Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef Youp het volgende:
[..]
achjaik had de ktm 3 maandjes voordat ik mn rijbewijs haalde... maar daarvoor had ik al een CR500... en net als de CR pakte ik de KTM wel eens bij de hoorns
en liep ik er mee naar het veld (ja dat hebben we hier) en ging ik gewoon daar een potje knallen
Tja dat wel maarjaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ach ja het komt langzaam in de buurt he!![]()
Die van mij staat ook veel stof te vangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijft
Ja maar dat is je eigen keuzequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die van mij staat ook veel stof te vangenmorgen maar weer een rondje doen
![]()
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijvingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Nou ja een beetje dan he!quote:
zo leer je een machine toch niet kennen..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
Dan had ik em ook nog niet gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijving
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
zo leer je een machine toch niet kennen..
You tell me!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]Mijn pa heeft er binnen een maand meer dan 2500 op zitten en zo vaak rijdt ie nou ook weer niet vindt ik
en als er geen weg is neem je een offroadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg en meer van die onzin
mjah dat is minder he..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomen![]()
HEt buitenland gedeelte was niet echt een strafquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
[..]
mjah dat is minder he..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
HEt buitenland gedeelte was niet echt een straf![]()
quote:
neuh, ik ben in een euforische stemming. ik ben exact een half jaar werkloos geweest, en gister niet één maar twee banen aangebodenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe je raar vandaagBuiten Friesland geweest en in schok ofzo?
Jeutjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |