De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat komt door de manier hoe hier politiek bedreven wordt
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet. Net zo als die vrolijke ferry, wat een stumper zeg, beetje laconiek gaan doen terwijl net een kabinet is gevallen. Dat betekent weer nieuwe verkiezingen, weer nieuwe plannen, weer nieuwe investeringen in nieuwe structuren. Dit is gewoon geld over de balk smijten.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik verwacht al niet veel van jouw soort, maar toch weten tegen te vallen. Op zich knap.
V.
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebbenquote:
haha.. als Balkie z'n bril af zet, mept Bos erop .. zoiets?quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
De Koreanen schijnen wel spectaculair te zijn.![]()
Ik kan het niet zien, want ik ben niet in de buurt van een tv. Maar ik vind je reactie stupide en dieptragisch.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man je ziet toch dat ze er van geniet.
bij deze het bewijs..quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik vond hem altijd al wijventrekjes hebben
Die grap was in 2001 al niet leukquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
Bak-ellende
Hihi, je zei Bak-ellendequote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Solidius het volgende:
(kabinet) Bak-ellende viel bijna zelf letterlijk op het moment dat hij een opstond om een hand te geven
idd.. nu de mindere sprekers komen...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Gadverdamme , ik haat programmas over paarden.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ah Femke Halsema op tv. Goed moment om de tv uit te zetten en het hierbij te laten.
Zeg maar gerust de lijkenpikkers.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:26 schreef indahnesia.com het volgende:
idd.. nu de mindere sprekers komen...![]()
ik heb heel veel respect voor de inhoudelijke kwaliteiten van vd vliesquote:Op donderdag 29 juni 2006 21:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Van der Vlies is jarig en heeft daarom een zwart pak met een zwarte stropdas aan.![]()
Whahaha kleinzoon van Donner zeker. Hey man jij bent echt wel de morele autoriteit hier! Je bent echt stoer man! Echt, ik heb veel users gezien met diepgewortelde moraal, maar jij bent echt net ff beter.quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik kan het niet zien, want ik ben niet in de buurt van een tv. Maar ik vind je reactie stupide en dieptragisch.
V.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |