Dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Solidius het volgende:
Schade kabinet Balkenende, alles ist vorbei
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Spideyman het volgende:
te vroeg, jij attentionwhore.
Nu was ik eerderquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Mtijn het volgende:
Crisis in Den Haag #11: Het is de schuld van [vul zelf in]!! trouwens!
Ja, maar mijn OP is weer beter en ik heb een linkje in t andere topic en ik zat dichter bij t eindequote:
Jawel hoor, zojuist is op TV bekendgemaakt dat alle betrokken ministers ontslag nemen.quote:
Ik voorspel breek-winst.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Falco het volgende:
De peiling van nu:
[afbeelding]
Wie pakt de 3 D66-zetels?
Beter wqas het een paar maanden later geweest, de peilingen werden net weer wat leuker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Nu lekker een weekje D66-bashen
Bos heeft te vroeg gepiekt.
In oktober is het VVD/CDA
Met dank aan D66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Geweldige timing zo op een voetballoze dag
da's zielig ja, maar het had nog erger kunnen zijn als ie gisteren geinstalleer was of zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Die zou vandaag officieel staatssecretaris worden. Niet dus. Da's toch zielig?
V.
Die kans zit er zeker in ja... De peilingen van de afgelopen weken hebben wellicht ook wel meegespeeld in de beslissing om niet als minderheid door te gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Ik hoop het toch niet. Ze hebben dit land al voldoende naar de knoppen geholpen. Voorzorgsmaatregelen nemen voor de vergrijzingsgolf die gaat komen kan ook zonder de lage inkomens te erg te treffen en de hoge inkomens wat extraatjes te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Raar idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
Nogmaals, ik had dit kbinet nooit zien vallen. Raar hoe dingen kunnen lopen.
Alsof die zo slecht isquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Nyrem het volgende:
er is dus toch nog hoop voor ons zorgstelsel!
precies, dan ga ik tenminste minder belasting betalen en is m'n hoer van 16 weer gratisquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef ASroma het volgende:
mooi kunnen we snel op de nvd gaan stemmen
... en weeeeer gaan we voor het gemak voorbij aan een bepaalde minister die om effe snel lijsttrekker te kunnen worden van de VVD bijna over haar eigen vleesbomen struikelde voor het eigen politieke gewin. Nee, klasse hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:17 schreef Coelho het volgende:
Crisis in Den Haag #11: Het is de schuld van [Lousewies], die na uitgekotst te zijn door haar achterban(netje) een eigen statement wil maken.
Volgens mij heeft ze zich lopen vingeren nadat Balkie het nieuws bekend maakte. Wat een tyfusteef. Afvoeren naar Siberiequote:
Van der Vlies is jarig en heeft daarom een zwart pak met een zwarte stropdas aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef Falco het volgende:
Van der Vlies komt de laatste tijd wel erg vaak op TV
Ik verwacht al niet veel van jouw soort, maar toch weet je tegen te vallen. Op zich knap.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich lopen vingeren nadat Balkie het nieuws bekend maakte. Wat een tyfusteef. Afvoeren naar Siberie![]()
Dat komt door de manier hoe hier politiek bedreven wordtquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kijk 10 minuten en ben nu alweer politiek-moe.![]()
De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door de manier hoe hier politiek bedreven wordt
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet. Net zo als die vrolijke ferry, wat een stumper zeg, beetje laconiek gaan doen terwijl net een kabinet is gevallen. Dat betekent weer nieuwe verkiezingen, weer nieuwe plannen, weer nieuwe investeringen in nieuwe structuren. Dit is gewoon geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik verwacht al niet veel van jouw soort, maar toch weten tegen te vallen. Op zich knap.
V.
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebbenquote:
haha.. als Balkie z'n bril af zet, mept Bos erop .. zoiets?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.![]()
Ik kan het niet zien, want ik ben niet in de buurt van een tv. Maar ik vind je reactie stupide en dieptragisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet.
bij deze het bewijs..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebben
Die grap was in 2001 al niet leukquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
Bak-ellende
Hihi, je zei Bak-ellendequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
(kabinet) Bak-ellende viel bijna zelf letterlijk op het moment dat hij een opstond om een hand te geven
idd.. nu de mindere sprekers komen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Gadverdamme , ik haat programmas over paarden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Zeg maar gerust de lijkenpikkers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
idd.. nu de mindere sprekers komen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |