Zeker interessantquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Die Yoshi die de dealer heeft hangen is voor mijn type bike en is gebruikt .. Dus kost 350 euri ... Interessant pijpje dus begrijp ik van jou ?
:^ en toch blijft ze dat ontkennenquote:Op donderdag 29 juni 2006 09:49 schreef hicham het volgende:
Hmz, ik zie het al. MF is down, daarom post Faithy hier![]()
Maar wel een goede reden voor mij om eens aan de slag te gaan![]()
Ontkenningsfase.quote:Op donderdag 29 juni 2006 11:48 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
:^ en toch blijft ze dat ontkennen![]()
toen was ik gelukkig in het kashokquote:Op donderdag 29 juni 2006 11:16 schreef Fulcrum_X het volgende:
Oehoehoehoeeerend hard
quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:21 schreef Faithy het volgende:
[..]
toen was ik gelukkig in het kashok
(daar staat dus wel radio aan![]()
)
quote:
Weet jij wat zo'n kreng nieuw moet kosten dan ? Meestal zit hij zelf al goed aan de prijs, en gezien de staat van het dempertje (geen vlekje, geen roest, niks) leek 350 euri me een fatsoenlijke prijs ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:34 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Mooie demper![]()
Geloof mij het geluid hieruit is echtDonker in de lage toeren en dan naar F1 kwaliteit in de hoge toeren
![]()
Lul 75 euro van de prijs af en je hebt een prima deal denk ik. Mits de demper in goede staat is heh
Kijk anders ook ff op MP, Speurders en Ebay
Duurquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Weet jij wat zo'n kreng nieuw moet kosten dan ? Meestal zit hij zelf al goed aan de prijs, en gezien de staat van het dempertje (geen vlekje, geen roest, niks) leek 350 euri me een fatsoenlijke prijs ..
Maar als echte Hollander kan het me niet goedkoop genoeg zijn ..
Bizar hehquote:Op donderdag 29 juni 2006 12:57 schreef kratjuh het volgende:
Volgens dit vergelijkje kostte ie nieuw ¤ 744 ...
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:18 schreef Makster het volgende:
[..]
Duur![]()
[..]
Bizar heh
Totaal uit proportie. een stukkie carbon met popnagels en dan 1500 gulden vragen
Maar goed, marktwerking hehWij geilen op Yoshi, yoshi geilt op onze portemonnee = $$$ dokken
Prijs is ook dus, maar goed lul er 50 af
Wil je mij d'r even buiten laten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 12:39 schreef kratjuh het volgende:
Maar als echte Hollander kan het me niet goedkoop genoeg zijn ..
ja weet ik veelquote:Op donderdag 29 juni 2006 00:41 schreef Rib-i het volgende:
RichardGie
Makster
Done
[..]
Vertel!! ik lees het morgen wel![]()
![]()
![]()
Wist wel dat je zou reageren ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wil je mij d'r even buiten laten.
Koop voor mij ff een Alpinestar motorpak wil jequote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..
Ik ben geen geldboom ... En die toko heeft alleen textielen pakjes in maar een paar soorten ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Koop voor mij ff een Alpinestar motorpak wil jeZwart aub
thanks m8
quote:
quote:Op donderdag 29 juni 2006 13:20 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga vanmiddag ff langs ... 300 euri bieden om 'm meteen mee te nemen ..
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:12 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
zou ik ook doen als ik jou was
is een mega geile demper
![]()
maar zou wel als ie niet bereid is om te onderhandelen gewoon weggaaner zijn zat aanbieders van dempers
![]()
Wees hard slapzakquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...
Zal wel zien vanmiddag ... Eigenlijk kan ik 'm niet laten hangen denk ik ...
met die instelling hoef je niet eens te proberen af te dingenquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:14 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja maar gister vroeg hij uit z'n hoofd 350 euri ervoor .. En het is eentje precies voor mijn type .. enzo ...
Zal wel zien vanmiddag ... Eigenlijk kan ik 'm niet laten hangen denk ik ...
Mwoh ik ken 'm wel een beetje .. Kga het wel proberen, maar zie wel ... In ieder geval zijn jullie de eerste die de pics zien ..quote:Op donderdag 29 juni 2006 14:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
met die instelling hoef je niet eens te proberen af te dingenals hij merkt dat jij hem graag wil hebben zal hij het hoogste bedrag ervoor vragen,
als ie het idee krijgt dat het jou geen zak uitmaakt is ie misschien iets meer genegen om iets van de prijs af te doen![]()
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
Yeah, per direct het salaris wat ik gevraagd had.
![]()
Plus de toezegging voor een contract voor onbepaalde tijd.
![]()
Septemberquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de BBQ om het te vieren begin niet weer over die bbq bij Faithy svp ?
quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
Ook gestolen dusquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:18 schreef BazzieK het volgende:
Een Moto73 redacteur gebruikt hetzelfde pak als de broertjes.
waarom nietquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:07 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Wanneer is de BBQ om het te vieren begin niet weer over die bbq bij Faithy svp ?
PV? Das heul in Den Boschquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:32 schreef FemaleRebbel het volgende:
MFwerkt weer lekker mee![]()
dan maar hier![]()
In voor een last-minute-avond-meet![]()
PV 20.00 ofzo![]()
Koop hem nou maarquote:Op donderdag 29 juni 2006 14:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Mwoh ik ken 'm wel een beetje .. Kga het wel proberen, maar zie wel ... In ieder geval zijn jullie de eerste die de pics zien ..
Teerdquote:Op donderdag 29 juni 2006 15:02 schreef hollander172 het volgende:
![]()
![]()
Dirk Janquote:Op donderdag 29 juni 2006 16:58 schreef -XX- het volgende:
WhihiLeuke strips
![]()
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/great_escape_1.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/great_escape_2.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/zeikerd.gif
http://www.psyhead.net/dirkjan/pic/strip/de_wens.gif
Ach ja, waarom niet hèquote:Op donderdag 29 juni 2006 17:53 schreef Youp het volgende:
vakantie!
ik denk, meld me hier ook nog eens
denk dat de eifel niet zo'n strak plan is met mn herriemachinequote:Op donderdag 29 juni 2006 18:04 schreef bwt het volgende:
[..]
Ach ja, waarom niet hè![]()
wrijft het er maar weer in![]()
lijkt wel alsof je band ergens langsaf schuurtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
Iemand enig idee wat er met mijn band aan de hand is?
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
Vaaaaaaaaaghquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Linkerrand, begon met een klein beetje en het wordt steeds ergerLoopt helemaal door in m'n profiel
Kost me zeker een nieuwe band (deze is 3.000 km oud)Heb wel een keer een burnout gedaan terwijl de motor op z'n kant lag, zelfde wat pimber deed voordat z'n motor tegen de stoeprand knalde op het compilatiefilmpje. Sindsdien niet meer de zijkanten geburned en volgens mij zat het er toen ook nog niet op. Misschien 1 streep maar het wordt wel steeds erger
![]()
krijg je he als je macarodi's ofzoiets er onder legtquote:Op donderdag 29 juni 2006 18:14 schreef hicham het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |