Dat is nog niet zekerquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Solidius het volgende:
Schade kabinet Balkenende, alles ist vorbei
quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Spideyman het volgende:
te vroeg, jij attentionwhore.
Nu was ik eerderquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Mtijn het volgende:
Crisis in Den Haag #11: Het is de schuld van [vul zelf in]!! trouwens!
Ja, maar mijn OP is weer beter en ik heb een linkje in t andere topic en ik zat dichter bij t eindequote:
Jawel hoor, zojuist is op TV bekendgemaakt dat alle betrokken ministers ontslag nemen.quote:
Ik voorspel breek-winst.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:06 schreef Falco het volgende:
De peiling van nu:
[afbeelding]
Wie pakt de 3 D66-zetels?
Beter wqas het een paar maanden later geweest, de peilingen werden net weer wat leuker.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Nu lekker een weekje D66-bashen
Bos heeft te vroeg gepiekt.
In oktober is het VVD/CDA
Met dank aan D66.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef H.Flick het volgende:
Geweldige timing zo op een voetballoze dag
da's zielig ja, maar het had nog erger kunnen zijn als ie gisteren geinstalleer was of zo.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Precies. Die zou vandaag officieel staatssecretaris worden. Niet dus. Da's toch zielig?
V.
Die kans zit er zeker in ja... De peilingen van de afgelopen weken hebben wellicht ook wel meegespeeld in de beslissing om niet als minderheid door te gaan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Ik hoop het toch niet. Ze hebben dit land al voldoende naar de knoppen geholpen. Voorzorgsmaatregelen nemen voor de vergrijzingsgolf die gaat komen kan ook zonder de lage inkomens te erg te treffen en de hoge inkomens wat extraatjes te geven.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef knnth het volgende:
Raar idd.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:14 schreef mcyodogg het volgende:
Nogmaals, ik had dit kbinet nooit zien vallen. Raar hoe dingen kunnen lopen.
Alsof die zo slecht isquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:13 schreef Nyrem het volgende:
er is dus toch nog hoop voor ons zorgstelsel!
precies, dan ga ik tenminste minder belasting betalen en is m'n hoer van 16 weer gratisquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:16 schreef ASroma het volgende:
mooi kunnen we snel op de nvd gaan stemmen
... en weeeeer gaan we voor het gemak voorbij aan een bepaalde minister die om effe snel lijsttrekker te kunnen worden van de VVD bijna over haar eigen vleesbomen struikelde voor het eigen politieke gewin. Nee, klasse hoor.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:17 schreef Coelho het volgende:
Crisis in Den Haag #11: Het is de schuld van [Lousewies], die na uitgekotst te zijn door haar achterban(netje) een eigen statement wil maken.
Volgens mij heeft ze zich lopen vingeren nadat Balkie het nieuws bekend maakte. Wat een tyfusteef. Afvoeren naar Siberiequote:
Van der Vlies is jarig en heeft daarom een zwart pak met een zwarte stropdas aan.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:19 schreef Falco het volgende:
Van der Vlies komt de laatste tijd wel erg vaak op TV
Ik verwacht al niet veel van jouw soort, maar toch weet je tegen te vallen. Op zich knap.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze zich lopen vingeren nadat Balkie het nieuws bekend maakte. Wat een tyfusteef. Afvoeren naar Siberie![]()
Dat komt door de manier hoe hier politiek bedreven wordtquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik kijk 10 minuten en ben nu alweer politiek-moe.![]()
De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door de manier hoe hier politiek bedreven wordt
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet. Net zo als die vrolijke ferry, wat een stumper zeg, beetje laconiek gaan doen terwijl net een kabinet is gevallen. Dat betekent weer nieuwe verkiezingen, weer nieuwe plannen, weer nieuwe investeringen in nieuwe structuren. Dit is gewoon geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik verwacht al niet veel van jouw soort, maar toch weten tegen te vallen. Op zich knap.
V.
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebbenquote:
haha.. als Balkie z'n bril af zet, mept Bos erop .. zoiets?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.![]()
Ik kan het niet zien, want ik ben niet in de buurt van een tv. Maar ik vind je reactie stupide en dieptragisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet.
bij deze het bewijs..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebben
Die grap was in 2001 al niet leukquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
Bak-ellende
Hihi, je zei Bak-ellendequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
(kabinet) Bak-ellende viel bijna zelf letterlijk op het moment dat hij een opstond om een hand te geven
idd.. nu de mindere sprekers komen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Gadverdamme , ik haat programmas over paarden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Zeg maar gerust de lijkenpikkers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
idd.. nu de mindere sprekers komen...![]()
ik heb heel veel respect voor de inhoudelijke kwaliteiten van vd vliesquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van der Vlies is jarig en heeft daarom een zwart pak met een zwarte stropdas aan.![]()
Whahaha kleinzoon van Donner zeker. Hey man jij bent echt wel de morele autoriteit hier! Je bent echt stoer man! Echt, ik heb veel users gezien met diepgewortelde moraal, maar jij bent echt net ff beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, want ik ben niet in de buurt van een tv. Maar ik vind je reactie stupide en dieptragisch.
V.
ook goed.. ik zal om mijn postings in POl te besluiten mijn grapje er maar in gooien dan: Halsesnol...quote:
Krijg jij het even moeilijk de komende jarenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
Teveel links aan de tafel voor mij om verder te kijken.
nee, de linkse types blinken uit in intelligente reactiesquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
Mijn god, wat blijken de rechtse types in dit soort topics toch extreem domme en sippe mensen met hun werkelijk TE stupide reacties...
V.
Niet mij de schuld geven van je eigen gebrekkigheidquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Whahaha kleinzoon van Donner zeker. Hey man jij bent echt wel de morele autoriteit hier! Je bent echt stoer man! Echt, ik heb veel users gezien met diepgewortelde moraal, maar jij bent echt net ff beter.
Joh, grapje hoor..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
Mijn god, wat blijken de rechtse types in dit soort topics toch extreem domme en sippe mensen met hun werkelijk TE stupide reacties...
V.
Naja zeg, zo kan 'ie wel weer.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee dat is dus onmogelijk, D66 is in deze de enige schuldige wat overigens niet uitsluit dat Verdonk fouten heeft gemaakt. De motie van wantrouwen mede ondersteund door de fractie van D66 is namelijk verworpen door de kamer, dat D66 vervolgens het vertrouwen opzegt in het kabinet nadat deze niet tot uitvoer van de verworpen motie van wantrouwen besloot maakt D66 als enige schuldige aan deze val.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:27 schreef One_of_the_few het volgende:
Verdonk is diegene die het kabinet heeft laten ploffen.
Maar, dat is toch ook wel weer leuk? Probeer jezelfs eens voor te stellen in welke toestand men zo'n post doet. Woordenschat niet toereikend en toch zoveel emotie (Woede).quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
V.
Links zeker?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
V.
Van het niveau van vingerende Nova-presentatrices? Dacht het niet.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef evert het volgende:
[..]
nee, de linkse types blinken uit in intelligente reacties
Hoe voelt dat nu om zo verzuurd links te zijn?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:29 schreef Verbal het volgende:
V.
Elke keer als er wat is dan piept links of rechts. Come on, get a life !quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:30 schreef evert het volgende:
[..]
nee, de fokkers blinken uit in intelligente reacties
yep, het is weer zo ver, de reden waarom ik de frontpage eigenlijk mijd, want daar is het altijd raak. Over zielig gesprokenquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, links-rechts duikt op... écht tijd om te gaan dus.
Verzuurd? Omdat ik een tragisch laag niveau constateer? Wat jij wilt.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nu om zo verzuurd links te zijn?
Jij bent een van de veroorzakersquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef indahnesia.com het volgende:
aah, links-rechts duikt op... écht tijd om te gaan dus.
D66 heeft vóór de stemming gesteld dat ze niet uit was op een kabinetscrisis maar het vertrouwen in minister Verdonk er niet meer was. Oftewel: exit Verdonk, omdat een regeringsfractie het vertrouwen op heeft gezegd. Daar was die hele stemming niet meer voor nodig. Er werd besloten dat Verdonk kon blijven en dan moet D66 zich houden aan wat het alternatief was wat ze voorstelden, nl. dat ze het vertrouwen in de regering moesten opzeggen.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:31 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee dat is dus onmogelijk, D66 is in deze de enige schuldige wat overigens niet uitsluit dat Verdonk fouten heeft gemaakt. De motie van wantrouwen mede ondersteund door de fractie van D66 is namelijk verworpen door de kamer, dat D66 vervolgens het vertrouwen opzegt in het kabinet nadat deze niet tot uitvoer van de verworpen motie van wantrouwen besloot maakt D66 als enige schuldige aan deze val.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |