quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, inderdaad, ik wil een tvp in 498 zetten voor ik op bed ga :'0
goed gedaanquote:
Jawel hoor, MF was even down dus ze ging hier even posten gisterquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:29 schreef richardgie het volgende:
Ik zat trouwens even naar de topic titel te kijken,maar heeft faithy uberhaupt in het vorige topic wel gepost?Zo niet,er zal toch niks aan de hand zijn?
Ah,mooi zo,dan weet ik in ieder geval dat alles o.k isquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:31 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Jawel hoor, MF was even down dus ze ging hier even posten gister![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:24 schreef bwt het volgende:
o ja, nog ff plaatje posten van me nieuwe bike
[afbeelding]
Succesquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:53 schreef Emme-r-tje het volgende:
Ik ga over een maandje of 2 beginnen met rijlessen...
Ah ok goede redenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:57 schreef Emme-r-tje het volgende:
over een kleine maand laat ik m'n ogen laseren... En daarna hebben mijn ogen even herstel nodig. Vandaar dat ik pas over een maand of 2 begin...
Dat was wel de bedoeling.. .quote:Op vrijdag 30 juni 2006 00:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ah ok goede redenHopelijk geneest alles goed en kan je snel beginnen met rijden.
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wiltquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:02 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Dat was wel de bedoeling.. .![]()
Alleen dan nog wat geld bij elkaar sparen voor een leuke motor...![]()
Alhoewel ik het je niet zou kunnen aanraden om een of andere gare afgeragde van achteren aangereden eencilinder te kopen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wilt
Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik wil hebben...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:04 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja je kan het zo duur maken als je zelf wilt
650 lijkt me een prima beginners motor.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:10 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Ben er ook nog niet helemaal uit wat ik wil hebben...
Zat zelf te denken aan een Suzuki GSF 650 of 1200..
Maar wie weet wordt het iets heel anders...![]()
Lijkt mij ook...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
650 lijkt me een prima beginners motor.
Tja ik leef met je meequote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:14 schreef Emme-r-tje het volgende:
[..]
Lijkt mij ook...
Maaaaaar, eerst maar eens die mooie A halen...
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:23 schreef Youp het volgende:
hmmz pizza besteld en binnen 10 minuten thuis bezorgdkei goed man
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:46 schreef Youp het volgende:
bier en pizza en knoflooksaus, de vakantie moet goed ingeluid worden
je begint oud te worden?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 07:37 schreef kratjuh het volgende:
"Hallo, meine name ist Derrick, das ist Harrie Klein, mein partner ..."
[/Theo Maassen]
Mogge
Laatste dagje op kantoor ...
wtf is er mis met me, ik type bijna "Laatste dagje op school" ...![]()
Wat een heerlijke brulpijp toch, zo jammer dat ik vandaag niet op de motor naar kantoor kon ..
Na 6,5 jaar zou ik toch wel 's moeten weten dat ik niet meer op school zit toch?quote:
Hoezo, weer een vervelend ventje naast je gevonden toen je wakker werd ?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:11 schreef -XX- het volgende:
Allo!![]()
Wie heeft er voor mij een vliegenmepper!
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hoezo, weer een vervelend ventje naast je gevonden toen je wakker werd ?
Misschien sloeg je wel raak .. Mag je blij zijn dattie steeds reïncarneert als een vlieg en niet als een olifant .. Word je wakker met een olifant op je smoel ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja!, en hij verdomde het om de hele nacht op me hoofd te zitten!![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:23 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Misschien sloeg je wel raak .. Mag je blij zijn dattie steeds reïncarneert als een vlieg en niet als een olifant .. Word je wakker met een olifant op je smoel ..
Ik kan niet zo goed strips tekenen ..quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:25 schreef -XX- het volgende:
[..]
![]()
Jij moet dirkjan strips maken
![]()
http://www.geocities.com/dirkjancomics/dm2.jpg![]()
Nope geen sletje, declaratiehoer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 15:25 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Waar werk je ergens danOok een sletje toch
![]()
Zegt me inderdaad helemaal niksquote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Mogguh.
[..]
Nope geen sletje, declaratiehoer.
Ik werk bij een factoringmaatschappij hoewel dat niemand iets zal zeggen.![]()
![]()
Tering, avondje schieten en jullie knallen er een heel topic doorheen.![]()
Jah anders wordt die OP nooit gebruikt ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 08:57 schreef hollander172 het volgende:
Mogguh.
[..]
Nope geen sletje, declaratiehoer.
Ik werk bij een factoringmaatschappij hoewel dat niemand iets zal zeggen.![]()
![]()
Tering, avondje schieten en jullie knallen er een heel topic doorheen.![]()
Vandaar het bijgevoegde linkje, eigenlijk zijn we gewoon een stel moneychasers.quote:
Mwah, ik ben goed in geld losweken.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:02 schreef kratjuh het volgende:
Dus je bent goed in je werk, altijd fijn toch
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:18 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mwah, ik ben goed in geld losweken.Werken wil ik het niet noemen.
Contractswijziging is binnen!![]()
Hoest me je pijpquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho .. !!
Ga ik zeker doen!quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
[..]Daar moet op gedronken worden, hi, ha, ho .. !!
Je hebt de hele nacht Goldstrike zitten spelen ...quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat een geluk dat er "resolve " bestaat![]()
had vanmorgen een zwaar hoofdwas helemaal niet van plan om naar mijn werk te gaan
en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
Heb ik weer onder een steen gelegen of weten meer mensen niet wat dit is?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:42 schreef Mercy_symbol het volgende:
Wat een geluk dat er "resolve " bestaat![]()
Dronken vrouw in bed.quote:en volgens mij is goldstrike niet echt goed voor Rausjes![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:50 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Heb ik weer onder een steen gelegen of weten meer mensen niet wat dit is?
[..]
Dronken vrouw in bed.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is in de UK bij iedere drogist verkrijgbaaren werkt perfect tegen een kater
![]()
neem bij iedere keer als ik daar ben een paar doosjes mee, of laat het meebrengen.
Zuip je zoveel dan?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
[afbeelding]
![]()
neem bij iedere keer als ik daar ben een paar doosjes mee, of laat het meebrengen.
quote:
Oeeehhh babyquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk geluidje ..![]()
Ik ben geen Riet, ik quote mezelf niet, ik post het gewoon nog een keer ..
Niet vaakquote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:59 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Zuip je zoveel dan?
Best een aardig idee voor de "moeilijke" momenten.Is dat niet gewoon te importeren oid?
![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:58 schreef Makster het volgende:
[..]
![]()
Gaylord, een echte man blijft in zijn bed![]()
is helemaal niets mis mee om vaker te postenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
[..]
[afbeelding]
Heerlijk geluidje ..![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:02 schreef kratjuh het volgende:
Werkt het echt zo goed?quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:20 schreef Mercy_symbol het volgende:
en het is in Nederland niet verkrijgbaar omdat er teveel Paracetamol in zit 1000mgschijnt hier niet verkocht te mogen worden
![]()
2 weken geleden moest ik ook een morning after halen.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 09:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
[afbeelding]
![]()
Spaanse vliegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo goed?![]()
Wat zit er naast paracetamol nog meer in eigenlijk?
Buzzzzzzzzzzzzzzz............................. Oléééééééééééééééééééééquote:
Alsnog beter dan de rest van je leven.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
Maar die morning after van jou is ideaal om je nieren lever mee te vergallen.![]()
tvp.![]()
Jeutjequote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Prevention is better than cure
Don't drink. It's BAD for you....
Well?
Ok, that advice didn't work.
Engelse humor he?quote:
Have fun!quote:scheuren
HJahahahahahaquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:40 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Alsnog beter dan de rest van je leven.![]()
Found it!
Each 8.09g sachet contains:-
1000mg Paracetamol Ph Eur
1185mg Anhydrous Citric Acid Ph Eur
808mg Sodium Bicarbonate Ph Eur
715mg Potassium Bicarbonate BPC
153mg Anhydrous Sodium Carbonate Ph Eur
30mg Ascorbic Acid Ph Eur
Eigenlijk is dit dus een Rennie, 2 paracetamol en een vitamine C pilletje als ik het zo snel bekijk.![]()
Hoe die zooi aangeprijst wordt.![]()
![]()
Prevention is better than cure
Don't drink. It's BAD for you....
Well?
Ok, that advice didn't work.
Een echte man krijgt gewoon geen katerquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:21 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
een echte man gaat gewoon naar zijn werk
![]()
mietjes blijven op bed liggen![]()
Truequote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:11 schreef richardgie het volgende:
[..]
Een echte man krijgt gewoon geen kater![]()
![]()
weet niet meer precies hoe het heet, maar het is om je maag weer tot rust te brengenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:23 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Werkt het echt zo goed?![]()
Wat zit er naast paracetamol nog meer in eigenlijk?
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 10:27 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
2 weken geleden moest ik ook een morning after halen.![]()
![]()
Maar die morning after van jou is ideaal om je nieren mee te vergallen.![]()
tvp.![]()
Nope, kleiduiven schieten.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Makster het volgende:
[..]
True![]()
GAAN ER NOG MENSEN RIJDEN AS ZATERDAG ?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
ik hoop van welquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:18 schreef Makster het volgende:
[..]
True![]()
GAAN ER NOG MENSEN RIJDEN AS ZATERDAG ?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je leverquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
So what ? drank is ook niet goed voor je nierenen dat word massaal geconsumeerd
![]()
Je bent scherp vandaag of nietquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je lever.
alles wat je inneemt word gereinigd door je nierenquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:38 schreef richardgie het volgende:
[..]
Volgens mij is drank niet echt slecht voor je nieren,want die moeten een soort van gespoeld worden.Alcoholische drank in grote hoeveelheden is wel slecht voor je lever.
Ik denk dat dit niet specifiek voor alcoholische dranken is,maar ook voor bijvoorbeeld cola geldt,wat een naar mijn idee veel grotere rotzooi is.quote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:51 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
alles wat je inneemt word gereinigd door je nierenals je maar 1 biertje per dag drinkt is dat geen probleem. ( heb je ook geen resolve nodig)
grote hoeveelheden is een flinke aanslag op je nieren
ik kende een meisje die in Engeland studeerde, en daar op haar 23e haar lever al helemaal kapot gedronken hadschijnt vaker voor te komen in de UK
![]()
Wat echt slecht is voor een goede man is een slechte vrouwquote:Op vrijdag 30 juni 2006 11:59 schreef richardgie het volgende:
[..]
Ik denk dat dit niet specifiek voor alcoholische dranken is,maar ook voor bijvoorbeeld cola geldt,wat een naar mijn idee veel grotere rotzooi is.
Maar let maar op:de meeste alchollisten of ex-alchollisten zullen last krijgen van een verharde lever,en niet van uitschijding van eiwitten of wat dan ook van de nieren,wat dus duidt op een nierbeschadiging.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 juni 2006 12:02 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Wat echt slecht is voor een goede man is een slechte vrouwen omgekeerd natuurlijk
Ja...wat zal ik daar eens op zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Behalve dan dat je volkomen gelijk hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |