weet nog niet precies waarheen.... ook naar Japan? wie gaat er nog meer danquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:30 schreef hicham het volgende:
[..]
"In het buitenland", of heb je ook al een specifiek land op het oog? Ga je soms ook naar Japan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
@Makster, morgen rijden is goedHeb je een idee waar? Wel een beetje laat als het kan, wil nog ff flink pitten (na 14:00, 15:00 nog beter
)
Probeer anders Curacao Nohquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:33 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
weet nog niet precies waarheen.... ook naar Japan? wie gaat er nog meer dan
maar naar Japan denk ik niet.... is toch wel een beetje ver en echt compleet anders als hier![]()
ga denk ik liever richting Engeland ofzo (leraar heeft iig in Ierland gewerkt)
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef hicham het volgende:Wat lul je vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gemse gamsien kilo wattata laan
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
Spoiler op je tanden heloefquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:10 schreef hicham het volgende:
Die spoiler staat daar niets voor niks sahbi
Jij stelt voor, jij rijdt route vooropAls Heuvelrug duidelijk is aangegeven kunnen we op goed geluk gaan, maar goed geluk & makster zijn volgens mij behoorlijk aan elkaar gewaagd
Arghhh dat sucks!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Kut, volgens mij krijg ik een bekeuring![]()
Op een weg buiten de bebouwde kom was er een heuvel, achter die heuvel was een afslag waar een aantal auto's stonden te wachten en die afslag stonden ook een paar auto's. Ik gaf een klein beetje extra gas om duidelijk te maken dat ie er niet meer voorlangs kon, zie ik naast me ineens een flitspaal staan![]()
Reed 100 op de teller, heb in de spiegel gekeken maar zag em niet flitsen geloof ik. Misschien (hopelijk) was dat kreng vol of niet in werking.. maar ik ga er maar van uit dan ik hem wel krijg![]()
Heuvel????quote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Op een weg buiten de bebouwde kom was er een heuvel, achter die heuvel was een afslag waar een aantal auto's stonden te wachten en die afslag stonden ook een paar auto's. Ik gaf een klein beetje extra gas om duidelijk te maken dat ie er niet meer voorlangs kon, zie ik naast me ineens een flitspaal staan![]()
Reed 100 op de teller, heb in de spiegel gekeken maar zag em niet flitsen geloof ik. Misschien (hopelijk) was dat kreng vol of niet in werking.. maar ik ga er maar van uit dan ik hem wel krijg![]()
Net genoeg geld om nog een flitspaal te maken een paar honderd meter verder opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:26 schreef Fulcrum_X het volgende:
Nouja 100 op de teller.. misschien dat het 90-95 echte kilometers is geweest (24 tot 45 euro).
Dus het valt nog te overzien.. maar wel zonde van het geld natuurlijk
Dat kloptquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef -XX- het volgende:
[..]
Arghhh dat sucks!ze staan altijd op de sneakyste plekjes !!!
![]()
Klopt het dat raptors gigantisch "plof" geluid hebben zeg maar?
Net zon gast op zo'n raptor volgens mij,voorzichtig langs mij, en vetttttt hard gas gevenBROEMMMM dat geluid
![]()
![]()
Nou en, ze flitsen jou toch niet op je fietsquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:27 schreef -XX- het volgende:
[..]
Net genoeg geld om nog een flitspaal te maken een paar honderd meter verder op![]()
Ook daar heb je gelijk in, tenminste vind ik dan hehquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:35 schreef -XX- het volgende:
[..]
Mooiste geluid wat er bestaat heb ik vandaag geconcludeerd![]()
Poephoofdquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:22 schreef Makster het volgende:
[..]
Spoiler op je tanden heloef![]()
Ummm nee, goed geluk en ik is geen goede combinatie![]()
Beter laat je je slaafje voorop rijden en de route bedenken. Anders regelt die ouwe ff een routeAls hij fotos kan mailen kan die ook routes plannen
OF Mercy met zijn lame ass luie donder, laat hem is wat doen, hij si toch vrij. En anders Lars, die fuckign lamzak hep nog nooit goede wil getoont
Wat te denken van Krath, die heeft een puike pijp, die ken rijden, die komt er vandaan (toch) en anders zorgt ie maar voor een creatieve bui.
Ik plan niks vriend, ik lees, ik absorbeer, ik zuip, ik slaap uit, ik wordt wakker, ik stap op de motor en ik kom eraan.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:41 schreef hicham het volgende:
Er is momenteel een delegatie naar Japan, maar niet voor stage bedenk ik me net![]()
Alleen voor insidersdie zijn volgens mij gewoon op vakantie daar hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had ik tenminste begrepen...
hichaaaaaam... als ik terug ben van vakantie moet je weer een keertje langskomen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:07 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van het soort werk euj.
Als het voor de politie is:
Ik kan goed donuts bakken...
groetjes Roderick
Tevens tip voor faithy en bazziek
Hij is mijn biologische vaderquote:Op vrijdag 30 juni 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Waar ken jij RB van?Ik zou ook die eerste doen
Even zwaaien want hij leest nog mee dus![]()
![]()
ik heb gisteren er ook een binnen gekregenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 16:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Voor dat bedrag heeft Raus nieuwe handvaten voor gescoordquote:Op vrijdag 30 juni 2006 17:36 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
ik heb gisteren er ook een binnen gekregenwas nog van het ritje naar Tilburg, waar ik de paal wel zag maar gewoon te traag was om het gas dicht te draaien
![]()
en dat geintje kost me maar liefst 18 euro![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |