Zeker weten.. van mij komen er nu weer nieuwe!!!!quote:Op donderdag 29 juni 2006 20:22 schreef Troel het volgende:
Nee, geen screentjes in de OP deze keer, want ik verwacht eigenlijk gewoon nieuwe screentjes
echt? Cool, dat wist ik niet eens :pquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:47 schreef CyberSimon het volgende:
Is het al bekend wanneer de nieuwe uitbreiding uitkomt? 'Pets' zou die toch gaan heten?
Dat is een hele slimmequote:
Ahh jammer zegquote:Op vrijdag 30 juni 2006 01:53 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is een hele slimme![]()
Ik speel het de laatste tijd te weinig, maar dat komt meer omdat mijn pc er toch een ietsie pietsie moeite mee heeft![]()
Tja, was ook wel een beetje te verwachtenquote:
Screenshots: http://www.thesiddog.com/e3/e32006blog_day1_pets.htmlquote:2e Uitbreiding voor Sims 2: dieren
Live vanaf de E3 in Los Angeles komt het nieuws dat de volgende uitbreiding voor Sims 2 over dieren zal zijn. Een van de meest gewilde features komt dus in de 4e uitbreiding voor Sims 2, titel: Sims 2 Pets.
Ik ook niet, soms gebruik ik studentenleven alleen maar om te volwassen te krijgen dan stuur ik ze heen en ook meteen weer terug..quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:18 schreef Sanne het volgende:
Af laten studeren doe ik eigenlijk niet meer... Duurt veeel te lang.
Dan kan je toch net zo goed niet naar de uni gaan, volwassen worden ze toch welquote:Op zondag 2 juli 2006 16:08 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik ook niet, soms gebruik ik studentenleven alleen maar om te volwassen te krijgen dan stuur ik ze heen en ook meteen weer terug..![]()
Soms ben ik de hele familie zat en dan wil ik gewoon verder met die zoon of dochter en als die nog tiener is en ik moet weer een hele tijd wachten voordat die eindelijk eens opgroeid daar heb ik dan geen zin in.. daarom doe ik ze dan ff snel naar de uni.quote:Op zondag 2 juli 2006 16:44 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Dan kan je toch net zo goed niet naar de uni gaan, volwassen worden ze toch wel![]()
Zelf vind ik studentenleven ook een beetje saai en het afstuderen duurt een eeuwigheid.. Toch wil ik dat mn sims een diploma hebben, al is het alleen maar voor de extra verlangens en het tweede slotje!![]()
Nee jammer heh, ik vind het juist heel leuk om allemaal te zien.quote:Op dinsdag 4 juli 2006 15:03 schreef SEMTEX het volgende:
Alweer featured screenshot op TSR
[afbeelding]
Volgens mij zijn er niet zoveel die screens posten
Ik ga wel een paar babykamers downloaden strax!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm
Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
moet je eerst de update van sims 2 gewoon van de sims 2 site halenquote:Op maandag 3 juli 2006 13:59 schreef Blue007 het volgende:
Hoi, hoi!
Heb Sims 2 al maaaanden gelden gekocht, maar ligt nu ook al maaanden in de kast
Wilde nu open for business en de family add-on installeren om het spel toch weer op te pakken, maar ik kom niet verder met de installatie! Ze installeren wel, maar wanneer hij automatisch gaat updaten, zegtie dat er een fout is opgestreden (welke? i don't know) en de-installeert het spel weer automatisch!
Heb geprobeert de updates van de site zelf te halen en te installeren, maar dan vraagt ie om cd 4(originele!)... die doe ik er dan in... en dan zegtie dat het niet de goede cd is!
Dus zit een beetje meteen probleempje...
Any suggestions??
Thanx!
dan vergeet je waarschijnlijk de mesh te downloaden....een leuke kapselsite vind ik www.xmsims.comquote:Op woensdag 5 juli 2006 17:50 schreef shiNinG_staR het volgende:
Leuk, leuke kapsels ook
Weet iemand misschien een goede kapsel-download-site? Ik heb ze wel eens gedownload, maar ik zie ze nooit terug in het spel, dus heb nu maar 1 extra kapsel erbij
ja soms moet je de mesh apart downoaden, dus je moet gewoon goed opletten...op deze site zie je als je bij het onderdeel hair bent heel groot mesh staan, klik daarop dan download je de mesh, daarna kan je de kleuren ernaast downloaden die je wil....quote:Op woensdag 5 juli 2006 17:52 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, dat hoorde ik al, maar ik snap daar echt geen kont vanJe kan altijd maar een bestand downloaden, of ik kijk weer verkeerd ofzo
Maar ga zo die site van jou even bekijken..
Nou die gozer rechts op de foto is hier al haar verloofde, ze heet Julliette en hij Romeo dus ze gaat uiteraard ook met hem trouwenquote:Op woensdag 5 juli 2006 19:54 schreef Danaa het volgende:
Leuk Leuk weer screenies..
Hé goed joh izzypizzy dat ze is afgestudeerd, laat af en toe nog even wat over haar horen okee!!? of ze kinderen heeft en een man etc.
Ik zou de insimenator of inteenminator googlen als ik jou wasquote:Op woensdag 5 juli 2006 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Jeej, allemaal leuke kapsels gedownload en ze zijn allemaal te zien in het spel!Dus eindelijk eens wat anders dan de standaard Sim-kapsels..
Dus als je een tweeling wilt hebben, moet je veel kwarktaart eten? Bedoel je met kwarktaart die drilpudding dan? Ik kan me geen kwarktaart herrinneren uit het spel..
Ik had hem ook maar ook weer verwijderd want elke keer als ik een tiener en kind in huis had kwamen ze allebij om 13.00 uit school en nam het kind geen huiswerk mee en maakte het dus ook niet.. na 3 dagen kwam de maatschappelijk werker en nam mijn kinderen mee.quote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb ik al gedaan, maar heb m weer van het spel verwijderd, vond het toch leuker om via de normale manier kindjes te krijgen
Ik heb trouwens ook eens heel veel foto's gemaakt van een familie, maar nu vind ik er van de 15 nog maar 4 ofzo terugwat heb ik verkeerd gedaan?
Mooi dat het gelukt is met je gedownloade haarquote:Op woensdag 5 juli 2006 23:23 schreef shiNinG_staR het volgende:
Heb ik al gedaan, maar heb m weer van het spel verwijderd, vond het toch leuker om via de normale manier kindjes te krijgen
Ik heb trouwens ook eens heel veel foto's gemaakt van een familie, maar nu vind ik er van de 15 nog maar 4 ofzo terugwat heb ik verkeerd gedaan?
Wat je dan het beste kunt doen als je ze hebt gevonden is ze niet op miniatuurweergaven laten staan maar even details doen.. Dan komt er ook een rij met de datums waarop de screens zijn gemaakt,, als je die 2 keer aanklikt komen de laatst gemaakt screens bovenaan te staan.. Dan kies je weer voor miniatuurweergaven en zo krijg je denk ik wel al je foto's te zien.quote:Op donderdag 6 juli 2006 19:36 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Mooi dat het gelukt is met je gedownloade haarLaat je een x wat screens zien (als je ze kan vinden)?
Waar zoek jij je foto's???
Heb je al gekeken bij my documents->ea games->The sims->Neighboorhoods->de buurt waarmee je speelt (bijvoorbeeld droomzicht is N001)-->Storytelling
Voor zover ik weet kan je dat alleen doen door heel veel ruzie te maken of voor elkaars neus vreemdgaan...alleen krijg je als je apart woont dan gezeik met het omtrappen van je prullenbak wat zwaar irritant is, want je sims blijven die wrok echt lang koesteren...Je kan geloof ik wel je prullenbak verplaatsen met moveobjects on...quote:Op vrijdag 7 juli 2006 12:35 schreef zoeperzazke het volgende:
Weet iemand of je Sims ook kunt laten scheiden van elkaar en zoja hoe?
je moet gewoon forcetwins intypen en de vrouw moet op dat moment 'aan' staan als degene met wie je speelt zeg maar...Je typt het in op het moment dat ze al zwanger is, zodra ze bevalt krijg je een tweelingquote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Wat is de twin-cheat ook alweer, en wanneer moet je hem typen? En geldt hij dan alleen voor de huidige zwangerschap of voor alle zwangerschappen?
Die site van de mannenkleding doet t weer!!quote:Op woensdag 5 juli 2006 10:31 schreef Marvellous het volgende:
Ik heb hier een paar babykamers gedownload:
http://www.simsquirts.com/simsquirts.htm
Hier hebben ze leuke kleding voor mannen:
http://www.simguys.net/index2.htm
Ja als er geen mesh bij staat heb je er ook geen een nodig, dat zit dan al in het spel...quote:Op maandag 10 juli 2006 09:04 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zal eerlijk zeggen, ik heb nog nooit met een andere levenswens dan romantiek of familie gespeeld, die 2 zijn gewoon het leukste... en jullie?
Edit: nog een vraagje, ik heb het eerder geprobeerd, maar wil het toch weten... binnenkort hebik mijn eerste tiener en ik wil haar graag dus zwanger kunnen maken en laten verloven etc. Mag ik van iemand nog 1 keer de juiste link naar de site waar je die inteenmenator kunt downloaden? De eerste keer dat ik het probeerde is het me niet gelukt...
Edit2: idd leuke kleding op die simguys site, maar ik kan geen meshes vinden? Ja, een enkeling.. die staan ertussen... zijn die voldoende voor alles?
Het enige wat ik gebruik om de balkjes soms helemaal groen te krijgen is: Maxmotives..quote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik zag daarnet dit stukje op modthesims2 staan:
Warning! This cheat is for advanced users, and improper use of it may cause problems in the game. Use at your own risk!!!
boolProp testingCheatsEnabled [true/false] - Used by Maxis for testing certain aspects of the game. This cheat has many, MANY uses, not all of them useful for the player, and some of them potentially harmful. If you must use the testingCheatsEnabled cheat, only enable it for exactly as long as you need to use it, then turn it back off. You may notice errors in your game if it is left on all the time.
Ik gebruik die cheat zelden tot nooit. Ik heb hem ooit gebruikt om een nanny in een tiener te veranderen, maar de nanny zat daarna vast en kon niet meer weg. De cheat kan dus inderdaad wat problemen geven. Maar ik denk overigens dat de meeste opties van de cheat onschuldig zijn. Zolang je maar geen dingen probeert die normaal onmogelijk zijn in het spel. Zoals ik dus deed met de nannyquote:Op maandag 10 juli 2006 16:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
ik gebruik hem standaard. totaal helemaal never nooit problemen mee gehadquote:Op maandag 10 juli 2006 16:43 schreef Danaa het volgende:
Ik speel de laatste tijd alleen maar onder deze cheat, omdat ik het zo geweldig vind om steeds zelf de balkjes te kunnen beheren... Hebben jullie al veel problemen gehad met deze cheat, of gebruiken jullie hem niet?
http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=103926quote:Op maandag 10 juli 2006 17:02 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kan iemand dan wat meer vertellen over die boolprop cheat? Ik heb hem ook eens aangezet, maar snapte er niet veel van. Ik heb mn wensmeter helemaal platina ermee gekregen, en ik kon van sims vampiers maken, maar dat was het zo'n beetje.
dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreidingquote:Op maandag 10 juli 2006 18:13 schreef X-fi het volgende:
ja tuurlijk is ie legaal. Hier de foutmelding:
[afbeelding]
Dankquote:Op maandag 10 juli 2006 18:19 schreef Lyssa het volgende:
[..]
dat heb ik eerder in het topic ook al gezegd, haal eerste de gewone sims 2 update van de sims2 site.. update m daarmee en installeer dan pas de uitbreiding
edit; ik had het in het vorige topic gezegd, soz
quote:Op maandag 10 juli 2006 18:49 schreef Simsfan88 het volgende:
Oh, door die foutmelding had ik een half jaar geen Sims 2 Studentenleven kunnen spelen!
Bleek dat tijdens de installatie je virusscanner uit moest![]()
Nou blijkbaar vond miss TROEL het niet nodig om de OP een beetje aantrekkelijk te maken, zoals je kan lezen in de post erna wilde ze dat wij er massaal voor zorgen dat het een leuk topic wordt, ondanks de mega saaie op!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Lotjeb het volgende:
Leuk haar! http://seomi.zzo.net
Is het trouwens geen idee om voor de openingspost een lijstje met leuke downloadsites te maken?
die komt met nightlife...quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:
Leuk verhaaltje zoeperzazke
Hoe kom jij aan een fotohok?
Aha. Ik moet die ook nog eens halen danquote:
Nachtleven.quote:Op maandag 10 juli 2006 21:29 schreef X-fi het volgende:
Leuk verhaaltje zoeperzazke
Hoe kom jij aan een fotohok?
Geen probleemquote:Op maandag 10 juli 2006 23:08 schreef SEMTEX het volgende:
Oh hmmm nee, ik heb me dus vergist, het komt van TheSimsResource is ws niet gratis
[afbeelding]
Het valt onder die sectie waar brillen/accessoires enzo staanquote:Op maandag 10 juli 2006 22:45 schreef SEMTEX het volgende:
Izzypizzy, die speen heb ik ook wel eens gezien op modthesims2.com, hoe werkt-ie? Staat-ie onder sieraden/make-up oid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., voor het erotische werk. Ook de real-skintones, met tepels en schaamhaar bijvoorbeeld, zijn ook naar die website verplaatst.
[ Bericht 21% gewijzigd door releaze op 11-07-2006 12:08:01 ]
Misschien beter om het linkje in spoiler tags te zettenquote:Op maandag 10 juli 2006 23:23 schreef releaze het volgende:
Ze hebben voor 18+ers nu ook site, voor het erotische werk. Ook de real-skintones, met tepels en schaamhaar bijvoorbeeld, zijn ook naar die website verplaatst.
Voor kleding moet je gewoon echt op modthesims2 en aanverwante sites zijn, je kan er duizenden kledingstukken downloaden die veel gaver zijn dan dat wat ze bij maxis in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:18 schreef Danaa het volgende:
Ik wil een nieuwe uitbreiding zien met nieuwe kleding en ook eens andere zwangerschapskleding!!! Dit word echt saai,
Ik speel de laatste tijd niet veel meer omda tik veel aant werk ben..
je moet bij sommige downloads ook zien of je de "mesh" erbij hebt gedownload. goed het infobericht lezen, en kijken waar je wat vandaan moet halen. Het is soms wel een beetje omslachtig, maar uiteindelijk zal je wel leuke dingen in je sims hebben....quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:19 schreef Danaa het volgende:
@ Releaze: Inderdaad ik kom dagelijks op modthesims maar ik ben dat downloaden zo zat iedere keer dan heb je wat leuks gezien download je het, zit het gvd niet in je spel.
@ Troel: Ja ik ook, ik wil gewoon weer eens iets leuks van Maxis zelf, en ook nieuwe babykamers..!!
@ Zoeperzazke: Ik heb het ook al een paar keer geprobeerd met een Mesh etc. om ervoor te zorgen dat ze ook andere kleding aan kunnen bij hun zwangerschap maar het wil gewoon niet lukken. Heb je alleen maar elke keer een paars blauwe outfit aan in je zwangerschappen? Nee toch, er zijn veel meer combinaties bij mij.
Jawel ik heb ook wel leuke dingen, en het lezen van de info doe ik uiteraard; maar soms wil het toch niet helemaal lukken.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:25 schreef releaze het volgende:
[..]
je moet bij sommige downloads ook zien of je de "mesh" erbij hebt gedownload. goed het infobericht lezen, en kijken waar je wat vandaan moet halen. Het is soms wel een beetje omslachtig, maar uiteindelijk zal je wel leuke dingen in je sims hebben....
Ik heb de inteenimator ook maar ik weet niet of ze ook echt niet zwanger kunnen worden, ze kunnen wel flirten enzo volgens mij...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:58 schreef zoeperzazke het volgende:
In de bijsluiter staat dat de zwangerschapskleding niet compatible is met de inteenimator, dus dan ga ik dit ook niet installeren, omdat ik die tienerzwangerschappen leuker vind.
Raar. Ik heb het spel geinstalleerd en de PC opnieuw opgestart én de Game gestart. Maar ik kan geen download map vinden in Mijn documentenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:53 schreef releaze het volgende:
[..]
Voor kleding moet je gewoon echt op modthesims2 en aanverwante sites zijn, je kan er duizenden kledingstukken downloaden die veel gaver zijn dan dat wat ze bij maxis in elkaar zetten.
Staat hij echt nietquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:16 schreef zoeperzazke het volgende:
ook niet in Mijn Documenten / EA Games/ Downloads? Zonee, dan kun je er zelf eentje aanmaken en kijken of dat werkt.
Ze kunnen zwanger wordenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:19 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
Ik heb de inteenimator ook maar ik weet niet of ze ook echt niet zwanger kunnen worden, ze kunnen wel flirten enzo volgens mij...
Alsof de duivel ermee speelt, maar in ene vanmiddag vond ik een Mesh waarmee de vrouwen inderdaad de kleding aan kunnen houden en het is gelukt het werkt..;)quote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:37 schreef izzypizzy het volgende:
Danaa er was toch laatst een link gepost, met die link kon je gewoon zwanger worden in de kleding die je al aan had...je kleding wordt dan gewoon bol bij de buik....
zo dus:
[afbeelding]
Hier heb je de link: http://www.modthesims2.com/showthread.php?t=142355
edit: en marvellous had een link gepost eerder in dit topic waar leuke babykamers te vinden zijn hoor![]()
Ik kijk echt onder mijn documenten !quote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:17 schreef zoeperzazke het volgende:
En je weet zeker dat je niet onder C / Program Files zit te kijken? Dat deed ik namelijk eerst en ja, dan werkt hij niet...
Kunnen ze ook tijdens het trouwen nog nee zeggenquote:Op dinsdag 11 juli 2006 19:59 schreef X-fi het volgende:
Ik ben ongelukkig![]()
[afbeelding]
Ze heeft nee gezegd
Het is wel zoquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:01 schreef Danaa het volgende:
[..]
Kunnen ze ook tijdens het trouwen nog nee zeggenwist ik niet..
Mag ik vragen om een screenshot aub?quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb ff een silly vraag!
Ik heb een puber als personage en die wilt de hele tijd punten scoren met de zogehete hand-held game, psp dus:)
Maar kan dat ding nergens vinden! Ben wezen shoppen... maar in de winkels ligt het ook niet!
Begrijp IK het nou verkeerd???
Heb je Nachtleven? In het winkelcentrum moet er een blauwe paal met twee uitgeklapte delen staan waar je gadgets kunt kopen. Waaronder dus een handheld en een mobieltje.quote:Op woensdag 12 juli 2006 00:41 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb ff een silly vraag!
Ik heb een puber als personage en die wilt de hele tijd punten scoren met de zogehete hand-held game, psp dus:)
Maar kan dat ding nergens vinden! Ben wezen shoppen... maar in de winkels ligt het ook niet!
Begrijp IK het nou verkeerd???
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze welquote:Op dinsdag 11 juli 2006 20:35 schreef X-fi het volgende:
[..]
Het is wel zoMijn hart
Nu moet ik iemand anders vinden
Haha Lullig !!!quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze wel.
Echt?quote:Op woensdag 12 juli 2006 07:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Als je nog een keer trouwt, loopt je man dit keer weg. Derde keer trouwen ze wel.
Klopt.. dat vind ik ook erg jammer aan de sims op de Xbox..quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:33 schreef Flyga het volgende:
Wat hebben jullie allemaal vette downloads zeg.. voor xbox helaas niet mogelijk + je kan geen babies krijgen maar dan wel weer tattoo's en naaldhakken en vette objecten enzo
hoe krijg je die danquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt.. dat vind ik ook erg jammer aan de sims op de Xbox..
Maar wij hebben wel een baviaan als bediende![]()
Ja!!quote:
Die moet je unlocken.. ik meende dat je bij The Sims TGTN een baviaan kreeg en bij The Sims Bustin' Out een robot..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Whehe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ja!!! Meestal laat een van de twee de ander bij het altaar staan, als je ze te snel laat verliefd worden en binnen een paar dagen/week trouwen (cheats zijn zo leuk
.). Bij mij dan.
Gevondenquote:Op woensdag 12 juli 2006 01:12 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Heb je Nachtleven? In het winkelcentrum moet er een blauwe paal met twee uitgeklapte delen staan waar je gadgets kunt kopen. Waaronder dus een handheld en een mobieltje.
Et voilá.
Wat ik heb gedaan.....quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:57 schreef Flyga het volgende:
Kan iemand uitleggen hoe je de downloads in sims krijgt? snap de site niet![]()
Skins kunnen ook gewoon in de map Downloads hoorquote:Op donderdag 13 juli 2006 20:18 schreef Blue007 het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan.....
Als het goed is, heeft de installatie een map aangemaakt in "mijn documenten" op je C schijf...
EA games/Sims2/Downloads. (De laatste map kan je ook zelf aanmaken, als het er niet tussen staat)
Je moet de gedowloade files eerst uitpakken en dan in bovenstaande map plaatsen.....
Zo werkt het bij mij...
Behalve de skins dan... die moeten anders, en ben er nog niet achter, hoe!
Succes....![]()
Volgens mij niet.quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Hoe verander je eigenlijk het uiterlijk van peuters?
Ook als je gewone Sims hebt?quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Danaa het volgende:
til je peuter op en klik op de spiegel, dan krijg je verschillende opties en zo ook een optie om het uiterlijk van je peuter te veranderen!!
Ik heb ook een eigen peuterspiegel waarmee het kan, maar bovenstaande zit gewoon int spel kan iederen doen!
Dat had ik dus al eens geprobeerd, dacht ik, maar toen kon ik alleen het uiterlijk van de volwassen Sim veranderen..quote:Op donderdag 13 juli 2006 23:34 schreef Danaa het volgende:
til je peuter op en klik op de spiegel, dan krijg je verschillende opties en zo ook een optie om het uiterlijk van je peuter te veranderen!!
Ik heb ook een eigen peuterspiegel waarmee het kan, maar bovenstaande zit gewoon int spel kan iederen doen!
hahahahahha das volgens mij als je een hele hoge functie in de carriere leger hebtquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:09 schreef X-fi het volgende:
Mijn buurmeid werd opgehaald met een helikopter. Nog nooooit gezien
Ik kom nooit hogen dan zes promotiesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:13 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
hahahahahha das volgens mij als je een hele hoge functie in de carriere leger hebt![]()
Of beter mijn best doen op mijn werkquote:Op vrijdag 14 juli 2006 00:38 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
beter voor je sims zorgen hoor jij!!![]()
Ja inderdaad maar ik weet niet of dat ook bij de gewone sims kan of dat je daar een uitbreiding voor nodig hebt..quote:Op vrijdag 14 juli 2006 08:38 schreef Clauw het volgende:
Ja ik heb het uiterlijk veranderd van de peuters, blond vond ik leukerAls iemand de peuter vast houdt dan kan je volgens mij het uiterlijk veranderen.
Nah, die downloaden we wel, toch?quote:Op vrijdag 14 juli 2006 15:15 schreef Sanne het volgende:
Zag hem gisteren staan, maar volgens mij is dit weer net zo'n uitbreiding als die familiepret. Geen nieuwe banen of nieuwe interacties, wel nieuwe kleding en spullen.
Ik ookquote:Op vrijdag 14 juli 2006 18:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ach, ik koop hem denk ik ook wel. Glamour is wel mijn ding![]()
Blondquote:Op vrijdag 14 juli 2006 10:43 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ja inderdaad maar ik weet niet of dat ook bij de gewone sims kan of dat je daar een uitbreiding voor nodig hebt..
Ik ben ook helemaal gek van blond!! Maar dat komt vast om ik zelf ook blond ben..
get a room you two!quote:
Ik heb geen enkele problemen met Brunnettesquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
get a room you two!![]()
![]()
edit: ik hou btw vooral van zwart-harige sims, brunettes vind ik ook nog wel mooi..Maar ik heb eerlijk gezegd bijna geen blonde sims...en roodharige sims zijn bij mij al helemaal uit den boze...daar mogen mijn sims niet eens vrienden mee worden!!
![]()
![]()
Dacht dat er al weer 7 was uitgebracht.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:31 schreef zoeperzazke het volgende:
- university
- nightlife
- open for business
en dan is er nog een 'objectenpakket', Family Fun. Glamour wordt net zoiets als het Family Fun pakket. De andere pakketten bieden ook extra spelopties.
Thanks! Let niet op mn kinderkamer, ik ben altijd te lui om een hele kamer te ontwerpen en dan is het maar voor die twee dagen dat ze baby zijn, dus ik prop altijd een wieg en een commode in de kinderkamer.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:49 schreef X-fi het volgende:
Dat haar ziet er zeker gaaf uit.
Enne, mooie woonkamer
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:53 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mijn stoere Sims met kort haar lijken altijd op jou..
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 12:54 schreef PeRi het volgende:
[..]
Thanks! Let niet op mn kinderkamer, ik ben altijd te lui om een hele kamer te ontwerpen en dan is het maar voor die twee dagen dat ze baby zijn, dus ik prop altijd een wieg en een commode in de kinderkamer..
Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:16 schreef fresta het volgende:
ff vraagje, groeit het haar van je sim ook? zo ja, moet je dan ook naar de kapper en zo?
Dat doe ik waarschijnlijk fout!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:37 schreef shiNinG_staR het volgende:
als je op haar klikt kun je de maaltijd uitkiezen en komt ze het brengen.
haha oke dank jequote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:38 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee, het groeit niet. In de open for business expansion zitten geloof ik wel kappers, maar lijkt me niet dat het haar dan ineens groeit ofzo.
quote:Op zaterdag 15 juli 2006 22:36 schreef fresta het volgende:
ben vandaag bij de mediamarkt geweest (Zwolle) en nog een paar andere winkels en alle sims 2en waren uitverkocht! stom..
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.quote:
Gaan het maken?quote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:41 schreef Double-U het volgende:
[..]
Daar (FRS Zwolle) heb ik gisteren Gaan Het Maken gekocht (lees: gratis gehaald met Freebees). Leuke uitbreiding! Lekker moeilijk. Ik vermaak me wel weer een tijdje.
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.quote:
Hmm. Heb ik niet. Heb alleen Universityquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:48 schreef Double-U het volgende:
[..]
Ja, Gaan Het Maken. Uitbreiding van Sims2.
Zeker gaaf, als ik het zo hoorquote:Op zaterdag 15 juli 2006 23:54 schreef Double-U het volgende:
In Gaan Het Maken kan je je eigen bedrijf beginnen en opbouwen. Weer eens wat anders dan kindjes krijgen en op laten groeien. Ik vind het een leuke afwisseling.
IK HAAT ROOD HARIGE SIMSquote:Op vrijdag 14 juli 2006 23:08 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
get a room you two!![]()
![]()
edit: ik hou btw vooral van zwart-harige sims, brunettes vind ik ook nog wel mooi..Maar ik heb eerlijk gezegd bijna geen blonde sims...en roodharige sims zijn bij mij al helemaal uit den boze...daar mogen mijn sims niet eens vrienden mee worden!!
![]()
![]()
Nounouquote:
Sorry Sorry, vergeef me,quote:Op zondag 16 juli 2006 10:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nounou
Projecteer je onverwerkte frustraties op je arme, weerloze simmies?![]()
Ik merk dat er veel zwartharige sims rondlopen, maar ik zal geen bepaalde kleur gaan vermijden. Diversiteit vind ik juist leuk. Als je sim op straat loopt en alleen maar 1 kleur haar tegenkomt, ziet dat er ook beejte duf uit.
wanneer je een nieuwe sim aanmaakt, dan heb je in dat schermpje een stel dobbelstenen staan, en een schermpje met allemaal poppetjes op een rijtje. bij al de poppetjes op een rijtje staan oa de sims die je gedownload hebt, en een aantal standaard maxis figuren.quote:Op zondag 16 juli 2006 14:05 schreef Flyga het volgende:
Die downloads van modthesims2.com,... ik heb verscheidene ogen gedownloadmaar hij pakt maar 1 soort... En waar kan ik de complete sims terugvinden?
Weet iemand dit misschien?quote:Op zondag 16 juli 2006 08:57 schreef Zowy het volgende:
Als je Family Fun installeert, worden de buurten dan ook weer gereset zoals bij de normale uitbreidingen?
Family fun is alleen extra voorwerpen.. zou het erg raar vinden als alles gewist wordt daardoor..quote:
Ik heb het al gevonden, maar toch bedankt voor het meedenkenquote:Op zondag 16 juli 2006 16:38 schreef Zowy het volgende:
Of is daar misschien een ander maniertje voor, om alles weer in de begin staat terug te krijgen?
heb je veel downloads? dat maakt mijn spel wel langzamer. ook kan het zijn dat je te weinig vrije ruimte op je harde schijf hebt. computers willen nog weleens hardeschijfruimte gebruiken voor "geheugen", zeg maar. als je nog maar 200mb op je (speel) schijf hebt staan, dan wilt ie nog weleens een stuk langzamer zijn dan wanneer je een paar gig over hebtquote:Op zondag 16 juli 2006 17:04 schreef WaStEd het volgende:
Hoe open je een makelaarskantoor ?
Tenminste.. wat kan je daar doen ?
Of moet je dan eerst naar de universiteit geweest zijn ?
En nog een vraag, Sims wordt steeds trager bij mij, bijna onspeelbaar zelfs. Wat is daar aan te doen ? Iemand ?
Das kut.quote:Op zondag 16 juli 2006 16:54 schreef Typmuts het volgende:
Nee, dat al je zelf gemaakte huizen en families weg zijn...
Ik heb geen idee, maakt me ook niet zoveel uit. Heb er geen problemen mee. Vind het alleen jammer van mun downloadsquote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
Nou als ik iets installeer hoef ik nooit opnieuw te beginnen hoor...ik had het niet toen ik ofb installeerde en ook niet bij family fun...dus volgens mij doen jullie gewoon echt iets verkeerd![]()
nou dan zet je die toch voor je een nieuwe uitbreiding installeert ff ergens in een aparte map, zet je ze later weer terug in je downloadsmapquote:Op zondag 16 juli 2006 18:09 schreef Danaa het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maakt me ook niet zoveel uit. Heb er geen problemen mee. Vind het alleen jammer van mun downloads![]()
Volgens mij ook... De installatie zet de buurten namelijk automatisch om naar de nieuwe uitbreiding. Dus buurten e.d. horen gewoon behouden te blijven. Downloads ook trouwens. Misschien dat er bij de installatie gewoon de standaard Sims2 map opgegeven moet worden? Ik heb ook geen aparte uitbreidingmappen ofzo. Alles zit in een Sims2 map bij mij.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:01 schreef izzypizzy het volgende:
Nou als ik iets installeer hoef ik nooit opnieuw te beginnen hoor...ik had het niet toen ik ofb installeerde en ook niet bij family fun...dus volgens mij doen jullie gewoon echt iets verkeerd![]()
Als ik installeer doet ie nogal moeilijk over back-ups maken en dan werkt dat allemaal weer niet. En dan moet ik het op een andere manier doen en dat betekent dat alles verloren gaat, vandaarquote:Op zondag 16 juli 2006 18:18 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Volgens mij ook... De installatie zet de buurten namelijk automatisch om naar de nieuwe uitbreiding. Dus buurten e.d. horen gewoon behouden te blijven. Downloads ook trouwens. Misschien dat er bij de installatie gewoon de standaard Sims2 map opgegeven moet worden? Ik heb ook geen aparte uitbreidingmappen ofzo. Alles zit in een Sims2 map bij mij.
hij zegt bij het installeren van de expansion dat het de savegames zeg maar, op een andere manier moet opslaan. het is dan handig om backups te maken van je sims2 map, voor het geval dat het fout gaat, maar in veel gevallen gaat het niet fout. maar goed. met dat scherm open maak je een copy paste van je sims2 map, die heet dan copy of sims2, oid, je gaat weer terug naar het installatieprogramma en kiest dan ok. dan verandert hij wat aan de bestanden in die map, maar de neighbourhood informatie enzo moet als het goed is hetzelfde zijn, netzoals hij niks met je downloads doet. ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:22 schreef Danaa het volgende:
[..]
Als ik installeer doet ie nogal moeilijk over back-ups maken en dan werkt dat allemaal weer niet. En dan moet ik het op een andere manier doen en dat betekent dat alles verloren gaat, vandaar![]()
Okéé nou we zullen zien of het gaat werken wanneer ik Glamourous installeer.quote:Op zondag 16 juli 2006 18:59 schreef releaze het volgende:
[..]
hij zegt bij het installeren van de expansion dat het de savegames zeg maar, op een andere manier moet opslaan. het is dan handig om backups te maken van je sims2 map, voor het geval dat het fout gaat, maar in veel gevallen gaat het niet fout. maar goed. met dat scherm open maak je een copy paste van je sims2 map, die heet dan copy of sims2, oid, je gaat weer terug naar het installatieprogramma en kiest dan ok. dan verandert hij wat aan de bestanden in die map, maar de neighbourhood informatie enzo moet als het goed is hetzelfde zijn, netzoals hij niks met je downloads doet. ik heb er iig nog nooit problemen mee gehad.
ik vraag me af hoe je dan installeert als je wel je huisjes en je sims overhoudt, maar je downloads niet. alles staat nl in de sims2 mapquote:Op zondag 16 juli 2006 22:37 schreef Blue007 het volgende:
Ik heb in de EAgames map alle uitbreidingen apart geinstalleerd.... Ik las ergens dat het juist problemen kan geven als je alles in de Sims2 map installeerd, omdat hij de save-games veranderd. Dus nam het zekere voor het onzekere....
Ik heb laatst nachtleven geinstalleerd en het ging goed....behalve dan dat hij de downloads map wel had veranderd en mn huis opeens een metamorfose was ondergaanAlles wat gedowload was, was of een blauwe vlek, of veranderd voor een ander meubelstuk
Dat vond ik juist ook raar!quote:Op zondag 16 juli 2006 23:06 schreef releaze het volgende:
[..]
ik vraag me af hoe je dan installeert als je wel je huisjes en je sims overhoudt, maar je downloads niet. alles staat nl in de sims2 map
Waaaauuuwww wat een huiskamer!!!quote:Op maandag 17 juli 2006 11:19 schreef izzypizzy het volgende:
Nou om het hier weer wat op te beuren weer een paar screens van mij:
The livingroom:
[afbeelding]
Juliette is wederom zwanger:
[afbeelding]
Dan moet er natuurlijk voor 2 gegeten worden:
[afbeelding]
Oma komt op kraambezoek:
[afbeelding]
Lekker bellen:
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb je wel try for a baby geklikt? Je hoort achteraf een babymuziekje als je sim zwanger is pas na 1/2 dagen wordt de buik van je sim dikker...quote:Op maandag 17 juli 2006 12:43 schreef Blue007 het volgende:
Na hoeveel keer... jeweetwel.... word je sims zwanger?
Ik kan proberen wat ik wil... maaruh......:(
En....
in welke map kan ik de foto's terugvinden die ik in het spel maak?
met de boolprop cheat kan je die dus ook krijgen zonder de opleiding te voltooienquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:27 schreef Marvellous het volgende:
Als je studentenleven hebt, krijg je de camera als carierrebeloning in de carierre kunstenaar. Je kunt je sims dan op verschillende manieren laten poseren![]()
Whahahahahhahaaquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:34 schreef izzypizzy het volgende:
Marvellous mooie foto's weer!!!![]()
Vooral die ene sim Laila Lopez is knap zeg!! Wie heeft die gemaakt?![]()
Dat zagen ze heus wel hoor!! Mooie sims springen er namelijk altijd uit!!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:37 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Whahahahahhahaa
Mag ik even jullie aandacht!!!!!!!!!!!! Izzypizzy heeft Laila Lopez gemaakt!!!
Zo, weten we dat ook weer![]()
omdat je zo aandringt...quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef Marvellous het volgende:
o nee dat deed je niet!?![]()
Heb jij geen screens om te posten ofzo?!
Thanksquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:42 schreef releaze het volgende:
gave screenshots marvellous! mag ik van je vragen, wat voorn videokaart (hoeveel geheugen) heb je en hoe snel is je pc, vraag. (toetsenbord naar de klote sorry) je screenshots lijken zo scherp!
Leuk die wedding pics!!! Ik vindt dat altijd zoveel gedoe dus laat ik ze maar simpel trouwen. Maar volgende keer ga ik ook een feestje geven.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
omdat je zo aandringt...
2 van m'n sims gingen trouwen![]()
[afbeelding]
Iedereen klappen natuurlijk en toen moesten ze de taart aansnijden:
[afbeelding]
En toen voerde hij haar een hapje:
[afbeelding]
![]()
Nee, die cheat werkt met de mailboxquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:51 schreef zoeperzazke het volgende:
hm, hoe heet die cheat ookweer.,.. unlock CareerRewards ofzo, ik weet niet exact hoe de hoofdletters moeten, De camera is me nog niet echt opgevallen, ik zal de volgende keer eens kijken. En ik ga nu nog even kijken of ik nog screentjes heb.
Ga jij ook weer spelen Lyssa?
Door dat laden heb ik nooit zin om bv naar de stad te gaan of om met een andere familie te gaan spelen idd!! Het duurt echt te lang...hoop dat ze daar ooit wat aan kunnen doen, dat dat sneller gaatquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:12 schreef Lyssa het volgende:
[..]
Nee, die cheat werkt met de mailbox
ik vind de laadtijden altijd zo vervelend.. tegen de tijd dat het spel geladen is, de buurt, mn familie, heb ik geen zin meer![]()
Daar zal het inderdaad aan liggenquote:Op dinsdag 18 juli 2006 21:53 schreef Marvellous het volgende:
[..]
Thanks![]()
Ik heb een Intel Pentium 4 computer(3,2-GHz) met een ATI Radeon 9200 videokaart, 128 mb videogeheugen. En uhm verder is mn computer wel redelijk snel. Hoewel het laden bij de sims wel eeuwen duurt, maar dat zal wel door alle downloads komen.
Grinnik... Het zijn gewoon hun eigen kinderen. Pas toen ze kind werden heb ik hun uiterlijk aangepast dat ze uit ekaar te houden zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2006 22:13 schreef izzypizzy het volgende:
Hahhahahahahahahahahahaha GEWELDIG die 6 kinderen!!!Das inderdaad een chalange zeg damnzz.....ik word al gek als ik een tweeling groot moet brengen hahahaha, al doe ik dat wel zonder cheats...Maar een 6-ling zonder cheats lijkt me echt onmogelijk!!!
![]()
En lijken ze van dichtbij ook allemaal op elkaar??![]()
quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:24 schreef X-fi het volgende:
Zo. Na 12 uur gewerkt te hebben () mag ik weer simsen
Komt goedquote:Op woensdag 19 juli 2006 21:26 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
dan verwacht ik strax wel een paar mooie screens he!!
![]()
![]()
Achjoh, ik MaxMotive je zo weer effe schoon!quote:Op woensdag 19 juli 2006 21:28 schreef X-fi het volgende:
[..]
Komt goedEerst even lekker douchen. Mijn hygiene is echt nu verschikkelijk
quote:Op woensdag 19 juli 2006 22:33 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Achjoh, ik MaxMotive je zo weer effe schoon!
Mag ik je verwennen met een nieuw huis?quote:Op vrijdag 21 juli 2006 09:55 schreef Danaa het volgende:
Ik wil ook zo graag weer spelen, maar gewoon geen tijd..
En ik wil een nieuw heeeeeeeeeel mooi huis maar geen zin om te bouwen, het is me ook allemaal te warm !!
Wel weer onwijs mooie screens hoor van jullie allemaal!!!
ben je nou weer aan t flirten...pas maar op strax word je nog gebitchslappedquote:
Het is gebouwd hè, niet in speelstand opgebouwd.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 19:30 schreef izzypizzy het volgende:
[..]
ben je nou weer aan t flirten...pas maar op strax word je nog gebitchslapped![]()
maar je mag je huis best showen hoor hier!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |