Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ouchiemoet je nagaan zonder motorjas, dan schuurt je hele lichaam weg over het asvfalt
![]()
Oehhh hou maar opquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.
meestal zie je van die motor scooterrijders in korte broek en tshirt... gister of eergisteren ook nog eentje zo zien rijden...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:16 schreef richardgie het volgende:
[..]
Had het er vanmiddag nog met een collega over.Die vroeg of ik in m'n t-hirt reed met dit weer.Nee natuurlijk niet,en vroeg hem of hij wel eens een wielrenner had gezien die in een wedstrijd gevallen was.Ja dat hij.Toen ik hem vertelde dat dat met een snelheid van ongeveer 45 km/h gebeurd,dat hij zich dan wel kon voorstellen hoe het er uit zou zien bij 120 km/h.
litertjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:24 schreef koffiekoekje het volgende:
En dan wat jodium erop
Prettige avond verder![]()
Zo onstaat dus het merendeel van de aanrijdingenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:21 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oehhh hou maar op!!
Zelf denk je meestal wel van : Owww ik val toch niet, kan wel..
Maarja.. jij let wel op, de andere misschien niet!
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkstequote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:28 schreef richardgie het volgende:
[..]
Zo onstaat dus het merendeel van de aanrijdingenHeeft niks met felle kleding of voeren van dimlicht of wat dan ook te maken.Vaak gebeuren aanrijdingen ook omdat ze de een wel zien en keurig voorrang verlenen of wat dan ook,maar tevens wordt de ander over het hoofd gezien.En dan verkeren motorrijders,fietser,voetgangers etc. toch in een wat minder goed uitgangspunt.Vandaar dan ook meteen weer het nut van beschermende kleding
.
Zul je net zien dat het merendeel van de motorrijders een getint of spiegelend vizier heeftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkste![]()
Juistquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:32 schreef -XX- het volgende:
[..]
Oogcontact in het verkeer is denk wel het aller belangrijkste![]()
als je als motorrijder maar ziet dat de automobilist je gezien heeft is het goedquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:33 schreef hicham het volgende:
[..]
Zul je net zien dat het merendeel van de motorrijders een getint of spiegelend vizier heeft
Snel halen jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 20:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Juist![]()
Jij rijdt alleen maar op een fiets?Snel rijbewijs halen dan,en wat je hier zegt ook blijven uitvoeren.
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:02 schreef -XX- het volgende:
[..]
Snel halen jadaarom twijfel ik tussn een snelcursus
![]()
Ahhh zoquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarstel je hebt 30 lessen nodig dan is het nog met 5 tot 6 weken gedaan
je instructeur jaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh zoOke, dan ben ik daar nu wel uit
![]()
En wie bepaald er hoeveel lessen je nodig hebt?, en dat je het examen kan doen?
Je trainer?
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:06 schreef Youp het volgende:
[..]
ik zou geen snelcursus nemen, maar gewoon 2 of 3x per week een dubbele les.. snelcursus is leuk en aardig maar alles wordt van te voren gepland.. je weet van te voren wanneer je praktijk examen moet doen voor voertuigbeheersing en ook wanneer je de weg op moet.. het nadeel is dat wanneer je het eerste onderdeel niet haalt je voor het tweede ook niet meer op kan en dat je je geld kwijt bent... bij motorrijden is het meestal ook niet mogelijk om vooraf in te schatten hoe veel tijd je nodig hebt om de voertuigbeheersing onder de knie te krijgen... wanneer je gewoon 2 tot 3x per week 2 lessen neemt ben je er ook zo mee klaarstel je hebt 30 lessen nodig dan is het nog met 5 tot 6 weken gedaan
Ahh nicequote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:10 schreef Youp het volgende:
[..]
je instructeur jaen als je een goede hebt kan hij dat heel mooi inschatten... ik ken nog wel een goede rijschool, wel een beetje uit de buurt voor je
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:08 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ahhh zoOke, dan ben ik daar nu wel uit
![]()
En wie bepaald er hoeveel lessen je nodig hebt?, en dat je het examen kan doen?
Je trainer?
Ah,op die manier.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:24 schreef Youp het volgende:
[..]
nee, was een beetje een late zwaai naar xx post
Zal ik die kleine meid van m'n zuster effe langs sturen?die is gek op beestjes.Zat op een gegeven moment de kat van m'n ouders die zo vals was als de klere,brokjes te voeren.En die kat bleef zitten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef Youp het volgende:
we hebben een eend in de tuin die aan het broeden was al een tijdje en vanmorgen zijn de eieren uitgekomen... nu lopen er 9 van die kuikens door de tuin en de vijver te rennen
Stemrechtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
Het is interessant en BazzieK heeft het niet
st_mr_cht![]()
![]()
[..]
Golden Strike en zut is fucking zoet... té zoet.![]()
Heb ik wel lutserquote:Op vrijdag 30 juni 2006 19:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ok een cryptische![]()
Het is interessant en BazzieK heeft het niet
st_mr_cht![]()
![]()
Vetmesten en dan opeten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 21:35 schreef Youp het volgende:
we hebben een eend in de tuin die aan het broeden was al een tijdje en vanmorgen zijn de eieren uitgekomen... nu lopen er 9 van die kuikens door de tuin en de vijver te rennen
Golden Strike is lekker inderdaadquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:01 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Stemrecht
en ja die zooi smaakt naar speculaasmaar omdat er wat alcohol inzit is de smaak niet echt belangrijk
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:18 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Vetmesten en dan opeten.
http://www.goldweb.nl/culinair/gevogel/g012.htm![]()
nee man, prutsspul... mannen zijn bedoeld om bier te drinkenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Nee joh, golden strike voel je tenminste nog een beetje, breezers zijn net ranja
He ! bazzie man schiet je al een beetje op met dat afrijden van je ?quote:
Dat is ook maar toch, als er geen bier is of je echt snel zat wil worden is sterke drank af en toe ook wel leukquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:49 schreef Youp het volgende:
[..]
nee man, prutsspul... mannen zijn bedoeld om bier te drinkennet zoals dat vrouwen zijn bedoeld om te koken
whehehe
Niet echtquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:53 schreef ikookhier het volgende:
[..]
He ! bazzie man schiet je al een beetje op met dat afrijden van je ?
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijftquote:Op vrijdag 30 juni 2006 23:57 schreef Youp het volgende:
kut he, zo'n motor hebben staan en dan niet mogen rijden
ik ken het
achjaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijft
Ach ja het komt langzaam in de buurt he!quote:
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:02 schreef Youp het volgende:
[..]
achjaik had de ktm 3 maandjes voordat ik mn rijbewijs haalde... maar daarvoor had ik al een CR500... en net als de CR pakte ik de KTM wel eens bij de hoorns
en liep ik er mee naar het veld (ja dat hebben we hier) en ging ik gewoon daar een potje knallen
Tja dat wel maarjaquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ach ja het komt langzaam in de buurt he!![]()
Die van mij staat ook veel stof te vangenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:00 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ja dat is kut ja en bedankt dat je het er nog even inwrijft
Ja maar dat is je eigen keuzequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:06 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Die van mij staat ook veel stof te vangenmorgen maar weer een rondje doen
![]()
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijvingquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens overquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:05 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tja enige wat we hier hebben is een groot parkeerterein maarja rechtdoor is ook geen flikker aan he. Cross wel eens op de CR250 van een vriend van me, idd leuk om te doen![]()
Heb mijn motor trouwens nu 4 maanden en 10 dagen![]()
Nou ja een beetje dan he!quote:
zo leer je een machine toch niet kennen..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Ik heb die van mij anderhalf jaar en nog maar 2500 KM gereden dat gaat ook nergens over![]()
Dan had ik em ook nog niet gekochtquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef Youp het volgende:
[..]
ben maar blij dat het geen spiksplinternieuwe is, dat zou zonde zijn, al die afschrijving
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:09 schreef Youp het volgende:
[..]
zo leer je een machine toch niet kennen..
You tell me!quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]Mijn pa heeft er binnen een maand meer dan 2500 op zitten en zo vaak rijdt ie nou ook weer niet vindt ik
en als er geen weg is neem je een offroadquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Waar een wil is is een weg en meer van die onzin
mjah dat is minder he..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:11 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Klopt maar ik heb in het buitenland gezeten voor werk en daarna een ongeval gehad,dus ben nog niet veel aan rijden toe gekomen![]()
HEt buitenland gedeelte was niet echt een strafquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
[..]
mjah dat is minder he..
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:12 schreef Youp het volgende:
[..]
en als er geen weg is neem je een offroad
dat scheelt dan weerquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:13 schreef ikookhier het volgende:
[..]
HEt buitenland gedeelte was niet echt een straf![]()
quote:
neuh, ik ben in een euforische stemming. ik ben exact een half jaar werkloos geweest, en gister niet één maar twee banen aangebodenquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:28 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wat doe je raar vandaagBuiten Friesland geweest en in schok ofzo?
Jeutjequote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:08 schreef ikookhier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jeutje![]()
Ik zit nu op 17.500 km in net iets minder dan een jaar![]()
Best veel als je er over nadenkt..![]()
Ik zou wel willenquote:
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenquote:
Dat zijn geen grappen. Ik ga ook m'n krib-i inquote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenis nu een maand of vier geleden maar heb er nog steeds last van
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:33 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Nee ben op werk een woonlaag naar beneden gevallen,en dacht dat ik wel even op mijn kop kon landenis nu een maand of vier geleden maar heb er nog steeds last van
![]()
quote:Op zaterdag 1 juli 2006 01:54 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik ga ook m'n krib-i in![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 1 juli 2006 00:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, ik ben in een euforische stemming. ik ben exact een half jaar werkloos geweest, en gister niet één maar twee banen aangeboden![]()
Huh, midden in de nacht????quote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:19 schreef BazzieK het volgende:
Ze zijn vanaf vanochtend 6 uur bezig aan een weg een straat achter ons (aartshertogenlaan) en zij nu nog steeds bezig met grote machines edHaast is geboden denk ik
![]()
![]()
*proest*quote:
Jepquote:Op zaterdag 1 juli 2006 03:49 schreef bwt het volgende:
Hallo jij ook hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |