![]()
Type & Bouwjaar nog, dan sta je in de volgende OP
Mwoah, ik gok op ER-6N uit 2006![]()
Dat hangt er vanaf hoe snel je dingen op kunt pikken en hoe lang je je concentratie vast kunt houden. Voor mij is een snelcursus niets. Ik vond 2 uur achter elkaar lessen trouwens ook al intensief genoeg. Dat heb ik een paar keer gedaan en daarna werd het steeds 1,5 uur per keer.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:17 schreef -XX- het volgende:
![]()
Mensen, wat raden jullie aan? een snelcursus motorrijden, of gewoon normaal ?
Ahja, dat is wel zo.. Bij een snelcursus zit je hele dag bijna op de motor zeker.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:29 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Dat hangt er vanaf hoe snel je dingen op kunt pikken en hoe lang je je concentratie vast kunt houden. Voor mij is een snelcursus niets. Ik vond 2 uur achter elkaar lessen trouwens ook al intensief genoeg. Dat heb ik een paar keer gedaan en daarna werd het steeds 1,5 uur per keer.
zo klinkt mn KTM ookquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooiste geluid wat er bestaat heb ik vandaag geconcludeerd![]()
Nicequote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:37 schreef Youp het volgende:
[..]
zo klinkt mn KTM ook
1cilinder
jaja daar is hij weer
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
NiceKTM, foto?
Dat is zeker zo'n ding voor offf the roads![]()
Gruwelijk hoorquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen) en een beetje de hooligan uit te hangen zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dus het voorwiel heb je alleen nodig als je em wast?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
is een supermotard, dus een omgebouwde enduro/cross motor... kleinere wielen met banden met een heel zachte compound (veel grip) om hard door bochten te gaan (harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen) en een beetje de hooligan uit te hangen zie:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
Dan waait je hoofd er afquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef Youp het volgende:
crosshelmen, erg relaxed die zonneklep, nooit last van de zon... alleen is hiet niet zo prettig met 150km/h of harder... maargoed bij 150km/h is het ook helemaal op
Is dit een hintquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 18:47 schreef -XX- het volgende:
[..]
Die heeft veel weg vanhttp://www.motorcyclespec(...)650r%2006%20%202.jpg
![]()
ongeveerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:48 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Dus het voorwiel heb je alleen nosig als je em wast?![]()
mjah, nou heeft mijn helm redelijk wat luchtdoorlaat in de zonneklep, maar er zijn ook helmen bij die dat niet hebben en dan is het inderdaad niet prettigquote:
mag hoor, wil niet zeggen dat ik hier altijd actief blijfquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:49 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Is dit een hint![]()
![]()
Ik wil je motor in de OP zetten als je type & bouwjaar eventjes erbij zet.
Vette motor btw![]()
ben vandaag wezen zwemmen met de motor... zwembroek en tshirt aan, pak aan en rijden... toen ik bij t zwembad was leek het wel alsof ik al in het water gelegen hadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef richardgie het volgende:
Zo,richardgie is ook weer thuis.Weerbericht effe zitten kijken en geconcludeerd dat het morgen wel eens zweten zou kunnen gaan worden op de motor
.
Ok een cryptischequote:Op donderdag 29 juni 2006 20:55 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja het is net alsof je iedere dag keihard in je kont wordt genomen, het went maar het blijft kut.
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
had vanmorgen een zwaar hoofdwas helemaal niet van plan om naar mijn werk te gaan
en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
Ik zet je in de OP, als ie verkocht is komt er vast wel een ander gruwelijk mooie fiets voor in de plaatsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:54 schreef Youp het volgende:
[..]
mag hoor, wil niet zeggen dat ik hier altijd actief blijfwant ik ben vroegah ook wel vaker tijdjes actief geweest hier maar af en toe ben ik gewoon een hele poos afwezig
de motor is te koop btw
die van Metz dusquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:01 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ik zet je in de OP, als ie verkocht is komt er vast wel een ander gruwelijk mooie fiets voor in de plaats![]()
Nooooooooooooooohhhhh.. die is te moeilijkquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
Het is interessant en BazzieK heeft het niet
st_mr_cht![]()
![]()
Oooooooohja...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dan kan je idd beter geen helm op hebben, is de kans groter dat je doodblijft... want een valpartij wil je dan echt niet overlevenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:03 schreef -XX- het volgende:
Zo belachelijkje ziet sommige gaan in tshirtjes op de motor
Dat mag, maar zonder helm rijden niet
...ehhh ja! praktisch
Stoomkrachtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
![]()
[..]
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.![]()
Tja, wij hebben hier nou eenmaal meer snelweg dan die boereweggetjes.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:44 schreef Youp het volgende:
..harder dan die snelle sportmotorjongens, ookal zullen ze dat zelf ontkennen![]()
Wat Richardgie zegt, meer een issue voor de lever.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenen dat word massaal geconsumeerd
![]()
Jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:56 schreef Youp het volgende:
[..]
ben vandaag wezen zwemmen met de motor... zwembroek en tshirt aan, pak aan en rijden... toen ik bij t zwembad was leek het wel alsof ik al in het water gelegen had
Ouchiequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:04 schreef Youp het volgende:
[..]
dan kan je idd beter geen helm op hebben, is de kans groter dat je doodblijft... want een valpartij wil je dan echt niet overleven
ben 1x op mn plaat gegaan met 25km/h ofzo in mn spijkerbroek, wel motorjas aan enzo... 4 weken knie kapot![]()
Volgens mij heeft Bazzie het welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
st_mr_cht![]()
klopt, daar in het noorden is het gewoon saaiquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:05 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Tja, wij hebben hier nou eenmaal meer snelweg dan die boereweggetjes.
Dus ja, harder door de bocht, op een 80 km/u weg misschien wel.![]()
Klaverblad wordt qua hoge toeren al kiele kiele met zo'n KTM, maar de echt lekkere hogesnelheidsbochten liggen wel in de buurt, en over de 200 km/u.![]()
[..]
Wat Richardgie zegt, meer een issue voor de lever.![]()
Met me gazella ja!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze rijdt altijd over het asvalt, dan ken je geen klinkers
klinkers zijn mooi om op te vallen zonder beschermingquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:09 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ze rijdt altijd over het asvalt, dan ken je geen klinkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |